پیش بینی عجیب عرفات پیش از مرگ درباره فلسطین

جهان،   4000318047 ۱۰۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

تحلیلگر مشهور جهان عرب در مقاله‌ای ضمن بررسی وضعیت امروز رژیم صهیونیستی به ذکر خاطره ای ناگفته از یاسر عرفات پرداخته است که در آن عرفات به او گفته است فلسطینیان باید از حاکمان فریبکار عرب قطع امید و به تقویت مقاومت از درون فلسطین متکی باشند تا به پیروزی برسند. نکته ای که به گفته این تحلیلگر صحت آن بعد از سال ها به اثبات رسیده است.

پیش بینی عجیب عرفات پیش از مرگ درباره فلسطین

به گزارش الف «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم در مقاله‌ای به بررسی وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی در داخل و خارج پرداخت و نوشت، اسرائیل این روزها در وضعیت ترس و  بی‌ثباتی بیسابقه‌ای به سر می‌برد و اکنون نیز در میان یک جنگ روانی وحشتناک قرار دارد که توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راستای تکمیل پیروزیهای موشکی آن در برابر دشمن صهیونیستی  به وجود آمده است.

 در این مقاله آمده است، زمانی که پلیس اسرائیل راهپیمایی تحریک آمیز موسوم به راهپیمایی سالانه پرچم را لغو کرده و به شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار می‌دهد که اجازه برگزاری این راهپیمایی را در روز پنجشنبه در مرکز قدس اشغالی ندارند این بدان معناست که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شخصاً تسلیم تهدیدهای «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه و همراهان او در اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین شده است؛ جایی که آنها تاکید کردند در صورت هرگونه تجاوز جدید در در قدس اشغالی و مسجد الاقصی علیه فلسطینیان موشک‌های مقاومت شهرهای اسرائیلی را هدف خواهند گرفت.

عطوان نوشت: در این شرایط شادی صهیونیست‌ها از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به این شهر که به عنوان هدیه‌ای از جانب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به رژیم صهیونیستی داده شد ، در عرض کمتر از ۶ ماه پس از خروج وی از کاخ سفید نابود شد و از بین رفت و فلسطینی‌ها همچنان صاحبان اصلی قدس و مقدسات آن هستند.  همچنین طی روزهای گذشته صهیونیستها با یک برنامه منحصر به فرد که توسط شبکه الجزیره پخش شد  و شبکه‌ای از تونل‌های زیرزمینی حماس را نشان می‌داد غافلگیر شدند.  همچنین  یک کلیپ صوتی از یک اسیر اسرائیلی منتشر شد که در آن از مقامات صهیونیست می‌خواست تا برای آزادی او اقدام کنند و می‌گفت آیا رهبران اسرائیل میان سربازان اسیر فرق می گذارند؟ من هر روز میمیرم و دوباره زنده میشوم.

بر اساس این گزارش، این بخشی از جنگ روانی است  که تاکید می کند رژیم اشغالگر صهیونیستی با وجود تجربه و مهارت بالایی که تحت حمایت امپراطوری‌های رسانه‌ای جهان در چنین جنگ‌هایی دارد اما توسط مردان مقاومت فلسطین در آن شکست خورد.  در حال حاضر هیچ کس نمیتواند حوادث و اتفاقات عجیب و غریبی که طی ۷ روز آینده قبل از تصویب تشکیل کابینه ائتلافی رژیم‌صهیونیستی و سرنگونی بنیامین نتانیاهو رخ می دهد را پیش بینی کند. در این میان گمانه زنی‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه نتانیاهو برای ماندن در قدرت دست به عملیات‌های خرابکارانه داخلی و یا خارجی خواهد زد  تا دست کم روزهای باقی مانده عمر خود را به دلیل پرونده‌های متعدد فساد پشت میله‌های زندان نگذراند.  درباره اقدامات خارجی نتانیاهو احتمالاتی مطرح می‌شود مبنی بر این که ممکن است تحرکاتی علیه ایران و حزب‌الله انجام دهد و در عرصه داخلی به تحریک طرفداران خود از احزاب راست افراطی جهت حمله به کنست روی آورد؛ همانند کاری که متحد وی یعنی دونالد ترامپ هنگام شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام داد.

عبدالباری عطوان افزود، همچنین ممکن است  نتانیاهو دست به ترورهای سیاسی و حذف رقبای خود یعنی نفتالی بنت و یائیر لاپید و برخی از نمایندگان آنها در کنست بزند. به همین دلیل است که این روزها مقامات سیاسی مخالف نتانیاهو در اسرائیل به شدت تحت محافظت قرار دارند.  در واقع همانطور که راست افراطی های رژیم صهیونیستی  برای جلوگیری از اجرای توافق اسلو در سال ۱۹۹۵ «اسحاق رابین» نخست وزیر وقت اسرائیل را در مرکز تل‌آویو ترور کردند،  تکرار همان صحنه با ترور و بنت و لاپید جهت جلوگیری از تشکیل کابینه ائتلافی و سقوط نتانیاهو اصلا بعید نیست.  در شرایطی که اسرائیل از هر زمان دیگری ضعیف‌تر به نظر می‌رسد و چند دستگی و اختلاف میان صهیونیست‌ها موج می‌زند  فلسطینی ها متحدتر از هر زمانی هستند و انگشت آنها روی ماشه است. موشک‌های مقاومت نیز هر لحظه آماده پرتاب به سمت شهرهای اسرائیلی هستند.  علاوه بر آن بازوهای نظامی محور مقاومت در جنوب لبنان و یمن نیز هر لحظه برای دفاع از قدس اشغالی و مقدسات مسیحی و اسلامی آن آمادگی کامل دارند.

عطوان در در ادامه مقاله خود نوشت، من یک بار در تونس در تابستان سال ۱۹۹۴ و چند روز قبل از بازگشت یاسر عرفات، رئیس وقت تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه با او دیدار کردم و به من گفت من میدانم که شما با توافقنامه اسلو مخالفید و فکر می کنید که  این توافقنامه دام اسرائیلی‌ها برای مقاومت و خلع سلاح آن است اما من به شما می گویم  که مقاومت را از داخل سرزمین ما زنده کنید و روابط خود را با کشورهای عربی و دوستی فریبکارانه آنها قطع کنید  و کاملاً به خود اعتماد داشته باشید. پس خواهید دید که فلسطین آزاد خواهد شد البته نه در زمان من بلکه در زمان شما و یهودیان را خواهید دید که فرار می‌کنند و به جایی می‌روند که از آنجا آمده‌اند. اما این سخن را تا زمانی که من زنده هستم از زبانم نقل نکن  و بعد از مرگم درباره نقل این سخن آزاد هستی.

 این تحلیلگر برجسته جهان عرب در پایان تصریح کرد، من اعتراف می‌کنم که در آن زمان با صحبت‌های یاسر عرفات قانع نشدم و همچنین پیش‌بینی‌های او را باور نداشتم و زمانیکه «محمود عباس» به عنوان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین  جای یاسر عرفات را گرفت  و در هماهنگی با رژیم اشغالگر صهیونیستی کارکرده و متعهد شد که حتی یک گلوله از کرانه باختری به سمت صهیونیست‌ها شلیک نشود من مطمئن شدم که صحبت های یاسر عرفات نمی تواند به واقعیت بدل شود؛ اما اکنون بعد از تماشای پیروزی موشکهای مقاومت در غزه که بیش از ۶ میلیون را به پناهگاه‌ها فراری داد و صهیونیست‌ها در تکاپو برای افزایش تعداد موشکهای سامانه گنبد آهنین بودند کاملا مطمئن شدم که اسرائیل در حال تجزیه و نابودی است و من به زودی  به زادگاه خودم در «اسدود» برمی‌گردم.

دیدگاه کاربران

عمران۲۰۲۵۴۸۲۰۶:۴۴:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
از مردم عادی فلسطینی نظرشان را راجع به ایران و اسرائیل بپرسید و ببینید آیا آنها هم این گونه فکر میکنند؟ اصلا چه کسی صاحب حق در فلسطین است؟ آیا کسی غیر از مردم فلسطین؟ وقتی تمایل به درگیری ندارند چرا از جانب آنها درگیری را تشویق میکنید؟
ناشناس۲۰۲۶۳۳۴۱۲:۳۹:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
مردم مظلوم فلسطین 70 سال است که با رژیم سفاک و غاصب و کودک کش صهیونیستی درگیر هستن و حقوق حقه خود را مطالبه می نمایند.
صادق۲۰۲۵۴۹۲۰۶:۵۶:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
با خفت زیادی از این دنیا رفت
ناشناس۲۰۲۵۶۳۷۰۹:۰۱:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کمی در مورد سوابق عرفات مطالعه کن
ناشناس۲۰۲۵۶۵۶۰۹:۱۷:۱۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
40 سال مبارزه مسلحانه کرد، هیچی به دست نیاورد. عقلانیت از زور ورزی بهتر است.
ناشناس۲۰۲۶۱۳۶۱۱:۵۴:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
چندسال که مذاکره کرد چه كار کرد
للی۲۰۲۶۱۴۱۱۱:۵۶:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
خیر، 5 میلیارد دلار بدست آورد که گذاشت برای زنش و دخترش.
ناشناس۲۰۲۵۶۷۵۰۹:۲۲:۲۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اگر پیشنهاد کلینتون را قبول می کرد و زودتر با اسراییل صلح می کرد، اکنون مردم فلسطین در آرامش بودند. باز هم دم کلینتون گرم که با فشاری که به اسراییل آورد، کرانه غربی رود اردن و نوار غزه را به فلسطینی ها داد.
ناشناس۲۰۲۶۲۵۷۱۲:۲۲:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
نه تمام کتاب تاریخ لااقل دو صفحه ی اولش رو بخون .
ناشناس۲۰۲۶۴۲۵۱۲:۵۹:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
بهتر نیست به جای خواندن تمام تاریخ فلسطین یکی دو برگ از تاریخ کشور خودمون رو هم بخوانید؟! این وضعیت امروز ما نتیجه نیاموختن از تاریخ است
ناشناس۲۰۲۵۶۸۲۰۹:۲۵:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اگر اسحاق رابین را تندروهای اسراییلی ترور نمی کردند، 25 سال قبل قائله فلسطین خاتمه پیدا کرده بود.
علی۲۰۲۶۱۳۸۱۱:۵۵:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
عوضش زن و دخترش با ارثیه 5 میلیارد دلاری پول مردمی که به فلسطین کمک کرده بودند و در حساب شخصی عرفات ذخیره شده بود خوشبخت شدند و به ریش همگی خندیدند.
ناشناس۲۰۲۵۵۰۴۰۷:۰۶:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اینهمه با دیپلماسی خواستند سر ملت فلسطین کلاه بگذارند بعد از سالها معلوم شد که بغیر از مقاومت مسلحانه در برابر اسرائیل راه دیگری برای مردم آن نمانده است
ناشناس۲۰۲۶۳۴۴۱۲:۴۱:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
برجام نشان داد که دیپلماسی لبخند با دشمن تا بن دندان مسلح پروژه ای شکست خورده است.
ناشناس۲۰۲۵۵۱۲۰۷:۱۲:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
آنانی که راه حل فلسطین را جنگ و موشک می دانند، سخت در اشتباه هستند.
ناشناس۲۰۲۵۶۳۴۰۸:۵۸:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
درودبرشما ،فقط باگفتگو ومذاکره
ناشناس۲۰۲۶۱۰۳۱۱:۴۶:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
بهترین راه گفتگو و تعامل با گروه‌های مقاومت برای محو اسرائیل است!!
ناشناس۲۰۲۶۲۳۷۱۲:۱۷:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
درس عبرت برجام این بود که هرگز نباید با دولتهای بدعهد و خبیث مذاکره کنیم.
ناشناس۲۰۲۶۳۵۸۱۲:۴۳:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
سردار سلیمانی عزیز و فرماندهان مقاومت در سوریه نشان دادند که تنها راه پیروزی بر دشمنان مقاومت و ایستادگی است.
ناشناس۲۰۲۵۶۸۳۰۹:۲۶:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
خوشبختانه موشک ها و پهپادهای انتحاری موازنه قدرت را به نفع جبهه مقاومت و حماس تغییر داده و باعث فرار صهیونیست ها از اسرائیل شده است.
ناشناس۲۰۲۵۶۹۶۰۹:۳۰:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
فلسطینی ها تاوان فروش زمین هایشان را به یهودی ها می پردازند.
ناشناس۲۰۲۶۰۹۷۱۱:۴۴:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
ایران باید در ترکیه و امارات حکومت تشکیل بده چون ایرانیها خیلی زمین اونجا خریدن!! اینطوری مشکل جزایر سه گانه هم حل میشه!!
ناشناس۲۰۲۶۴۴۶۱۳:۰۷:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
عراقیها چی ؟ خیلیهاشون تو ایران زمین خریدن
ناشناس۲۰۲۶۱۷۶۱۲:۰۵:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
فلسطینیان تاوان قتل عام یهودیان توسط کشورهای اروپایی را پس می دهند.(هلوکاست) در حالیکه اروپا باید تاوان پس بدهد.
ناشناس۲۰۲۵۷۰۶۰۹:۳۴:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
پیروزی های اخیر حماس نشان داد که مقاومت و موشک تنها راه غلبه بر دشمن است.
ناشناس۲۰۲۶۰۲۸۱۱:۲۶:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کدام پیروزی؟
علی۲۰۲۶۱۴۶۱۱:۵۸:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کشته میدیم، کشته میشیم. پیروزی از این بالاتر؟
ناشناس۲۰۲۶۲۴۳۱۲:۱۹:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
امام حسین(ع) و 72 نفر از یارانش بدست کفار به شهادت رسیدند اما در نهایت پیروز میدان شدند.
ناشناس۲۰۲۶۲۰۲۱۲:۱۰:۲۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
برای اولین بار تل آویو و حیفا موشک باران شدند و طرح یهودی سازی قدس با شکست مواجه شد و مردم غزه و کرانه باختری و منطقه 1948 و قدس متحد شدند و اسرائیل برای آتش بس دست به دامن مصر و امریکا شد و این پیروزی بزرگی بود.
ناشناس۲۰۲۶۰۴۵۱۱:۳۰:۰۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
منظورت کشته شدن 266 نفر و ویرانی غزه است؟
ناشناس۲۰۲۶۱۶۵۱۲:۰۲:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسرائیل جانت که با تبلیغات میگفت موشک‌ها را می‌زند و شهرهایش امن است ولی واقعیت چیز دیگری شد الان مهاجران دارند فرار می کنند
ناشناس۲۰۲۶۱۸۰۱۲:۰۶:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
منظورم جلوگیری از طرح یهودی سازی قدس و فرار صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی است.
ناشناس۲۰۲۵۷۵۴۰۹:۴۹:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
هیچ کس راه حل فلسطین را جنگ و موشک نمی داند موشک برای: 1- جلوگیری از پیشروی و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی 2- ایجاد قدرت برای مجبور کردن این رژیم به رفراندوم سراسری.
ناشناس۲۰۲۵۷۶۸۰۹:۵۳:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دورانت به سر امده
ناشناس۲۰۲۵۷۷۰۰۹:۵۳:۵۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
فلسطین با موشک آزاد نمیشه بلکه فقط ترس از موشکها برای آزادی فلسطین کافیست!!
ناشناس۲۰۲۵۷۹۸۱۰:۰۳:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
راه حل فلسطین تشکیل کشور فلسطین از بحر تا نهر است.
ناشناس۲۰۲۵۸۰۱۱۰:۰۳:۳۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
ولی این راه حل تا حالا خوب جواب داده!
ناشناس۲۰۲۵۸۰۶۱۰:۰۴:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
شما نگران کشور خودت باش بزار فلسطینیها خودشون تصمیم بگیرن!
ناشناس۲۰۲۵۸۱۰۱۰:۰۵:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
به ما چه ربطی داره فلسطینیها دنبال جنگ و موشک هستن، باید به فکر کشور خودمون باشیم!!
ناشناس۲۰۲۶۲۲۸۱۲:۱۶:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
مسئله قدس مسئله کل جهان اسلام است.
ناشناس۲۰۲۵۸۳۵۱۰:۱۶:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
آنانی که راه حل فلسطین را مذاکره میدانند، ذره ای از سياست بهره ای ندارند
ناشناس۲۰۲۶۳۲۶۱۲:۳۸:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
ببخشید اقای مثلا صلح طلب ممکنه بفرمایی چرا اسرائیل به قطعنامه های سازمان ملل و غیره و حتی اروپاییهای حامیش وقعی نمیذاره و شهرک سازیشو ادامه میده. گفتگو با کسی که تعهدی نداره خسارت محضه
ناشناس۲۰۲۵۵۱۳۰۷:۱۳:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
خود یاسر عرفات هم اگر زنده بود حماس را قبول نداشت.
ناشناس۲۰۲۵۷۰۸۰۹:۳۴:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
این حماس بود که یاسر عرفات را قبول نداشت.
ناشناس۲۰۲۶۱۲۶۱۱:۵۳:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
چه کسی و در چه تاریخی حماس را درست کرد؟ دست آورد حماس چه بوده؟
ناشناس۲۰۲۶۰۲۲۱۱:۲۴:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
معلومه از اسرائیل نظر دادی! الف سانسور نکن لطفا
ناشناس۲۰۲۵۵۱۹۰۷:۱۹:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
تنها را حل فلسطین، تشکیل یک کشور فلسطینی در مجاورت اسراییل است. همزیستی مسالمت آمیز اسراییل با فلسطین باید شکل گیرد.
ناشناس۲۰۲۵۶۸۸۰۹:۲۸:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسرائیل غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید نابود بشود.
ناشناس۲۰۲۶۰۳۳۱۱:۲۷:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسراییل عضو سازمان ملل متحد است.
ناشناس۲۰۲۶۱۷۰۱۲:۰۳:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
بروند در همان جایی که ادعای هول کاست شد زمین به آنها بدهند و عضو سازمان مللش کنند
ناشناس۲۰۲۶۲۰۶۱۲:۱۱:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
سازمان ملل زیر بلیت شیطان بزرگ است و مستقل نیست.
ملوان زبل۲۰۲۶۵۰۵۱۳:۲۷:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
چه ربطی داره! یوگسلاوی هم جزو سازمان ملل بود ولی از روی نقشه محو شد! شوروی هم همینطور! و بسیاری کشورهای دیگه.
ناشناس۲۰۲۵۷۶۵۰۹:۵۲:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
تا اون موقع که کشور فلسطین بخواد تشکیل بشه دیگه اسرائیلی وجود نداره که در کنار هم زندگی کنن!!
سعید۲۰۲۵۹۶۱۱۰:۵۷:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
ببخشید دوست عزیز شما یکی بزور بیاد خانتان خونتونو نصف میکنید باهاش
ناشناس۲۰۲۵۵۲۳۰۷:۲۰:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دوران جنگ و کودتا گذشته است. دوران، دوران سیاست، تعامل و عقلانیت است.
رضا۲۰۲۵۶۳۹۰۹:۰۲:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
انهم برای شما و اربابانتون ، فعلا بروید زیر زمین
ناشناس۲۰۲۶۰۵۰۱۱:۳۳:۲۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دوران، دوران تحریم های فلج کننده است.
ناشناس۲۰۲۶۳۷۳۱۲:۴۷:۱۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
خخخ عقلانیت !!! دار و دسته شما را در قضیه برجام دیدیم !
ناشناس۲۰۲۵۶۸۶۰۹:۲۷:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
تسلیم دشمن شدن عقلانیت نیست بلکه حماقت است.
ناشناس۲۰۲۶۰۵۳۱۱:۳۴:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
مشت کوبیدن به دیوار تنها باعث شکستن دست خود آدم می شود.
ناشناس۲۰۲۶۲۱۱۱۲:۱۳:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
فعلا"سیاست مشت آهنین در برابر صهیونیست های کودک کش موفق شده است.
سعید۲۰۲۵۷۱۴۰۹:۳۶:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کدام عقلانیت و همزیستی مسالمت آمیز برادر، شما دنیا امروزی نگاه کن همه سیاسیون دنیا ژست خوبی دارن ورفتار دیگه نمونه اش عدم روند صلح جهانی، گرم شدن زمین، بروز بیماری های مرموز، همه به دنبال منافع خود هستن حتی به قیمت قربانی کردن دیگران
ناشناس۲۰۲۵۷۸۰۰۹:۵۷:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
به جای داستان‌نویسی بهتره دستاوردهای مقاومت و سازش یا به قول شما تعامل رو مقایسه کنیم، الان هردو امتحان خودشون رو پس دادن و نتایج‌شون جلوی چشم ماست!!
ناشناس۲۰۲۵۷۸۷۰۹:۵۸:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
یعنی راهی که هفتاد سال جواب نداده ممکنه جواب بده!؟!؟!؟
ناشناس۲۰۲۶۲۵۴۱۲:۲۲:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسرائیل یک زمانی بدنبال اجرای طرح از نیل تا فرات بود اما اکنون به قدری ضعیف شده که به دور خودش دیوار حائل کشیده و از ترس موشک های حماس خواب و خوراک ندارند.
ناشناس۲۰۲۵۷۸۹۰۹:۵۹:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دوران جنگ و کودتا گذشته ولی چرا هرجا رو نگاه میکنی شعله‌های جنگ برپاست!؟
ناشناس۲۰۲۶۲۶۳۱۲:۲۳:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
امریکا شیطان بزرگ و رژیم کودک کش صهیونیستی عامل اصلی جنگ افروزی و خشونت و تحریم و تهدید و ترور در منطقه و جهان هستن.
ناشناس۲۰۲۵۷۹۲۱۰:۰۰:۵۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
توی این دنیا که قانون جنگل حاکمه عقلانیت و سیاست حکم میکنه هرلحظه آماده دفاع از خودت باشی!!
ناشناس۲۰۲۶۰۳۷۱۱:۲۸:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اتفاقا در دنیا نظم حاکم است. هر کس خلاف آن عمل کند توسط بقیه کشورها تنبیه می شود.
ناشناس۲۰۲۶۳۸۳۱۲:۴۹:۲۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
در دنیای امروز قانون جنگل حاکم است و قویترها ؛ ضعیف ترها را می بلعند نمونه بارز آن یمن و فلسطین است.
ناشناس۲۰۲۶۲۲۷۱۲:۱۶:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کاملا درست است
ناشناس۲۰۲۵۷۹۳۱۰:۰۱:۲۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کاش حاکمان آمریکا این حرف شما رو بفهمن!!
نجیب۲۰۲۵۹۷۶۱۱:۰۱:۰۹ ۱۴۰۰/۳/۱۹
آدرس خونه ات رو بده من می خواهم بیام تصرفش کنم اگر هم بری شکایت بکنی منفجر خواهی شد. اگر این از نظر شما عقلانیت هست از نظر من چیز دیگری است.
ناشناس۲۰۲۵۵۲۵۰۷:۲۱:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اگر بنا به زورآزمایی باشد، زور فلسطینی ها هیچوقت به اسراییل نمی چربد.
ناشناس۲۰۲۵۶۹۵۰۹:۳۰:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
فعلا"که فلسطینیان قدرتمند و متحد شده اند و صهیونیست ها در موضع استیصال و ضعف قرار گرفته اند.
ناشناس۲۰۲۵۷۲۱۰۹:۳۷:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دوران بزن درو تمام شده است در جنگ 11 روزه اخیر اسرائیل هر یکدونه که زد سه تا خورد.
ناشناس۲۰۲۵۷۴۸۰۹:۴۷:۵۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
زور کل اعراب هم به اسراییل نمی رسد.
ناشناس۲۰۲۶۲۱۴۱۲:۱۴:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسرائیل امروز از تار عنکبوت هم سست تر است.
ناشناس۲۰۲۵۷۷۲۰۹:۵۴:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
طبق وعده خدا اسرائیل محو خواهد شد
ناشناس۲۰۲۶۲۴۵۱۲:۱۹:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
کجا خدا وعده داده؟
ناشناس۲۰۲۶۳۸۹۱۲:۵۰:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
ظلم پایدار نمی ماند این وعده خداوند است.
ناشناس۲۰۲۶۴۹۵۱۳:۲۳:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
برو بگرد پیدا می کنی
ناشناس۲۰۲۵۷۹۵۱۰:۰۲:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
در عمل که اتفاقات دیگه‌ای افتاده!
ناشناس۲۰۲۶۳۹۱۱۲:۵۰:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
خون بر شمشیر پیروز است.
ناشناس۲۰۲۵۵۴۲۰۷:۳۸:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
این حرف رو که امام به عرفات گفته بود!
ناشناس۲۰۲۵۵۵۶۰۷:۵۴:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
خود عرفات که از رفقای صمیمی رفسنجانی بود ، اگر وا نداده بود الان اوضاع فلسطین این نبود
ناشناس۲۰۲۵۷۰۰۰۹:۳۲:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
حجت الاسلام رفسنجانی هم اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمیگفت دنیای فردا دنیای موشک ها نیست !!!
ناشناس۲۰۲۶۳۶۱۱۲:۴۴:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دقیقا
ناشناس۲۰۲۵۵۸۷۰۸:۱۷:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
چرا عرفات در جنگ از صدام حسین پشتیبانی کرد؟
ناشناس۲۰۲۵۶۷۹۰۹:۲۴:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
عرب ها هیچوقت پشت هم را خالی نمی کنند.
ناشناس۲۰۲۶۰۸۰۱۱:۴۰:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
پس چرا سوریه از ما حمایت کرد!؟ یا چرا امارات و عربستان و بحرین از اسرائیل در مقابل لبنان و سوریه حمایت میکنن!؟
ناشناس۲۰۲۶۱۰۸۱۱:۴۷:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
دقیقا مثل حمله آمریکا به عراق!!
ناشناس۲۰۲۵۷۱۳۰۹:۳۶:۲۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
صدام با همه حماقتش چندین موشک به اسرائیل شلیک کرد که کار درستی بود.
ناشناس۲۰۲۶۱۳۳۱۱:۵۴:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
که در آسمان رهگیری و نابود شدند.
ناشناس۲۰۲۶۲۲۱۱۲:۱۵:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
موشک ها دقیقا"به عمق خاک اسرائیل اصابت کردند.
ناشناس۲۰۲۵۷۲۲۰۹:۳۹:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
امریکا و 3 کشور خبیث اروپایی چرا در جنگ تحمیلی از صدام حمایت می کردند؟!
ناشناس۲۰۲۵۶۰۱۰۸:۲۶:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
حالا حرف درستی زده ....ولی عجیبه که خودش هم به این حرف عمل نکرد...
ناشناس۲۰۲۵۶۲۹۰۸:۵۴:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
مهم اینه که فلسطین پیروز خواهدشد
ناشناس۲۰۲۵۶۴۶۰۹:۰۶:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
عرفات یک نوکر حلقه به گوش اسرائیل امریکا بود و نوکر صدام
س خسرو۲۰۲۵۷۴۰۰۹:۴۴:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
با پیروزی های اخیر «شمشیر قدس» دیگر هیچ فلسطینی به مصالحه نمی‌اندیشد بجز مقاومت، آنهم با سلاح بی نظیر موشک که هر نقطه ای از محل استقرار دشمن را تحدید می‌کند،
ناشناس۲۰۲۵۷۴۶۰۹:۴۶:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
برو قوی شو اگر راحت جهان خواهی. که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است
ناشناس۲۰۲۵۸۶۲۱۰:۲۸:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اصلا به ما چه ربطی داره
ناشناس۲۰۲۶۳۹۶۱۲:۵۲:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی
ناشناس۲۰۲۵۹۱۶۱۰:۴۵:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
رژیمی که می خواست از نیل تا فرات را بگیرد حالا در برابر یک مقاومت محلی به زانو افتاده.این یعنی کمک خداوند و نتیجه مقاومت ورزیدن در برابر شیطان !هیچ متجاوزی تا حالا با مذاکره از کشوری بیرون نرفته مگر این که مجبور شود !
ناشناس۲۰۲۵۹۵۶۱۰:۵۶:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
همه چی بستگی به جهان بینی شما و نگاه شما به زندگی داره و دو نگاه کلی وجود داره:۱- با ذلت زندگی کنی ۲-با عزت بمیری.
امیر۲۰۲۵۹۵۹۱۰:۵۷:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسرائیل هرگز بدون زور و جنگ دست از سر فلسطین بر نمیداره اون عزیزی که میگه دوران جنگ تموم شده بدونه در دنیا همیشه قانون جنگل حاکمه گفتگوی سیاسی و این چیزا همش فرمالیته هستن آخر سر هرکی زورش بیشتر باشه برده
اخوان صالح۲۰۲۶۰۰۸۱۱:۱۸:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اسراییل محکوم به نابودی است و شاید این نابودی خیلی نزدیک باشدویکی ازعوامل آن خودیهودیان مخالف آنها هستند
محمد۲۰۲۶۳۶۷۱۲:۴۵:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
اين ديدگاه از رهبر کبير انقلاب امام خميني به ياسر عرفات منتقل شد .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین