تقدیر از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی و فخری زاده در دهه ی فجر

فرهنگی،   3991113116

برگزیدگان فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) برای تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع ابعاد مختلف زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده معرفی شدند و در دهه ی فجر از ایشان تقدیر خواهد شد

تقدیر از برگزیدگان فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی و فخری زاده در دهه ی فجر

.

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، در این فراخوان تولید کنندگان و ناشران محتوا طی روزهای شنبه ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تا چهارشنبه ۱۷ دی ماه مصادف با چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده فرصت داشتند که در این پویش شرکت کنند.

بنابراین گزارش در طول پویش، بیش از 1200 اثر فاخر در فرمت های مختلفی مانند عکس،فیلم، پوستر، نماهنگ، مستند ویدئویی، کلیپ، شعر و دکلمه، سرود، نقاشی و دل نوشته با موضوعات زیر شرکت کردند:  

۱. نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در تحقق تمدن نوین اسلامی
۲. نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در آرامش و ثبات جهان اسلام و منطقه خاورمیانه
۳. معرفی سبک زندگی، حسن خلق و اخلاق کریمانه ی سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده به مردم سراسر جهان 
هیات داوران با بررسی آثار شرکت کننده در این پویش، ۶ اثر را در بخش حرفه ای و مردمی به شرح زیر حایز رتبه های برتر تشخیص داد:
1- ویدئوی مستند 10 دقیقه نفس گیر همراه شهید قاسم سلیمانی تا خط مقدم جبهه مقاومت، خبرگزاری تسنیم 
2- نماهنگ قهرمان من، مرکز بین الملل سازمان فضای مجازی سراج 
3- نماهنگ ملک سلیمانی، کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) آران و بیدگل  
4- خواهر ابومهدی از سیره شخصی فرمانده شهید می‌گوید، خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) 
5- نماهنگ طراحی چهره شهید سردارعزیز، خانم مهدیه فلاح نژاد 
6- دکلمه¬ی خون سردار نسل جدید را به صدا در آورد، سید امیر حسین چراغ چشم



مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی و تشکر از همه شرکت کنندگان در این پویش ملی، جوایز ارزشمندی را به تولید کنندگان و ناشران آثار برتر اهداء خواهد کرد.

همچنین در طول زمان برگزاری پویش، آثار برتر در پلتفرم ها و رسانه های پر مخاطب کشور، بازانتشار شده و میلیونها بار این آثار مورد بازدید و بهره گیری مخاطبان و کاربران فضای مجازی و رسانه ای کشور قرار گرفته است.

برگزاری پویش های تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی یکی از برنامه های مستمر مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است که از طریق آن به تولید محتوای سالم، مفید و فاخر در فضای مجازی کمک می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین