یخچال پرده هوا (روباز فروشگاهی) - راهنمای کامل خرید

گزارش بازرگانی،   4000122054

یخچال  پرده هوا، به یخچال های بدون دربی گفته می شود که هوا و سرما را در طبقات خود پخش نموده و مواد غذایی و دیگر موادی که نیاز به نگهداری در یخچال دارند، را تازه و سال نگه می دارد. این یخچال ها در فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و از مهم ترین و محبوب ترین تجهیزات فروشگاه ها و هایپرمارکت ها می باشند.

یخچال پرده هوا از چندین طبقه تشکیل شده است و به دلیل اینکه بدون درب هستند دیگر از دردسرهای باز و بسته کردن درب یخچال آسوده هستید . نکته مهمی که در هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به آن توجه کنید ظرفیت آن است که متناسب با نیاز شما باشد، در غیر این صورت هزینه اضافی مصرف انرژی را بر دوش شما می گذارد.این یخچال ها معمولا برای نگه داری انواع محصولات لبنی،نوشیدنی ها، میوه ها و.... مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال پرده هوا از مهم ترین محصولات برودت سرما می باشد (برای نمایش مشخصات فنی به صفحه یخچال پرده هوا برودت سرما مراجعه کنید).این محصول دارای کیفیت و قدرت خنک کنندگی بسیار خوبی است و به دلیل رنگ بندی بسیار متنوع و ظاهری شیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

یخچال فروشگاهی

عملکرد یخچال پرده هوا به چه صورتی است؟

این یخچال ها که نام دیگر آن ها،یخچال روباز فروشگاهی است، منافذ بسیار ریزی در فضای زیر طبقات آن وجود دارد که هوای سرد به آرامی در داخل یخچال جابجا می شود.دمای این یخچال در کمتر از یک دقیقه به حد مطلوب می رسد.یخچال پرده هوا در دو نوع ایستاده و خوابیده طراحی شده است.

با تثبیت دمای یخچال،گردش مداوم هوای سرد باعث می شود هوای داخل محفظه همیشه مطبوع باشد .ویژگی های منحصر به فرد این یخچال باعث شده محبوبیت آن در بین مشتری های فروشگاه های زنجیره‌ای و همین طور صاحبان فروشگاه ها دو چندان گردد .

بزرگترین مزیت این یخچال صنعتی چیدمان و برداشتن سریع و بی دردسر اجناس از داخل آن و فضای بسیار زیاد موجود در یخچال می باشد.

انواع یخچال پرده هوا

همان طور که اشاره شد این یخچال ها در دو مدل ایستاده و خوابیده طراحی شده اند و با توجه به محل قرار گیری موتور به دو دسته یخچال با موتور خانه مرکزی و موتور سر خود تقسیم می شوند.

در مدل یخچال پرده هوا با موتور سرخود، موتور در داخل و پشت یخچال قرار می گیرد و معمولا سایز این یخچال ها کوچک و جابجایی آن ها آسان است. در مدل دیگر از یک موتور خانه مرکزی استفاده می شود و این مدل بسیار قدرتمند است و در هایپر مارکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی این یخچال ها بسته به نوع استفاده و فضای فروشگاه در انواع مختلف طراحی و  روانه بازار شدند.از انواع یخچال بدون درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال پرده هوا ایستاده
  • یخچال پرده هوا کمدی
  • یخچال خوابیده پرده هوا
  • یخچال پرده هوا قفسه ای

یخچال جزیره پرده هوا

یخچال جزیره پرده هوا،یخچال های مدرنی هستند که برای نگهداری لبنیات ،گوشت، شیرینی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.بسته به طراحی این یخچال ها می توان از یک سمت یا هر دو سمت اجناس را از داخل یخچال برداشت.این مدل از یخچال خوابیده پرده هوا به صورت موتور سرخود و یا موتورخانه مرکزی تولید می شوند و این مساله هزینه های تعمیر و نگه داری یخچال را نیز کاهش می دهد.همچنین می توان داخل یخچال را با لامپ های اس ام دی روشن نمود.شیشه به کار رفته در این یخچال ها از نوع سکوریت است که در مقابل شکستگی بسیار مقاوم است.

اگر قصد دارید برای فروشگاه خود یخچال جزیره را تهیه نمایید قبل از آن باید به چند نکته دقت نمایید از جمله فضای فروشگاه. زیرا این نوع یخچال ها فضای زیادی را اشغال می کنند به همین دلیل باید اندازه یخچال و فروشگاه شما با یکدیگر همخوانی داشته باشد و مساله بعدی این است که اگر قصد دارید از یخچال برای موادی استفاده کنید که خیلی زود فاسد می شوند باید یخچالی را انتخاب کنید که قدرت سرد کنندگی بالایی داشته باشد.

قیمت یخچال بدون درب پرده هوا

خرید یخچال پرده هوا

برای دریاقت قیمت یخچال های فروشگاهی بدون در میتوانید با سازندگان زیر تماس بگیرید.

یخچال های پرده هوا یخچالسازان

گروه تولیدی یخچال سازان پیشرو در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج کشور عرضه کند.

امین برودت سرما

این مجموعه در زمینه یخچال و فریزرهای صنعتی، پرده هوا و فروشگاهی ایستاده و خوابیده، یخچال سوپری، مرغ و ماهی، قنادی مکعبی، آکواریومی انواع یخچال نوشیدنی، یخچالهای تبلیغاتی و طراحی و ساخت سردخانه های ثابت و متحرک، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات کافی شاپ و … فعالیت دارد.

صنایع برودتی اورست

برخی از محصولات ما: انواع یخچال و فریزر ایستاده، یخچال پرده هوا، انواع یخچال و فریزر جزیره، سردخانه ثابت و متحرک، یخچال و ویترین قنادی، یخچال قصابی، انواع آب سرد کن فانتزی و صنعتی، شیر سرد کن و پاتیل، انواع تاپینگ بستنی و ساندویچ، بستنی ساز، انواع شربت سرد کن، اسپرسو ساز، فر پیتزا، اسپرسو ساز می باشند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت اورست به آدرس https://everestboroodat.com/category/یخچال-پرده-هوا مراجعه کنید

صنایع برودتی اورانوس

صنایع برودتی اورانوس دارای با کیفیت ترین تجهیزات سرمایشی، به خصوص پرده هوا، با ۲۵ سال سابقه درخشان، این افتخار را دارد که در خدمت مشتریان عزیز و گرامی از سرتاسر کشور و همچنین کشورهای همسایه باشد. جهت اطلاعات بیشتر درباره محصولات و استعلام قیمت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید‌. آدرس صفحه یخچال های پرده هوا اورانوس https://uranoosboroodat.com/category/یخچال-پرده-هوا

صنایع برودتی زئوس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال های پرده هوای زئوس به آدرس https://zeusboroodat.com/category/یخچال-پرده-هوا   مراجعه کنید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برترین فروشندگان یخچال های پرده هوا میتوانید به مطلب فروشندگان یخچال های پرده هوا مراجعه کنید

هنگام خرید یخچال پرده هوا به موارد زیر توجه نمایید:

یخچال های روباز فروشگاهی

  • دقت به نوع روشنایی داخل یخچال که معمولا از لامپ های اس ام دی استفاده می شود.
  • ابعاد یخچال که باید با فضایی که قرار است در آنجا قرار داده شود مطابقت داشته باشد.
  • شکل ظاهری و رنگ یخچال که بهتر است با چیدمان فروشگاه همخوانی داشته باشد.
  • بررسی تعدا طبقات و فضا موجود در آن تا بتواند پاسخ گوی نیازهای شما باشد.
  • میزان مصرف و بازدهی یخچال
  • جنس بدنه یخچال  
  • برند سازنده یخچال و قطعات آن 
  • میزان گارانتی و نوع خدمات پس از فروش

قابلیت جابجایی : این یخچال ها به دلیل وزن بسیار بالایی که دارند جابجایی آن ها بسیار مشکل است و بهتر است از مدل هایی خریداری نمایید که زیر آن ها چرخ هایی برای حرکت آسان تر و سریع تر تعبیه شده است.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال های پرده هوا میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

کارشناس فروش یخچال های پرده هوای فروشگاه: 09128704716

تلفن ثابت 02122871334

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت های زیر مراجعه کنید

  1. https://coldcenter.org/
  2. https://silver-co.ir/
  3. https://univer.ir/
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین