راهنمای کامل خرید ژل ماشین ظرفشویی + پیشنهاد ویژه

گزارش بازرگانی،   3991030082

ژل‌ های ماشین ظرفشویی دارای ترکیب پایه آب هستند و راحت‌تر در آب حل می‌شوند. همین ویژگی باعث می‌شود ظروف شیشه‌ای، ظریف و براق دچار ساییدگی نشوند. یکی از مزایای ژل‌ها این است که با توجه به تعداد و کثیفی ظروف می‌توانید حجم مصرفی شوینده را تنظیم کنید. زمانی که تعداد کمی ظرف درون ماشین ظرفشویی باشد یا ظروف چندان کثیف نباشند، می‌توانید از مقدار ژل کمتری استفاده کنید. هرگز سعی نکنید از مایع ظرف‌شویی دستی به جای ژل مخصوص استفاده کنید چون به دستگاهتان آسیب خواهد زد.

ژل ماشین ظرفشویی، نسل جدید مواد شوینده محسوب می‌شود. در ترکیب این مواد شوینده آب وجود دارد، همین ترکیب سبب شده، ژل در فرایند شستشو، به سرعت درون آب حل شود و همچنین هیچ آسیبی به ظروف حساس نرسد. ژل ماشین ظرفشویی به مایع ظرفشویی شباهت زیادی دارد، اما این موضوع نباید باعث شود به جای ژل، از مایع ظرفشویی استفاده کنید. اگر بخواهیم از نظر قیمت این سه ماده شوینده را از کمتر به بیشتر باهم مقایسه کنیم، پودر، ژل و سپس قرص ماشین ظرفشویی در رتبه‌های اول تا سوم قرار می‌گیرند.

مزایای استفاده از ژل ماشین ظرفشویی

این ژل ها برای مصارف خانگی برای شستشوی خاص ترجیح داده می شوند. در مقایسه با پودر، آهسته رها شدن ژل های شستشو میتواند مقدار کافی شوینده را نسبت به مقدار ظورف و مرحله شستشو کنترل کند.  همچنین ریختن و شسته شدن این ژل ها هم آسان تر است.ترکیبات مبتنی بر آب باعث می شود به ظروف حساس آسیب نرسد. همون طور که قبلا اشاره شد، ژل شستشو در قالب قرص های شستشو ساخته شده اند . ژل ماشین ظرفشویی گران تر هستند، اما کمک میکنند دوز ثابتی از شوینده برای شستشو ساطع گردد.

ژل ماشین ظرفشویی را کجا بریزیم؟

نکته‌ای که باید قبل از خرید ژل ماشین ظرفشویی به آن توجه کنید، این است که آیا دستگاه شما، می‌تواند از ژل استفاده کند یا نه؟ پس در اولین قدم، دفترچه راهنمای ماشین خود را مطالعه کنید.
بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید، ماشین ظرفشویی، توان استفاده از ژل را دارد، باید برای دستگاه ژل مناسب انتخاب کنید. همانطور که اشاره کردیم، برند‌های مختلفی این مواد شوینده را تولید می‌کنند، ژل ماشین ظرفشویی پریل، ژل ماشین ظرفشویی فینیش، ژل ماشین ظرفشویی فست دراپ و ژل ماشین ظرفشویی ناتار چند برند معروف دراین زمینه هستند که قدرت پاک کنندگی بالایی دارند.
اگر به تازگی قصد استفاده از ژل ماشین ظرفشویی را دارید، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که محل ریختن ژل ماشین ظرفشویی کجاست؟ پشت درب ماشین ظرفشویی، در قسمت درونی آن فضایی برای قرار دادن مواد شوینده تعبیه شده است. خود این فضا به دو قسمت مختلف تقسیم شده است، قسمت اول به شکل دایره بوده و محل ریختن جلا دهنده است. قسمت دوم که به شکل یک مربع پوشیده بوده، محل ریختن ژل ماشین ظرفشویی است. درب دستگاه را باز کرده و پوشش نگه دارنده مواد شوینده را بردارید و مقداری ژل به حد دلخواه خود در آن بریزید. پودر و قرص ماشین ظرفشویی را نیز باید در همین محفظه گذاشت.

ژل ماشین ظرفشویی را کجا بخریم؟

شما می توانید برای خرید ژل ماشین ظرفشویی در برند های مختلف با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی جان به به سفارش خود را ثبت کنید و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

قیمت ژل های ماشین ظرفشویی

تنوع زیادی در ژل های ظرفشویی موجود وجود ندارد. ممکن است به دلیل اشتباهی که بین ژل ظرفشویی و مایع ظرفشویی است واقع شده باشد. مایع ظرفشویی اصلا نباید در ماشین ظرفشویی استفاده گردد. اگرچه ژل نسبت به مایع ظرفشویی راحت تر حل می شود، ولی ممکن است ژل شستشو هم کاملا حل نگردد. اگر این اتفاق بیافتد، لکه های آب یا لایه نازکی روی ظرف باقی می ماند. ژل های شستشو ممکن است خیلی گران تر از قرص های ماشین ظرفشویی باشند، شاید به دلیل ناسازگاری تغییر میزان استفاده از قرص ها نسبت به ژل ها. مطمئن شوید ماشین ظرفشویی شما برای استفاده از ژل مناسب است، همه ماشین های ظرفشویی این قابلیت رو ندارند.

کدام برند ها جزو بهترین برند های ژل ماشین ظرفشویی هستند؟

دو نوع برند قوی در مورد ژل ماشین ظرفشویی وجود دارد :

مورد اول ژل ماشین ظرفشویی فینیش است که از ویژگی های مهم آن میتوان به:

  • محافظت از ظروف شیشه ای در برابر خط و خش و کدر شدن
  • تمیز کنندگی بی نظیر
  • شستشو ملایم

اشاره کرد و اما نحوه مصرف به چه صورت است : 

به میزان لازم ژل ماشین ظرفشویی فینیش را در محفظه مخصوص قرص ماشین ظرفشویی دستگاه خود بریزید و از برنامه شست و شوی خودکار استفاده نمایید.

میزان استفاده از ژل ماشین ظرفشویی بستگی به میزان کثیفی ظروف دارد :

  • ۲۰ میلی لیتر برای ظروف با کثیفی کم
  • ۲۵ میلی لیتر برای ظروف با کثیفی متوسط
  • ۳۰ میلی لیتر برای ظروف با کثیفی بسیار

مورد دوم ژل ماشین ظرفشویی پریل است که از ویژگی های مهم آن میتوان به:

  • تشکیل شده از شوینده های قوی برای پاک کنندگی بی نظیر ظروف
  • حاوی جلادهنده یا روغن براق کننده
  • محافظ طولانی مدت ظروف شیشه ای
  • حاوی نمک ماشین ظرفشویی
  • از بین برنده چربی

اشاره کرد و اما نحوه مصرف به چه صورت است : 

میزان استفاده از ژل ماشین ظرفشویی پریل بستگی به میزان کثیفی ظروف دارد:

  • ۲۰ میلی لیتر برای ظروف با کثیفی کم
  • ۲۵ میلی لیتر برای ظروف با کثیفی متوسط
  • ۳۰ میلی لیتر برای ظروف با کثیفی بسیار

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

فروشگاه اینترنتی جان به به یکی از فروشگاه‌هایی است که خرید از آن با صرفه هست و دارای قیمت مناسب وحتی در خیلی از محصولات زیر قیمت بازار ارائه می شود، که به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی قدیمی ترین  وارد کننده لوازم بهداشتی و شوینده در شمال غرب کشور که خیلی زود توانسته جایگاه بهتری در بین کسب و کارهای اینترنتی به ویژه در حوزه لوازم شوینده و بهداشتی داشته باشد. از ویژگی های مهم دیگر فروشگاه اینترنتی جان به به ، بصورت تخصصی در زمینه ارائه کد تخفیف کسب و کار های اینترنتی با هدف ترویج خرید با کمترین هزینه بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است.

برای خرید اینترنتی از جان به به به ادرس اینترنتی janbebe.ir  با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین