سفرهای آذری‌جهرمی به روستاها انتخاباتی است؟/ نظر عارف درباره دولت پنهان/ پاسخ رستم قاسمی به جهانگیری/ مطالبه تکراری روحانی از آمریکا

گروه سیاسی الف،   3991220128 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

سفرهای آذری‌جهرمی به روستاها انتخاباتی است؟/ نظر عارف درباره دولت پنهان/ پاسخ رستم قاسمی به جهانگیری/ مطالبه تکراری روحانی از آمریکا

آخرین آمار کرونا در ایران

دکتر سیما سادات لاری امروز ‌‌‌‌‌‌‌‌چهار‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۱۶۲ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

اعلام نتایج مرحله یک مطالعاتی واکسن «کُوو ایران برکت»

مزایای واکسن ایرانی - کوبایی چیست؟

***

چرا داوطلبین ریاست جمهوری دیر به میدان می‌آیند؟

غلامرضا مصباحی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در روزنامه ایران نوشت: «تجربه انتخابات گذشته در ایران نشان می‌دهد که اگر کاندیداها با فاصله نسبتاً مشخص و زیادی تا زمان برگزاری آن به میدان بیایند، دستگاه‌های تبلیغاتی جناح‌های سیاسی شروع به‌کارکردن علیه آنان خواهند کرد. به تعبیری توپخانه هر جریان سیاسی علیه کاندیدای یک جریان سیاسی دیگر فعال شده و نتیجه‌ای جز تخریب، به‌همراه ندارد.

از همین رو وقتی فرد یا افرادی زودهنگام اعلام کاندیداتوری می‌کنند در نتیجه همین تخریب‌ها، به ناچار از دور خارج می‌شوند. انتخابات سالم زمانی برگزار می‌شود که شاهد چنین تخریب‌هایی که برای فضای سیاسی و اجتماعی زیانبار است، نباشیم. حال اگر جلوی این چنین تخریب‌هایی گرفته نشود کاندیداها جرأت نخواهند کرد اعلام حضور کرده و برنامه‌های خود را عرضه کنند تا با ارائه آن هواداران خود را قانع سازند که به پای صندوق‌های رأی بیایند و به آنها رأی بدهند.

نگارنده سهم بزرگی برای این تخریب‌ها در خصوص تأخیر در اعلام حضور برای انتخابات قائل هستم. شاهد آن هم اینکه همین الان کسانی که از چند ماه قبل اعلام کاندیداتوری کردند چه وضعیتی از نظر موقعیت تبلیغاتی دارند؟ آیا توپخانه رقبا علیه آنان موضعگیری نمی‌کند؟

اگر کاندیداها لغزش‌هایی در گذشته داشته‌اند آن را درشت نشان داده و بارها تکرار می‌کنند. در چنین شرایطی کاندیداها ترجیح می‌دهند که زمانی به صحنه انتخابات بیایند که وقت کافی برای چنین تخریب‌هایی وجود نداشته یا بسیار کوتاه باشد بلکه بتوانند جان سالم از آن به در ببرند.»

***

سفرهای آذری جهرمی به روستاها انتخاباتی است؟

مدتی است محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات بابت راه اندازی اینترنت روستاها به مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم سفر می‌کند. برخی از رسانه‌ها این شائبه را مطرح کرده اند که این سفرها را با هدف انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود.

آذری جهرمی در پاسخ به این مسئله به شرق گفت: «اگر سفرهایی که این ‌روزها در کشور و از سوی همه دولتمردان و مسئولان کشور انجام می‌شود، به نیت انتخابات است، شما تصور کنید این سفر هم انتخاباتی است اما واقعیت این است که مقام معظم رهبری فرمودند دولت سه تا صد روز فرصت دارد و این را قدر بدانید.

در هر حال ما باید کارهای باقی‌مانده را در همین دوره باقی‌مانده انجام دهیم. رساندن اینترنت به تمام روستاها برنامه‌ای بود که در همین دولت شروع شده و باید در همین دولت تمام شود و امیدواریم کامل هم محقق شود؛ بنابراین چیز دیگری در ذهن ما نیست اما اگر فردی برداشت دیگری دارد، هرکسی می‌تواند برداشت خودش را داشته باشد.»

جهرمی درباره ادامه سیاست فیلترینگ گفت: «از دید تکنولوژی و روند آن و همچنین سربرآوردن بلاک‌چین و اینترنت ماهوار‌ه‌ای و... فیلترینگ منسوخ خواهد شد و این آینده این حوزه است که باید فیلترینگ فراموش شود که اگر فناوری جدیدی در راه است، در فکر فیلترینگ آن باشیم.»

***

پاسخ رستم قاسمی به جهانگیری

چند روز پیش اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در یزد گفت: در جلسه ای در حضور رهبر معظم انقلاب یکی از آقایان مدعی شده بود که فردی را می شناسد که می تواند روزانه دو میلیون بشکه نفت بفروشد. رییس جمهور در آن جلسه گفتند این فرد را به ما معرفی کنید ما حاضریم او را به سمت وزیر نفت بگذاریم اما همه فقط مدعی بودند و نتوانستند حتی یک بشکه نفت بفروشند. ما با یافتن راهکارهایی توانستیم نفت را با ده ها خطر و ریسک به فروش رسانده و پول آن را به کشور بازگردانیم. با قاطعیت می گویم که تا آنجا که من مطلع هستم یک دلار از پول نفت در این میان تلف نشد و نه تنها فردی مثل بابک زنجانی که افرادی بسیار کوچکتر از او نیز بوجود نیامدند.

این سخنان با واکنش رستم قاسمی آهرین وزیر نفت در دولت احمدی نژاد روبه‌رو شد. قاسمی به فارس گفت: در روزهای گذشته برخی از دولتمردان ادعا کرده‌اند که کسانی که مدعی دور زدن تحریم بودن نتوانستند نفت بفروشند و به کشور کمک کنند. بنده به این آقایان توصیه می‌کنم که قبل از بررسی آمارها در این حوزه اظهار نظر نکنند. کافی است آنها به برخی از این وزارتخانه‌ها، مخصوصا وزارت نفت مراجعه کنند تا ببینند فروش نفت در تحریم توسط همین مدعیان دور زدن تحریم در حال انجام است.

قاسمی اظهار داشت: حرف زدن و ادعا کردن که کار ساده‌ای است اما شاید بهتر باشد این دولتمردان کمی هم آمار و ارقام بگیرند که اتفاقا در همین دوران نیز نفت کشور توسط همین مدعیان دور زدن تحریم دارد صادر می‌شود. سوال بنده این است که چرا دولت دوباره برای فروش نفت سراغ افرادی رفت که روزی به آنها برچسب کاسبان تحریم می‌زد؟

وزیر سابق نفت گفت: آقای جهانگیری گفتند که ما نفت فروختیم بدون اینکه از دل آن یک بابک زنجانی ایجاد شود. عملکرد ۱۱ ماهه منابع بودجه ۹۹ نشان می‌دهد از بودجه ۵۷۰ هزار میلیارد تومانی امسال، تاکنون فقط ٩ هزار میلیارد تومان آن از درآمد نفت بوده است و خود آقای جهانگیری هم به این رقم اشاره کرده‌اند.

وی افزود: حال سوال اساسی این است که آیا درآمد ۹ هزار میلیارد تومانی در مقیاس فروش نفت عدد بزرگی است یا نه؟ شما فکر می‌کنید ۹ هزار میلیارد تومان معادل چند تا کشتی نفت است؟ اگر آمار دولتی‌ها درباره این ۹ هزار میلیارد تومان در آمد حاصل از فروش نفت درست باشد، یعنی دولت به میزان کمتر از ۱۰ کشتی نفت فروخته است. واقعا فروش نفت به اندازه ۱۰ کشتی افتخار دارد؟

***

مطالبه تکراری روحانی از آمریکا

حسن روحانی در جلسه هیات دولت خطاب به مقامهای کاخ سفید تاکید کرد: خجالت نکشید و به قانون بازگردید و برای اجرای مقررات بین المللی امروز و فردا نکنید و بدانید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعلام نموده اند، بلافاصله پس از بازگشت شما به تعهداتتان، ما نیز به تعهداتمان بازخواهیم گشت.

روحانی اضافه کرد: همه شرایط برای اینکه همه 7 کشور به تعهدات خود برگردند، آماده است. آمریکا از آنجا که در شکستن پیمان پیش قدم بوده باید در بازگشتن به پیمان هم پیش قدم باشد. آمریکا بداند ما برای اجرای پیمان آماده‌ایم. برای اجرای کل با کل آماده‌ایم و برای اجرای جزء با جزء هم آماده‌ایم. برای عمل به همه تعهد در برابر همه تعهد آماده‌ایم و برای عمل به بخشی از تعهد در برابر بخشی از تعهد باز هم آماده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

روحانی: زمان پیروزی نزدیک است/ آمریکا بداند ما برای اجرای پیمان آماده‌ایم

متاسفانه باید گفت از زمانی که بایدن در آمریکا پیروز شده است بارها و بارها رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و سخنگوی دولت این مضمون تکراری را مطرح کرده‌اند که «تحریم‎ها را لغو کنید.»

کافی است نگاهی به سخنان و مصاحبه های این سه مسئول عالی رتبه کشورمان بیندازیم تا شاهد تکرار آزاردهنده این مطالبه شویم. متاسفانه ظاهرا مشاور مصلحی نیست که به ایشان تذکر دهد که بیان بیش از اندازه این مطالبه فرستادن پیام منفی به طرف مقابل است.

نکته دومی در سخنان امروز روحانی بود که تا اندازه ای جدید بود. پیشنهاد لغو گام به گام تحریم ها در برابر بازگشت گام به گام ایران به تعهدات برجامی. ساعتی پس از طرح این سخنان توسط روحانی یک مقام ارشد امنیتی کشورمان به شبکه خبری «پرس تی‌وی» گفته است که ایران با پیشنهاد بازگشت گام‌به‌گام به توافق هسته‌ای مخالف است و تهران تنها در صورتی به تعهدات برجامی خود کامل باز خواهد گشت که تحریم‌ها به‌صورت مؤثری برداشته شوند.

به گزارش تسنیم، این مقام امنیتی که خواسته هویتش افشاء نشود، تصریح کرد که دولت جدید آمریکا تحریم‌های دولتی قبلی را لغو نکرده است. وی تأکید کرد که تنها راه بازگشت ایران به تعهدات برجامی خود این است که واشنگتن تمامی تحریم‌ها را بردارد.

***

نظر عارف درباره دولت پنهان

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم درباره فعالیت تخریبی دولت پنهان برعلیه دولت به ایلنا گفت: «دولت مستقل به چه معنایی است ؟جایگاه نهادهای مختلف در قانون اساسی مشخص است؛ آنچه که می‌توانیم بگوییم این است که نهادها و تشکل‌ها  در جایگاهی قانونی خود، حال می‌خواهد قانون اساسی  یا قوانین رایج به وظایف خودشان عمل کنند. دولت نباید شعار استقلال بدهد چرا که سه قوه باید با هم کار کنند، از سوی دیگر نهادهایی تاثیرگذار خارج از دولت وجود دارند که  موثر هستند و نمی‌توانید آن‌ها را  نادیده بگیرید بحث جدی و اساسی که می توان مطرح  کرد این است که هر نهاد و تشکلی در جایگاه خودش باید  سهمی را برای توسعه و پیشرفت کشور قائل شود و با سایر نهادها در تعامل باشند نه این که  رو  در رو قرار گیرد.

رو در رویی و عدم تعاملی که مطرح می‌کنیم مختص نهادها و تشکل‌ها نیست گاهی حتی در داخل یک دستگاه ممکن است بین دو بخش  اختلاف وجود داشته باشد که نتیجه اش این می‌شود کار بر روی زمین بماند. نظر من این است که با وجود اختلاف می توان تعامل کرد و کار را جلو برد؛ تعاملی که من مطرح می‌کنم گاهی ذهن‌ها به دستگاه‌های خارج از قوا می‌رود که اصلاً اینگونه نیست و اعتقادم بر این است  از درون یک وزارتخانه باید با تعامل و تفاهم شروع کنیم تا به نهادها و تشکیلات‌های دیگر برسیم. که تعامل و تفاهم و همکاری با آنها نیز برای پیشبرد امور و برنامه ها الزامی است.»

بیشتر بخوانید:

عارف: علی‌رغم همه مشکلات، مردم نگاه‌شان به نظام مثبت است/ نیاز است یک دولت مقتدر به میدان بیاید

***

توضیحات واعظی درباره اشکالات توزیع کالاها

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت کالاهای اساسی با وجود تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: تلاش دولت این بوده و هست که از ارز ترجیحی برای کالاهایی که مردم به صورت روزمره به آن احتیاج دارند، استفاده شود.

وی ادامه داد: بخشی از این کالا وارداتی و بخشی هم در داخل تولید و تامین می‌شود. به عنوان نمونه در مورد مرغ، کسی که ذرت، کنجاله و خوراک دام، را وارد می‌کند، وقتی که در دو- سه سال گذشته، حقوق کارمند، کارگر ۴۰-۵۰ درصد ، حمل و نقل و هزینه‌های جانبی، قیمت آب و برق و غیره هم افزایش پیدا کرده، طبیعی است که روی قیمت تمام ‌شده نیز اثر می‌گذارد.

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: البته همه ماجرا این نیست، مسئله توزیع که در دست خود دولت است، بسیار مهم است. وزارت صمت و جهاد کشاورزی حتما باید دقت بیشتری داشته باشند که توزیع به‌گونه‌ای انجام شود که دست واسطه‌ها قطع شود. بخشی از این گرانی‌ها به دلیل نقش واسطه‌هاست. لذا ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم از تولید به مصرف، راه را کوتاه کنیم.جلسات متعددی هم در این زمینه برگزار کرده‌ایم. ما هفته گذشته مخصوصا بعد از اینکه رهبر انقلاب جمعه گذشته نگرانی خودشان را در ارتباط با مسئله کالاهای مورد نیاز مردم اعلام کردند، رییس‌جمهوری دو جلسه گذاشتند. جلسات دیگری هم برگزار شده است برای اینکه بتوانیم بازارهای کل کشور را با شهرداری‌ها هماهنگ کنیم که بتوانیم مقداری عرضه مستقیم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

واعظی: معطل ماندن لوایح FATF به مصلحت ایران نیست

***

تشکیل جلسه سران قوا برای رسیدگی به مشکلات سهامداران
 
به گزارش مشرق، شنیده شده سران قوا برای بررسی مشکلات بازار بورس برنامه دارند. بنابر این گزارش، قرار است «ابراهیم رئیسی»، «حسن روحانی» و «محمدباقر قالیباف» برای رسیدگی به مشکلات بازار بورس و سهامداران تشکیل جلسه بدهند.

طبق اخبار دریافتی جلسه بورسی سران قوا به زودی تشکیل می‌شود. طی هفته‌های اخیر اعتراضات سهامداران بازار سرمایه افزایش یافته است و سهامداران مقابل مجلس و سازمان بورس بارها تجمع کرده‌اند.

***

اصلاحات برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به سمت علی لاریجانی نمی‌رود

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین تحولات انتخاباتی جریان اصلاح طلب، گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری هم ستادهای انتخاباتی حزب تشکیل شده و سفرهای استانی هم شروع کردیم و فعلا به دنبال بررسی مشکلات و دغدغه‌ها و فهرست‌هایی که در استان ما وجود دارد هستیم. در این مرحله ما به دنبال تدوین برنامه حزب هستیم و همچنان هم درباره مصادیق نامزدی هم در حال رایزنی با محمدجواد ظریف و صادق خرازی هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به احتمال ورود علی لاریجانی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از سوی جریان اصلاحات هم گفت: در حزب ندای ایرانیان تا به حال درباره او صحبتی نشده و تقریبا محال است که جریان اصلاح طلب به سمت او برود.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۶۲۱۶۸۲۰:۴۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
آذری جهرمی در قد و قواره ریاست قوه مجریه نیست.
ناشناس۱۸۶۲۱۸۴۲۰:۴۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
جهانگیری: در این دولت یک دلار هم تلف نشد ! دیوان محاسبات: 4/8 میلیارد دلار ناپدید شد.
ناشناس۱۸۶۲۱۸۷۲۰:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
روحانی همچنان برای لغو تحریم ها التماس می کند.
ناشناس۱۸۶۲۲۰۱۲۰:۵۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
واعظی در مورد فولاد مبارکه پاسخگو باشد.
ناشناس۱۸۶۲۲۰۹۲۰:۵۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت 2 میلیارد دلار بود اما رانت ارز 4200 تومانی جهانگیری 50 میلیارد دلار بود.
ناشناس۱۸۶۲۳۸۷۲۲:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
جهرمی جیب مردم رو تو اینترنت و موبایل نزنه کاندیدا شدن پیشکش
ناشناس۱۸۶۲۵۱۳۲۲:۴۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
آقای محمد جواد جهرمی سیاست پیشه جوانی هست که آقای روحانی با سپردن وزارت ارتباطات به او آینده سیاسی ایشان را بطور کامل نابود کرد و سوزاند .
ناشناس۱۸۶۲۵۱۴۲۲:۴۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
آقای جهرمی با سابقه امنیتی فرقی با کاندیدای نظامی ندارد پس دور بر ندارد
ناشناس۱۸۶۲۵۳۰۲۲:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
بله تما سفرهای اذری جهرمی انتخاباتی است اما سفرهای قالیباف و رییسی انتخاباتی نیست
ناشناس۱۸۶۲۶۶۴۲۳:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
قالیباف،رییسی،جلیلی و.....مرتب به شهرستان ها میروند،حالا این وزیر که اتفاقا رسیدگی به شهرستان ها و روستاها هم جزو وظایف کاریش هست ایراد وارده؟
ناشناس۱۸۶۳۲۵۰۰۸:۱۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
دهقان ، رضایی ، محمد ، قاسمی ، قالیباف !!!! چه خبره ؟!
الياس۱۸۶۳۳۲۶۰۹:۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
آقاي روحاني، يك خواهش: التماس مي كنيم فقط و فقط 145 روز آينده با حرفهايتان نمك روي زخم مردم نريزيد.
ناشناس۱۸۶۳۵۳۲۱۱:۲۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
احمدی نژاد احمدی نژاددددددددددددفقط فقط فقط احمدی نژاددددددددمنجی فقرا ازرهبر عزیز می خواهیم احمدی نژاد را والسلام
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین