هتل‌های مناطق برفی و اقامتگاه‌های پیست اسکی در تهران

گزارش بازرگانی،   3991114045

هتل های برفی

هتل‌هایی با مناظر برفی بعد از یک روز دل‌چسب

بعد از یک اسکی پر انرژی روی برف و گذراندن اوقاتی خوش در هوایی سرد و برفی حالا نوبت استراحت است. در کنار پیست‌های اسکی معمولا چند هتل برای اقامت افرادی که سعی دارند چند روز آنجا بمانند ساخته می‌شود، و امکانات آن باید همیشه بهترین باشد تا فرد بتواند خستگی روز را از بین ببرد. هتل‌ های تهران در مناطق برفی و پیست‌های اسکی معمولا از بهترین کیفیت برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم چند هتل معروف و زیبا را به شما معرفی کنیم پیشنهاد می کنم ما را در معرفی و لیست هتل های تهران که دور از شلوغی شهر است همراهی کنید.

 

هتل بوتیک شمشک

هتل بوتیک شمشک، پنجره‌ای به مناظر زیبا

هتل بوتیک شمشک از سال 1397 در حال خدمت رسانی به دوست داران طبیعت گردی است، و محلی است تا اسکی بازان بتوانند در آنجا استراحت کنند و خستگی روز را از بین ببرند. این هتل با 2 طبقه و 16 اتاق بسیار لوکس، در نزدیکی پیست اسکی شمشک و دربندسر واقع شده است. همچنین دارا بودن یک رستوران با ظرفیت 180 نفره بسیار حرفه‌ای و مجهز، یکی از مزیت‌های آن به حساب می‌آید. این هتل دارای ظرفیت 20 خودرو است و استفاده از اینترنت به صورت رایگان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

 

هتل بارین شمشک، کلبه‌ای به شکل خانه اسکیموها

این هتل یکی از جالب‌ترین هتل‌های ایران است که در یک منطقه کوهستانی واقع شده. شکل این هتل که توسط طراحان "ریرا" طراحی شده است، شبیه یک کلبه اسکیمویی است. دکور بیرونی و داخلی این هتل کمی مانند استخوان است و انگار درون برف، یک محل سکونت ساخته شده است. طراحان ریرا با الهام از پناهگاه‌های اسکیموها، با استفاده از لایه‌های توپوگرافی توانسته‌اند محلی بسیار زیبا و به یاد ماندنی بسازند.

هنگامی که داخل این هتل می‌شوید، اولین چیزی که به فکر شما می‌رسد، این است که انگار فردی با یک کاردک تمام این راهروها و اتاق‌ها را با دست کنده تا این هتل را بسازد. این بنا در 10 طبقه با 67 اتاق توانسته مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب کند. همچنین این هتل دارای 4 پنت هاوس بسیار لوکس با نمایی واقعا به یاد ماندنی است. این هتل جایزه بین‌المللی طرح معماری نوین شیکاگو را دارد.

 

هتل گاجره دیزین، محلی مناسب برای اقامت شما

هتل گاجره دیزین در سال 1380 با داشتن چند ساختمان به نام‌های صبا، ستاره، سپیده و نسیم افتتاح شد. این هتل با 3 طبقه و 80 واحد اتاق، در فاصله 4 کیلومتری از پیست دیزین قرار گرفته است، و به یکی از اقامتگاه‌های مناسب اسکی بازان تبدیل شده. محوطه این هتل زیبا، طوری طراحی شده است تا مسافرین بتوانند اوقات فراقت خود را در بیرون از اتاق‌ها نیز بگذرانند و از لحظات خوشی برخوردار شوند. نمای پنجره‌های این هتل رو به کوه و رودخانه است که ماندن در اتاق را نیز لذت بخش کرده. از دیگر امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود، کافه رستورانی بسیار مجهز اشاره کرد.

 

هتل جهانگردی میگون

هتل جهانگردی میگون، مجموعه‌ای در دل کوه

هتل جهانگردی میگون در میان کوه‌های منطقه میگون قرار گرفته، و این مجموعه در سال 1350 افتتاح شده است. با بازسازی آن در سال 1388، هتل جهانگردی میگون با دریافت 4 ستاره، تبدیل به یکی از بهترین‌ها در میان هتل‌های تهران شد. این هتل با 4 طبقه و 24 واحد اتاق که دارای مجهزترین امکانات روز است، و دارای منظره‌ای بسیار زیبا و هوای بسیار مناسب است تا بتوانید اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید.

هتل جهانگردی شمشک، یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های کوهستانی ایران

این هتل که در سال 1345 ساخته شده است، با 3 طبقه و 17 اتاق در نزدیکی پیست دربندسر و تله‌کابین دیزین قرار دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستورانی با ظرفیت 130 نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان و تله‌کابین و تله‌اسکی خصوصی اشاره کرد. بسیاری از ورزشکاران بخاطر سیستم گرمایی و خدمات بی نظیر این مجموعه، از هفته‌ها قبل اقدام به رزرو اتاق می‌کنند، تا بتوانند اوقات فراقت دل‌چسبی را در هتل جهانگردی شمشک داشته باشند.

 

سخن پایانی

هتل‌هایی که در مناطق برفی و نزدیک به پیست اسکی قرار دارند، معمولا سعی می‌کنند تا با ارائه خدمات با کیفیت، و لوازم مناسب اقامتی رضایت مهمانان را جلب کنند. اکثر این هتل‌ها دائما در حال بازسازی هستند تا مسافرینی که در این مجموعه‌ها اقامت می‌کنند اوقات خوبی را داشته باشند و به مشکلی برنخورند. البته چند هتل دیگر در حال ساخت در اطراف پیست‌های تهران است که از معماری روز دنیا برخوردار هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین