سهولت در برقراری تماس با استفاده از تلفن ثابت اینترنتی در دفتر شما

گزارش بازرگانی،   4000124102

تلفن اینترنتی یا VoIP یکی از انواع سیستم‌های تلفن جایگزین برای سیستم‌های تلفنی است که در سال‌های اخیر، استفاده از آن، در حال بیشتر شدن است. شما می‌توانید از «دفتر شما»، این تلفن‌های ثابت را خریداری کند. البته فروش تلفن اینترنتی تنها یکی از خدمات گسترده‌ی «دفتر شما» است.

مقایسهی تلفن اینترنتی با تلفن ثابت معمولی

تلفن‌های ثابت خطی از طریق سیم‌های مسی با همدیگر ارتباط دارند. فناوری این تلفن‌ها مربوط به سده‌ی نوزدهم است و همچنان، حتی در پیشرفته‌ترین محیط‌ها استفاده می‌شود. این تلفن‌ها آنالوگ هستند و از طریق مجموعه‌ای از جعبه کلیدهای فیزیکی با هم دیگر ارتباط برقرار می‌کنند. با استفاده از یک مرکز تلفن یا دستگاه سانترال می‌توان یک شبکه‌ی تلفن داخلی درون سازمانی ایجاد کرد.

تلفن اینترنتی که VoIP (مخفف Voice Over Internet Protocol به معنی پروتکل صدا روی اینترنت)نیز نامیده می‌شود، یک فناوری ارتباطی برای استفاده در سازمان‌های بزرگ و کوچ است که امکان تماس تلفنی از طریق اینترنت را فرآهم می‌آورد.

در تلفن اینترنتی از سیم‌های مسی برای انتقال پیام استفاده نمی‌شود. در این سیستم، تلفن‌ها از طریق اتصال اینترنت به هم دیگر متصل هستند و هر تلفن باید به یک کامپیوتر یا یک روتر اینترنت متصل باشد. VoIPها صدا را به سیگنال‌های دیجیتالی تبدیل می‌کنند.

از آن‌جایی که همه چیز این تلفن‌ها دیجیتالی است و از اتصال اینترنت در آن‌ها استفاده می‌شود، ارائه دهندگان خدمات VoIP مثل « دفتر شما » می‌توانند قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار دهند. این کار به کسب‌وکارها و کارکنان آن‌ها اجازه می‌دهد تا با کارایی بیشتری کارکنند و ارتباط روزانه‌ی آن‌ها، راحت‌تر باشد.

پیش از خرید تلفن اینترنتی باید از کیفیت بالا و پهنای باند زیاد سرویس اینترنت خود مطمئن شوید. VoIP نیازمند اینترنت سریع و ایمن است که زیاد قطع و وصل نشود. پیش از خرید این نوع تلفن‌ها، باید در رابطه با پهنای باند مورد نیاز خود، از ارائه‌دهنده‌ی سرویس تلفن اینترنتی، سوالات لازم را بپرسید.

همانطور که در بالا گفتیم، تلفن‌های ثابت قدیمی، محدود به قابلیت‌های پایه هستند اما با استفاده از یک سیستم VoIP می‌توانید از قابلیت‌های متعددی مثل منشی مجازی، پیام صوتی، ایمیل، فوروارد کردن خودکار تماس، شماره‌گیری سه رقمی و ... استفاده کنید.

این سیستم‌ها قابلیت اتصال به گوشی‌های موبایل را دارند و می‌توان از آن‌ها به صورت ابری استفاده کرد. به همین دلیل، برای دورکاری، که در این روزها، با وجود بحران همه‌گیری کرونا، از همیشه مهم‌تر است، بسیار مناسب هستند.

فناوری مورد استفاده در VoIP

ارتباطات تلفنی با سرعت زیادی در کسب‌وکارهای جدید در حال گسترش هستند و بسیاری از شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن، تلفن اینترنتی تولید می‌کنند.

تلفن اینترنتی از طریق دریافت سیگنال‌های آنالوگ صوتی شما و تبدیل آن‌ها به سیگنال‌های دیجیتال و ارسال آن‌ها روی یک خط اینترنتی عمل می‌کند.

شما برای استفاده از تلفن اینترنتی به یک دستگاه تلفن معمولی به همراه آداپتور خاص خط تلفن اینترنتی نیاز دارید. این آداپتور باید به یک روتر یا مستقیما به خط اینترنت شما وصل شود.

مزیت‌ها و معایب تلفن اینترنتی

مهم‌ترین مزیت یک سرویس VoIP این است که به ویژه برای تماس‌های خارج از کشور، ارزان‌تر از اینترنت مخابرات است. صدایی که از پشت خط تلفن اینترنتی می‌شنوید، بسیار واضح‌تر از تلفن معمولی است.

با وجود این مزایا، کیفیت اینترنت و پهنای باند می‌تواند روی کیفیت تماس اثر بگذارد و کوچکترین اختلالی در اینترنت، کیفیت مکالمه را بسیار پایین می‌آورد.

خدمات مختلف دفتر شما برای کسب و کارها

دفتر شما خدمات گسترده‌ای مثل فروش خط تلفن اینترنتی، خدمات مرکز تماس، منشی مجازی، خدمات مرکز تماس ابری و ... ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت دفتر شما از تعرفه‌های این خدمات مطلع شوید و خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید، همچنین در مجله دفتر شما اطلاعات بسیار زیادی در مورد چگونگی بازاریابی تلفنی خواهید یافت که می تواند به فروش بیشتر شما کمک کند.

خرید خط تلفن اینترنتی از این وب‌سایت بسیار آسان است. تنها در ۵ دقیقه می‌توانید یک خط تلفن ثابت اینترنتی سفارش دهید. شما می‌توانید با خرید خط تلفن VoIP از دفتر شما، شماره خودتان از میان هزار شماره‌ی موجود انتخاب کنید و هر جا که بروید، خط تلفن، همراه شما خواهد بود.

با خرید این خط VoIP می‌توانید از خدمات اینترنتی گسترده‌ی دفتر شما، مثل منشی تلفنی، خدمات مرکز تماس، تلفن گویا، مرکز تماس ابری و ... استفاده کنید.

فرآیند خرید و ۵ دقیقه طول می‌کشد، کافی است بسته‌ی خود را انتخاب کرده و سایر مراحل را به صورت گام به گام طی کرده و پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهید تا خط تلفن اینترنتی خود را خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین