جذاب‌ترین جاهای تفریحی تهران؛ تجربه پینت بال و هیجان کارتینگ و اتاق فرار

گزارش بازرگانی،   3991223066

فکرش را بکنید که یک روز تعطیل در پیش دارید و می‌خواهید در پایتخت به یک جای تفریحی جدید و هیجان‌انگیز بروید. چه جایی را انتخاب می‌کنید؟ مکان های تفریحی تهران آنقدر زیاد و هیجان‌انگیزند که اگر ماه‌ها برای رفتن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید، باز هم زمان کم می‌آورید. از تفریح در طبیعت و تماشای زیبایی‌ درختان گرفته تا لذت پینت بال، کارتینگ و اتاق فرار را می‌توانید در تهران تجربه کنید. گشتن در تهران و تفریح در جذاب‌ترین مکان‌های آن حال خوبی را به شما می‌بخشد و یکی از ماندگارترین خاطراتتان را برای شما رقم می‌زند.

اگر دوست دارید با محبوب‌ترین جاهای تفریحی تهران و جذابیت‌های بازی پینت بال و کارتینگ و اتاق فرار آشنا شوید، ما را در سفرزون همراهی کنید:

 

محبوب‌ترین جاهای تفریحی تهران کدام‌اند؟

لذت گردش در محبوب‌ترین مراکز تفریحی تهران را می‌توانید با سفرزون تجربه کنید و خاطره آن را همیشه به یادگار داشته باشید. تفریح کردن در پایتخت کار چندان سختی نیست و به هر کجا که پا بگذارید، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مکان‌‌های آن را می‌بینید.

 

بام لند؛ نگین پایتخت

مرکز تفریحی بام لند را می‌توان نگین پایتخت نامید و آن را در صدر لیست جاهای تفریحی تهران قرار داد. این مرکز تفریحی بهترین مکان برای قدم زدن و تجربه آرامش در کنار زیبایی‌های دریاچه خلیج فارس است. اگر بام لند را برای تفریح انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که همه جذابیت‌ها را یکجا خواهید دید. در بام لند بساط شکم‌گردی و خوردن خوشمزه‌ترین غذاها و خوراکی‌ها هم فراهم است. از رستوران‌های سنتی با انواع غذاهای ایرانی گرفته تا فست‎فودهای درجه یک و خوش طعم، همگی در بام لند وجود دارند. در کنار تفریح و لذت بردن از فضای زیبای با لند می‌توانید انواع مغازه‌های لوکس و برند را هم بگردید و یک خرید جذاب را در آنجا تجربه کنید.

 

پارک جمشیدیه؛ جذابیت به یاماندنی

بدون شک پارک جمشیدیه یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران است که هر گردشگری را به خودش جذب می‌کند. این پارک که در شمال پایتخت قرار دارد، با آب‌وهوای بی‌نظیر و جذابش توانسته محبوب‌ترین مکان تفریحی و گردشی را به وجود آورد که جای بسیار خوبی برای پیک نیک و یک تفریح نیم‌روزه است. عکاسی در پارک جمشیدیه لطف دیگری دارد و تجرب متفاوتی از گردش در تهران است.

اگر می‌خواهید به یادماندنی‌ترین تفریح را در تهران بزرگ تجربه کنید، همین حالا به پارک جمشیدیه بروید.

 

کافه برد گیم؛ عجیب و متفاوت

شاید بتوان گفت متفاوت‌ترین مکان در میان جاهای تفریحی تهران کاغه برد گیم است. در این کافه جذاب می‌توانید بیش از 500 بازی رو میزی را با انواع اسامی و دستورالعمل‌های عجیب و غریب تجربه کنید. در کافه برد گیم می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید و در کنار هم لذت یک بازی دسته‌جمعی را بچشید.

 

پینت بال؛ جنگ رنگ‌ها

 

پینت بال هیجان‌انگیزترین و متفاوت‌ترین مرکز تفریحی در پایتخت است که هیجان را زیر پوستتان تزریق می‌کند. بنابراین اگر اهل تماشای فیلم‌های اکشن و تیراندازی‌های جذاب هستید، حتما پینت بال را انتخاب کنید. این تفریح پر چالش به شکل گروهی و در یک فضای بزرگ و باز انجام می‌گیرد و هر نفر یک تفنگ با گلوله‌های رنگی دارد. در پینت بال علاوه‌بر یک جنگ مسلح با گلوله‌های رنگی می‌توانید از فضای بوفه و خوراکی‌های جذاب آن هم لذت ببرید.

اگر در میان جاهای تفریحی تهران به دنبال یک مکان هیجان‌انگیز و متفاوت می‌گردید، حتما پینت بال تهران را انتخاب کنید.

 

کارتینگ و هیجان سرعت

 

طرفداران سرعت و رانندگی آماده باشید تا در کارتینگ جذاب پایتخت سوار بر ماشین‌های مسابقه برانید! کارتینگ آزادی مجموعه بی‌نظیری است که تجربه راندن با ماشین‌های مسابقه را به شما هدیه می‌کند. این مرکز تفریحی که در غرب تهران قرار دارد، هر روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و علاقه‌مندان به ماشین‌سواری است و می‌تواند مکانی متفاوت و منحصربه‌فرد برای تفریح و استراحت شما باشد.

 

اتاق فرار؛ رازآلود و پیچیده

 

آیا تا به حال دوست داشته‌اید که در محیط عجیب و غریب و رازآلود قرار بگیرید و سعی کنید که با هر روشی از آنجا بیرون بیایید؟ تجربه‌ای که همه فکر می‌کنند فقط در فیلم‎ها اتفاق می‌افتد، این بار در میان جاهای تفریحی تهران قرار دارد. اتاق فرار یا اسکپ روم تفریح جدید و هیجان‌انگیزی است که می‌توانید متفاوت‌ترین آن‌ها را در پایتخت پیدا کنید. اتاق فرار انیگما در برج میلاد، مکان جذابی برای بازی، حل معما و لذت بردن از لحظات است. اگر دوست دارید به یک تفریح جدید بروید و حال خوشی را تجربه کنید، اتاق فرار تهران انیگما بهترین مکان برای شماست.

سخن آخر

جاهای تفریحی تهران متنوع و جذاب‌اند و هر کسی را در هر سن و سلیقه‎‌ای به خودشان جذب می‌کنند. در پایتخت می‌توانید بی‌نظیرترین تجربه‌های تفریحی را به دست آورید و چند ساعتی را در یک مکان هیجان‌انگیز و خاص بگذرانید. نشستن در کافه برد گیم و انجام بازی‌های منحصربه‌فرد، پرتاب گلوله در پینت بال و هیجان شلیک و هدف‌گیری، رانندگی با سرعت در کارتینگ آزادی و حل معما در اتاق فرار فقط گوشه‌ای از تفریحات دوست‌داشتنی پایتخت هستند. اگر دوست دارید اطلاعات کامل جاهای تفریحی تهران را بدانید و بهترین آن‌ها را بشناسید، همراه با سفرزون بمانید. سفرزون بهترین مرجع برای انتخاب جاهای تفریحی تهران است که می‌توانید آن را انتخاب کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین