سفر به ۴ شهر ناشناخته اسپانیا

گزارش بازرگانی،   3991216063

4- مورسیا

مورسیا در کشور اسپانیا و در کوستا بلانکا، جنوب آلیکانته و در کنار رود سگورا واقع شده است. این شهر دارای آب و هوای دلپذیر و خشک، با زمستانهای معتدل و تابستان های گرم است و دسترسی آسان به سواحل عالی Costa Blanca و Costa Calida دارد. در سفر به اروپا و تور اسپانیا، حتماً از مورسیا دیدن نمایید. لازم به ذکر است که برای رفتن به اسپانیا به ویزای توریستی اسپانیا نیاز دارید.

این منطقه به دلیل سنت طولانی کشاورزی و خاک های حاصلخیز به عنوان باغ اروپا معروف است، زیرا گل، میوه و سبزیجات در آن کاشته می شود و به سراسر اروپا صادر می شود. گوجه فرنگی، کاهو، پرتقال و لیموترش مخصوصاً در این شهر مشهور است.

مورسیا یک شهر کاملاً اسپانیایی است که برای آداب و رسوم زندگی سنتی بسیار ارزش قائل است. این شهر با حدود نیم میلیون نفر جمعیت، دارای زندگی شبانه عالی، عمدتا در اطراف منطقه دانشگاه ، و مراکز خرید خوب  با تعداد زیادی بوتیک و فروشگاه های مد است.

3- معرفی ساراگوسا

ساراگوسا یک شهر باستانی است که در شمال شرقی کشور اسپانیا و در کنار رودخانه ابرو و بین مادرید و بارسلونا، والنسیا و بیلبائو واقع شده است.

ساراگوسا پنجمین شهر بزرگ اسپانیا و پایتخت منطقه خودمختار آراگون است. ساراگوسا که نام خود را از سزار آگوستوس گرفته، زمانی محل سکونت باستانی ایبریا، یک مستعمره مهم رومی، یک شهر مسلمان پر رونق و یک سنگ بنای امپراتوری کاتولیک اسپانیا بود.

امروزه، اسپانیایی‌ها این کشور را به عنوان یک کشور عالی درجه یک غذای خانگی مانند خورشت‌های دلچسب، گوشت‎های کبابی مانند ترناسکو (شیر آبدار گوشت بره خورده) و دارای بهترین بارهای اسپانیا می‌شناسند.

دین نقش بسزایی در شکل گیری داستان ساراگوسا داشته است، بنابراین جای تعجب نیست که تعداد بی شماری کلیساهای جامع مشهور در ساراگوسا به نقطه کانونی شهر تبدیل شده اند.مشهورترین آنها باسیلیکا باشکوه پیلار است.

شما می توانید از نقاشی های غارنشینی پیش از تاریخ ، دلارهای مگالیتیک ، نشانه های امپراتوری روم مانند دیوارها، حمام ها، بازارها و یک تئاتر 6000 نفری در این شهر بازدید کنید.

شما درد ساراگوسا با معماری کهن الگویی روبرو خواهید شد که منحصر به مسلمان-مسیحی قرون وسطی گرفته تا گوتیک ، باروک ، رنسانس و مدرنیسم است.

2- معرفی مالاگا

مالاگا شهری بزرگ در منطقه اندونزی در جنوب اسپانیا و مرکز استان مالاگا است. بزرگترین شهر کاستا دل سول، مالاگا مانند سایر سواحل اندلس دارای آب و هوای مدیترانه ای است و همچنین یکی از آفتابی ترین شهرهای اروپا با متوسط ​​300 روز آفتابی است.

این شهر همچنین به عنوان زادگاه هنرمند مشهور اسپانیایی پابلو پیکاسو شناخته می شود. مالاگا دارای سواحل، کوه ها، مکانهای معماری، موزه های هنری، مراکز خرید و غذاهای بسیار عالی می باشد.

این شهر در حالی که بیش از مادرید یا بارسلونا آرام است، اما مرکز حمل و نقل برای منطقه بسیار محبوب Costa del Sol است که در تابستان مملو از گردشگران می شود.

مالاگا مطمئناً با داشتن آفتاب و شن و ماسه و ساحل، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و  از ساخت و سازهای مدرن و همچنین هتل ها و امکاناتی بسیار عالی جهت خدمات رسانی به گردشگران برخوردار است.

با این حال ، مالاگا همچنین برخی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی واقعا جالب را در شهر قدیمی خود ارائه می دهد.

1- معرفی سویل

سویل در جنوب اسپانیا واقع شده و پایتخت اندلس و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اسپانیا پس از مادرید ، بارسلونا و والنسیا است.

سویل با روحیه پرشور و سرزنده خود، نه تنها به دلیل اهمیت هنری و معماری، بلکه همچنین به دلیل جذابیت تاریخی که در گوشه و کنار آن احساس می شود، برجسته است.

این شهر که در سواحل رودخانه گوادالکوویر واقع شده است، به لطف رودخانه ای که آن را به "قاره آمریکا" متصل می کند، به یک شهر بسیار مهم و یک مرکز تجاری موفق تبدیل شده است.

سویل شهری جذاب است که به ریتم فلامنکو حرکت می کند، در واقع یک آهنگ محبوب اسپانیایی ادعا می کند که "سویل رنگ خاصی دارد" و به محض ورود می توانید متوجه این موضوع شوید.

پایتخت آندلوسی دارای مناظر باورنکردنی مانند کلیسای جامع ، توره دل اورو ، میدان اسپانیا و جیرالدا است.

اگرچه گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که در خیابان های زیبا در محله های تریانا و سانتا کروز گشت بزنید، یا از پیاده روی آرام در پارک خیره کننده ماریا لوئیزا لذت ببرید تا با سنت های شهر و انرژی اندلس ارتباط برقرار کنید.

اگر از آن دسته افراد عاشق سفر و جهانگردی هستید، پس این سایت مخصوص شماست، برای اطلاع دقیق از شرایط برگزاری تورهای اروپایی وارد سایت www.zhivar.com شوید و تنوع پکیج‌های اروپایی را بیشتر درک نمایید.

همچنین در بخش ژیوارنامه از سایت ژیوار، هزاران مطلب از سراسر اروپا با تنوع بالا و صحت کامل مطالعه خواهید کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین