شکست «#روحانی_متشکریم» در فضای مجازی/ تقاضای قالیباف از دولت درباره رمزارزها/ توصیفات جالب جواد لاریجانی درباره احمدی‌نژاد و ظریف

گروه سیاسی الف،   4000309110 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

شکست «#روحانی_متشکریم» در فضای مجازی/ تقاضای قالیباف از دولت درباره رمزارزها/ توصیفات جالب جواد لاریجانی درباره احمدی‌نژاد و ظریف

آخرین آمار واکسیناسیون و ابتلا به کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون سه میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵۱۵ هزار و ۹۰۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۰ هزار و ۵۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۹۳۹ نفر رسید.

درخواست مصرف اورژانسی واکسن کووایران برکت از وزارت بهداشت

به گزارش ایسنا، مینو محرز محقق اصلی پروژه و مسئول تیم نظارت بر فاز مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت در نشستی با خبرنگاران درباره علت تاخیر دیرهنگام تولید واکسن گفت: علت تاخیر دیرهنگام این است که در تحریم ها بودیم. ما طبق استاندارد پیش میرویم. کارآزمایی سه مرحله دارد و باید طی شود. اکنون به علت موقعیتی که داریم باید تقاضای مصرف اورژانسی بشود که من این تقاضا را از وزارت بهداشت دارم و امید است وزارت بهداشت موافقت کند.

محرز در ادامه با بیان اینکه تمام نتایج لازم به وزارت بهداشت داده شده و اگر جای وزارت بهداشت بودم مجوز می دادم عنوان کرد: مقالات مرحله یک تست در حیوانات چاپ شده و مرحله یک تست انسانی نیز برای چاپ آماده است. مرحله دوم هم بزودی به اتمام می‌رسد و آماده می‌شود و مقالات چاپ و مجوز سازمان جهانی بهداشت گرفته خواهد شد.

مطالعات واکسن کرونای ایران-کوبا با ۲۴ هزار داوطلب خرداد تمام می‌شود

علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: تزریق اولیه واکسن مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا که در فاز نهایی یا فاز سه قرار دارد برای ۲۴ هزار نفر از مردم ایران در هفت استان و هشت شهر شامل اصفهان، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، بابل، همدان و زنجان انجام شده و از هفته گذشته تزریق دوز دوم برای این ۲۴ هزار نفر آغاز شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با پایان تزریق به افراد داوطلب در فاز سه این واکسن، بتوانیم نتایج اولیه را در اواخر خرداد تحلیل کنیم تا در صورت مثبت بودن نظرات کارشناسان سازمان غذا و دارو، مجوز مصرف را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اثربخشی واکسن کووبرکت روی گونه انگلیسی، هندی و آفریقایی/نحوه نگهداری واکسن های دپو شده

***

شکست «#روحانی_متشکریم» در فضای مجازی

براساس بیگ‌دیتای سامانه مانیتورینگ و آنالیز شبکه‌های اجتماعی لایف‌وب و با بررسی محتوای تولید شده در روز گذشته برای این موج، طوفان توییتری حامیان دولت، با هشتگ #روحانی_متشکریم جهت تشکر و #خداحافظی_باشکوه_روحانی، به تمجید از نقاط قوت عملکرد دولت فعلی پرداخت.

پس از گذشت ساعاتی این موج حمایتی، با ورود منتقدان وضعیت کنونی، به بیان کاستی‌ها و نقد عملکرد دولت روحانی تغییر جهت داد.

هرچند تعداد محتوای تولید شده حامیان دولت بیشتر بود، با این وجود مجموع ریتوییت‌ها و لایک‌های پست‌های با رویکرد انتقادی به مراتب بیشتر از پست‌های حمایتی بود.

در یک کلام عملکرد ضعیف رئیس‌جمهور دولت دوازدهم، تاثیرگذاری این کمپین را معکوس کرد.

صبح نو درباره این موج توییتری نوشت: «باید پرسید که تشکر از روحانی، تشکر از چیست؟ تشکر از افزایش سرسام‌آور نرخ ارز است یا کاهش بی‌سابقه ارزش پول ملی؟ تورم و بیکاری و ایجاد مانع برای تولید نیز از این قاعده مستثنا نیست. از سوی دیگر مدیریت اپیدمی کرونا نیز برگ سیاه دیگری را به کارنامه دولت به اصطلاح امید، افزوده است و پیک‌های پیاپی کرونایی در پی سوء مدیریت و ناهماهنگی با ستادی که رییس دولت تشکیل داده است، جان مردم را نیز هدف قرار داد تا هیچ جایی برای دفاع، نگذارد.

اوضاع نابسامان اقتصادی در شرایط ویژه اقتصادی زمان کرونایی اگرچه هیچ جای دفاعی باقی نگذاشته است اما پروژه بگیران، تشکر از روحانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. بی‌توجهی به آنچه گذشته است و تحریف واقعیات ملت ایران را از رسیدن به قله‌ها و گذار از موانع باز می‌دارد.»

***

زمزمه تغییر برخی روسای کمیسیون‌های مجلس 

اعتماد نوشت: «رياست كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي هم‌اكنون برعهده مجتبي ذوالنوري است اما از قرار معلوم و براساس پيگيري خبرنگار ما، 2 نفر از نمايندگان تلاش دارند تا شايد بتوانند او را كنار بگذارند... وحيد جلال‌زاده كنار ابراهيم عزيزي 2 نماينده‌اي هستند كه از قرار معلوم رايزني‌هايي را براي رياست اين كميسيون آغاز كرده و تلاش دارند نظر برخي نمايندگان داراي سابقه ديپلماتيك اين كميسيون را جلب كنند تا شايد از اين طريق بتوانند دست‌پايين جلوي رياست بي‌دردسر ذوالنوري بر اين كميسيون را بگيرند...

كميسيون برنامه و بودجه ديگر كميسيون پراهميت مجلس يازدهم است. رياست اين كميسيون در شرايطي به حميدرضا حاجي بابايي در سال نخست واگذار شد كه اگر نبود دخل و تصرف‌هاي هيات رييسه و شخص قاليباف با محوريت احمد اميرآبادي فراهاني، نادران مي‌توانست رياست اين كميسيون را به دست آورد ولي حاجي‌بابايي در انتخابات هيات‌رييسه شركت نكرده و اصطلاحا قاليباف را مديون خود كرده بود. از قرار معلوم نادران حالا قصد تلافي كرده ولي براساس اظهارات 3 نفر از اعضاي اين كميسيون، حواشي برسر تغييربندهاي بودجه سبب شده تا شانس كمي براي رقابت داشته باشد. برخلاف او، شمس‌الدين حسيني كه سابقه وزارت اقتصاد را هم داراست، نه‌تنها شانس خوبي را دارد، بلكه حداقل با 5 نفر از اعضاي اين كميسيون رايزني‌هايي را ترتيب داده تا بتواند در سال دوم، كميسيون برنامه و بودجه را در اختيار بگيرد ولي بازهم عدم كانديداتوري حاجي‌بابايي در انتخابات هيات رييسه، عاملي است كه دست بالاتري را به او در مقابل رقبايش داده است.»

***

تقاضای قالیباف از دولت درباره رمزارزها

مجلس شورای اسلامی امروز میزبان وزیر نیرو برای گزارش در باب خاموشی های اخیر بود. رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره علل غافلگیری این وزارتخانه، یک عامل غافلگیری را رمزارزها عنوان کرد و گفت: این واژه در افکار عمومی مفهوم روشنی ندارد که ما به عنوان صادرات انرژی از آن یاد می‌کنیم که اگر استخراج رمزارز با مجوز ماینینگ صورت گیرد، صادرات آن نیز مجوز خواهد داشت و اگر بدون مجوز انجام شود، صادرات آن نیز پنهانی و غیرقانونی خواهد بود.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه با کمک نیروی انتظامی از تیر ماه سال 1399 تا فروردین 1400، دو هزار و 661 مرکز استخراج رمز ارز و 175 هزار دستگاه کشف شده است، ادامه داد: 10 درصد از انرژی مصرف تولیدی رمزارزهای کل جهان در ایران بوده و این میزان به معنای صرف دو هزار مگاوات انرژی برق است، در حالی که واحدهای دارای مجوز استخراج رمزارزها تنها 320مگاوات مصرف دارد.

وی افزود: جمع‌بندی کمیته مربوطه در شورای امنیت کشور که توسط وزیر کشور ابلاغ شده و دبیرخانه شورای امنیت ملی بر این است که یکی از دو علت قطعی برق، افزایش دما و استخراج رمزارزها هستند.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: نتیجه خشکسالی‌ها، کمبود آب برای تولید برق، افزایش زودهنگام دما و استخراج غیرقانونی رمزارزها موجب شد تا برخلاف تمامی سال‌های گذشته رشد مصرف انرژی 19 درصد باشد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از گزارش وزیر نیرو درباره علل قطعی برق، گفت: در حوزه رمز ارزها هم سردرگمی چندجانبه وجود دارد به گونه‌ای که بحث تولید رمز ارز به وزارت صمت باز می‌گردد، بحث تبادل آن اگر به صورت ارز باشد به بانک مرکزی و اگر دارایی دیجیتال باشد به وزارت اقتصاد باز می‌گردد و همچنین بحث تأمین انرژی رمز ارزها هم به وزارت نیرو مربوط است.

قالیباف تأکید کرد: در این بخش نیاز به دو هزار مگاوات برق است و همچنین حجم بالایی از دارایی ارزی و یا دارایی دیجیتالی در رمز ارزها رقم می‌خورد و بر این اساس سوال ما این است که چرا دولت لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه نمی‌کند تا موضوع رمزارزها که چهار وزارتخانه را درگیر کرده است، ساماندهی شود؟ دولت در موضوعات مهم این چنینی حتماً باید به مجلس لایحه دهد اما متأسفانه دولت در ارائه لایحه کوتاهی می‌کند.

وی متذکر شد: دولت یازدهم از دولت سابق انتقاد کرد که چرا مجوزهای موسسات اعتباری را به وزارت تعاون سپرده است و سردرگمی به وجود آمده و ۳۶ هزار میلیارد تومان خسارت به بیت المال وارد شده است و بنده باید بگویم امروز ما در حوزه رمز ارزها با سردرگمی مواجه هستیم و لازم است دولت لایحه‌ای را برای نظام‌مندی استخراج رمز ارزها به مجلس ارائه کند.

***

مذاکرات وین در دور پنجم به نتیجه می رسد؟

دیاکو حسینی مدیربرنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از روند مذاکرات احیای برجام اظهار کرد: توافق همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به مدت یک ماه تمدید شد نیز مربوط می شود به چشم انداز مثبتی که در روند مذاکرات و طبق ارزیابی های شورای عالی امنیت ملی وجود دارد.

وی افزود: در واقع روند در مذاکرات مثبت بوده و اتفاقات خوبی در حال انجام است. تفاهم های لازم صورت گرفته و آن اختلافات بنیادینی که مانع اصلی بوده وجود ندارد و در حال حاضر مانع غیر قابل عبوری برای برجام نداریم.

میخائیل اولیانوف سرپرست هیات مذاکراه کننده روسیه در نشست برجامی وین روز یکشنبه در صفحه توئیترش نوشت که دور جاری (دور پنجم) این مذاکرات احتمالا باید دور پایانی باشد و فعلا برنامه ای برای دور ششم مذکرات در کار نیست.

اولیانوف نوشت مذاکره کنندگان با این استنباط پیش می روند که دور فعلی مذاکرات احتمالا باید دور پایانی باشد.

***

توصیفات جالب جواد لاریجانی درباره احمدی‌نژاد و ظریف

محمدجواد لاریجانی، سیاستمدار کهنه‌کار اصولگرا اخیرا گفت‌وگویی تصویری با خبرگزاری دانشجو داشته است. در پایان این گفتگو به رسم معمول برخی گفتگوها، از وی خواسته می شود نظر چند کلمه‌ای درباره نامهایی که خوانده می شود ارائه دهد. شاید جالب ترین توصیفات درباره احمدی‌نژاد و ظریف باشد. لاریجانی درباره احمدی‌نژاد گفت: احمدی نژاد استعداد وافری در عوام فریبی دارد، دینش منحرف و شبیه به بهابیت است، در عمل سیاسی منافق است، انحراف را از گذشته داشته است. دین احمدی‌نژاد منحرف و شبیه بهائیت است.

اما درباره ظریف به سابقه دوستی 50 ساله اشاره کرده و گفت: در مدت اخیر به دو مشکل مبتلا شده که یکی نارسیسم است که همه چیز را متناسب با نقش خود تعریف می کند و دیگری نوعی بساطت و ساده لوحی در تحلیل امور.

 

دیدگاه کاربران

mostafa.kamali95@yahoo.com۲۰۰۷۵۶۴۲۰:۴۴:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۹
تنها راه نجات کشور و انقلاب ملی کردن تمامی ثروت های حرام و نامشروع افسانه ای و گنج قارونی و کهکشانی می باشد
ناشناس۲۰۰۸۲۷۳۰۹:۵۹:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
کمونیسم شکست خورده حاجی. از خواب بیدار شو
ناشناس۲۰۰۸۳۷۶۱۰:۵۲:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
تفکر لیبرال سرمایه داری مملکت رو به خاک سیاه نشوند . پولدار پولدارتر شد و فقیر فقیرتر . تو دست از سر این مردم بردار لیبرال سرمایه دار ......
ناشناس۲۰۰۸۵۵۲۱۲:۱۲:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
اتفاقاً تفکر کمونیستی مردم را به خاک سیاه نشانده است. درحالیکه همه کشورهای پیشرفته و موفق دنیا، لیبرال دموکراسی هستند.
ناشناس۲۰۰۸۴۵۲۱۱:۳۶:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۱۰
کمونیسم ،کدام است ؛ امام علی می گفت اگر کابین زنانشان هم شده باشد ، باید برگردد
حسنعلی سبد سبد گل یاس۲۰۰۸۳۰۰۱۰:۱۲:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۰
طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در صحن مجلس دهم تصویب شد ولی به دلایل مبهمی نگذاشتند اجرایی شود نمایندگان مجلس تا عمر دولت بپایان نرسیده است ایت تفحص مهم و حیاتی را انجام دهند
ناشناس۲۰۰۹۴۹۳۱۹:۴۱:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی باید محاکمه بشه پول ثروت مردم بدبخت کارگر پس انداز چند سال کارگری در بورس رفت روحانی خجالت باید محاکمه و اعدام شود
ناشناس۲۰۰۷۵۶۸۲۰:۴۶:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۹
از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست میشود طرح ممنوع الخروجی برای همه دولت ها تصویب کنند تا مدتی پس از پایان کارشان در دسترس باشند
ناشناس۲۰۰۷۵۷۹۲۰:۵۲:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۹
هر کاندید محترمی که رای آورد باید لیست کسانی را که ثروت های نامشروع را تصاحب کرده اند باید درخواست اجرای قانون اعاده اموال نامشروع برای آنها بکند
ناشناس۲۰۰۷۵۸۳۲۰:۵۴:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۹
دولت روحانی با معاون اولی جهانگیری برای مردم ایران خیلی گران تمام شد و ارزش پول ملی به یک دهم تقلیل یافت و مردم بیچاره شدند روحانی متاسفیم.
ناشناس۲۰۰۷۵۸۴۲۰:۵۵:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۹
روحانی چرا در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۲۰۰۷۵۸۷۲۰:۵۷:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۹
خاندان لاریجانی نه در انقلاب نقشی داشتند و نه در جنگ اما به دلیل آیت الله زاده بودن همیشه در مدیریت های بالای نظام بودند حالا هم به جای پاسخگویی هر چیزی را نثار احمدی نژادی می کنند
محمد۲۰۰۹۵۷۳۲۰:۴۱:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
احسنت برشما
ناشناس۲۰۰۷۶۱۳۲۱:۰۹:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۹
خودشون از خودشون تشکر نکنند کی باید ازشون تشکر کند؟
طاهره۲۰۰۹۳۴۴۱۷:۵۹:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۱۰
من تشکر می کنم
ناشناس۲۰۰۷۶۲۰۲۱:۱۴:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۹
با تعریفی که از احمدی نژاد شده لازم است از کسانی که با بصیرت خود به احمدی نژاد رای ندادند و مورد بی مهری قرار گرفتند عذر خواهی شود .
کور پیش بین در خشت خام۲۰۰۷۶۳۰۲۱:۲۱:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۹
وقتی که ما در کشور با فساد قاطعانه برخورد نمی کنیم نتیجه این وضع نوجود کشور است چرا وقتی تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دهم رد صلاحیت شدند مدعی العموم به فسادها و تخلفات انها ورود نکرد و انها را محاکمه نکرد و بدتر از ان تعداد زیادی از این نمایندگان رد صلاحیت شده در مناصب دیگری بکار گمارده شدند دولت آینده باید به همه این مفاسد ورود جدی و قاطعانه بنماید
ناشناس۲۰۰۷۶۷۰۲۱:۵۷:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۹
لطفا مجوز تزریق اضطراری واکسن رو زودتر صادر کنید.
ناشناس۲۰۰۷۶۷۱۲۱:۵۷:۲۳ ۱۴۰۰/۳/۹
با توصیفش درمورد ظریف کاملا موافقم!
ناشناس۲۰۰۷۷۰۹۲۲:۴۰:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۹
روحانی و اطرافیانش و دولت بی کفایتش باید محاکمه بشن #محاکمه روحانی
ناشناس۲۰۰۸۷۱۲۱۳:۰۸:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۱۰
دقیقا موافقیم#محاکمه روحانی وهمدستان
ناشناس۲۰۰۷۷۸۸۲۳:۴۹:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۹
هرکی 10 دقیقه حرف زدن احمدی نژاد را گوش کنه فوری میفهمه متوهمه. خیلیا از زمان شهرداری تهران ایشونو دقیق میشناختن ولی جالبه راه براش باز کردن تا رییس جمهور بشه بین مردم تفرقه بندازه و حرفهای هزینه ساز بزنه.
مهدی۲۰۰۷۸۱۱۰۰:۰۴:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
اقای ظریف نه نارسیسم است ونه ساده لوح.وگرنه نمی توانست با شیاطین کهنه کار غرب وشرق در رابطه با برجام موفق عمل کند .درود بر ظریف و معاونش عراقچی.
ناشناس۲۰۰۷۹۲۱۰۱:۴۳:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
فقط یک کلام در دولت روحانی مردم خارو خفیف شدن وزندگی مردم برباد رفت همین بقیه خودتان قضاوت. کنید پس بیاید باچشمی باز یک. انتخاب خوب کنیم با راهنمای حضرت اقا گوش کنیم وان کسی که شایسته رئیس جمهور انتخاب کنیم
مهدی۲۰۰۷۹۲۵۰۱:۴۸:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۱۰
من تا قبل از سال ۹۷ با اندک پس اندازم در استانه خانه دارشدن بودم و یکم پول کم داشتم ولی در اثر تورم شدید الان ارزش پولم از بین رفت و الان توان اجاره خونه رو هم ندارم اقای روحانی مچکرم که من را بد بخت کردی
حسین۲۰۰۷۹۳۰۰۱:۵۷:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۱۰
سلام جناب اقای دکتر روحانی متشکریم . با وجود سنگ اندازی بدخواهان و کور دلان و این همه هجمه های ناروا ازدوران ریاست جمهوری حضرتعالی متشکریم. ازطر ف بعضی از دلاور مردان اصیل ایل قشقایی. درود در‌ود درود بر جنابعالی و دکتر احمدی نژاد
ناشناس۲۰۰۸۴۰۶۱۱:۰۹:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
سنگ اندازی؟؟ این دولت سنگ بزرگی در مقابل پیشرفت کشور بود.
ناشناس۲۰۰۸۴۱۳۱۱:۱۴:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
بله بخاطر تورم 1000 درصدی و کمبود روغن و مرغ و گوجه و غیره مچکریم !!!!
ناشناس۲۰۰۸۷۵۹۱۳:۲۴:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
ازنبودن روغن وشکروبقیه یا از دعوت کردن مردم وبیچاره وبدبخت وآواره شدن مردم یاازگرانی بی سابقه از کدوم تشکرکردی
حسین۲۰۰۷۹۳۶۰۲:۰۱:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۱۰
سلام درود درود درود بر دکترظر یف محبوب با مدرک واقعی
ناشناس۲۰۰۸۷۰۸۱۳:۰۷:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۱۰
مدرکش برای ما آب و نون نمیشه کسی که سرش کلاه رفت
رضا۲۰۰۷۹۳۷۰۲:۰۱:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۱۰
اره کسای که بهش رائ دادن اینم نگن چی بگن مردم ملت دولت به خاک سیاه کشیدغرور ازدست رفته
ناشناس۲۰۰۷۹۳۹۰۲:۰۳:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
ظریف بدتر ازاحمدی نژاد واو بدتر ازظریف. هردو وبسیاری ازمدعیان اصلاح دقیقا نئوبهائیت والتقاطی بالیبرال سکولار غربگرا
ایرانی۲۰۰۷۹۵۱۰۲:۱۶:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
ازروحانی متشکریم که قیمت همه چیز ظرف سه ماه ده برابر شد !
ن۲۰۰۷۹۷۹۰۲:۵۱:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۱۰
درود
ناشناس۲۰۰۷۹۸۷۰۳:۰۴:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۱۰
دولت فعلی برنامه ای برای اداره کشور نداشت
سید۲۰۰۸۰۰۶۰۴:۰۳:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۱۰
تشکرمون برااینه که بره راحتمون بزاره بیشترازاین بدبختمون نکنه
مهدی۲۰۰۸۰۸۷۰۷:۴۸:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۱۰
با سلام. حق را بگو ولو علیه خودت باشد امام علی (ع). اگر دقت کنید مجموع این ویژگیها که برای احمدی نژاد و ظریف گفته شده بعلاوه یکسری دیگر از این خصوصیات در بسیاری از سیاستمداران و سیاست بازان وجود دارد منتها چشم بی بصیرت ما پس از سالها آن را کشف می کند.
ناشناس۲۰۰۸۱۶۸۰۹:۰۶:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۱۰
چه پولی در فضای مجازی صرف میشود که نتیجه اش ...
حسین۲۰۰۸۳۱۶۱۰:۲۱:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی باید محاکمه بشه
ناشناس۲۰۰۸۲۲۸۰۹:۳۵:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۱۰
آقای جواد لاریجانی در اظهار نظراتش تندروی می کنند بخصوص در مورد آقای ظریف
انسانم آرزوست ...۲۰۰۸۲۶۰۰۹:۵۱:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۱۰
اره آقای لاریجانی درمورد آقای ظریف درست میفرمایند
ناشناس۲۰۰۸۲۸۶۱۰:۰۴:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۱۰
نگاه هر کسی که هنوز طرفداری از این دولت میکند عاملان بدبختی امروز کسور و مردم هستند به خدا که وجدان ندارند
ناشناس۲۰۰۸۳۱۰۱۰:۱۶:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۱۰
"احمدی نژاد استعداد وافری در عوام فریبی دارد، دینش منحرف و شبیه به بهابیت است، در عمل سیاسی منافق است، انحراف را از گذشته داشته است. دین احمدی‌نژاد منحرف و شبیه بهائیت است." اگر این طور که لاریجانی میگه احمدی نژاداز گذشته انحراف داشته
گلنار۲۰۰۸۴۵۰۱۱:۳۴:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۱۰
زنده باد دکتر ظریف. لااقل در مملکت کسی بود که درایت، شعور، مدرک بین المللی داشت.
ناشناس۲۰۰۸۴۶۵۱۱:۴۰:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۱۰
جالبه براحتی آب خوردن به هرکسی توهین میکنه.
هادی۲۰۰۸۵۳۰۱۲:۰۰:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی قلب منی
ناشناس۲۰۰۸۵۵۶۱۲:۱۲:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۱۰
برق این کشور سرمایه ملی است وبه همه مردم تعلق دارد هیچکس حق تولید ارز های دیجیتال را ندارد .چه با مجوز وچه غیر مجوز
مسعود۲۰۰۸۵۸۸۱۲:۲۸:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی متشکریم که۷۶درصد مردم را به زیرخط فقر بردی
سینا۲۰۰۸۷۴۵۱۳:۲۱:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۱۰
در دولت روحانی بدبخت شدیم سفره هامون کوچک شد
علی۲۰۰۸۶۳۹۱۲:۴۵:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی متشکریم؟!!! شوخی میفرمایید ... احتمالاً بهش تیکه انداختن
ناشناس۲۰۰۸۷۳۴۱۳:۱۷:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی متشکریم برای همه ی. احمال کاریها در دولت‌ . شما و دولت‌های قبل از شما متشکریم. که. عزت ملی را نابود. و پول ملی را بی ارزش ترین پول دنیا کردید و اعتبار پاسپورت ایرانی را خدشه دار کردید متشکریم به خاطر اینکه فساد و دزدی و جاسوسی و نفوذی از سر و روی دولت تان می بارید و به آن افتخار می‌کردید متشکریم که زنان را بی حجاب و فرهنگ. ازدواج و فرزند آوری را از. یاد ملت بردید فقرا را فقیر تر و ثروتمندان را. ثروتمند تر کردید متشکریم که پدران و مادران را شرمنده فرزندانشان کردید متشکریم که زنان را به خاطر فقر از فرزنداوری. دور کردید تا به شغل‌های کاذب. روی آورند و همیشه در بیرون از خانه باشند متشکریم که فرهنگ ایرانی اسلامی را. در پستوها انداختید و فرهنگ بی حیایی بیگانگان را در کشور رواج دادید
ناشناس۲۰۰۹۳۴۹۱۸:۰۱:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
با تمام حرفهایی که زدید باز هم روحانی متشکریم
ناشناس۲۰۰۸۷۶۰۱۳:۲۵:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۱۰
خواهیم دید دولت آینده فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور بشه، مملکت رو چگونه اداره خواهد کرد. حرف تا عمل و خیال و تخیل تا واقعیات جهانی خیلی فرق داره.
رحمت الله البویه۲۰۰۸۹۶۲۱۴:۴۵:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی و کابینه اش باید ممنوع الخروج شوند تا هم به تموالشون رسیدگی بشه که از کجا اورده اند و هم پاسخگوی اعمالی که باعث تورم و فقر جامعه شده باشند .تا درس عبرتی شود برای سیاسیون مملکت
رحمت الله البویه۲۰۰۸۹۶۸۱۴:۴۸:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی و کابینه اش باید ممنوع الخروج شوند .سوالهای زیادی هست که باید پاسخگو باشند
باران۲۰۰۹۰۰۳۱۵:۰۶:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۱۰
ممنونم اقای روحانی
امیر۲۰۰۹۱۷۱۱۶:۲۸:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۱۰
روحانی زحمت کشید ولی زحماتش را سیاه نمای میکنند
شبگرد۲۰۰۹۲۴۷۱۷:۰۶:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۱۰
دولت روحانی فوق العاده عالی, بود اما حیف ک مث چاقوویی بود ک فقط دسته چاقو دست دولت بود و تیغه چاقو دست سایرین
طاهره۲۰۰۹۳۵۷۱۸:۰۸:۱۳ ۱۴۰۰/۳/۱۰
ممنون ازسعه صدر وادب روحانی وتیم دولت هر جا بودید دست خدا به همراهتون۰
علیرضا۲۰۰۹۷۷۹۲۲:۴۰:۵۹ ۱۴۰۰/۳/۱۰
لیرالهاو سرمایه دارها تشکر کردن حقم دارند ارز ۴۲۰۰گرفتند جنس ازاد فروختند مردم باید هم تشکر کنن از روحانی
ایرانی وطن پرست۲۰۱۰۲۸۷۰۸:۳۴:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۱
مردم هیچ فکر کردین تو این چند روز مانده به انتخابات گرانی افسار گسیخته برای چیه تمام اجناس دو برابر شده برای مردم حراسی نسبت به انتخابات و دولت بعدی تازه هنوز روحانی کارش تموم نشده ولی به تمام استاندارها دستور داده فشار حداکثری را به مردم وارد کنند
علی۲۰۱۰۷۶۰۱۲:۲۲:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۱۱
روحانی متشکریم بخاطر برجام و حفظ کشور در شرایط تحریم های فلج کننده و بخاطر ظریف که واقعیت را گفت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین