قالیباف: ما روی حاج قاسم حساسیم/ خون سردار سلیمانی ریشه غربگرایان را خواهد کَند/ کسانی که از قدرت دیپلماسی و قدرت میدانی دوگانه می‌سازند فرصت طلب هستند

سیاسی،   4000208040 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مجلس با بیان اینکه با همه وجود می‌دانیم که حاج قاسم، هنرش این بود که برای کشور تولید قدرت می‌کرد، گفت: خون شهید سلیمانی، امروز موجب رسوایی غربگرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند.

قالیباف: ما روی حاج قاسم حساسیم/ خون سردار سلیمانی ریشه غربگرایان را خواهد کَند/ کسانی که از قدرت دیپلماسی و قدرت میدانی دوگانه می‌سازند فرصت طلب هستند

به گزارش خانه ملت، محمد باقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه) در همایش «خلیج فارس خانه ماست» که در دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با حضور و سخنرانی جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در حال برگزاری است ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک ولادت دومین اختر امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع)، روز خلیج فارس را نیز تبریک و به سربازان و حافظان امنیت در خلیج فارس خداقوت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خلیج فارس برای ما مهم و باشکوه است ولی باشکوه تر و عظیم تر از آن روزی است که شاهد خروج همه نیروهای نظامی خارجی از منطقه باشیم. آن روز، روز شادی مردم منطقه خواهد بود.

قالیباف افزود: خلیج فارس جگر گوشه مردم ایران است چرا که این مردم شجاع، عزیزان و دلبندان خود را فدای امنیت و ثبات منطقه کرده است.

خلیج فارس فخر ایرانیان است

رئیس قوه مقننه با یادآوری اینکه شهدای بزرگی همچون شهید مهدوی ها در جنگ مستقیم با نیروهای مستقیم آمریکایی  و شهید همتی ها فرمانده ناوچه پیکان در دفاع از سرزمینمان در تجاوز رژیم بعثی و صدام خائن جان خود را فدا کردند. از این جهت خلیج فارس فخر ایرانیان به شمار می آید.

رئیس مجلس با اشاره به نگارش مقاله ای در خصوص راهبردهای استراتژیک در خلیج فارس، عنوان کرد: یادداشتی در رابطه با اهمیت استراتژیک خلیج فارس از منظر استراتژی های بخشی در 5 حوزه سیاسی، اقتصادی، دفاعی و امنیتی، اجتماعی و فرهنگی و محیط زیستی و تعامل این ابعاد با مولفه های قدرت داشته ام که تقدیم حضار خواهد شد.

وی امنیت را مهم ترین موضوع و مولفه همه انسان ها در همه مناطق دانست و تاکید کرد: در تمامی فرهنگ ها و ادیان به شکل ویژه ای به بحث امنیت تاکید شده است تا جایی که برخی اندیشمندان به فلسفه امنیت با تعابیر مختلف پرداخته اند. امنیت زمانی مهم تر می شود که در نقاطی با اهمیت خود را نشان دهد. یکی از این مناطق مهم و استراتژیک منطقه خلیج فارس است.

حضور نیروهای نظامی خارجی از منطقه تهدیدی برای خلیج فارس است

قالیباف تاکید کرد: امروز هرگونه حضور نیروهای نظامی خارج از منطقه، نه تنها موجب حفظ امنیت در منطقه نخواهد شد  بلکه خود آن باعث تهدید و ناامنی در منطقه است.

رئیس مجلس یادآور شد: حضور این نیروهای نظامی خارجی که در رأس آن ها آمریکا قرار دارد باعث از بین رفتن فرصت های اقتصادی در منطقه و خارج از منطقه شده است. اگر امروز شاهد وجود فاصله و شکافی در جنوب و شمال خلیج فارس هستیم به دلیل وجود نیروهای آمریکایی در منطقه است.

قالیباف تصریح کرد: این نیروهای خارجی به منطقه آمده اند تا روندها را ایجاد و کنترل کنند، همچنین آمده اند فرآیندها را به نفع منافع خودشان تغییر دهند چرا که تنها دلیل حضور نظامیان خارج از منطقه تامین منافع خودشان است.

یکی از دلایل حضور نظامیان خارجی در منطقه دخالت در تامین انرژی و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم و حساس منطقه خاورمیانه در تامین انرژی جهان، افزود: یکی دیگر از دلایل حضور نظامیان خارج از منطقه دخالت در تامین انرژی و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: مسلم و قطعی است که ایران قوی در عمل نشان داده است هرگز دست آمریکا به شمال خلیج فارس نخواهد رسید و تحرکات آمریکا اثری در شمال خلیج فارس نخواهد داشت. جمهوری اسلامی ایران نشان داد که دست آمریکا را از شمال خلیج فارس قطع کرده است.

قالیباف ادامه داد: امیدواریم همه کشورها دست به دست هم، پای آمریکا را از منطقه قطع کنند و نظامیان خارجی که موجب تهدید و ناامنی در منطقه شده اند را از منطقه بیرون کنیم تا منطقه ای شادتر داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازمه اخراج نظامیان خارجی از منطقه، توجه به سه عنصر مهم است، خودباوری را نخستین مولفه برای این مهم دانست و گفت: باید به توان و باور جوانان و مردم منطقه ایمان داشت که می توان با اتکا به همین ظرفیت ها، منطقه را اداره کرد.

کشورهای منطقه باید با پرهیز از هرگونه اختلاف و واگرایی، در کنار یکدیگر باشند

وی همگرایی را دومین عنصر مهم برای کشورهای منطقه دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل حضور نیروهای بیگانه، جلوگیری از همین همگرایی است. کشورهای منطقه باید با پرهیز از هرگونه اختلاف و واگرایی، در کنار یکدیگر باشند. ما مردمی هستیم که از جهت فرهنگی، قرابت و نزدیکی زیادی به یکدیگر داریم، چرا که همه در سایه اسلام و قرآن قرار داریم، باید دست از ارتجاع برداریم و منطقه را با صلح و امنیت در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

قالیباف، عنصر سوم در منطقه را وجود نیروی بازدارنده در منطقه خواند و گفت: باید به قدری قوی باشیم که برهم زنندگان امنیت منطقه، فرصت بروز و ظهور در منطقه پیدا نکنند، لذا نیازمند یک الگوی امنیتی منطبق با شرایط حوزه خلیج فارس داریم. در این الگوی بومی باید به دو رویکرد توجه شود.

رئیس قوه مقننه کشورمان، نخستین رویکرد در الگوی امنیتی منطقه را رویکرد سلبی با محوریت خروج نیروهای نظامی خارجی از منطقه دانست و دومین رویکرد را رویکرد ایجابی با محوریت مشارکت حداکثری کشورهای خاورمیانه در ساختارهای امنیتی، دفاعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همکاری های محیط زیستی دانست و گفت: اگر چنین شرایطی در خلیج فارس حاکم شود، خواهیم دید که این منطقه چگونه به آرامش خواهد رسید و تاثیر در امنیت و اقتصاد جهانی ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همه ایرانیان از بخش خصوصی تا نهادهای عمومی، دولتی و غیردولتی و همچنین مسئولان باید توجه داشته باشیم که خلیج فارس و دریای عمان، فرصت بزرگی برای توسعه است. یکی از محورهای توسعه در کشو، توسعه دریامحور در سواحل خلیج فارس و دریای عمان است که تقویت این سواحل موجب قوی تر شدن کشور خواهد شد، لذا باید از فرصت های ترانزیتی در این منطقه استفاده کرد.

قالیباف با اشاره به وجود تشکل سازمان اقتصادی اوراسیا و محور شمال- جنوب و ارتباطی که این منطقه با شرق آسیا و هند برقرار می کند، بر ضرورت تقویت و توسعه این منطقه تاکید و اضافه کرد: پیشتر نیز اشاره کرده بودم که قرن 21، قرن آسیا خواهد بود، چرا که همه شاخص های قوی شدن در حوزه استراتژیک نشان دهنده ظرفیت بالای آسیا بوده که خلیج فارس و سواحل دریای عمان نیز می توانند نقش کلیدی در تحقق این مهم داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید توجه داشت که این حرکت تنها به وسیله دولت قابل انجام نیست، بلکه بخش خصوصی و مردم نیز باید پای کار بیایند و نیازمند همکاری و همگرایی سایر کشورهای منطقه نیز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات سیاسی روز، اظهار داشت: همه ما می دانیم که تولید قدرت، چه قدرت هوشمند و چه قدرت نرم و چه قدرت سخت، ضامن امنیت ملی و ضامن قدرت دیپلماسی است. اگر کسانی به هر دلیلی، دوگانه فرصت طلبانه از قدرت میدانی و دیپلماسی معرفی کنند، بدانند که این رویکرد ضد منافع ملی، ضد تجربه بشریت، ضد علم و ضد هرگونه منطقی بوده و دلیل آن فقط فرصت طلبی است.

قالیباف تصریح کرد: ما با همه وجود می دانیم که حاج قاسم عزیز، هنرش این بود که برای کشور تولید قدرت می کرد. ما روی حاج قاسم حساسیم، به این دلیل که او نماد مکتب حرکت امام خمینی (ره) بود. حاج قاسمِ ما، سیدالشهدای مدافعین حرم و نماد مقاومت کشورهای اسلامی بود. او الگوی جوانان امروز جهان اسلام و آزادیخواهان و قهرمان ملی ما است.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: ما حاضر نیستیم یک خط کوچک در سیمای درخشان این عزیزمان وارد شود و این برای ما سخت و سنگین و غیرقابل تحمل است. البته می دانیم خداوند متعال مدافع و حافظ خون شهدا است.

وی با یادآوری اینکه در همان روزهای ابتدای شهادت شهید سلیمانی، در یک سخنرانی به این موضوع اشاره کردم که اگر شهادت شهید بهشتی، سیدالشهدای انقلاب اسلامی در آغاز انقلاب در مقابله با منافقین موجب رسوا شدن منافقین و ریشه کن شدن حضور آنها در کشور شد، مطمئن هستیم، خون شهید سلیمانی نیز امروز موجب رسوایی غربگرایان در کشور خواهد شد و ریشه آنها را از کشور خواهند کَند و سروصداهای این روزها نشانه روشنی بر این وقایع است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۴۲۶۳۷۱۰:۴۵:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۸
شما بهتر است در ردیف های بودجه تصویب شده حساس تر باشید.
ناشناس۱۹۴۳۳۹۱۱۶:۳۳:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۸
چرا شما راه حاج قاسم را در سوریه دنبال نمی کنید و بیخیال سیاست نمیشید؟؟
ناشناس۱۹۴۲۶۴۶۱۰:۴۸:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۸
دلایل ترور حاچ قاسم دیگه کاملا مشخصه دستگاه قضا باید اقدام کنه
ناشناس۱۹۴۲۶۴۸۱۰:۴۹:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۸
پس یه بار هم این مجلس یه قدم درست برداره و با این دولت یه برخوردی بکنه تا انقدر گستاخ و پر رو نشن
ناشناس۱۹۴۲۶۶۰۱۰:۵۳:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۸
احسنت به سردار عزیز قالیباف انشالله که ریشه غربگرایان و شرقگرایان بسوزد تا نهال استقلال بارور شود
ناشناس۱۹۴۳۴۸۵۱۷:۵۱:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۸
شرق گرایان را خوب اومدید
ناشناس۱۹۴۳۹۳۳۰۲:۲۴:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۹
شرق گرایان رو برای رد گم کنی گفتی ؟
ناشناس۱۹۴۲۶۶۵۱۰:۵۵:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۸
.. همانطور که خیلی از عملکردهای زمان جنگ قابل نقد است خیلی از عملکردهای حاضر هم قابل نقد است و این به معنی نفی خدمات افراد نیست .
ناشناس۱۹۴۲۶۷۲۱۰:۵۸:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۸
حاجی دستکاری در بودجه چی شد؟
ناشناس۱۹۴۲۶۹۷۱۱:۰۵:۵۷ ۱۴۰۰/۲/۸
حساسیت بسیار به جایی است . همینقدر هم در امانت داری بیت المال حساس باشید
ناشناس۱۹۴۲۷۰۰۱۱:۰۶:۲۳ ۱۴۰۰/۲/۸
شما و دوستانتان دارید دو قطبی سازی می کنید، نه کس دیگر.
ناشناس۱۹۴۳۴۸۳۱۷:۴۸:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۸
عجب رویی دارید شماها
ناشناس۱۹۴۳۶۰۴۱۹:۳۵:۰۳ ۱۴۰۰/۲/۸
وسط این هیاهو هم ردیف های بودجه بالا پایین میشه!! اصلا این هیاهو پس از اعتراض دولت به ردیف های بودجه ای که یهو از غیب سبز شدند آغاز شد!!
ناشناس۱۹۴۲۷۰۵۱۱:۰۷:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۸
این ها دنبال تجزیه ایران هستند وقتی 20 سال است دوگانه سازی معیشت و مذاکره برای دادن نوامیس کشور راه انداختند
حسین۱۹۴۲۷۱۹۱۱:۱۷:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۸
خدارحمتش کند. اما شهید سلیمانی نباید چاقویی تو دست برخی افراد بشه برا زدن این واون
ناشناس۱۹۴۲۷۳۱۱۱:۲۱:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۸
امیدوارم ریشه رانت خوارها و مفسدین هم بکنه
ناشناس۱۹۴۲۷۶۵۱۱:۳۷:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۸
انواع حساسیت: آمریکا و اروپا به هولوکاست حساسند تحمل هیچ حرفی علیه آن دو را ندارد.وقالیباف هم به سردار سلیمانی پس بهتر است در این دو مورد حرفی نزنیم
یه الفی۱۹۴۲۸۳۸۱۲:۱۵:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۸
اگر حساس هستید جلوی مذاکرات را بگیرید نه اینکه صبر کنید و هرکاری خواستند بکنند و بعد وارد میدان شوید مثل سردار سلیمانی از همین حالا در میدان باشید
ناشناس۱۹۴۲۸۹۵۱۲:۳۱:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۸
قالیباف و دیگر دوستان فعال در حوزه قدرت میدانی پاسخ دهند چرا در کشور دو قطبی دین و معیشت ایجاد و بزرگترین لطمه را به مذهب وارد کرده اند؟ چرا طوری عمل کرده اند که گویا نتیجه دینداری انزوای سیاسی، مشکلات اقتصادی، ستیزه جویی با کشورهای همسایه و رانت و فساد گسترده و.. است؟
ناشناس۱۹۴۲۹۳۸۱۲:۵۰:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۸
ممکنه در رابطه با دست بردن در بودجه تصویب مجلس هم حساس باشید.
ناشناس۱۹۴۲۹۶۳۱۳:۰۳:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۸
جناب قالیباف. سردار سلیمانی نیاز ندارد رویشان حساس باشید اگر شما و امثال شما قدری روی مردم حساس بودید آلان مشکل مملکت حل شده بود.
ناشناس۱۹۴۲۹۷۰۱۳:۰۶:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۸
شما کمی هم روی عملکرد مجلس حساس باشید بد نیست
ناشناس۱۹۴۲۹۸۳۱۳:۱۳:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۸
کاش خون سردارسلیمانی میتوانست ریشه اختلاسگران رابکند
ناشناس۱۹۴۳۰۰۸۱۳:۲۹:۰۸ ۱۴۰۰/۲/۸
شما اول توضیح بده چطوری ارقام بودجه مصوب را تغییر دادی؟
ناشناس۱۹۴۳۰۱۹۱۳:۳۴:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۸
آفرین سردار میدان و دیپلماسی دو بال برای کشورند و ساختن دوگانه خیانت نابخشودنی است
ناشناس۱۹۴۳۰۹۱۱۳:۵۵:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۸
ایشون کاش به بیت المال به غارت رفته ملت فقیر ایران هم حساس بودند
ناشناس۱۹۴۳۰۹۴۱۳:۵۶:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۸
ما هم روی کشور عزیزمان ایران حساسیم اقای قالیباف.
ناشناس۱۹۴۳۱۲۱۱۴:۰۵:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۸
کاش خون حاج قاسم ریشه رانت و رو بسوزونه اینقدر حاج قاسم مرد بزرگی هست که کاسبان از اسمش هم دارن استفاده میکنن نمیخواد حساس باشید به ایشان ، منش ایشان را یاد بگیرید
ناشناس۱۹۴۳۱۹۴۱۴:۳۴:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۸
کشور ما شده مثل زنگ انشا که همه منتظر شنیدن موضوع انشا هستند تا شروع به حراف و نوشتن کنند و عمدتا هم حرف های تکراری ولی بالاخره برا وقت کشی خوبه . حالا دم انتخابات موضوع برای سخنرانی های آتشین ..
ناشناس۱۹۴۳۱۹۵۱۴:۳۵:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۸
جناب قالیباف ، ای کاش کمی هر روی بذل و بخشش های دوران شهرداری تهران هم حساس بودید.
ناشناس۱۹۴۳۲۱۴۱۴:۴۱:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۸
افای قالیباف ایا روی فقرمردم هم حساس هستید؟
ناشناس۱۹۴۳۲۲۲۱۴:۴۴:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۸
ما هم روی شما حساسیم... جریان بودجه چیه؟؟؟
ناشناس۱۹۴۳۲۶۱۱۵:۰۶:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۸
آقای قالیباف شما یکبار کارنامه عملکردی را مرور کن ببین برای این مردم چقدر کار انجام دادی و چقدر میشد انجام بدهی و ندادی ..
حسین۱۹۴۳۴۱۰۱۶:۴۴:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۸
آقای قالیباف چرا بودجه رو دستکاری کرده اید؟#مطالبه گری
ناشناس۱۹۴۳۶۷۰۲۰:۴۷:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۸
آقای قالیباف ایکاش روی بودجه مملکت که حکم بیت المال را دارد نیز حساس بودی
ناشناس۱۹۴۳۶۸۸۲۱:۱۰:۵۶ ۱۴۰۰/۲/۸
اینها که همش شد آرزو. پس واقعیت چی میشه؟
ناشناس۱۹۴۳۷۳۳۲۱:۵۹:۴۶ ۱۴۰۰/۲/۸
ببخشید شعارانقلاب نه غربی ونه شرقی است؟!؟!؟
ناشناس۱۹۴۳۷۶۵۲۲:۴۱:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۸
نباید اجازه داد که أقای ظریف و خانواده شان به بهانه تدریس دیپلماسی به آمریکا مهاجرت کنند!
ناشناس۱۹۴۳۷۷۷۲۲:۵۹:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۸
واقعا آقایون دارند بی انصافی میکنند و این وظیفه رسانه هست که اون قسمت از مصاحبه ظریف که به نقش بی بی دیل سردار اشاره می‌کنه و حدود ۳۸ دقیقه هست را منتشر کنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین