توهین چند نفر اقدام علیه امنیت ملی است؟

حسن کریمی‌فرد،   3991125154 ۲۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
توهین چند نفر اقدام علیه امنیت ملی است؟

راهپيمايي روز 22 بهمن در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي كه به دلیل كرونا به‌صورت خاص برگزار شد با حاشیه‌هایی در يكي از شهرهاي كشور يعني اصفهان همراه بود. در اين حادثه در دقایقی برخي از موتورسواران شعارهايي ناپسند و غيراخلاقي عليه رئیس‌جمهور سر دادند.

این حادثه موجب واکنش‌های بسیاری شد؛ البته در اصل ماجرا كه اقدام تعداد قلیلی از افراد حاضر در راهپیمایی نادرست بوده شك و شبهه‌ای وجود ندارد. به‌ویژه آن‌که چنين اقدامي در یوم‌الله پيروزي انقلاب اسلامي رخ داد كه می‌بایست روز وحدت و انسجام ملي باشد. از آن مهم‌تر چنين شعارهایی با آموزه‌های اسلامی و بيانات رهبري که همیشه بر رعایت اخلاق تأکید دارند در تعارض است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخيراً نیز در جلسه‌ای که با مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام داشته‌اند بر این موضوع تأکید داشتند.

اگرچه دولت می‌تواند از اين اقدام كه بدون برنامه و سازمان‌دهی خاصي صورت گرفته شكايت كند اما اتفاقات و واکنش‌هایی كه بعد از اين حاشيه رخ‌داده عجیب است. گويي تعمدي در كار است تا اين مسئله با بزرگ‌نمایی به مدت طولانی در رأس امور و اخبار قرار گيرد.

از روز 22 بهمن تاکنون، تقريباً تمامي وزرا و اعضاي كابينه دراین‌باره اظهارنظر کرده‌اند و آن را محكوم کرده‌اند. جریانات سیاسی، رسانه‌های دولتي و اصلاح‌طلب نيز اصرار ویژه ای بر اظهارنظر، انتشار بیانیه، تحلیل، گزارش و ... دراین‌باره دارند. معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری، شعار محدودی از افراد علیه رئیس‌جمهور را «اقدام علیه امنیت ملی» دانست یا عده‌ای دیگر آن را «اخلال در نظم عمومی» به‌حساب آوردند!

 از طرف ديگر هیئت دولت در بیانیه‌ای عجیب كه روز 24 بهمن منتشر شد این مسئله را به برجام و تحریم ارتباط داد و با ادبیات نابجا تهدید به افشاگری علیه «کاسبان تحریم» کرد.

قطعاً اگر چنين حميت و پشتكاري در همه مسائل به‌ویژه مشکلاتی كه مرتبط با معيشت و تأمین نیازهای اولیه مردم است وجود داشت تاكنون حداقل بخشی از آلام جامعه كاسته شده بود. بخشی از ناراحتی مردم نیز به این دلیل است که گوش شنوایی در بین مسئولان اجرایی برای مصائب خود نمی بینند.

البته شاید برخي بر اين تصورند با بزرگ‌نمایی چنين مسئله‌ای می‌توانند دولت را دور از دسترس نقد و انتقاد قرار دهند. 

درصورتی‌که اگر انتقاد به شیوه صحیح صورت گیرد و به منتقدان تهمت، افترا و انگ زده نشود حتماً به اصلاح سیاست‌ها کمک اساسی خواهد کرد. فراموش نشود اگر قرار باشد اخلاق و ادب اسلامي بر جامعه حاكم شود در مرحله اول خود مسئولان بايد اين شيوه را در پيش گيرند و از توهين به منتقدان و مخالفان سياسي خود حذر كنند و گرنه چه بخواهيم چه نخواهيم اين شيوه غلط ادامه خواهد يافت و خود آن‌ها نيز گرفتار چنين بليه‌اي می‌شوند.

در طول سال‌های گذشته می‌توان مواردی را نیز نام برد که اعضای کابینه رفتار نادرست و زشتی حتی با مردم که گرفتار مشکلات عدیده‌اند داشته‌اند. ازاین‌رو منطقی و اخلاقی آن است که همه از چنین رفتارهای زشت و ناپسندی فاصله بگیرند و دراین‌بین رعایت دستور اخلاقی فوق بر مسئولین مقدم‌تر از مردم عادی است.

دیدگاه کاربران

اسد۱۸۲۳۷۶۵۰۹:۰۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
پشت این برنامه کسانی هستند که می خواهند رییس جمهور را ناکارامد نشان دهند که اول ازهمه ازنمایندگان مجلس شروع شد باید تمام کسانی که ناسزا می گفتند توبیخ شوند اگر راست می گویند تماما هم مشخص کی هستند ازنوع موتورهایی که سوار هستند
مهران۱۸۲۳۷۸۹۰۹:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
میخواهند رئیس جمهور را ناکارامد نشان بدن؟؟؟؟ یعنی از نظر شما اقای روحانی کارامد هست که میخوان ناکارامد نشونش بدن؟ خیلی باحالی، در ضمن این موتور سواران به حرف اقای روحانی گوش کردن که گفته بود مردم به باعث و بانی وضع موجود لعن بفرستن
ناشناس۱۸۲۳۸۱۶۰۹:۳۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
از نظر تو و امثال تو اعمال خشونت و ناسزاگویی اولین و آخرین چاره برای برخورد با کسانی است که با شماها مخالفند.
ناشناس۱۸۲۳۹۳۵۱۰:۳۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
یعنی این بنده خدا و دوستانش بودن که برای مجری صدا و سیما آرزوی مرگ میکردن؟
ناشناس۱۸۲۴۰۱۵۱۱:۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
متاسفانه هدف اصلی راهپیمایی ها مانند نمازهای جمعه اهداف حزبی و گروهی است. برای همین هم هست که روز به روز خلوت تر می شوند.
ناشناس۱۸۲۴۰۵۰۱۱:۳۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دنیا پرستی خودتان را که از غرب الهام می گیرید را به نماز جمعه ربط ندهید
مهران۱۸۲۳۹۵۴۱۰:۴۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بله باید مثل اقای روحانی عزیز و گرامی شما با خنده با هشتاد میلیون مردم ایران برخورد کرد بله مثل اقای روحانی عزیز و گرامی شما باید با خنده نمک رو زخم مردم پاشید بله باید مثل اقای روحانی عزیز و گرامی شما باید با خوشگذرانی و نشستن در منزل با مردم برخورد کرد
ناشناس۱۸۲۴۰۹۴۱۱:۵۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکلات امروز ما زیر سر روسیه است.
ناشناس۱۸۲۴۱۵۰۱۲:۲۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکلات امروز کشور نتیجه برجام و اعتماد بی جا به امریکا و غرب است.
ناشناس۱۸۲۴۲۰۹۱۲:۴۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکل امروز ما زیر سر چین، روسیه و شرق گدایان است.
ناشناس۱۸۲۴۲۹۹۱۳:۲۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
8 سال اقتصاد کشور را معطل مذاکره با شیطان بزرگ کردند و تورم 1000 درصدی سر سفره مردم گذاشتن حالا میگن مشکلات زیر سر روسیه است !!!!
ناشناس۱۸۲۴۴۲۶۱۴:۳۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
روسه و چین و شرق زده!! خخخه حالا چند موردش را بگو!
ناشناس۱۸۲۳۹۹۸۱۱:۰۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تنور انتخابات از سرما ترک برداشته!
ناشناس۱۸۲۴۱۹۹۱۲:۴۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
با این گندی که بالا آوردن دیگه کسی رای نمیدهد.
ناشناس۱۸۲۴۴۱۸۱۴:۳۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آخه بنده خدا این توهین و افترا که میگویید"" سرآغازش چه کسانی هستند مگرغیر از این است خود رئیس جمهور محترم مردم ایران را بارها با سخنانش مورد نوازش قرار میدهد که این اواخر با بی‌عقل خطاب کردن منتقدان، عدد توهین‌ها به منتقدانش را به ۵۴ رساند بی شناسنامه .بی دین "حسود" افراطی "جیب بر"دنیاندیده" مستضعف فکری " بزدل" دارای خطای دید"کاسب تحریم" متوهم"بروند به جهنم" تازه به دوران رسیده " هوچی باز" مخلوقات ترسو "بی‎قانون " زندگیشان در تفرقه است" عصرحجری" کم سواد " فکر میکنند از دیوار بالا بروند انقلابی اند "" اینها نمونه های اندکی از توهین های شخص ریس جمهور است به منتقدان و به نظریه پردازانش و اگر توهینهای مدافعانش از او مانند تاج زاده که گفته رهبری باید مانند امام علی فحش بشنود و دم نزند و دیگر وزرای کابینه اش که مردم از اینگونه نوازهایشان بی بهره نبوده بخواهیم اضافه کنیم راحتر میشود در مورد این سخنان شما به قضاوت نشست کلام آخر اینکه برادر اگر رهبری میگوید از توهین پرهیز شود این در وهله اول شامل صدر نشین مملکت یعنی ریس جمهور است که دیگران هم از ایشان یاد میگیرند والا محاکمه کردن مردم کوچه و بازار آنهم دراین شرایط اقتصادی شدید که واقعا تحت فشار هستند هیچ توجیه ندارد بلکه بدتر خودشان را محکوم میکنند ضمن تشکر از الف خواهشمند هستم این مطالب هم مانند دیگر مطالب عنوان شود.
ناشناس۱۸۲۴۶۸۴۱۷:۱۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من نمیدونم چرا شعار مرگ توی ایران میشه انتقاد. توی دنیا خیلی به این شعار حساسن و یه تهدید خطرناک و جرم محسوب میشه. به این شعارها عادت نکنیم که تصویر فرهنگی خوبی از ما نشون نمیده
ناشناس۱۸۲۴۸۱۸۱۸:۴۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دوست عزیز ما از روحیه امنیتی شما با خبریم. روحانی و دولت روحانی امنیتی ترین و گاز انبری ترین دولت تاریخ است. دولتی که قدرت خرید یک ملت را یک پنجم کرد. ملتی را بیچاره و فقیر کرد. ملتی را عقب برد. اما از نظر امنیتی و نیست کردن رقبا الحق که استاد تمام است. خود روحانی به مخالفان می گوید به جهنم بروید. از مخالفان انتظار دارد زنده باید روحانی بگویند؟ ولله من هم همان شعار مردم را می دهم و لعنت هم می فرستم بیایند من را هم گاز انبری دست گیر کنند و زندانی کنند و شلاق بزنند بلکه مشکل تورم و دلار و تحریم و برجام و سکه و لبنیات و برنج و روغن و تخم مرغ و مرغ و ...مسکن و بیکاری حل گردد. از روحیه امنیتی و گاز انبری شما اطلاع داریم. از روحیه هوچی گری شما خبر داریم. صدایی که شنیدید صدای یک ملت بود. ملت به مراتب توهین های بدتری به روحانی می کنند اگر ترس از برخورد گاز انبری نبود ابراز می داشتند. مردم لعنت می فرستند. آیا می توانید همه مردم را بازداشت کنید؟ عیب ندارد ملت را بازداشت و زندانی کنید . اما نگویید پناه می برم به خدا از بستن دهان مخالف. سرکوب هنر شماست. جنجال آفرینی و پروگاندا هنر شماست. گندهای کلان و تاریخی که زدید را می خواهید با این جنجال ها به فراموشی بسپارید؟ از مرگ بر ... ناراحت شدید؟ "به جهنم!" "یک جو عقل داشته باشید" می فهمید مشکل این کشور شعار چند جوان نیست بلکه فساد کلان بالاترین مقامات اجرایی مانند برادر روحانی و جهانگیری و صدها مدیر و مقام ارشد دولتی است که اقتصاد یک ملت و مملکت را به باد داده اند.
نیلوفر۱۸۲۵۶۸۹۱۱:۰۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بابٱ مثلآ همه ایراڻی هستیم اختلاف نظر جای خودش دلیل بر توهین نیست ، مثلآ منه بنده خدا مادرزاد بیشعور ، دلیل بر درگیری نیست ، دست به دست قدم برداریم برای ارزانی مایحتاج و زندگی بهتر ، با فحش و ناسزا کاری پیش نمیره بخدا.
ناشناس۱۸۲۳۸۲۱۰۹:۳۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مقصر اصلی کسانی هستند که پشت صحنه امثال این موتورسواران اصفهانی را تحریک می کنند.
ناشناس۱۸۲۳۸۸۱۱۰:۰۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همین ها هستند که از دیوار سفارت بالا رفته و برای مردم هزینه تولید می کنند.
علی۱۸۲۳۹۴۲۱۰:۳۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مثل اکبر گنجی، معصومه ابتکار ، اطلاعاتی هایی مثل حجاریان! و .... اینها از دیوار بالا رفتند؟ میخوای از توی بازار برای شما فیلم بگیرم؟ از توی تاکسی چی؟ صحبت مردم کف خیابون چی؟ آقای روحانی خبر داره که مردم چقدر علاقمند به ایشون هستند که اومدن و فرمودن آدرس اشتباه ندید! لعنت رو جای دیگه بفرستید! به نظر شما همه اینها هماهنگ و در راستای ضربه به امنیت ملی بوده؟!!! پشت حسن روحانی واستادن خیلی رو میخواد! حسن آقا میخواد الان از همه بازار و مردم و تاکسی ها شکایت کنه؟! به نظر خودش یه جای کار لنگ نیست؟!! اشتباهاً کار برعکس نشده؟ اگر اومده بودن وسط مراسم ایشون این کارو کرده بودند، بله، شاید میشه گفت هماهنگی در کار بوده، ولی رفتید توی یه استان، یه شهری، بگردید کی شعار داده؟ اینقدر بیکار هستید؟ حرف بد، بد هست، حالا به هر شخص و مقامی! البته ان شاءالله خودشون یادشون هست که صحبت منقل میفرمودند! ولی مسئله اینه که به صورت تابلو بعنوان ایجاد مسئله و سر صدا داره استفاده میشه. و داریم تا مرداد ماه! موقع رفتن هم میگن نذاشتن! والله العلی العظیم میخواستم، نذاشتن!
امیر حسین سلطان/تهران۱۸۲۳۹۴۴۱۰:۳۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
وقتی از نزدیک با این جماعت و لو با جمعیت قلیل و انگشت شمارشان مواجه شوید متوجه خیلی واقعیات تلخ می شوید. متاسفانه مخالفان فکری و سیاسی و عقیدتی خودشان را مستحق هرگونه رفتار ناشایسته و دور از ادب و نزاکت شان می دانند و بنا به نوبت! اکنون اینگونه رفتارها و حرکات ظاهراا خودسرانه!!! حالا دقیقا شخص رئیس جمهور محترم را نشانه رفته است. لطفا آقای نویسنده گرامی موضوع نقد و انتقاد را با این اعمال ناشایست خلط مبحث نفرمایید.
ناشناس۱۸۲۳۹۶۷۱۰:۴۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تو فقط فقط از میان حرف های مردم، بد و بیراه به دولت و روحانی را می شنوی؟؟ اگر مردی حرف های مردمی که در کوچه و بازار و تاکسی می شنوی سانسور نکن و همه را بیان کن.
ناشناس۱۸۲۴۲۰۸۱۲:۴۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مردم همه شاکی هستن و در اتوبوس و مترو و کوچه و بازار پشت سر دولت روحانی بد میگن و لعن و نفرین می کنند.
ناشناس۱۸۲۴۲۰۳۱۲:۴۳:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اصفهانی ها مردمانی زیرک و باهوش هستن و با حرف کسی تحریک و اغوا نمی شوند و قطعا"مثل همه مردم ایران از مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی به ستوه آمده اند که چنین اقدامی کرده اند.
ناشناس۱۸۲۴۲۹۵۱۳:۲۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
درود بر مردم شجاع و باهوش و دلاور اصفهان.
امیر حسین سلطان/تهران۱۸۲۴۴۷۶۱۵:۰۵:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کلی گویی نباید کرد. زیرکی و باهوشی یک خصیصه مثبت اما ارتکاب به اینگونه موج آفرینی ها بحث علیحده است. متاسفانه جمع قلیلی که لهجه غلیظی هم داشتند جلوی حسینیه ارشاد تهران مانع از برگزاری مراسم سومین سالگرد زنده یاد مهندس بازرگان در سال 1376 شدند و بنده برای اولین بار از نزدیک با این جماعت مواجه شدم و هیچگاه آن روز کذایی را فراموش نمی کنم که چطور گروهی انگشت شمار با ایجاد جو رعب و وحشت در پی زسیدن به اهداف شان!!! بودند. خوشبختانه آن روزها خبری از مشکلات اقتصادی و معیشتی هم در کار نبود! و قس علیهذا.
حامد۱۸۲۴۸۳۲۱۸:۵۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به جای این خیال پردازی ها و توهمات سری به میان مردم بزن و در صف نان و مرغ و بنزین و روغن از مردم بپرس نظرتان در مورد مرگ بر روحانی چیست تا از خواب غفلت بیدار و شوی و بدانی مردم بدتر از این شعار را می فرستند و می گویند. از خواب مصنوعی خودت رو بیدار کن دوست عزیز. برو ببین مردم چی می گن. اونایی که دلار 4200 تومانی را گرفتند را نمی گویم. مردم معمولی که گرفتار دلار 30 هزار تومانی شدند را می گویم.
ناشناس۱۸۲۴۸۴۱۱۸:۵۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اولا از شعار چند جوان نترسید . نلرزید. اگر می ترسید و می لرزید به جهنم بروید. ثانیا از شعار چند جوان نترسید. از آتش جهنمی بترسید که گرفتار آن خواهید شد. مردم از قیمت گوشت و برنج و روغن و قند و لبنیات و میوه و مرغ و تخم مرغ و مسکن می گویند. تخم مرغ هم غذای اعیانی شد. از آتش جهنم بترسید نه از شعار چند جوان.
ناشناس۱۸۲۳۸۲۵۰۹:۳۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
از حسن و اسحاق ملولیم چه کنیم
ناشناس۱۸۲۳۸۶۷۰۹:۵۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من هم از تندروها بی زارم.
ناشناس۱۸۲۳۹۰۹۱۰:۱۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کی می شود از تحجر و تکبر عبور کنیم ؟
ناشناس۱۸۲۴۰۵۶۱۱:۳۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تجدد را فراموش کردی
ناشناس۱۸۲۴۱۵۲۱۲:۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تندرو همان فتنه گران سال 88 هستن که کشور را 8 ماه به آشوب کشیدند و گرای تحریم به دشمنان دادند.
ناشناس۱۸۲۳۸۸۷۱۰:۰۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به سرهنگ رای بده
ناشناس۱۸۲۴۱۵۶۱۲:۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اصلا"دیگه رای نمیدهیم.
ناشناس۱۸۲۵۲۷۶۲۳:۵۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
با چراغ بگرد دنبال محمود اي شيخ
ناشناس۱۸۲۳۸۳۲۰۹:۳۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جواب، های هویی هست وقتی روحانی خودش به مردم توهین میکنه نباید توقع جواب دیگه ای داشته باشه
ناشناس۱۸۲۴۲۹۷۱۳:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چرا دروغ میگی ،روحانی اگر تند هم حرف بزنه شما ها آسملنو به زمین میارین دست بکشین سه ماه دیگه همه کاره میشین ببینیم چه گلی به سر مردم میزنین طرفدار روحانی نیستم ولی چشم ،عقل ... دارم
ناشناس۱۸۲۴۴۲۹۱۴:۳۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
روحانی هم تند حرف می زند و همین توهین می کند در حالیکه باید پاسخگو باشد فرار به جلو می کند.
ناشناس۱۸۲۴۸۴۶۱۹:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جالب است که کسانی که در 88 و آبان بانک و مغازه و ماشین آتش می زدند و خیابان می بستند به دیگران درس اخلاق و ادب می دهند.
ناشناس۱۸۲۳۸۴۶۰۹:۴۵:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دایره خودیهای خودی روز به روز کوچکتر می شود. کسانی که دیگر شامل این دایره نمی شوند، مورد تعرض لفظی و فیزیکی قرار می گیرند!
ناشناس۱۸۲۴۱۹۵۱۲:۳۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
درگیری فیزیکی را از علی مطهری یاد گرفتن و توهین به منتقدان را از روحانی درس گرفتن !
ناشناس۱۸۲۳۹۸۰۱۰:۵۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جالبه وقتی که خیل عظیمی ازمردم اعتراض میکردند از طریق تجمعات و شعار میدادن تو اعتراضات چند سال گذشته شماها می گفتید مملکت قانون داره و مردم نباید شلوغ کنند و بهانه دست دشمنان بدهند واز طرق قانونی خواسته هاشونو پیگیری کنند ولی حالا که طیف خودتون فحاشی میکنید به شخص دوم مملکت حالا دیگه نمیشه از راهکارهای قانونی و مسالمت آمیز و گفتگو حلش کرد !!!؟؟؟یک بام وصد هوا.
ناشناس۱۸۲۴۲۵۸۱۳:۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دولتی که 8 سال ملت رو اذیت کرد حقش همین است.
ناشناس۱۸۲۵۳۹۰۰۶:۱۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
احسنت.حرف مارا زدی.
ناشناس۱۸۲۴۲۵۹۱۳:۱۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بیسواد تندرو بی شناسنامه برو به جهنم کاسب تحریم
ناشناس۱۸۲۴۵۹۳۱۶:۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
این ادبیات ریس جمهورتان است که مثبت دادین خخخه
ناشناس۱۸۲۴۳۵۱۱۳:۴۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سلام عنایت داشته باشید اینکه روحانی خوب بوده یا بد حرف دیگری است اما اگر دقت کرده باشید این افراد در جواب شعار مرگ بر اسرائیل شعار علیه رئیس جمهور خودمان سر می دادند خود اسرائیل بسیار از این ویدئو استفاده کرد این اگر اقدام علیه امنیت ملی نیست پس چیست؟ مشخص است از طرف نفوذی های اسرائیل این کار صورت گرفته است به نظر من اسرائیل در ایران نفوذ کرده و ترور شهید فخری زاده عزیز هم از یگر نشان های نفوذی ها است باید این افراد دستگیر شوند و مشخص شود از کجا خط می گرفتند و هدف چه بوده است
بی شناسنامه۱۸۲۴۵۷۶۱۶:۰۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اگه کرونا نبود و مردم به صورت عادی راهپیمایی می کردند، همه مردم شعارشان همین بود. ظاهرا شما توی این مملکت زندگی نمی کنین مردم دلشان از روحانی پر است. از وضعیت معیشت بگم از بر جام حلال مشکلات بگم از فریب مردم در بورس بگم و...
ناشناس۱۸۲۴۹۰۹۱۹:۳۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فکر میکنیدقالیباف یا رییسی رییس‌جمهور شده بودن وضع الان بهتر بود؟؟؟
ناشناس۱۸۲۵۸۵۴۱۲:۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بدون شک بهتر بود ایده‌آل نبود اما خیلی خیلی از الان بهتر بود
بهمن۱۸۲۵۶۲۷۱۰:۲۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
میخوان با توهین به روحانی که منتخب ملت است مردم را از باعث وبانی اصلی مشگلات مملکت که همه ایشان را میسناسند دور کنند
ناشناس۱۸۲۳۷۹۱۰۹:۲۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عده ای در این مملکت مجازند هر کاری دوست دارند، انجام دهند. حاشیه امن تندروها از کجا تامین می شود؟
ناشناس۱۸۲۳۸۴۲۰۹:۴۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکل از آنجا می باشد که اجازه ندادند مجلس از حق قانونی خود برای استیضاح و سپس محاکمه و بعد از آن مجازات توسط قوه قضاییه عملیاتی شود امید است در پایان دولت لا اقل محاکمه صورت بگیرد نه آنکه هر کدام به پستی جدید و سرکاری منصوب شوند
ناشناس۱۸۲۴۰۷۶۱۱:۴۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بزرگوار ان کسی که با استیضاح مخالفت کرد سالها برای این انقلاب تا حد شهادت جان کنده و قطعا دلسوزتر است اماشکی نیست استیضاح نتایج خطرناکی داشته که ترجیح دادند به خطر ادامه این دولت رضایت دهند
ناشناس۱۸۲۴۱۶۰۱۲:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اگر استیضاح می کردند مظلوم نمایی می کردند و میگفتن ما می خواستیم کار کنیم اما نگذاشتن !!!
ناشناس۱۸۲۳۸۴۴۰۹:۴۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
قیافه هاشون رو ببین همه بدون ماسک هستن موجوداتی که نقش بسزایی در گسترش و شیوع کرونا دارند
ناشناس۱۸۲۴۱۶۶۱۲:۲۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اگر ماسک می زدند شماها میگفتین از ترس اینکه شناسایی نشوند ماسک زدند ! خخ
ناشناس۱۸۲۳۷۹۷۰۹:۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
یک روز به فائزه هاشمی حرفهای رکیک زدند. یک روز به علی لاریجانی مهر پرتاب کردند. یک روز به ظریف کفش پرتاب کردند. یک روز به روحانی شعار استخر فرح و مرگ سر دادند. فردا نوبت کیست؟
ناشناس۱۸۲۳۸۱۹۰۹:۳۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شعار باد هواست و بی خاصیت
ناشناس۱۸۲۳۹۴۵۱۰:۳۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مرگ بر آمریکا گفتن شماها هم باد هوا و بی خاصیت است. اما برای مردم و مملکت هزینه ساز است.
ناشناس۱۸۲۴۱۶۴۱۲:۲۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دار و دسته شما اگر غیرت داشتن اکنون وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۱۸۲۴۵۰۷۱۵:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
یک ضرب المثل خارجی هست که میگه با فحش دادن هیچ دشمنی نمیتوان شکست داد
ناشناس۱۸۲۳۹۵۲۱۰:۳۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شعار نشان می دهد که در مغزت چه می گذرد. یعنی اینکه اگر فرصت پیدا کنی آن را اجرا خواهی کرد.
ناشناس۱۸۲۴۱۹۰۱۲:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دولت روحانی رکورددار تورم در 50 سال اخیر است و مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث خشم مردم شده است.
ناشناس۱۸۲۴۳۸۸۱۴:۰۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ولی مهر و کفش اگر به کسی بخوره درد داره والا
ناشناس۱۸۲۳۹۰۶۱۰:۱۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شما هم که مملکت را گند زدین
ناشناس۱۸۲۴۲۱۱۱۲:۴۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
گندی که مدعیان اعتدال و اصلاحات به کشور زدند قجرها نزدند.
ناشناس۱۸۲۳۹۲۱۱۰:۲۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
میشه چندتاحرفهای رکیکی که به فایزه هاشمی گفتندبگی؟ یکم وجدانتا قاضی کنی بفهمی فایزه هاشمی همان نبودکه که ارزوداشت ترامپ د رتوانتخابات امریکا پیروزشود.ترامپی که قاتل سردارسلیمانی بود باعث بانی تحریم های ظالمانه است. فایزه هاشمی کسی هست که ارزوداشت تا فشار تحریم ها برمردم باپیروزی ترامپ چندبرابربشه تا نظام تغییرکند.. چی شده شما ازاین منافق ضدانقلاب دارید طرفداری می کنیدفرق ایشان با مریم رجوی وضدانقلاب فراری تولندن وامریکاچیه؟ شما طرفداران اقلیت روحانی که دارید پیراهن عثمان علیه ملت ایران علم می کنیدازخدا وامام زمان عج بترسید
ناشناس۱۸۲۳۹۸۶۱۰:۵۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
برو فیلمش را در اینترنت ببین که در پارکینگ دانشگاه آزاد چه حرف های رکیکی به او زدند.
ناشناس۱۸۲۴۱۷۳۱۲:۲۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فائزه با حمایت از ترامپ نشان داد که کاسب تحریم است و حق کاسبان همین است.
ناشناس۱۸۲۵۸۶۱۱۲:۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اون که گرفتنش معلوم شد اجیر شده خودشون بود
س.علی۱۸۲۴۲۷۸۱۳:۱۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
برو کلیپ رو نگاه کن توی شاه عبدالعظیم ببین چه فحشهایی میدن برادرا
ناشناس۱۸۲۴۳۶۰۱۳:۵۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آدم عاقل از ترامپ عامل فشار حداکثری به کشورش حمایت نمی کند فائزه حقش همین بود.
ناشناس۱۸۲۴۷۴۴۱۸:۰۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چه جالب می گی شما طرفداران اقلیت روحانی !!!!!! معلومه خیلی دلت می خواد می تونستی رای روحانی رو عوض کنی !!
ناشناس۱۸۲۳۹۴۳۱۰:۳۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مجری صدا وسیما که کرونا گرفته رو یادت رفت به لیست اضافه کنی. و خیلیهای دیگه که از نظر شما آرزوی مرگ برای اونها اشکالی نداره!!!!!
ناشناس۱۸۲۴۲۳۱۱۲:۵۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دوست عزیز نفرین سوشا مکانی چه ربطی به روحانی داره
ناشناس۱۸۲۴۲۸۷۱۳:۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
منظورش آرزوی مرگ اوباش غربگدا برای علی رضوانی خبرنگار صدا و سیما بود که کرونا گرفته است.
ناشناس۱۸۲۴۳۸۷۱۴:۰۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ما برای همه بیماران دعا میکنیم اما همون مجری گوشی اپل گرفنه دستش مرگ بر امریکا میگه یه خورده قبولش سخته
ناشناس۱۸۲۴۴۳۹۱۴:۳۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
گوشی مجری اپل نبود بلکه سامسونگ بود.
ناشناس۱۸۲۳۸۰۴۰۹:۲۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مرگ فقط برای همسایه نیست .
ناشناس۱۸۲۳۸۰۸۰۹:۲۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تند نرو داداش رییس جمهور چی کار کرد برای مردم جز گرانی و بدبختی .
ناشناس۱۸۲۳۹۵۵۱۰:۴۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
در این که روحانی ضعیف عمل کرد حرفی نیست اما این تحریمهای حداکثری که گلوی اقتصاد ایران رو سخت فشار میده نتیجه ی رفتارهای روحانی نبود بلکه نتیجه رفتارهای همین جماعت بود،یک روز سفارت عربستان رو اتش زدن و باعث شدن بازار کشورهای عربی از دست بره،یک روز بی محابا وارد درگیرهایی شدن که باعث هزینه شد یک روز تحریم رو کاغذپاره فرض کردن و ... هیچ کشوری هم در جهان با وجود تحریمهای کمتر وضع اقتصادی خوبی نداره
ناشناس۱۸۲۴۰۱۳۱۱:۱۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دولت قبلی هم تحریم شد ولی اینقدر کشور رو هوا نرفت
ناشناس۱۸۲۴۰۲۱۱۱:۱۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به دولت محبوبت باید بگویی این 7 سال که از غرب گدایی می کرد ساختار اقتصادی را اصلاح می کرد الان ملت دعا گویش بودن چون اقتصاد را به خاطر کدخدا جان متلاطم نمی شد!
ناشناس۱۸۲۴۳۲۲۱۳:۳۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
والله العلی العظیم اگر مشکلات این کشور راه حل نداشت، من به میدان نمیآمدم!....... یک بنده خدایی...... کفاره قسم دروغ چیه؟ دوستان ایشان هم مثل خود ایشان در رویای تعامل با کدخدا هستند! البته کسانی که قسم دروغ مثل آب خوردن هست براشون، وضع بهتر از این نمیشه. دنبال این هستند که بگن اگر این میشد و نمیشد ، حتماوضع خوب بود. هر وقت فهمیدند بهای استقلال بالاست، متوجه میشن که یا باید وابسته بود ( که خب، خیلی ها دوست دارند، مهم خوردن هست) یا باید بهای استقلال رو داد. امیدوارم انگلهای داخل سیستم هم زودتر بیرون بزنند. کسانی که ریش دارند، ولی ریشه ندارند. کسانی که با بیت المال ارتزاق میکنند ولی دهنشون همیشه بازه. عزیزان کانادا برو....
ناشناس۱۸۲۴۱۷۸۱۲:۲۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به قول خود روحانی فقط 20 درصد مشکلات کشور بدلیل تحریمهاست.
ناشناس۱۸۲۴۲۱۳۱۲:۴۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
حتی با چوب خشک هم اوضاع اقتصادی اینقدر وخیم نمی شد !
ناشناس۱۸۲۳۸۰۹۰۹:۲۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
طغیان و خشم ملت از فساد و ناکارآمدی بالاخره از یکجایی شروع میشود
ناشناس۱۸۲۴۷۶۸۱۸:۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من اصفهانیم وبا شناختی که از مردم این شهر دارم می گم قطعا مردم مخالف این جماعت اند .
محمد۱۸۲۳۸۵۷۰۹:۵۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
رییس جمهور کارآمدمردم کمرشان زیر بار گرانی های ناشی از بی تدبیری شکسته شرف داشته باشین کمی خجالت وحیا توسط برجام وارد کنید آخه نامردها خیار کیلویی 20هزارتومن این دیگه به تحریم ربط داره خونه. ماشین مرغ گوشت خیار یه روز گوجه بقیه اجناس همه سربه فلک کشیده ازمردم گرفتید بابا یک بار بیایید جون مردم روبگیرید راحت کنید
ناشناس۱۸۲۴۲۶۸۱۳:۱۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دولت بی تدبیر خون مردم را توی شیشه کرده طلبکار هم شدند !!!
کهن۱۸۲۴۹۴۵۱۹:۵۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
واقعا چرا فکر میکنید قیمت خیار ربطی به تحریم ندارد؟؟ ابن حرف را این روزها زیاد می‌شنوم. فقط هزینه حمل و نقل خیار از کل قیمت قبلی خیار بیشتر شده است، مگ تولید محصولات کشاورزی با هزینه صفر انجام میشود و مگر این هزینه ها افزایش نیافته ؟؟ مگر هزینه های زندگی کشاورز چند برابر نشده؟؟ اگر خیار طبق نطر شما بخواهد ۵ هزار تومان باشد کلا کشاورزی تعطیل خواهد شد، لطفا قبل از اظهار نظر یک نگاهی هم به هزینه های تولید بیاندازید.
ناشناس۱۸۲۳۹۴۸۱۰:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
البته بیشتر به نظر میاد دولت میخواد ناکارآمدیش رو پشت این برنامه پنهان کنه!
رضا۱۸۲۴۰۵۱۱۱:۳۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اوه اوه به منتقدان تهمت؛ افترا و انگ زده نشود چه با کلاس
ناشناس۱۸۲۴۰۷۸۱۱:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خودش شروع کنند بوده و الان هم دارد تسویه حساب می شود و تبلیغات رسانه ای هم پشت شخص این اقای رئیس جمهور است!
ناشناس۱۸۲۴۰۸۹۱۱:۵۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نا کار آمد!!!؟؟؟ نیاز به تلاش و صرف انرژی نیست. روحانی خودش این کار را کرده است.
ناشناس۱۸۲۴۱۰۳۱۱:۵۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چرا به بقیه نمی توانند فحش بدهد؟ همه فحش ها را به رئیس جمهورها می دهند ولی همه می دانیم که مدیریت کشور دست چندین گروه و افراد خاص هست
ناشناس۱۸۲۴۲۱۶۱۲:۵۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
توزیع رانت 20 میلیارد دلار 4200 تومانی و 62 تن ذخائر طلای بانک مرکزی نشان داد که دولت اختیارات کافی دارد اما عُرضه کار کردن ندارد.
ناشناس۱۸۲۴۳۲۶۱۳:۳۳:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چون دولت مسوولیت اجرایی کشور را دارد
ناشناس۱۸۲۴۳۸۹۱۴:۰۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
حتی اگر دولت هم نداشتیم اوضاع اقتصادی اینقدر وخیم نمی شد.
ناشناس۱۸۲۴۱۲۱۱۲:۰۱:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خوب کردند شعار دادند دهن مردم رو سرویس کرده این حد اقل کاری بود که میشد کرد
محمد۱۸۲۴۲۵۴۱۳:۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کار.خیلی.زشتی.هست.فوش.دادن..به.خدا.زشت.هست.یعنی.این.که.با.فوش.کار.جلو.میره.بافوش.چیزی.جوز.بی.احترامی.به.شخصیت.ان.فوشدهند.می.رساند.کسی.که.فوش.میده‌.می.خاد.چی.برسونه.بی‌.شخصیتی.خدش.اقا.خانم.جای.فوش.احترام.بزارید.تا.بچه.که.اونجا.هست.یاد.نگیر.به.خدا.فوش.دادن.خیلی.کار.نا.پسندی.هست
ناشناس۱۸۲۴۳۶۹۱۳:۵۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
روحانی چرا بیش از 50 مرتبه به منتقدین اهانت کرد و آنها را به جهنم حواله داد ؟!
ناشناس۱۸۲۴۵۶۸۱۶:۰۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کاش الف جان کامنتای تیرانایی ها را نمی گذاشتی تا معلوم بشه چندچندیم...من کسی را نمی بینم که دلش از روحانی واصلاحات نرنجیده باشه...
ناشناس۱۸۲۴۱۲۶۱۲:۰۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ناسزا با نفرین فرق داره
ناشناس۱۸۲۴۱۵۸۱۲:۲۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اون چیزی که شعار دادند توهین نبود نفرین بود که اکثر مردم ایران قبولش دارند چیزی که علیه امنیت ملی هست سیلی بود که نماینده مجلس به صورت سرباز زد
ناشناس۱۸۲۴۵۱۹۱۵:۳۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نیست خیلی خیلی کارآمده!
ناشناس۱۸۲۴۵۵۲۱۵:۵۷:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آنچه روشن است اینکه دولت دست و پاهای اخر را می زند
اب۱۸۲۵۰۹۲۲۱:۴۶:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ناکارامدی دولت و شخص رییس جمهور که اظهر من الشمس است نیازی به نشان دادن نیست مگر اینکه کسی نابینا باشد
نادر۱۸۲۵۲۰۰۲۳:۰۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چند نمونه از کارآمدی دولت روحانی بگویید؟ میشه بقیه هم بدونند
ناشناس۱۸۲۵۶۷۳۱۰:۵۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
در راستای دوقطبی سازی برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصمیم دارند ببینند که اگر به روحانی حمله کنند، مردم ایران دوباره جوگیر می‌شوند و از روحانی حمایت می‌کنند یا نه.
فاطمه۱۸۲۵۸۳۶۱۱:۵۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
هموطن شما درایران زندگی نمیکنید....این معیشت سخت کی دردوران آقای احمدی نژادبود....روحانی مردم وبدبخت کرد....جانم فدای احمدی نژاد.....کاش ازنزدیک ببینمتون ...همدردمردم ...دلسوزمردم بودید....کاش قدرتون ومیدونستیم
ناشناس۱۸۲۳۷۷۴۰۹:۱۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اگر تو روز ۲۲ بهمن شعار دادن اشکالی نداره چون بقول نماینده اصفهان خارج از مسیر بودن اون چند صد تا!!!! اما اگر تو آبان ۹۸ بوده باشه اقدام علیه امنیت ملی چون کاملا از اولش سازماندهی شده و متمرکز بوده
ناشناس۱۸۲۳۷۹۵۰۹:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بیشتر از آنکه بخواهند شعار بدهند بیشتر قر و اطوار بود برای گرانی ها توسط دولت
ناشناس۱۸۲۳۸۱۲۰۹:۲۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
با شعار مرگ بر این و مرگ بر آن ، کسی نمرده و نخواهد مُرد . تعطیل کنید این بساط شعار را چه برای دیگران و چه برای خودمان
ناشناس۱۸۲۳۹۵۸۱۰:۴۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شعار نیت را نشان می دهد. یعنی اگر فرصتی پیدا کند، آن را عملی می کند.
ناشناس۱۸۲۴۳۷۲۱۳:۵۵:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
ناشناس۱۸۲۳۷۷۵۰۹:۱۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من این کلیپ را دیدم. اتفاقا شعارهایشان کاملا خدا پسندانه بود.
ناشناس۱۸۲۳۸۰۲۰۹:۲۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مردم از امریکا بیزار هستند می گویند مرگ بر امریکا مردم از رییس دولت بیزار شده اند می گویند مرگ بر کسی که اجازه داده رانتی به اندازه یارانه یکسال یک کشور تنها برای یکنفر حاصل شود
ناشناس۱۸۲۳۸۲۹۰۹:۳۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تو مردم هستی؟؟؟ از کدام مردم وکالت داری؟
ناشناس۱۸۲۳۸۹۸۱۰:۱۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تو و امثال تو جیره خوار نماینده ملتی
ناشناس۱۸۲۳۹۱۱۱۰:۱۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خدا همه را شفا دهد.
ناشناس۱۸۲۳۹۱۲۱۰:۲۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تو که اصلا جیره خوار نیستی!!!
ناشناس۱۸۲۴۲۲۰۱۲:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آنهایی که از دولت بی تدبیر روحانی حمایت می کنند جیره خوار هستن.
ناشناس۱۸۲۳۹۶۵۱۰:۴۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شما چی؟؟ شما از مردم هستید که سنگ این دولت نا کارآمد رو اینجوری به سینه می زنید. ایرادی که من ببه این اشخاص دارم اینه که زمینه رو برای مظلوم نمایی دولتی که این جوری به مردم ونظام ظلم کرد رو فراهم کردن
ناشناس۱۸۲۴۵۸۹۱۶:۱۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ظاهرا توی این مملکت زندگی نمی کنی همه مردم روحانی را نفرین می کنن.
ناشناس۱۸۲۴۷۹۲۱۸:۳۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
منم از آمریکا بیزارم اما نمی گم مرگ بر آمریکا .
dayani۱۸۲۳۷۷۶۰۹:۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تیتر مناسب نیست. کم نیستند تک نفراتی که توهین آنها در دادگاه مغایر امنیت ملی تلقی شده است.
ناشناس۱۸۲۳۷۸۱۰۹:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
توهین چند نفر؟؟؟؟!!!!! توهین یک نهاد نظامی علیه رئیس جمهور یک مملکت که 24 میلیون رای آورده اگر اقدام علیه جمهوریت نظام نیست پس چیست؟؟؟
ناشناس۱۸۲۳۹۰۳۱۰:۱۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
الان همان بیست چهارمیلیون ازرای دادن به حسن روحانی پشیمان هستند..ازترس نهادهای امنیتی جرات اعتراض به وضع بد اقتصادی ومعیشتی که دولت روحانی وهم حزبی های اقازاده فاسد درست کردند ندارند حتی سلبریتی های حامی حسن روحانی هم توبه کردند
ناشناس۱۸۲۴۰۳۳۱۱:۲۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خخخه دستور از رده بالای نظامیان آمده که در روز 22 بهمن به روحانی شعار بدهند خخخخه خیلی پرتی
ناشناس۱۸۲۴۹۵۹۲۰:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دست از این خخخخخخخخ بردارید اینا مال بچه هاست تو فضای مجازی نه یکی مثل شما که اهل مطالعه ای
ناشناس۱۸۲۴۱۸۰۱۲:۳۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به قول زیباکلام روحانی از 24 میلیون رای سال 96 الان 240 هزار رای هم ندارد.
ناشناس۱۸۲۳۷۸۲۰۹:۱۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سالها است که عده ای در توهین کردن به دیگران حاشیه امن دارند. چه کسانی از این ها حمایت می کنند؟ کجای اسلام گفته شده که برای حب قدرت و ثروت دیگران را تخریب کنند؟
ناشناس۱۸۲۳۹۵۹۱۰:۴۵:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شما خودت رو بزار جای دولت که از همه طرف تو محاصره فشار افکار عمومی برای ناکارآمدی و بورس و دلار و تحریم هست, خب الان یه فرصت عالی برای کم کردن این فشار بوجود اومده یه عده هم مثل شما به جای اینکه بگن اشتباه کردیم به روحانی رای دادیم دنبال کم کردن فشار رای دادن به روحانی هستن. طبیعیه که هردو از این قضیه ماهی صید کنین!!!!!
ناشناس۱۸۲۴۰۶۶۱۱:۳۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اولین نفر خودش است یادت نیست توهین هایش نه؟
ناشناس۱۸۲۳۷۸۸۰۹:۲۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به نظر بنده، شعارهایشان نه رنگ و بوی سیاسی داشت و نه اختلال در نظم اجتماعی. شما اصفهانی ها را نمی شناسین. شوخ طبعی و تیکه انداختن یکی از زیبایی های کلامی در فرهنگ اصفهانی ها است. لطفا اونایی که توی این دولت سیر خوردند! و دهنشان بوی رانت و فساد میدهد لطفا در دهنشان را ببندند و از این کلیپ سوء استفاده نکنند.
ناشناس۱۸۲۴۳۱۷۱۳:۳۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
منظورتون اینه که اصفهانی ها بی ادبند دیگه !
ناشناس۱۸۲۴۳۸۶۱۴:۰۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اصفهانی ها مردمانی متمدن و با ادب و صاحب کمال و غیور هستن زیرا توریست های زیادی به اصفهان می آیند و مردم اصفهان دنیا دیده هستن و هیچ کارشون هم بی حکمت نیست.
ناشناس۱۸۲۴۸۰۱۱۸:۳۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من یک اصفهانی هستم ومی گم شما اصلا اصفهانی نیستی. اتفاقا مردم اصفهان خوب می دانند دلیل نا توانی های دولت در چیست و اگر روحانی را مقصر بدانند نه برای گرانی ها بلکه برای ترسی است که از افشاگریهای پشت پرده دارد یعنی اون آدم شجاعی که در تبلیغات ادعا کرد نیست .
ناشناس۱۸۲۳۷۹۳۰۹:۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تعریف امنیت ملی بسیار گسترده تر از توجیه شما ست وقتی حرکت های برنامه ریزی شده و مستمر را در طول سالیان متمادی دنبال کنید توجیه خود جوشی و خود سری قدری ساده دلانه است نه زیرکانه
ناشناس۱۸۲۳۷۹۴۰۹:۲۲:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
از نظر اینا شعار فقط باید برای علیه عده خاص باشد وگرنه امنیت ملی خدشه دار میشه کافیه فردا من تو خیابون به گرونی یا برخورد زننده پلیس اعتراض کنم یک تنه نصف امنیت ملی رو بخطر میندازم
عمران۱۸۲۳۷۹۶۰۹:۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آقا یک نفر بیاد برای من شعار «مرگ بر» را توضیح بدهد که دقیقا یعنی چی. آیا تهدید به قتل است؟ آیا آرزوی مرگ است؟ آیا یک نوع فحش است؟ مرگ که حق است. همه میمیرند. چه آرزوی بیهوده ای است که برای فرد دیگری که بالاخره مثل همه خواهد مرد آرزوی مرگ کنید. یعنی خودتان توانایی از بین بردنش را ندارید مجبورید آرزوی مرگ کنید؟ بعد طبق اعتقادات دینی ما مرگ پایان انسان هم نیست. این آرزوی مرگ دقیقا چه چیزی را نشان میدهد؟ عصبانیت را؟ لجاجت را نشان میدهد؟
علی گرگانی۱۸۲۳۸۰۶۰۹:۲۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به ویژه خود حسن روحانی که شروع کننده ناسزا و دشنام به مخالفینش بود امنیت ملی را این دولت ناتوان دروغگو به خطر انداخته که در ناتوانی اداره کشور و گرانی افسار گسیخته نیازمندیها مردم هرچند یکبار خودش را در چارچوب شورشها ی مردمی نشان می دهد. مگر قرانبودبا آمدن این دولت دلار 5 هزارتومان و پراید 50میلیون نشه یا به گذرنامه ایرانی اعتبار بخشیده بشه یا هم زندگی مردم بچرخه هم سانتریفیوژها اکنون کهم نه زندگی مردم می چرخد نه سانتریفیوژها! !! مگر براساس وعده های جهانگیری و روحانی قرارنبود جرح اقتصاد کشور راه بیفته و سرعتش بیشتر بشه؟ ! پس چه کسی باید پاسخگوی این دروغ ها باشه؟ !!! آیا این دروغ ها ته دل مردم از نظام خالی نمی کنه و مردم را سرخورده و نا امید نمیکنه و امنیت ملی را به خطر نمی اندازه؟ ! فقط شعار چند نفر موتورسوار برعلیه روحانی تهدید امنیت ملیه؟! کار دولت شده فرافکنی و از کاه کوه درست کردن تا خواسته های به جا و درست مردم را به بی راهه بکشانند و حواس مردم را پرت کنند!!! ولی کور خواندند و کسی دیگر برای این دولت فشل درمانده تره هم خورد نمی کنه؛ به جز شماری رسانه‌ها و دولتیهای اجیر شده که از کنار دولت بهره‌برداری و سود جویی می کنند! شمارا به خدا این دیدگاها را پخش کنید
ناشناس۱۸۲۴۲۰۶۱۲:۴۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بهترین دیدگاهی که خواندم همین کامنت بود. سپاسگزارم که تمام کینه من از دولت روحانی را با زبانی محترمانه بیان کردید.
ناشناس۱۸۲۴۲۸۰۱۳:۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
الحق و الانصاف بهترین کامنت بود و حرف دل مردم را بیان کرد.
ناشناس۱۸۲۳۸۱۸۰۹:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جناب شیخ ناراحت نباشد . چون چندین سال است که میگوئیم مرگ بر این و مرگ بر آن !!! کدامیک از آنها تا کنون مُرده اند ؟!!!! شعار ، باد هواست
ناشناس۱۸۲۳۸۲۷۰۹:۳۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فقط گفتن کلمه رقص در برنامه سیما توهین علیه امنیت ملی
ناشناس۱۸۲۳۸۳۰۰۹:۳۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
زمان مرگ دست خداست و با داد و بیداد و جیغ جیغ کردن عده ای مواجب بگیر محقق نخواهد شد
ناشناس۱۸۲۳۸۳۵۰۹:۳۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اولا که این توهین ها مسبوق به سابقه است از توهین و حمله با مهر به اقای لاریجانی در صحن حرم حضرت معصومه تا حمله به اقای ناطق در شب احیای ماه رمضان
ناشناس۱۸۲۳۸۳۷۰۹:۴۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
توهین به خودی دو سال زندان توهین به ناخودی یک امر زشت اخلاقی که بهتر است انجام نشود. ضمننا هر روز در اخبار شاهد آن هستیم که دوباره یکی دوتا از فعالان مدنی را به جرمهای مسخره - از جمله اقدام علیه امنیت ملی - دستگیر و سالها زندان براشون میبرند. اینکه شماها این اخبار را منعکس نمیکنید، فکر نکنیند مردم نمی فهمند. اینترنت همه جا هست.
ناشناس۱۸۲۴۰۷۳۱۱:۴۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فعالان مدنی!!! فعال مدنی داریم تا فعال مدنی!!! فعال مدنی داریم دنبال براندازی است و با پوشش... و فعال مدنی هم داریم با اینکه زبانش گزند است هیچ اتفاقی نمی افتد
ناشناس۱۸۲۴۱۸۶۱۲:۳۳:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کلوخ انداز را پاسخ سنگ است روحانی بیش از 50 مرتبه به منتقدین دلسوز کشور توهین کرده است.
ناشناس۱۸۲۳۸۳۸۰۹:۴۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عده ای معلوم الحال خودجوش :-)
ناشناس۱۸۲۳۸۳۹۰۹:۴۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نه خودشون و نه اقدامشون ، ۲ زار هم نمی ارزن
ناشناس۱۸۲۳۸۴۱۰۹:۴۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
این حمله ها سابقه دار است از جمله حمله با مهر به اقای لاریجانی رئیس مجلس وقت در صحن حرم حضرت معصومه یا حمله به اقای ناطق در شب احیای ماه رمضان در صحن حرم مطهر حضرت امام رضا و یا حمله به اقای حسن خمینی در حضور رهبری ودر مراسم سالگرد 14 خرداد در مرقد امام خمینی همگی یگ گروه خواص و هرگز هم محاکمه و بازخواست نشدند اگر می گویید این حملات سرخود و بدون هماهنگی قبلی بود بدانید که سرانجام گریبان خودتان راهم می گیرد و اگر فردا روزی به رئیس جمهور بعدی هم حمله شد هم همین گونه واکنش نشان بدهید و انها را سرخود و بدون برنامه بخوانید
ناشناس۱۸۲۳۸۴۸۰۹:۴۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
از روحانی عصبانی باشید و از این عصبانیت ...‌
ناشناس۱۸۲۳۹۷۱۱۰:۴۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شما هم از گرانی و تورم و فساد و رانت دلار 4200 و گرانی مسکن و افزایش یک شبه قیمت بنزین و .... عصبانی باش و این عصبانیت نوش جان!!!
ناشناس۱۸۲۴۰۴۳۱۱:۳۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تورم و گرانی نتیجه رفاقت ترامپ با تندروهاست
ناشناس۱۸۲۴۱۸۷۱۲:۳۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
قول روحانی به موگرینی برای ماندن در برجام باعث ترامپ با خیال راحت از برجام خارج شود.
ناشناس۱۸۲۴۲۲۳۱۲:۵۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تورم و گرانی نتیجه مفاسد بانکی است.
ناشناس۱۸۲۴۳۷۴۱۳:۵۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تورم و گرانی و بیکاری / پاسخ بده روحانی
ناشناس۱۸۲۵۰۵۸۲۱:۲۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
یا ابوالفضل این رو از کجا آوردی دیگه
ناشناس۱۸۲۳۹۷۳۱۰:۵۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
یعنی واقعا خودت از روحانی عصبانی نیستی!؟!؟!؟
ناشناس۱۸۲۵۱۱۷۲۲:۰۹:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اصولا وقتی فرهنگ یک ملت آرزوی مرگ برای دیگران باشد.منطق جایی نخواهد داشت.نقد خوب است و سازنده اما توهین مخرب است و موجب تفرقه
ناشناس۱۸۲۳۹۸۳۱۰:۵۳:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اینا که ما تو فیلم دیدیم که هیچکدوم عصبانی نبودن, کمی تا قسمتی هم شاداب بودن. از جمله ای که نوشتی بیشتر به نظر میاد خودت از رایی که به روحانی دادی عصبانی هستی!!!!
ناشناس۱۸۲۴۲۷۶۱۳:۱۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همه مردم ایران از دست دولت روحانی عصبانی و شاکی هستن.
ناشناس۱۸۲۳۸۶۱۰۹:۵۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
حالا با چارتا مرگ گفتن نه روحاني ميميره نه امريكا
ناشناس۱۸۲۳۹۰۸۱۰:۱۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
محاکمه باید بشود عصبانیت چی هست
امیر حسین سلطان/تهران۱۸۲۳۹۹۹۱۱:۰۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خیلی ها باید محاکمه شوند آنگاه شاید نوبت آقای روحانی هم شد خدا را چه دیدید؟! اما تا جلوتر از ایشان دیگران محاکمه نشده اند درخواست شما مطلقا مردود است! بی خود هم به آقای روحانی گیر ندهید. رک بگویم الف هم باید شهامت افشا و اعلان مقصران واقعی اوضاع و احوال جاریه را تمرین و تجربه کند. این یادداشت ها و مقاله ها واقع بینانه نبوده و بویی از انصاف در آنها مشاهده نمی شود متاسفانه! واقع اش را بخواهید توهین و اسائه ادب حتی به دشمن هم درست نیست تا چه برسد به شخص رئیس جمهور منتخب ملت! والله اعلم.
ناشناس۱۸۲۴۲۲۸۱۲:۵۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
روحانی بیش از 50 مرتبه به منتقدان دلسوز با الفاظ زشت بیسواد و بی شناسنامه و تازه به دوران رسیده و غیره توهین کرده است آیا رئیس جمهور مجاز است به منتقدان توهین نماید ؟!
ناشناس۱۸۲۳۹۳۰۱۰:۲۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خدابیامرز وزیر شعار ، سالهاست که مرده ولی مخاطبای شعارش هنوز زنده اند و پا برجا
ناشناس۱۸۲۴۳۷۶۱۳:۵۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فریاد ملت ما مرگ بر امریکاست.
صمصام۱۸۲۳۸۶۳۰۹:۵۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جناب کریمی فرد این حرفهای بنده به هیچ عنوان تبرئه دولت یا حمایت از دولت نیست بلکه ایرادات و سوء مسئولیت مسئولان دولت در اداره کشور بر هیچ کس پوشیده نیست اما مهم تعداد افراد توهین کننده نیست بلکه طبقه و تیره افرادی است که توهین میکنند تصور کنید اگر به فرض 50000نفر دیوانه با راهپیمایی در خیابان به دولت یا حتی شخص رییس جمهور توهین کنند اصلا هم نیست اما اگر یک جمعیت حتی 50 نفره که از یک حزب یا جریان خاص هستند توهین کنند انوقت ماجرا به کلی تغییر خواهد کرد ! فراتر از این بحث ها کسی در تاثیر کوتاهی و بی مسئولیتی دولت در بوجود امدن مشکلات کنونی کشور شکی ندارد اما اگر تلاش شود تا ریشه و باعث و بانی تمام مشکلات کنونی کشور (حتی ناکامی در موضوع دیدار آقای قالیباف با پوتین )به دولت اقای روحانی انتساب داده شود ساده لوحانه است و ناجوانمردانه و هیچ عقل سلیمی قبول نخواهد کرد مخالفان دولت(به خصوص مجلسی ها ) حتی ماجرای ناکامی در گرفتن موافقت کشور روسیه برای دیدار آقای قالیباف با پوتین را به کوتاهی وزارت خارجه ربط میدهند که اصلا اینگونه نیست وزارت امور خارجه کشور مان شرایط کشور روسیه و الزمات کشور روسیه در دیدارهای رییس جمهور و رییس مجلس در کشور روسیه را به مسئولان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بودند اما ظاهرا کسی توجه نکرده است
ناشناس۱۸۲۴۴۴۶۱۴:۴۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سفر آقای قالیباف به روسیه در جهت تعمیق مناسبات دو کشور دوست و همسایه اهمیت ویژه داشت و با موفقیت انجام شد.
محمد۱۸۲۳۸۷۳۰۹:۵۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جناب دادستان اصفهان اگر چه به زعم دولتیان این عده کار بدی کردند ولی مردم ازاین دولت جانشان به لب رسیده. اینها تنها نیستند اگر قراره محاکمه بشن باید همه مردم محاکمه بشن با این وضع زندگی که دولت به پای کدخدا ریخت بابرجام وان روز که شنگول مغرور گفتگوی با اوبامای باادب بود هرچه لایق خودش بود به منتقدان می‌گفت کسی نبود به اوچیزی بگه. حالا که گلابی گندیده برجام وامضا کری. دریغ از یک عذر خواهی و فریاد میزنه برجام زنده است یکی نیست این رابیاوره بگه علائم زنده بودن این فقط دوزندگی ظریف وعراقچی که سکه گرفتن اون جاسوسی که مدال افتخار بهش دادی
ناشناس۱۸۲۳۸۷۵۰۹:۵۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
امنیت ملی را شما با اون صدا و سیمای قشنگتون به خطر انداختید که خانم مجری را به خاطر کلمه رقص کارشناس وادار به سه بار عذرخواهی و بعد هم ممنوع الکار کرده بعد هم در اینستاگرام از عذرخواهی بابت کلمه رقص عذرخواهی کرده... دیدگاه خوارج گونه و بیمار همفکران شماست که کشور را به مرز انفجار رسانده
ناشناس۱۸۲۴۳۷۸۱۳:۵۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
رسانه ملی جای رقص و آواز نیست.
امیر حسین سلطان/تهران۱۸۲۴۴۹۹۱۵:۱۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
رسانه ملی فقط جزء لاینفک و مایملک یک طیف و گروه و جناح سیاسی و فکری خاص باید باشد که هست! حالا بی خیال سایر آحاد این مملکت! بله معلومه که رسانه ملی جای رقص و آواز هم نیست! اینقدر سطحی نگر نباشید لطفا - شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
رهرا۱۸۲۴۷۵۵۱۸:۱۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بحث رقص چه ربطی به امنیت ملی داشت؟؟؟ مگر برای ان مجری، کارت دعوت آمده بود که از شیراز بیاد تو شبکه ۲ که اینجوری خودشو به معروفیت بزنه؟؟ من به شدت به دنبال محاکمه این چند نفر هستم ولی مرد باشید و نتیجه رو بپذیرید نه مثل همیشه اگر به نفعتون نبود، بزنید زیر میز بازی!!!!
شهروند۱۸۲۳۸۸۸۱۰:۰۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اهانت بر علیه روسای جمهور که با را حداقل بیش از 60% از آحاد ملت و تایید شورای نگهبان و...انتخاب گردیده است . معنی و مفهومی به غیر اهانت به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی معنای دیگری ندارد !!؟؟ خواهشا جهت تنویر افکار مردم نشر دهید.
ناشناس۱۸۲۴۳۸۲۱۴:۰۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اصلاح طلبان انواع تهمت ها و توهین ها را نثار رئیس جمهور قبل کردند حالا مدعی ادب شده اند !!!
ناشناس۱۸۲۳۸۹۷۱۰:۱۰:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سلام سایت الف خیلی وقته پاتق طرفداران معدود افراطی حسن روحانی شده..اگرتوجه کنید اکثرکامنت های مخالفان حسن روحانی مغرضانه توسط ادمین های سایت خبری الف ردمیشه ولی یسری کامنت بی محتواوبی سرته بسری ادم تملق گوی دولتی که که ازاینترنت مفت ارگانهای دولتی سودمی برند تایید میشه.. متاسفم باهمه بلاهایی که تواین هشت سال دولت حسن روحانی وسیاسیون ن محافظه کارلیبرال برسرمردم اوردندیسری ابنقدروقحیانه سنگ دولتی به سینه میزنند که با وعده وعیدهای توخالی ومکرفریب توانتخابات پیروزشد..این دولت همان دواتی بودچهارسال گذشته به ریسی و لقب های زشت میدادن تاکاندید موردنظر باتخریب تواذهان عمومی وجهه انقلابی خودرا ازدست بده... اگری رفراندوم ازادسراسری درموردحسن روحانی برگزار بشه ان موقع متوجه عمق بیزار هشتادمیلیون مردم ایران ازاین دولت روحانی خواهیدشد..همه مابتمام وجودخودمان با ان موتورسواران اصفهان همدردی خواهیم کرد
ناشناس۱۸۲۴۴۹۷۱۵:۱۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خوب تو برو پاتق خودت اینجا چکار میکنی
ناشناس۱۸۲۳۹۲۲۱۰:۲۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مال خودمونه اشکال نداره
ناشناس۱۸۲۳۹۳۹۱۰:۳۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شلوغ کاری کار افسادطلب هاست میخوان افتضاحات این 8 ساله رو لاپوشانی کنند. از کجا میتوان به دلیل افزایش 700 درصدی ارز، 800 درصدی مسکن ونابودی معیشت مردم شکایت کرد. نفوذی ها و فتنه گران سال 88 ایران رو شخم زدن حالا گیر دادن به دوتا بچه
ناشناس۱۸۲۳۹۴۷۱۰:۳۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اقای کریمی فرد چرا داری ماست مالی میکنی؟نگران شدی که عنوان شده کاسبان تحریم رو بر ملا میکنن؟توجیه کردن کار غلط بخصوص که عده ای از حاکمیت هم پشت قضیه باشند به معنی ملوک الطوایفی است که نشان میدهد میخواهند ایران را به ایرانستان تبدیل کنند.
ناشناس۱۸۲۴۴۵۸۱۴:۴۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کاسب تحریم آنهایی هستن که با وعده رفع تحریم ها آراء ملت را جمع کردند و مردم را بیچاره کردند.
ناشناس۱۸۲۳۹۴۹۱۰:۳۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نوشتید "از اين اقدام كه بدون برنامه و سازمان‌دهی خاصي صورت گرفته...." سندی دارید برای اینکه بدون برناه بوده؟
ناشناس۱۸۲۳۹۸۲۱۰:۵۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
راهپیمایی روز قدس همیشه برام خیلی مهم بود. چون از نظر من ظلمی بود که باید بهش اعتراض کرد. تا اینکه آخرین باری که رفتم راهپیمایی روز قدس دیدم پینت بال گذاشتن با عکس خاتمی. ظهرش هم حمله کردن به مسجد قبا. فهمیدم که راهپیمایی بهانه هست. هدف اصلی از راهپیمایی اهداف حزبی است.
ناشناس۱۸۲۳۹۹۲۱۱:۰۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بالاخره‌مردم‌منتظرندببینند‌دستگاه‌امنیتی‌چند‌نفر‌ازاین‌اوباش‌رادستگیر‌ومحاکمه‌میکنند
عابد۱۸۲۴۱۹۸۱۲:۴۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
لحن صحبت شما نشان میدهد اوباش شما هستید!
ناشناس۱۸۲۴۲۳۰۱۲:۵۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اوباش فتنه گر سال 88 به دیگران می گویند اوباش !
ناشناس۱۸۲۴۰۰۲۱۱:۰۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بدتر از رفتار خودسرها ماله کشی سایتها و خبرگزاریبهائی است که احتمالا سرشان در همان آخور بوده و مواجبشان ایجاب میکند ماله کشی کنند . از دیوار سفارت بالا میروند و آبروی ملت را می برند . سایت ماله کشی میکنه . دروغ ودغل میبافند و خرافات درست میکنند آبروریزی میشه . سایت ماله کشی میکنه . نماینده مجلس را میزنند و به کلانتری حمله میکنند ناجور میشه .سایت ماله کشی میکنه . به رئیس جمهور فحش میدن . سایت ماله کشی میکنه . اسم این سایتها را باید بزارند سایت ماله
po۱۸۲۴۰۰۶۱۱:۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به هر حال این عزیزان آتش به اختیار هستند و تابع قانون خاصی نیستند حتی قوانین شرع . اگر بناست تغییر و اصلاحی صورت گیرد باید احترام به قانون در سرلوحه کار قرار گیرد و تسویه حساب شخصی و خود رایی و ... کنار برود
ناشناس۱۸۲۴۰۰۹۱۱:۱۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نویسنده مقاله چطوری فهیمد که ایهن جریان سازماندهی شده نبود؟
ناشناس۱۸۲۴۳۷۵۱۳:۵۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خودشون جزو هیئتی بودن که سازماندهی نکرده بودن..!
ناشناس۱۸۲۴۰۱۰۱۱:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خو روحانی ووارودستش فایزه اینا یه تعدادی دارن علمشون میکنن ومظلون نمایی که رسواییهشون پوشونده بشه تشخیص مصلحت به دنیای دیگه اگه معتقدن باید این و ردش کننن
عباس۱۸۲۴۰۱۲۱۱:۱۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
در طول سال‌های گذشته می‌توان مواردی را نیز نام برد که اعضای کابینه رفتار نادرست و زشتی حتی با مردم که گرفتار مشکلات عدیده‌اند داشته‌اند.!!!! لطفا یه همچین چیزی رو که نوشتی وانتقاد کردی واکنش خود درآنموقع نیز بیان فرمایید.نگویید شفاها گفتم.سند کتبی نشان دهید.
ناشناس۱۸۲۴۰۱۶۱۱:۱۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
صرفنظر از همه دیدگاه های مطرح شده در این نوشته و نظرایت ذیل آن ب نظر من این ازمون دستگاه قضا است. درست یا غلط کسی توهین کرده و طبق قانون مستوجب مجازات است. شاکی هم دارد و می ماند رای دادگاه و اعلام آن .
ناشناس۱۸۲۴۰۳۹۱۱:۲۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همه این جار و جنجال ها برای ایجاد دو قطبی مصنوعی با هدف رونق دادن به انتخابات ریاست جمهوری پیش روست
ناشناس۱۸۲۴۰۴۱۱۱:۳۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بخداخسته شدیم چرانمیرن ازبس گرونی بدبختی فقرتواین ایران خراب شده هست تمام ایناکی باعثشون شده همین دولت بی کفایتی بس بس بس
ناشناس۱۸۲۴۰۶۴۱۱:۳۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سر نخ اغلب این تباهی ها در دست عوامل روسیه است.
ناشناس۱۸۲۴۲۳۶۱۲:۵۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تاریخ ایران از کودتای 28 مرداد 32 تا ترور سردار سلیمانی خباثت و شیطنت امریکا را نشان می دهد.
ناشناس۱۸۲۴۲۷۰۱۳:۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دشمن اصلی ما امریکاست / مرگ بر امریکا
ناشناس۱۸۲۴۰۶۵۱۱:۳۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بستگی به توهین کنننده و توهین شونده داره. اگه توهین کننده من باشم و توهین شونده یکی از اصول گرا ها دسته صدم باشه صد در صد اقدام علیه امنیت ملی هست. ولی اگر توهین کننده دار و دسته ... ها باشه و تو هین شونده از عناصر غیر خودی و وابسته به کشور های غربی باشه ، علاوه بر اینکه ایرادی نداره ، بلکه هم ثواب داره.
علی کریمی۱۸۲۴۰۸۵۱۱:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جناب آقای حسن کریمی فرد بر اساس فیلم های منتشر شده در شبکه های مجازی کاملا مشهود است که توهین به رئیس جمهور، یک اقدام سازماندهی شده بود، به همین دلیل قطعا یک اقدام جدی علیه امنیت ملی است. سازمان دهندگان این حرکت ضد منافع ملی باید شناسایی و محاکمه شوند.
ناشناس۱۸۲۴۲۳۸۱۳:۰۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
فتنه سال 88 که مملکت را تا لبه پرتگاه برد اقدام بر علیه امنیت ملی بود آیا عوامل آن دستگیر و محاکمه و مجازات شدند ؟!
ناشناس۱۸۲۴۰۸۸۱۱:۴۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
گرانی ها نتیجه رفاقت افراطی ها با ترامپ بود... ندیدید تا ترامپ شکست خورد چطور مشکی پوش شدند؟ مظلوم ترین دولت، دولت روحانی بود.
ناشناس۱۸۲۴۲۴۲۱۳:۰۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی که تحریم بانکی و نفتی و ترامپ نبود چرا قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و تورم و شاخص فلاکت رکورد زد ؟!
ناشناس۱۸۲۴۱۱۱۱۱:۵۶:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
افشاگری کنه چرا ترسیده اید اگر ریگی به کفشتون نیست
ناشناس۱۸۲۴۱۱۷۱۱:۵۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
هههه صدها هزار نفر از روحانی شکایت کردند و میلیون ها نفر شکایت دارند بعد این مظلومان را باید دستگیر کنند پس خسارت عظیمی که این دولت زد رو چه کار میخوان بکنند
ناشناس۱۸۲۴۱۱۹۱۱:۵۸:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عزیزان این شگرد این گروه است که کاری ندارند طرف کیست نا کار امد است کارامدست نمونه خود اقای توکلی هشدار‌‌ی که دادن چه چیزهایی که شنیدن .برخلاف انها کسی حرفی زد کارش تمام است
ناشناس۱۸۲۴۱۳۳۱۲:۰۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
هر توهینی می شود نباید گروهی امنیت داشته باشد و آزاد بچرخد باید یکبار گوششان کشیده شود
امير۱۸۲۴۱۳۵۱۲:۰۹:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دانشجويان زيادي با فقط يك اعتراض در محوطه دانشگاه براي عدم پذيرفته شدن و ستاره دار شدن به احكام حبس طولاني مدت ٦ تا ١٠ سال و اقدام بر عليه امنيت ملي محكوم شدند عمو !
بندرعباس۱۸۲۴۱۴۶۱۲:۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
واقعا جای تاسف داره ... اگرشخصی خواب باشه میشه بیدارش کرد اما اگر وانمود کنه خوابه هرگز نمیشه بیدارش کرد. ما همه بیداریم اما وانمود میکنیم خوابیم، کی میخوایم بخودمون بیایم ، ما اصل رو ول میکنیم به فرع میچسپیم. ایناهمه حرفهای خاله زنک بازیه، پسرفت مون رو توی دنیا نمیبینیم، فقر و بیچارگی داخل کشورمون رو نمیبینیم، اقتصاد و صنعت فلج شده رو نمیبینیم، تا کی ؟؟؟ تاکجا ؟؟؟ توی مملکت ما هرکه بفکر خودشه و تا روزیکه همت نکنیم و همبستگی نداشته باشیم کشور بدتر میشه که بهتر نمیشه !!!!! حالا هی بزنیم تو سروکله همدیگه !!!! یاعلی.
ناشناس۱۸۲۴۱۶۳۱۲:۲۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بستگی داره، توهین و شعار مرگ بر... علیه کدام روحانی باشه، اگر منظور رئیس جمهور باشه(کسی که با رای مردم انتخاب شده) مجاز هست و پیگیری موضوع میشه، بزرگنمایی... اگر به کس های دیگر باشه، قطعا اقدام علیه امنیت ملی...
ناشناس۱۸۲۴۲۴۵۱۳:۰۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همه مردم از رای دادن به روحانی پشیمان شدند.
ناشناس۱۸۲۴۷۱۱۱۷:۳۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همه مردم؟! دروغ هر چه بزرگتر باور پذیرتر!!!
ناشناس۱۸۲۵۳۲۷۰۰:۴۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
پشیمان شدند درست. اما راهش استیضاحه. پشیمان شدن با توهین کردن فرق داره.
ناشناس۱۸۲۴۱۸۵۱۲:۳۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
شما آقای نویسنده از کجا مطمئن هستید که بدون برنامه و سازماندهی بوده است. من که از موتورها و موتورسوارها متوجه شدم که کاملا هماهنگ و با برنامه بوده است.
ناشناس۱۸۲۴۱۹۲۱۲:۳۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آقا لطفا" قضیه به این مهمی رو ماستمالی نکنید
ناشناس۱۸۲۴۲۰۷۱۲:۴۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
آقای نگارنده از چی دفاع می کنی حرکت زشت از هر کسی سر بزند زشت است حالا تو دلت از رئیس جمهور پر است دلیل نمی شود که ازحرکت زشت خلاف قانون و اخلاق و عرف یک مشت افراد بی ریشهدفاع کنی اگررفتار نادرست از رئیس جمهور هم سر بزند زشت است بر کسی پوشیده نیست بیشتر این بدبختی های امروز مردم به کاسبان تحریم بر می گردد
بی ریشه۱۸۲۴۶۳۴۱۶:۳۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
الان تو خودت ادب نداری داری می گی بی ریشه ، حالا خودت ریشه داری؟ اونا روحانی را نفرین کردند خوب است یا بد است. ولی کسی که عفت کلام نداره حق نداره، در این مورد اظهار نظر کنه. از نظر شما ها اکثریت مردم بی ریشه هستند چون مثل شما ریشه آقا زادگی ندارند.
ناشناس۱۸۲۴۲۲۴۱۲:۵۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بزرگنمائی نماز خوندن یه دانشجو با کفش بزرگنمائی سیگار کشیدن یه خانم برای کم کردن اثر گاز اشک آور بزرگنمائی پاره شده عکس رهبر عزیز و فقید انقلاب حضرت امام روحی له الفداء در جریان تظاهرات بزرگنمائی برخی اظهارات و شعارهای نسنجیده اندکی از تظاهر کنندگان در خصوص نه غزه نه لبنان و خیلی بزرگنمائی های دیگه لابد اشکالی نداشته چون میتونستید مخالفین خودتون رو منکوب کنید و موج تبلیغات عوام فریبانه و سونامی وار خودتون رو ایجاد کنید حالا همیشه شعبون ایندفعه رمضون، تحویل بگیرید این جهان کوه است و فعل ما ندا.....
ناشناس۱۸۲۴۵۰۱۱۵:۲۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را
ناشناس۱۸۲۴۲۸۱۱۳:۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بله، هر کاری که امنیت روانی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و ... جامعه را نشانه بگیرد، اقدام علیه امنیت ملی است!!! فارغ از هرگونه جناح بندی های سیاسی و غیر سیاسی!!!
ناشناس۱۸۲۴۸۰۲۱۸:۳۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
پس این که روحانی بنزین را یک شبه گران کرد. چنین تورم های بی سابقه ای ایجاد کرد بزرگ ترین اقدام ها علیه امنیت ملی است و باید بازداشت و محاکمه شود. باید جواب پس دهد که میلیاردها دلار ، از نوع دلار جهانگیری 4200 تومانی چه شد؟ باید بگوید سهام عدالتی که 18 میلیون بود چطور در عرض سه ماه 8 میلیون تومان شد. اینها اقدام علیه امنیت ملی است نه شعار مسخره بازی چند جوان خام که نمی دانند چطور کار پیدا خواهند کرد مسکن خواهند داشت ازدواج خواهند کرد و ....
جواد۱۸۲۴۳۱۲۱۳:۲۸:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
موقعی که رییس جمهور مخالفین خودشون رو به جهنم حواله میدن وبی شناسنامه خطاب میکنن،توهین واقدام علیه امنیت ملی نیستش؟؟
ناشناس۱۸۲۴۳۲۰۱۳:۳۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چرا انصاف را رعایت نمیکنید؟ چرا ابتدا شما توهین به رییس جمهور را محکوم نکردید؟ تا وضعیت اینطوری است هیچکس اشتباه خود را قبول نمیکند. خدا کند جناح گرایی چشم ما را کور نکند.
ناشناس۱۸۲۴۳۳۷۱۳:۳۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
هشت سال هست که دولت داره به شعور ملت توهین می کنه
منصور۱۸۲۴۳۴۰۱۳:۳۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
هرکس خودش به خودش احترام نگذارد از دیگران نباید توقع احترام داشته باشد روحانی به خودش احترام می گذاشت
ناشناس۱۸۲۴۳۶۱۱۳:۵۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خیلی مبتدیانه قلم زدی. به منتخب مردم ناسزا و اهانت کردید انوقت پشتیبانی هم میکنید
ناشناس۱۸۲۴۶۵۶۱۶:۵۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
منتخبی که دودرصد محبوبیت داره
آلاله۱۸۲۴۳۸۰۱۳:۵۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همین اصلاح طلب ها سفارت امریکارواتش زدن وباعث بدبختی الان ماشد اینهانمیدونن مصونیت سیاسی یعنی چه حالا اومدن برای مانقش حقوقدان بازی میکنن
ناشناس۱۸۲۴۳۸۳۱۴:۰۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
تا زمانی که توهین کنندگان بدون برنامه!!! و خود جوش حامیانی مثل شما دارند دیگر چه غمی دارند؟!
علیرضا۱۸۲۴۴۰۸۱۴:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
به خدا ما ملت از طلا شدن پشیمان شده ایم لطف فرمائید مارا مس کنند
ناشناس۱۸۲۴۴۴۹۱۴:۴۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من اگر فردا سوار موتور شدم و به مسئولین کشور فحش دادم مشکلی نیست؟
ناشناس۱۸۲۴۶۸۲۱۷:۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
نه باید جزو اون ملی هایی باشی که امنیت باید داشته باشند
ناشناس۱۸۲۴۴۶۵۱۴:۵۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مگر کسانی که در سال ۸۸ در روز عاشورا دست زدند یا عکس پاره کردند چند نفر بودند؟
علی۱۸۲۴۶۰۰۱۶:۲۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دولت وتمام حاشیه هاش به نفعشه دایم درکشور حاشیه بسازه تمام هنر این دولت توهم شعارو حاشیه سازیه
ناشناس۱۸۲۴۶۰۶۱۶:۲۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کاملا با نویسنده موافقم آقای روحانی باید ظرفیت بیشتری نشان دهد شعار مرگ بر این و آن چیزی ندارد که این همه افراد نگران شوند یه شعاره و اگر برای سایر افراد هم به کار رفت نباید ایجاد حساسیت کند نباید جدی گرفت و مردم می توااتند شعار مرگ بر هر کسی که از دستش ناراحت هستند سر دهند مخاطب باید ظرفیت داشته باشد و شلوغش نکند مرگ بر فلان فرد که به مفهوم این نیست که ما برا کشتن شما اقدام می کنیم اتفاقا نشان دهنده عجز گوینده شعار است یعنی کاری از دستش برنمیاد و شعار می دهد و ناراحتی خود را ابراز می کند آیا شعار مرگ بر امریکا کلا باعث خرابی امریکا شده؟ ظرفیت باید داشته باشیم دوستانی که ناراحتی می کنند هم عین همین شعار را برای مخالفشان دهند و خیلی اهمیتی ندارد عمل مهم است نه شعار موید و سرفراز باشید
ناشناس۱۸۲۴۶۱۷۱۶:۳۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
این مشکلات مشکل حسن و اسحاق نیست هرکسی دیگه هم رییس جمهور بود کمابیش همین مشکلات بود.مگر زمان دیگران تورم نداشتیم..کمترینش زمان خاتمی بوده که حدود 17 درصدی بوده و بقیه بیشتر از این..پس ریشه مشکل جای دیگست
خطاب به ذوب برجامی ها وذوب روحانی ها۱۸۲۴۶۱۹۱۶:۳۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
همین طرفداران اقلیت افراطی روحانی که دادقار راه انداختند توهین به ریس جنهور بده..دوره احمدیننژاد رییس جمهورسابق ایران بدترین توهین هارا می کردند..ولی حالا چون دولت حسن کلید ساز بعدازهشت سال ظلم وشتم به مردم عده ای جوان عدالت خواه فریاد ظلم ستیزی سردادند..می خواهند ازاب گل الود ماهی بگسرند وهشت سال وستم ویرانی دولت روحانی راماله کشی کنند..که بی بی سی وصدای امریکاهم ابنطوری نمی تواندپنبه انقلاب اسلامی مستضعفین بزنه!!این جماعت ذوب برجامی ذوب روحانی همیشه دست پیش گرفتند پس نیافتند تاخون درگ جوانان انقلابی مسلمان اصفهان هست راه مبارزه بالیبرالیسم وداردسته طبقه اشرافی گر سرمایه داری ادامه دارد
مهدی۱۸۲۴۶۶۱۱۶:۵۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
چطور یک دختر در دانشگاه برای رفع ممانعت از تحصیل تنهایی تحصن کرده بود به جرم اجتماع وتبانی علیه کشور محکوم به زندان میشود
ناشناس۱۸۲۴۶۶۴۱۶:۵۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بستگی داره به کی توهین کنند اگر از این جناح باشه تا رییس جمهورم میشه توهین کرد از اون جناح باشه توهین به یک مامور جزء همدستی با استکبار و اقدام علیه امنیت و..... است
ناشناس۱۸۲۴۷۱۳۱۷:۳۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
هیچی دیگه.یه بهونه واسه دولت پیداشد تا عملکرد بدش رو پشت این جور قیل و قال ها قایم کنه.
ناشناس۱۸۲۴۷۴۵۱۸:۰۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
هدف اینان عمود خیمه است باید دار زده شوند
ناشناس۱۸۲۴۷۷۱۱۸:۲۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
جا داشت رئیس دولت با کرامت از این قضیه میگذشت و به وزرایش و دیگران میگفت اینقدر سرعت در پاسخ بر هم نگیرند و به قول اقای اشنا سخنگوی دولت میرفت اصفهان و کار را جمع میکرد . اساسا همیشه عده ای هستند که این حرف ها را میزنند و یک کسی هم پیدا میشه از اونور کشور تو یک خیابون کوچک از یک جمع کوچکی فیلمی میسازه پخش میکنه و اینقدر بزرگشه میکنند همونطور که تصویر بر دار میخواست اتفاق بیفته و از کاهی کوهی بسازند بی تدبیری دولت را از همین کوچک حدس بزنید ای کاش ای کاش اسم دولتش تدبیر و امید نبود قاتل تدبیر و امید است . و اگر دعای مرگ بر فلان گفتن گویندگان اجابت شود که مسجاب الدعوه اند و الا دولت ناراحت نباشد تا اخر خرداد روی کار است ولی کارنامه خط خطی جا میگذارد
ناشناس۱۸۲۴۷۹۹۱۸:۳۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
روحانی با مردم کاری کرده که مردم در روز پیروزی انقلاب شعار مرگ بر روحانی سر می دهند. اما اگر در گوشه ای چند جوان چنین شعاری دادند لازم نیست دولت و رسانه هایش که با پول بیت المال مردم فقیر ارتزاق می کنند این گونه گریبان چاک دهند. دست خالی دولت و این همه فجایع اقتصادی که در کشور به وجود آمده باعث شده دنبال چنین مسائلی باشد. دنبال جنال و هوچی گری باشد. شعار چند جوان در یک گوشه را ریشه مشکلات بخواند . این همه یاوه گویی از دولتی که مملکت را به سمت نابودی پیش برده و هر چه توانسته به انقلاب و نظام و مستضعفان و صنعت کشور ضربه زده به علت همین درماندگی و منفور شدن است. دولت به جای این که به فکر بازداشت و گرفتن گازانبری 10 جوان باشد به فکر معیشت میلیون ها کارگر و معلم و مردم باشد. به فکر مشکل ازدواج و کار و مسکن میلیون ها جوان باشد. راستی چه خبر از برجام و تحریم و آشتی با جهان عزت پاسپورت و قیمت بنزین و دلار و گوشت و برنج. راستی می دانید در مغازه ها روغن پیدا نمی شود و اگر پیدا شود به هر قیمتی می فروشند؟
ناشناس۱۸۲۴۹۹۰۲۰:۳۳:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
روحاني به تنهايي نه مي تواند كشور رااباد كند ونه مي تواند خراب كند ارتباط دادن مشكلات كشور فقط به روحاني وقوه مجريه ادرس غلط دادن است وغافل كردن مردم ازتأثير دوقوه ديگر در ايجاد مشكلات كشوراست
ناشناس۱۸۲۵۰۷۱۲۱:۳۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
حواشی این اتفاق نشاندهنده این است که برعکس باور برخی از مردم ، این گروه عمدا اقدام به این کار کردند تا مسائل اصلی روز جامعه به حاشیه کشیده شود و پیراهن عثمان شود برای کسانی که باید امروز پاسخگوی ناکارآمدی دولت محترم و برجام و مذاکره و غیره باشند خودشان را مظلوم جلوه داده و همه ارکان نظام را برای محکوم کردن این اعمال مورد فشار قرار دهند بنابراین بهتر است کسانی که اظهارنظر می کنند ساده اندیش نباشند و بدانند این افراد که اقدام به این کار کردند آگاهانه یا ناآگاه از سوی همین طایفه باصطلاح اصلاح طلب تحریک شده بودند یعنی همان کاری که در روزهای انقلاب برخی با نفوذ به داخل انقلابیون اقدام به تخریب اماکن مردم و یا اهانت و ضرب و شتم مردم می کردند تا انقلاب را در اذهان مردم به انحراف بکشند . بهترین کار دستگیری این افراد و محاکمه آنهاست تا معلوم شود از کجا خط گرفته اند و پشت اهداف آنها چه بوده است . قطعا همین افراد خودشان هم به رئیس جمهور فعلی رای داده اند ! شک نکنید !!!!
ناشناس۱۸۲۵۱۳۱۲۲:۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
موضوع چند نفر موتورسوار نیست اصل موضوع کسانی هستند که در خلوت این تصمیمات را گرفته اند و در نهادها و ارگانهای کشور لانه کرده اند و بر علیه دولت مستقر توطئه چینی میکنند و حاضر نیستند تسلیم رای مردم باشند
ش.ش۱۸۲۵۱۵۵۲۲:۳۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
باداحترام این سوالی است ازهمه همه مسئولین حتی تابالاترین مقام می پرسیم : اگر توهین وتحقیر وبد دهانی بد هست پس چرا همین حسن آقای شمابارها و بارها در طول مثلا ریاستش به مردم به منتقدین به مخالفانش به متخصصینی که در موردمسائل خاص نظری غیر از نظر ایشان رااعلام کرده اند توهین وبد دهانی و تخفیف وتحقیر روا داشته اند ولی نه یکبار سرزنش ودعوایش کردید و تذکر قانونی دادید ونه او را مستوجب تعقیب قضایی دانستند وتعقیبش کردید مردم به کدام فرمایشات شما وبه کدام توصیه اخلاقی شما گوش کنند وباورش بکنند ؟؟ نکند فحش دادن و زشت گفتن و تحقیر و توهین کردن برای روسای جمهور و بعضی از وزرا مجاز هست و وجاهت وجایگاه قانونی دارد برای بقیه حرام وغیر مجاز است ؟؟؟ نکند ایشان بخاطر جایگاهش در این مورد هم سهمیه خاص وویژه دارد که بقیه مردم نباید داشته باشند؟؟
نلشناس۱۸۲۵۲۲۳۲۳:۱۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اكثر كارگزاران مملكت عرضه اداره امور را ندارند
ناشناس۱۸۲۵۲۳۷۲۳:۲۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
الف هم بدش میابد بگویی عقلانیت و انسانیت ، پر کشیده ؟؟؟؟؟
علیرضا تبریزی۱۸۲۵۳۱۷۰۰:۲۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
یک بام و صد هوا !؟ البته آقای توکلی باید متوجه باشند که مقبولیت شعار علیه رییس جمهور ممکنست سرایت پذیر و خطرناک باشد . بیم تجری هنجارشکنی را جدی بگیریم . اکثریت ملت ناراضی ، فقط و فقط از ریاست جمهوری دلخور نیستند .
ناشناس۱۸۲۵۳۲۵۰۰:۴۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
"اگرچه دولت می‌تواند از اين اقدام كه بدون برنامه و سازمان‌دهی خاصي صورت گرفته شكايت كند اما اتفاقات و واکنش‌هایی كه بعد از اين حاشيه رخ‌داده عجیب است." یعنی واقعا قابل باور هست که این اقدام بدون برنامه و سازماندهی خاصی صورت گرفته باشد؟؟؟
ناشناس۱۸۲۵۴۳۶۰۷:۵۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
وقتی با مدرک PhD در سازمان دامپزشکی فقط 4 میلیون بهت میدن به همه حاضری شعار بدی
ناشناس۱۸۲۵۷۳۹۱۱:۲۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس۱۸۲۵۷۴۶۱۱:۲۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چپ و راست خوب هنرنمایی می کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین