بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری: علاج دردهای کشور، انتخاب یک دولت انقلابی است

سیاسی،   4000326049

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور طی بیانیه ای اعلام کرد: سوء مدیریت برخی از مدیران نالایق و بی تدبیر سبب بروز مشکلات عدیده ای برای زندگی مان شده است که علاج این دردهای مزمن، انتخاب یک دولت جهادی و انقلابی است.

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری: علاج دردهای کشور، انتخاب یک دولت انقلابی است

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری ، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشوربیانه ای را صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

ملت قهرمان و حماسه ساز ایران؛

نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن از شهید بهشتی ها  و رجایی ها گرفته تا شهید حججی ها و سلیمانی ها است، در سراسر عمر با برکت خود منشا خدمات بی شمار و گسترده به آحاد ملت ایران در عرصه های مختلف عمران و آبادانی از قبیل؛ برق رسانی ها، گاز رسانی ها، آب رسانی ها، جاده سازی ها، راه سازی و سد سازی و همچنین گسترش مراکز علمی و پژوهشی و... بوده که همه مرهون تلاش و استقامت ملت مقاوم و بصیر ایران است.

در این چهل و سه سال تمامی شیاطین عالم و در راس آن نظام سلطه، صهیونیست های کودک کش و مرتجعین عرب با تمام توان سعی در نابودی جمهوری اسلامی داشته و از هیج کوششی در این راه دریغ نکرده اند، از توطئه تجزیه ایران و قائله کردستان گرفته تا جنگ تحمیلی و ترور و تحریم و فشار حد اکثری و  ...

امروز دنیا ایستادگی شما ملت صبور و شریف  را به نظاره نشسته و انگشت حیرت به دندان خود می گزد که چگونه ایران با وجود این حجم از دشمنی ها همچون کوهی سترگ ایستاده است و این مجاهدت شما تبدیل به الگویی برای کشور های منطقه شده است. بطوریکه رژیم تروریستی صهیونیستی با همه تجهیزات و پشتیبانی های آمریکای جنایتکار هم توان مقابله در برابر جغرافیای کوچکی چون غزه را ندارد.

ملت شهید پرور ایران اسلامی؛ اینک ما در یکی از حساس ترین برهه تاریخی خود قرار گرفته ایم. چشم دوست و دشمن به انتخابات ماست، خود نظاره گرید که دستگاه های تبلیغاتی نظام سلطه در فضای مجازی و کانال های ماهواره ای به همراه عوامل نفوذی اش، چگونه این مولود مبارک و حاصل تلاش شما ملت عزیز را آماج حمله خود قرار داده و با ترویج  یاس و نامیدی و تبلیغ عدم تاثیر رای من و تو، تمام توان خود را معطوف به کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نموده است. دشمن به دنبال سوریه سازی و لیبی سازی  و ناامنی و تجزیه ایران است. این هجمه ها در کنار سوء مدیریت برخی از مدیران نالایق و بی تدبیر سبب بروز مشکلات  عدیده ای برای زندگی مان شده است. علاج این دردهای مزمن، انتخاب یک دولت جهادی و انقلابی است. همانطور که امام راحل فرمود: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد» تنها راه نجات، تبعیت از نایب  امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خامنه ای عزیز است. امروز چشم شهدای ما که با تقدیم خون خود این شجره طیبه را آبیاری کرده اند به دست من و توست.

ما قویا به این کلام الهی معتقدیم که  إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ، بنابراین تحقق ایرانی قدرتمند، نیازمند دولتی توانمند و انقلابی برخوردار از اراده ملی برای فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و دست یابی به آرمان‌های انقلاب است تا  بتواند با استفاده از انرژی جوانان این مرز و بوم، بهاری نوین و تحول آفرین در جهت حل مسائل مزمن، جبران عقب ماندگی ها و استفاده از ظرفیت های مغفول را  در گام دوم انقلاب اسلامی رقم بزند.

یقین داریم مهندسان کشور که همواره نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی ایران عزیز داشته اند دست در دست آحاد مردم ضمن مشارکت در انتخابات پیش رو با انتخابی هوشمندانه فردایی روشن را برای کشورمان رقم زده و حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد، انشاالله.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین