ثبت نام دوپینگ و نکته و تست ماز ویژه کنکور ۱۴۰۰ شروع شد + کد تخفیف

گزارش بازرگانی،   3991202025

شاید برای شما سوال پیش بیاد که دوره های دوپینگ ماز و نکته و تست ماز چیست؟ آیا تاثیری تو یادگیری بهتر دروس متوسطه و کنکور داره ؟ آیا میشه به کمک این دوره ها جزو رتبه برترهای کنکور ۱۴۰۰ باشیم ؟

کد تخفیف دوپینگ ماز

اگر دانش آموز کنکوری هستی، همیشه رویای موفقیت و قبول شدن در آزمون را حداقل برای یک بار در زندگیت داشتی. اما سوال اینجاست که آیا این رویا فقط با فکر و خیال و یا حتی تلاش محقق می‌شه؟

قائدتا فاکتورهای زیادی وجود داره که بتونی شاخ غول کنکور را بشکونی و رویات که قبولی در رشته مورد علاقت و در بهترین دانشگاه‌های کشور هست رو بغل کنی. یکی از همین فاکتورها برنامه ریزی و داشتن استراتژی ه که شما را از بقیه متمایز می‌کنه!

فراموش نکن که رقیباتون هم مثل شما درس میخونن و تلاش می‌کنن اما مهم اینه که تو در شرایط حساس مثل دوران جمع بندی بتونی متفاوت عمل کنی و همین تفاوت باعث می‌شه تصاعدی رشد کنی و رقیب هات رو شکست بدی.

ما در گروه آموزشی ماز، سعی کردیم تا بهترین استراتژی‌ هایی که باعث تفاوت شما میشن را برای موفقیت شما دانش‌آموزان عزیز بچینیم که در ادامه به معرفی این دو استراتژی مهم می‌پردازیم.

البته قبل از معرفی دوره ها بگم که یه پیشنهاد ویژه هم براتون داریم. شما با استفاده از کد تخفیف mazoff می‌تونید از 60% + 10% تخفیف برای تمامی پکیج های آموزشی، آزمون ها و کلاس های درس و نکته و تست تخفیف بگیرید. جزئیات بیشتر در مورد شرایط و نحوه استفاده از کد تخفیف ماز را هم میتونید به صورت کامل در سایت آف چنل مشاهده کنید.

 

دوپینگ ماز

دوپینگ ماز به شما کمک می‌کنه تا خیلی حرفه ‌ای مهارت ‌های آزمون دادن را یاد بگیری و بدون هیچ مشکلی در روزهای باقی ‌مانده تا کنکور بتونی جمع بندی فوق العاده‌ای داشته باشی. یادتون باشه که در دوران جمع بندی وقت خواندن کتاب‌های درسی و کمک آموزشی از اول تا آخر نیست و توی این دوران باید بتونید اصولی و با چند تکنیک مهم کل مطالب کتاب ‌های آموزشیتون را تا سه بار دوره کنید! شاید بگید جمع بندی یک دور هم کار سختیه چه برسه به سه دور!

اما راه حل این موضوع دوپینگ ماز هست که باعث تفاوت شما با بقیه دانش‌آموزان خواهد شد.

در دوپینگ ماز می‌تونید تمامی دروس اختصاصی را در ۵۰ روز به صورت اصولی و حرفه ای جمع بندی کنید. ممکنه براتون سوال پیش بیاد که دوپینگ ماز قرار چه کاری برای من انجام بده؟

کد تخفیف دوره دوپینگ و نکته و تست ماز

دوپینگ ماز به شما کمک می‌کنه تا در روزهای جمع ‌بندی که مهم ‌ترین روزهای زندگی شما هستند و هر ثانیه از این روزها ارزش داره، دروس اختصاصی به جز فیزیک را جمع بندی کنید و بدون هیچ دغدغه‌ای همه‌ ی مطالب خوانده شده در یک سال اخیر را در ذهنتون دسته بندی کنید و با آمادگی کامل سر جلسه کنکور حاضر بشین.

همچنین دوپینگ ماز برای دانش آموزانی که دیر اقدام به درس خواندن کردند بسیار کمک کننده هست و به آن‌ ها کمک می‌کنه تا مهم ترین نکات را در کمترین زمان یاد بگیرند و تمرین کنند.

برنامه دوپینگ ماز

در دوران جمع بندی بهترین راه برای یاد گرفتن و تثبیت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف، آزمون دادن هست. درست حدس زدید قبل از درس خواندن باید آزمون بدید!

یعنی دوپینگ ماز به جای اینکه کلاس‌ برگزار کنه، شروع جمع بندی را با آزمون شروع می کنه و این یعنی تفاوتی که باعث موفقیت این دوره شده. نتیجه این تفاوت در دوپینگ ماز هم رتبه های برتر کنکور است که هرکدام به شباهت های سوالات آزمون های دوپینگ ماز  با سوالات کنکور اشاره کردند.

در نتیجه طرح دوپینگ فروشگاه ماز شامل یک دوره 30  روزه و یک دوره 20  روزه است که در دوره اول شما باید فصل به فصل دروس اختصاصیتون را آزمون بدید. در دوره دوم هم فقط با آزمون هایی که شبیه ساز کنکور هستند، به حل سوالات استاندارد می پردازید.

بلافاصله پس از آزمون هم پاسخنامه سوالات در اختیار شما قرار داده می شه و در ادامه هم نکات مهم سوالات رو به صورت جامع بررسی می کنید. همچنین سوالات دام دار و سوالاتی که نکات مهم دارند به شما معرفی میشن تا بتونید یک جمع بندی طلایی داشته باشید!

دوپینگ ماز یه شاهکاره که در دوران جمع بندی می تونه نکات هر فصل رو به صورت 100 درصد پوشش بده و این نکات را به صورت خلاصه و مفید در اختیار شما قرار بده. به علاوه شما در کنکور اصلی متوجه آشنا بودن سوالات خواهید بود چون مشابه همه ی این سوالات را قبلا حل کردید.

فراموش نکنید که در جلسه کنکور وقت زیادی برای فکر کردن جهت یافتن راه حل برای حل سوال ندارید و آمادگی شما باید به گونه ای باشه که تا سوال را می‌ بینید راه حل به ذهنتون بیاد. دوپینگ ماز به شما کمک می کنه که بتونید با این آمادگی از حل سوالات، وارد جلسه کنکور شوید!

خبر خوب این هست که پکیج دوپینگ ماز را می تونید با تخفیف ویژه و شگفت انگیزی تهیه کنید. سایت کانال تخفیف آف چنل، کد تخفیف دوپینگ ماز را در اختیارتون قرار می ده تا سهم کوچکی در موفقیت شما و آینده درخشانتان داشته باشه. اگه با ساز و کار و نحوه استفاده از  کدهای تخفیف آشنا نیستید میتونید مقاله آموزش استفاده از کد تخفیف ماز را مطالعه کنید.

نکته و تست ماز

یکی دیگه از مهمترین استراتژی هایی که باید در دوران جمع بندی حواست بهشون باشه و ازش استفاده کنی نکته و تست ماز هست! فراموش نکن که توی دوران جمع بندی فرصتی برای اشتباهاتت نداری پس باید از تدریس اساتیدی استفاده کنی که هر کدام حرفی برای گفتن دارند!

در نکته و تست ماز، اساتیدی وجود دارند که هرکدام در کارنامه و رزومه کاریشون، تجربه های موفقی دارند و رتبه های برتر کنکور تحویل دادند. همه ی این اساتید در کلاس های نکته و تست ماز دور هم جمع شدند که در کمتر از ده جلسه دروس را طوری جمع بندی کنند که نقطه تاریکی در یادگیری و جمع بندی اصولی وجود نداشته باشه.

در کلاس جمع بندی نکته و تست ماز، 4  درس عمومی و 4  درس اختصاصی با برنامه ریزی دقیق مورد ارزیابی و زیر ذره بین اساتید برجسته قرار می گیرند . اساتید مطالب را تدریس می کنند و شما را با سوالات کنکور آشنا می کنند. همچنین در همین کلاس های نکته و تست ماز ، نقاط ضعف و قوت شما مشخص می شه و به راحتی می تونید به رفع اشکال سوالاتتون بپردازید. تا یادم نرفته بگم که جزوه های تدوین شده مخصوص کلاس های جمع بندی هم در اختیارتون قرار می گیره.

اما چه چیزی باعث تفاوت کلاس نکته و تست ماز با سایر کلاس های جمع بندی میشه؟

شما می تونید بر اساس سلیقه و نیاز، استاد دروس اختصاصی مورد نظرتون را انتخاب کنید! این حق انتخاب به شما کمک می کنه تا با شناختی که از خودتون دارید، استادی که فکر می کنید می تونه بیشترین کمک را به شما کنه، انتخاب کنید.

برای اینکه با هزینه کمتری تو کلاس نکته و تست ماز شرکت کنید هم میتونید از جدیدترین کدهای تخفیف ماز در اپلیکیشن یا سایت آف چنل یا کانال تخفیف استفاده کنید. با استفاده از بیشترین کد تخفیف ماز یعنی mazoff برای خرید پکیج های آموزشی، آزمون و کلاس درس و نکته و تست کنکور می‌تونید از تخفیف تا 70 درصدی ماز به همراه هدیه ویژه پکیج های جمع بندی کنکور بهره مند شوید و ارزان تر به هدف نهایی خود برای رسیدن به رتبه برتر کنکور دست یابید.

در دوره های دوپینگ ماز و کلاس های نکته و تست ماز ویژه کنکور 1400، تمامی سوالات تألیفی جدید، مشابه سوالات کنکور 1400 در اختیار شما دانش آموزان گرامی قرار می گیره تا یک جمع بندی فوق العاده داشته باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین