یکی از بهترین فروشگاه کتاب تخصصی پزشکی

گزارش بازرگانی،   3991119039

دانش آموزان از زمان تحصیل خود در مدرسه و یا مطالعه کردن برای کنکور با انواع و اقسام کتاب ها و نحوه ی چاپ آن ها آشنا شده اند.

زمانی که این دانش آموزان از دوره ی مدرسه خارج و پا به دنیای دانشگاه و دانشجو شدن می گذارند، متوجه تغییرات بسیار زیادی می شوند، مخصوصا اگر در رشته ی مورد علاقه ی خود مشغول به تحصیل شوند، که کنجکاوی هایی نیز در پی دارد. رشته ی پزشکی از رشته های پرطرفدار گروه علوم تجربی است که دانشجویان با هزار امید و آرزو و البته علاقه وارد می شوند.

از ترم اول که دانشجویان شروع به تحصیل می کنند، نیازمند انواع کتب در رشته ی تخصصی خود هستند که پیدا کردن و خواندن این کتاب ها کاری بسیار مشکل است زیرا خواندن هر سطر از این کتاب، تضمینی بر سلامت یک انسان در آینده است.

اگر کتاب مورد مطالعه ی دانشجویان، معتبر و دقیق در ترجمه نباشد، ممکن است که دانشجو را در مشکلات زیادی گرفتار کند زیرا علم اشتباهی وارد مغز او شده است. برای رهایی و پیشگیری از این مشکلات باید به دنبال انتشارات معتبر و با تجربه و سابقه ی عالی بگردیم تا دچار اطلاعات علمی غلط نشویم. پیدا کردن انتشارات پزشکی که مطابق همه ی خواسته های ما باشد کار دشواری است اما غیر ممکن نیست! انتشاراتی که در عین به روز بودن مطابق تغییرات جهانی کتاب ها نیز باشد تا در صورت کوچک ترین تغییری در علم به روز پزشکی، به سرعت کتاب های جدید را ترجمه و چاپ کند و راه پر فراز و نشیب علم پزشکی را برای دانشجویان این رشته هموارتر بکند.

 

مرتبط : کتاب های علوم پزشکی

پیدا کردن انتشارات پزشکی معتبر، کار بسیار سختی است!

چگونه متوجه معتبر بودن انتشارات کتاب بشویم؟

در دنیای امروز، پیدا کردن درست از غلط کار بسیار سختی شده است اما با کمی تیز بینی و تحقیق درست، می توانیم خواسته خود را بیابیم. برای پیداکردن یک انتشارات معتبر بهتر است که به نحوه کار و سابقه ی آن ها توجه کنید. یکی دیگر از مواردی که می توان در نظر گرفت، دارا بودن همه نوع کتاب با نویسندگان گوناگون است برای مثال برای دانشجویان دانشگاه تهران مهم است که همه ی کتاب های پزشکی دانشگاه تهران را داشته باشند تا انتشارات مورد نظر را به عنوان انتشارات مورد علاقه ی خود انتخاب و تا ترم آخر مشتری آن ها باشند. همچنین این انتشارات باید این سبک کتاب ها را با بهترین قیمت در اختیار دانشجویان قرار دهند تا دانشجویان نگران هزینه ی زیاد برای خرید کتاب نباشند. همچنین تخفیف های خوبی روی کتاب های گران قیمت قرار دهند تا هر مدل دانشجو با هر میزان توانایی خرید، بتواند کتاب مورد نظر خود را خریداری کند. انتشاراتی هستند که صرفا در جهت تبلیغ کار خود هرگونه کتاب بی کیفیتی از هر لحاظ را به دانشجویان غالب می کنند. یکی از مزیت انتشارات معتبر، کیفیت چاپ آن ها است. کتاب های درسی دانشگاه دارای تعداد صفحات زیاد و متشکل از کلمات سخت و پیچیده هستند پس باید برای خرید کتاب، انتشارات معتبری را پیدا کنیم که کیفیت چاپ کتاب های آن یک موضوع مهم برای آن ها باشد. انتشارات جعفری نوین ، با دارا بودن تمام عوامل بالا، بهترین انتخاب برای دانشجویان است. این انتشارات انواع و اقسام کتاب ها مانند کتاب کلیات خدمات بهداشتی را با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه به فروش می رساند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین