خرید اقساطی گوشی‌های شیائومی در الیساتل، ۲۴ ماهه

گزارش بازرگانی،   4000310024

 

C:\Users\IHC\Desktop\refs.jpg

همان‌طور که می‌دانید، امروزه بازار گوشی همراه بالا و پایین‌های بسیاری را تجربه می‌کند و از آنجایی که به یکباره قیمت‌ها افزایش داشته است، بسیاری از افراد دیگر امکان خرید نقدی گوشی را ندارند. از همین رو باید خرید اقساطی را جایگزین خرید نقدی کنند. فروشگاه الیساتل از جمله فروشگاه‌هایی محسوب می‌شود که به ارائه محصولات خود به‌صورت قسطی پرداخته و از آنجایی که شرایط مناسبی را در نظر گرفته است، بهترین انتخاب برای خرید اقساطی به حساب می‌آید. در ادامه در رابطه با شرایط خرید قسطی گوشی شیائومی از این فروشگاه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا در صورت تمایل به خرید قسطی، اطلاعات لازم را داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی گوشی Xiaomi

لازم است بدانید برای خرید قسطی گوشی شیائومی از فروشگاه الیساتل به مدارک مشخصی نیاز دارید و باید یکسری از کارها که بسیار ساده است را نیز انجام دهید. به همین دلیل باید پیش از هر چیزی با سامانه اعتبارسنجی بای چک آشنا شوید.

سامانه اعتبارسنجی بای چک از جمله سامانه‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند اعتبار یک حساب را ارزیابی کند و درنهایت بگوید که معتبر است یا خیر! بنابراین شما باید در ابتدا حساب کاربری خود را در این سامانه ایجاد کنید تا حساب شما مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. زمانی که این اتفاق بیفتد و پروسه احراز هویت شما توسط این سامانه طی شود و همه چیز طبق اصول باشد، می‌توانید خرید قسطی گوشی شیائومی مورد نظرتان را از فروشگاه الیساتل انجام دهید.

زمانی که حساب شما از طرف سامانه اعتبارسنجی بای چک تایید شود، می‌توانید یکی از شیوه‌ها که شامل سفته، چک و کسر از حقوق می‌شود را انتخاب کنید تا شرایط خرید اقساطی برایتان فراهم شود. دقت داشته باشید که خرید گوشی یا هر محصول دیگر از این فروشگاه بدون طی شدن مسیر گفته شده، به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست، پس پیش از هر چیزی اعتبارسنجی حساب خود را توسط بای چک انجام دهید تا با مشکل مواجه نشوید. حال شاید برای شما سوال پیش آید که شرایط استفاده از هر شیوه چگونه است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

060223a83e3f4cBuy-Xiaomi-phone-in-installments-with-the-hekmat-of-the-card.jpg

شرایط استفاده از شیوه چک برای خرید اقساطی گوشی شیائومی

اگر تصمیم دارید از شیوه چک برای خرید قسطی گوشی شیائومی استفاده کنید، باید فیلد مربوط به شماره‌حساب حقوق یا پس‌انداز را تکمیل کنید. انجام این کار برای اعتبارسنجی حساب شما خواهد بود. حال شاید برای شما سوال پیش آید که دلیل بررسی حساب مربوط به حساب حقوق و پس‌انداز چیست که باید متذکر شد بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند سرمایه و دریافتی خود را در حساب جاری که دارند، نگه ندارند؛ بنابراین آن را در حساب پس‌انداز ذخیره می‌کنند. از همین رو بررسی‌های لازم بر روی این حساب انجام می‌شود تا قدرت مالی شما تعیین شود. با این اوصاف توصیه می‌شود برای ثبت درخواست خرید اقساطی حتما حسابی که قوی‌تر است را معرفی کنید تا مشکلی در تایید اعتبار شما پیش نیاید.

خرید اقساطی گوشی Xiaomi با کسر از حقوق

شیوه دیگری که می‌توانید از طریق آن خرید اقساطی گوشی Xiaomi را انجام دهید، کسر از حقوق است. دقت داشته باشید که برای این شیوه نیز تایید بای چک نیاز خواهد بود؛ در حقیقت شما باید پس از پذیرش بای چک، یک برگ سفته نیز تهیه کنید و در زمان خرید گوشی شیائومی مورد نظر، مبلغی را به عنوان سفته تحویل دهید و متعهد شوید که اقساط را به‌صورت ماهانه و در مبلغی که تعیین شده، بپردازید.

حال شاید برای شما سوال پیش آید که در پایان پرداخت اقساط، سفته‌ای که داده‌اید چه می‌شود که باید گفت بدیهی است که پس از پایان پرداخت اقساط، سفته به شما عودت داده می‌شود. همچنین لازم است بدانید در این شیوه هیچ مبلغی از حساب شما کسر نخواهد شد و همان گواهی که از سامانه بای چک دریافت کرده‌اید، به عنوان تضمین کافی خواهد بود. تنها به این نکته توجه داشته باشید که قسط‌ها را به‌موقع با هر شیوه‌ای که مدنظر دارید، پرداخت کنید تا مشکلی پیش نیاید.

پس از انجام امور مالی باید چه اقداماتی را انجام داد؟

تا به اینجا به بررسی شرایط مالی خرید قسطی گوشی شیائومی پرداختیم و مراحلی که باید طی کنید را گفتیم. حال پس از انجام این اقدامات باید چه کرد؟ پس از اعتبارسنجی و تحویل مدارک به فروشگاه الیساتل، شما باید به یکی از شعبه‌های فعال فروشگاه که نزدیک به محل سکونت شما است، مراجعه کنید و گوشی خود را که خریداری کرده‌اید، تحویل بگیرید. در این راستا باید متذکر شد که این فروشگاه در شهر مازندران نیز شعبه دارد و شرایط خرید اقساطی را نیز برای شهروندان فراهم کرده است.

شرایط پرداخت اقساط گوشی شیائومی چگونه است؟

یکی از مسائل مهمی که در رابطه با خرید قسطی گوشی شیائومی وجود دارد، این است که پرداخت اقساط باید چگونه انجام شود؟ فروشگاه الیساتل برای مشتری‌های خود شرایطی را در نظر گرفته که آن‌ها بتوانند بدون هیچ محدودیت مالی، خرید خود را انجام دهند. همچنین باید بدانید که پرداخت اقساط گوشی مورد نظر شما تا 24 ماه خواهد بود.

حال اگر شما تصمیم به خرید قسطی گوشی شیائومی دارید، می‌توانید به سایت فروشگاه یعنی ElisaTel.com مراجعه کنید و تمام امور لازم برای اعتبارسنجی را انجام دهید. پس از آنکه مراحل را انجام دادید و حساب شما تایید شد، به شعبه مورد نظر خود بروید و گوشی را تحویل بگیرید.

همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره در نظر گرفته شده تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به یکی از شعب این فروشگاه مراجعه کنید.

تهران- خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ- پاساژ چارسو- طبقه همکف- پلاک B10

تهران- خیابان حافظ- بازار موبایل ایران- طبقه همکف پلاک 241

تهران- خیابان حافظ- بازار موبایل ایران- طبقه اول پلاک 321

تهران- خیابان حافظ- بازار موبایل ایران- طبقه زیرین پلاک 119

شماره تماس: 02166347355 | 02166347357

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین