ادعای کریمی‌قدوسی: ظریف قبل از شهادت سردار سلیمانی با یک افسر رژیم صهیونیستی دیدار کرد/ بوی گند برجام مردم را آزرده کرده است

سیاسی،   3991030028 ۲۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به ظریف گفت: شما بعد از شهادت سردار سلیمانی اعلام کردید که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستید و یک هفته قبل از آن (قبل از شهادت سردار سلیمانی) هم با برگمن افسر رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید و این شهادت زیرساخت هایی را فراهم کرد. نماد این شهادت برجام بود، برجامی که چند روز قبل هم خطاب به اروپایی ها اعلام کردید، ایران برجام را زنده نگه داشته است.

ادعای کریمی‌قدوسی: ظریف قبل از شهادت سردار سلیمانی با یک افسر رژیم صهیونیستی دیدار کرد/ بوی گند برجام مردم را آزرده کرده است

به گزارش خانه ملت، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در جریان سوال خود از ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه علت تلاش شما برای مذاکره با آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی چیست، گفت: در سالروز صدور پیام امام راحل به اتحاد جماهیر شوروی هستیم که در 11 دی ماه سال 67 خطاب به صدر هیات رئیسه اتحاد جماهیر شوروی و در اولین روز سال میلادی 89 سفرایی را همراه با نامه ای به کاخ مسکو فرستادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امام راحل (ره) در آن نامه الهی خبر از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و همچنین فروپاشی ایالات متحده آمریکا داد و امروز، یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره این کشور زیر پای دژخیمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمان انتخابات آمریکا فرمودند که از من سوال شده از میان ترامپ و کلینتون کدام یک بهتر است که رأی بیاورد، ایشان اعلام کردند که با هردو موافقم زیرا هر کدام که رأی بیاورد آمریکا را تا 4 سال آینده به زمین خواهد زد زیرا این وعده الهی است و اکنون در حال محقق شدن، است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به ظریف اظهار کرد: آمریکای تماشایی را تماشا کنید، این همان آمریکایی است که شما در آغازین روزهای مذاکره بیان کردید، آمریکا با یک بمب می تواند ایران را از پای درآورد.

کریمی قدوسی با اشاره به سوال خود از وزیر امور خارجه، اظهار کرد: سوال من درباره مصاحبه شما بعد از شهادت سردار سلیمانی است که البته موارد زیادی در این مورد وجود دارد که تنها من به این مصاحبه اشاره می کنم، شما بعد از شهادت سردار اعلام کردید که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستید و یک هفته قبل از آن هم با برگمن افسر رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید و این شهادت زیرساخت هایی را فراهم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نماد این شهادت برجام بود، برجامی که چند روز قبل هم خطاب به اروپایی ها اعلام کردید، ایران برجام را زنده نگه داشته است اما برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده و این مجلس انقلابی با قانون انقلابی خود آن را دفن کرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمعه بعد از شهادت سردار سلیمانی در خطبه های خود فرمودند جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به ظریف گفت: شما و آقای روحانی در تحریف حقایق و فضایل انقلاب ید طولایی دارید، مقام معظم رهبری در پاسخ به شما مبنی بر انجام مذاکره فرمودند، کدام فرد عاقلی است که دوباره با کشوری که زیر تمام توافقات خود زده مذاکره کند، ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چندسال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد.

کریمی قدوسی تصریح کرد: با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری باز هم شما با اشپیگل مصاحبه کرده و صحبت از مذاکره مجدد با آمریکا آن هم بعد از شهادت سردار سلیمانی می کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: سردار سلیمانی زمانی شهید شد که شما در آغاز مذاکره در برجام بر روی ویلچر نشسته و از پا افتاده در حال مذاکره با جان کری بودید، زمانی سردار عزیزمان شهید شد که شما برجام نخوانده و دیکته شده آمریکا را امضا کردید، زمانی تصمیم به ترور سردار حاصل شد که جلوی رزمایش ها و اعلام رزمایش های موشکی و نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران را گرفتید که مبادا به برجام و مذاکرات لطمه وارد شود.

وی افزود: زمانی عزم ترور سردار شکل گرفت که از خط قرمزهای ولی امر مسلمین در نوشتن توافقنامه عبور کردید و بدون تضمین همه تعهدات خود را در بحث برجام انجام دادید در حالی که طرف مقابل با وجود قول دادن بر روی کاغذ به زیر آن زد همان طور که اوباما اعلام کرد، آمریکا موفق شد بدون شلیک یک گلوله صنعت هسته ای ایران را از پا درآورده و به عقب بازگرداند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی سردار سلیمانی ترور شد که 700 هیات در پوشش برجام و برای عادی سازی فعالیت های تجاری به قصد تخلیه اطلاعاتی نظام در بحث اجتماع، فرهنگ و اقتصاد وارد کشور شدند، اطلاعات را بردند و نفوذی ها را باقی گذاشتند و عملیات ها را با وجود آن نفوذی ها ادامه دادند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: زمانی حاج قاسم ترور و شهید شد که آقای ظریف با دشمن ملت ایران و حامی داعش یعنی جان کری در کنار دریاچه قدم می زد، حاج قاسم بعد از دیدن این صحنه از طریق رسانه ملی با معاون آفریقا و غرب آسیای وزارت خارجه ایران تماس گرفت همان که شما (ظریف) برکنارش کردید و اعلام کرد به آقای ظریف بگویید با این شخصی که قدم می زنید خالق، حامی و پشتوانه داعش است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: سردار سلیمانی در حال مبارزه با داعش در خطوط مقدم بود در حالی که وزیر خارجه با کری در کنار دریاچه قدم می زد، قهرمان ملی ما زمانی ترور شد که آقای ظریف که در فاجعه های تحمیلی به جریان مقاومت در غزه و حوادث اینچنینی یا در سوییس و یا در لوزان و نیویورک بودید و حتی اعلام موضع علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نکرد.

وی اظهار کرد: حاج قاسم زمانی شهید شد که رئیس جمهور زمان ملاقات با وزیر امور خارجه فرانسه پذیرفت که درباره کاهش برد موشک ها مذاکره کند و این موضوع را به صورت تلفنی به شما اعلام کرد و شما هم عراقچی را به فرانسه فرستادید و در آنجا معاون راهبردی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد برد 1500 و 2500 کیلومتر موشک را قبول نداریم و باید آن را به 600 کیلومتر کاهش دهید و بعد این شخص با حضور در تهران اعلام کرد که حتی این 600 کیلومتر را هم قبول ندارد و باید برد موشک ها به زیر 300 کیلومتر برسد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سردار سلیمانی زمانی به شهادت رسید که ارزش پول ملی با دستور آقای روحانی به سیف رئیس پیشین بانک مرکزی برای خارج ساختن 36.1 میلیارد دلار و 80 تن طلا از طریق باند سلیمانیه در تهران و خارج ساختن آن ها از کشور برای فروپاشی اقتصاد شکل گرفت و مردم را ضعیف کردید.

کریمی قدوسی خطاب به وزیر امور خارجه، گفت: زمانی سردار سلیمانی به شهادت رسید که دیپلمات انقلابی تراز انقلاب سردار سلیمانی رفت در کاخ مسکو و پوتین را مجاب کرد تا یک قدرت جهانی را در سوریه در مقابل یک قدرت جهانی دیگر قرار دهد، به این می گویند یک دیپلمات انقلابی که در مکتب امام راحل (ره) تحصیل کرده و نه دیپلماتی که در مکتب مادلین آلبرایت درس گرفته است و در همان زمان شما پیشنهاد برجام 2 و 3 را در قالب طرح 6 به اضافه یک را دادید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: زمانی سردار سلیمانی به شهادت رسید که در نقطه عطف پیروزی جریان مقاومت که ورود بشار اسد به تهران و ملاقات وی با رهبر معظم انقلاب بود که رهبری به وی لقب قهرمان عرب را داد و شما همان روز استعفا کردید و موجی را در کشور و دنیا به راه انداختید و دیروز هم در مصاحبه با یک رسانه زنجیره ای آمریکا اعلام کردید اگر استعفا نمی کردم دنیا به من می گفت که شما یک وزیر امور خارجه بی عرضه هستید، این لطمه بزرگ شما بود.

وی گفت: زمانی قهرمان ملی ما به شهادت رسید که ظریف و آقای روحانی با ریشه مذاکره با دشمن موازنه اقتدار، عزت را نسبت به دشمن تبدیل به موازنه ترس، تسلیم و ذلت و سازش و مذاکره کردید یعنی ملت و جریان انقلابی را از اوج با یک مهندسی با پشتوانه پیچیده به ذیل کشاندید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان بیان کرد: زمانی جریان مقاومت به شهادت رسید که آقای روحانی بدون اتخاذ کوچکترین تدبیر در آبان 97 در بحث بنزین کشور را وارد یک آشوب کرد و در نتیجه این موضوع 5 نفر یعنی ترامپ، پمپئو، فرمانده سنتکام، رئیس سازمان سیا و وزیر دفاع در واشنگتن پشت میز نشسته و با توجه به این مسائل 271 شخصیت جدید تحریم شده و 259 نهاد جدید تحریم شده و 33 هواپیما و 11 کشتی انجام دادند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: آن ها خیال کردند که اگر امروز قهرمان ملی را بزنند و ترور کنند دیگر ملت ایران پشتوانه خود را از نظام گرفته اند بنابراین ترور سردار را کلید زدند و این هم از همان اشتباهات نظام سلطه بود که دست به این ترور زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تصویری در سایت مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا، تاکید کرد: در این تصویر 5 صندلی دور یک میز قرار دارد که ترامپ، جانسون، مکرون و مرکل که در پشت آن نشسته و یک صندلی خالی هم وجود دارد و این صندلی، صندلی آقای روحانی است و در مقابل این صندلی خالی متن برجام وجود دارد و خودنویسی در کنار آن قرار گرفته و این خودنویس یعنی امضای شما بر روی سند ذلت زمینه سازی ترور حاج قاسم سلیمانی را فراهم کرد بنابراین یکی از جنتلمن های پشت میز مذاکره آقای روحانی و ظریف است.

وی بیان کرد: مردم این مجلس انقلابی را انتخاب کردند که از دل آتش، خون و فتنه که آخرینش همین فتنه بورس بود که آقای قالیباف در نطق پیش از دستور خود به حق به آن اشاره کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۶۲۴۲۰۹:۳۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
صحبت کردن بدون دلیل و منطق و مدرک روال ثابت آقای قدوسی است.
ناشناس۱۷۸۶۷۵۸۱۳:۱۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کاش میشد ما هم اینقدر راحت صحبت می کردم
ناشناس۱۷۸۶۸۰۳۱۳:۲۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باز برگ زرین دیگری از ادعاهای الکی قدوسی
امیر۱۷۸۷۴۶۴۱۶:۰۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تو صحبت هاش چاپلوسی زیادبه چشم میخوره.
ناشناس۱۷۸۷۵۱۰۱۶:۲۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
امثال شماها در خیانت های ظریف شریکید.
ناشناس۱۷۸۶۸۵۶۱۳:۳۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یعنی اتهام زنی بدون سند و مدرک جرم نیست؟ پیگیرد قانونی نداره؟ یا چون حرفی که می زنه مورد پسند عده ای خاصه کاریش ندارن؟
م.غ۱۷۸۷۸۰۱۱۸:۳۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بنده خدا از خواب غفلت بیدار شوید. همه اونایی که در مجلس شورای اسلامی بیان می شود با سند و مدرک هستش.
حق گو۱۷۸۸۲۰۲۲۱:۵۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یعنی میشه به این ظریف و رو حانی بی مدرک حرف گفت. پوست ادم رو میکنن
علی اصغر حیدرپور۱۷۸۶۹۴۹۱۳:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
به گوشه قبای شما ور خورده.. آقای عزیز. بی مدرک اگر کسی در مجلس حرف بزنه یقه پیراهنش را این نفوذی های پاره می‌کردند. چشمتان را باز کن
ناشناس۱۷۸۷۳۸۹۱۵:۴۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
پس چرا یک بار هم که شده این آقا بابت تهمت و افترا و دروغ هایش مدرک و سندی ارائه نمی‌دهد
ناشناس۱۷۸۸۳۲۶۲۳:۱۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این ادعا که اقای کریمی مطرحه کرده . یعنی ظریف جاسوس است و حکمش مشخص چرا پیگیری نمیکند این ادعا ها را که مطرح میکند
ایران۱۷۸۶۹۷۷۱۳:۵۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقای کریمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی هستن و مطمئنن حرف بی سند نمیزنن
ناشناس۱۷۸۷۳۹۵۱۵:۵۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
پس سند و مدرک ارائه دهند ....
ناشناس۱۷۸۷۵۳۵۱۶:۳۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا همون پارسال زودتر نگفت . سه هفته قبل فلان شد دو هفته بعد فلان شد. قدوسی خیانت گرده که گذاشت الان بگه .
ناشناس۱۷۸۷۵۵۲۱۶:۳۴:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا همون پارسال نگفتی گذاشتی یک سال بگدره .
مجید۱۷۸۷۷۷۵۱۸:۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حتماهست چیزکی که مردم میگن چیزها. این حرفهاکه زده شدماخودمون همه رومیدونستیم حرفهای بی ربطی نزده
ناشناس۱۷۸۶۹۸۸۱۴:۰۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف شکایت کنه از این مرد
ناشناس۱۷۸۷۶۶۰۱۷:۱۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چقدر سنگ ظریفو به سینه میزنی تا حالا این اقا اصلا چه ...کرده واسه مملکت...دمش گرم خوشم امد از حرفش
ناشناس۱۷۸۷۶۹۷۱۷:۳۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ما باید بخاطر اینهمه مشکلات به کی شکایت کنیم
ناشناس۱۷۸۸۰۵۶۲۰:۵۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شکایت کنه بابت گفتن حقیقت؟ حرفهای آقای قدوسی مستند است.
ناشناس۱۷۸۷۰۰۷۱۴:۰۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دلیل و مدرکی بیشتر از عقلت احتیاج داری ؟
حسین۱۷۸۷۰۳۵۱۴:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف و روحانی و طرفداراش چه مدرکی و برای صحت برجام اوردند؟؟ مگه نگفتن گل و بلبل میشه
ناشناس۱۷۸۷۰۴۸۱۴:۱۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اینهمه دروغ دولت رو هشت ساله باور کردی ، اما حرف راست این بنده خدا رو قبول نمیکنی ؟؟؟
ناشناس۱۷۸۷۱۶۷۱۴:۴۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حتما چیزهای زیادی است که ما مردم عادی ازآن بی خبریم حتماحقایق راگفتند
بهنام۱۷۸۷۱۹۹۱۴:۵۷:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بگو دلیل و منطق غربی. این همه رخداد واضح را نام بردند و می‌گویید بدون دلیل؟ منطق هم که گویا در نظر شما یعنی هرچه آمریکا تأیید کند، درست است.
ناشناس۱۷۸۷۳۳۱۱۵:۲۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شیر مادرش برخلاف بعضی ها، حلالش باشه.
ناشناس۱۷۸۷۵۳۳۱۶:۲۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگر ادب ندارید لااقل آزاد مرد باشید ، همه سخنان قدوسی با ذکر دلیل بود ، گوشهای گرفته و سرهای زیر برفتان را تاب شنیدن حقیقت نیست.
ناشناس۱۷۸۷۵۳۶۱۶:۳۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
الان که مجلس دست شما حداقلی هاست. می فرمایید برجام هم که بوی گند می دهد. ترامپ هم خارج شده اروپایی ها هم به تعهداتشان عمل نمی کنند. چرا با یک قانون از برجام خارج نمی شوید؟!!!!!
ناشناس۱۷۸۷۵۳۹۱۶:۳۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
فاروق از صحبت های ایشان باید بگم مذاکره باعث شد ما چند سال به عقب برگردیم اگر مقاومت میکردیم دیگه کسی سد راهمون نبود الآنم فرصت خوبیه که آمریکا خارج شده از برجام ما نباید به دنبال برجام باشیم حالا که تحریم ها بی اثر شدن باید محکم بریم جلو
ناشناس۱۷۸۷۶۰۶۱۶:۵۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف مورد تایید رهبر عزیز است ...........
حسن۱۷۸۷۶۲۸۱۷:۰۷:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ازکریمی قدوسی بیش از این انتضار نمیرود
سجاد۱۷۸۷۷۲۶۱۷:۵۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عجیبه که شما دنبال مدرک می گردید در صورتی که همه این چیزها اتفاق افتاده و ملت ایران هم اثار و نتایج این ذلت ها و بدبختی ها را دارن با پوست گوشت خود حس میکنند .
ناشناس۱۷۸۷۷۶۱۱۸:۱۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
راست میگه برجام چه گلی به سر ملت زد ۷سال ظریف وحسن کلید فقط مردم رو سر کار گذاشتن. نه به حرف رهبر گوش دادن.این از گرونی و اوضاع مملکت.
ناشناس۱۷۸۷۷۸۳۱۸:۲۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقای قدوش شماکه این همه حرفای قشنگ میزنیدومدرک داریدچراروحانی وظریف رااستیحضانمیکنیدومردم ازاین همه فلاکت نجات بدیدفقط بلدین حرفای صد من یک غازبزنید
ناشناس۱۷۸۷۸۱۱۱۸:۴۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
پس چرا معطله ؟ ظریف رو بگیره دارش بزنه دیگه!
جلیل۱۷۸۷۸۱۵۱۸:۴۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دلیل و مدرکش باشه انشاءالله مرداد سال 1400
ناشناس۱۷۸۷۹۷۵۲۰:۰۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آفرین
ناشناس۱۷۸۸۰۲۷۲۰:۳۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مثل اینکه برجام و ظریف مایه عبرت شما آدم ها نشده کی می خواهید از خواب غفلت بیدار شید
مظفری۱۷۸۸۰۳۳۲۰:۳۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام. ظریف با افسر صهیونیست‌ ملاقات کرد و دستگاهای امنیتی متوجه نشدند.شمااااا‌ تو متوجه شدی؟
ناشناس۱۷۸۸۲۶۱۲۲:۴۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
هرچی گفت حقیقت بودهمه میدونن
ناشناس۱۷۸۸۴۹۱۰۰:۵۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱
واقعابایدهم ظریف هم قدوسی رواعدام،کنن
ناشناس۱۷۸۸۸۱۹۰۹:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱
روحانی وظریف وطن فروش هستند۱-طی هفت سال گذشته هر روز دروغ تحویل ملت دادن۲-تورمی که قابل کنترل بودرااهمیت ندادند۳-به بهانه صادرات غیره نفتی مواداولیه وکالاهای اساسی راازکشورخارج کردندندووووو
ف۱۷۹۰۱۱۶۱۹:۴۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱
اصلا کجا با با‌افراد غیر منطق برخورد کنه این آقا هم هرچه‌دلش می‌خواهد می‌گوید
ناشناس۱۷۸۶۲۷۴۰۹:۴۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تا به کی مردم باید دروغها و تهمتهای متعفن این فرد دروغگو و .............گوش کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۸۶۹۲۱۱۳:۴۸:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
گندی که دوستان شما به کشور زدن را با حرف زدن دیگران یکی نکنید
ناشناس۱۷۸۷۰۰۸۱۴:۰۷:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جالبه که حرف راست رو ، دروغ میدونی اگر یک سر سوزن عقلت رو به کار بندازی ، فهمش خیلی سخت نیست
ناشناس۱۷۸۷۰۵۱۱۴:۱۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اونایی که دروغ گفتن اهالی برجام بودن نه اینها
ناشناس۱۷۸۷۰۵۷۱۴:۱۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
یک مثال ساده . روحانی و ظریف گفتن همه تحریمها برداشته شده . و همه میدونن این حرف چقدر دروغ و مضحک بود . حالا به نظرت کی دروغگوه ؟
ناشناس۱۷۸۷۰۹۲۱۴:۲۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خداروشکرانگار روحانی ودارودستش پس دارن هشت سال به شما راست میگن
ناشناس۱۷۸۷۲۵۱۱۵:۱۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
از کجامیدونید این فرد دروغ میگوید...اطلاعی که نمیدونید بیهوده چیزی نگید
ناشناس۱۷۸۷۷۵۱۱۸:۰۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف تاکنون یک حرف راست ازدهنش خارج نشده،،درودبه اقای قدوسی،ایکاش دنبال حرفهایش رارسانها بازگومیکردومردم را اگاه،
ناشناس۱۷۸۷۸۶۴۱۹:۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کریمی قدوسی باید محاکمه شود
ناشناس۱۷۸۸۷۹۵۰۹:۰۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱
خواب یا سرتو کردی زیر برف مثل اینکه این ۸سال خیلی بهت خوش گذشته
ناشناس۱۷۸۶۳۱۶۱۰:۰۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آیندگان از این واگذاری بخشی از خاک که هسته ای! بود خوب قضاوت خواهند کرد
ناشناس۱۷۸۶۳۳۸۱۰:۱۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این بنده خدا چجور میخواد در روز قیامت جواب تهمتهایی که به افراد گوناگون میزنه را بده؟ جالبه که آزاده و هر چی دلش میخواد میگه هیچ کی هم بهش هیچی نمیگه
علی اکبر۱۷۸۶۹۰۷۱۳:۴۴:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بنده خدا درمورد مذاکرهباجاسوس اسراییلی درست می گه وخیلی از حرفاش مستند میباشه نتیجه گیری باشما
ناشناس۱۷۸۶۹۲۶۱۳:۴۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
روز قیامت شما ها چی هست که به دروغ معیشت و مذاکره راه می اندازید آن هم چه مذاکره ای تاراج نوامیس کشور؟ و مردم را هم له می کنید
ناشناس۱۷۸۷۰۱۰۱۴:۰۸:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تهمت نیست ، واقعیته
حمید۱۷۸۷۰۴۱۱۴:۱۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دروغ هایی که غربزده ها به آقای رئیسی زدند و ۸ سال ریاست جمهوری اسلامی و قاپیدن رو کی میده؟؟
ناشناس۱۷۸۷۱۶۸۱۴:۴۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ادمایی که اینجور پیام میدن یا ذی نفع سیاست حقارت هسن یا واقعن هیچ آگاهی ندارن یا اینکه مثه کبک سرشون رو کردن تو برف
ناشناس۱۷۸۷۳۵۶۱۵:۳۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حالا از کجا میدانید تهمت است؟
ناشناس۱۷۸۷۴۳۹۱۶:۰۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تو هم مسئولی که به این ها رای دادی که مملکت را ۸ سال به لجن کشیدن.
ناشناس۱۷۸۶۳۶۵۱۰:۲۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این اخبار را از کجا در می اورد
ناشناس۱۷۸۷۰۱۱۱۴:۰۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
میتونی اتفاقات ایران رو نگاه کنی تا خودت هم به این اخبار برسی
ناشناس۱۷۸۷۳۲۰۱۵:۲۳:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقای ظریف فردی سیاستمدار و اگاه و دلسوز وطن است و اگر در انتخابات شرکت کند با رای بالا انتخاب خواهد شد و این دسیسه ها برای خراب کردن وجهه اوست اما خدا و مردم ایران حقیقت را بهتر از نماینده مجلس،می دانند
ناشناس۱۷۸۶۳۸۸۱۰:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ماز دستگاههای مسول در نظام مقدس جمهوری اسلامی میخواهیم تا در وقت مقتضی از امرین خارجی وعاملین داخلی در به شهادت رساندن شهید سعید سلیمانی اقدام انقلابی انجام دهند.
ناشناس۱۷۸۶۴۶۰۱۱:۰۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقای قدوسی این اتهام شما به وزیر خارجه کشور جرمه سنگینی داره و اگر نتونین حرفتون رو ثابت کنین باید زودتر از مجلس بیاین بیرون و محاکمه بشین
ناشناس۱۷۸۶۷۳۰۱۳:۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعا ، کریمی قدوسسسی ظاهرا مشکل شخصی داره با ظریف، صداقت در حرفاشونیست
ناشناس۱۷۸۶۹۰۳۱۳:۴۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
فعلا روحانی و ظریف باید محاکمه بشن
ناشناس۱۷۸۷۳۸۰۱۵:۴۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دلت خوش باشه
ناشناس۱۷۸۷۰۱۴۱۴:۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نیست روحانی و ظریف و عراقچی که مملکت رو نابود کردن محاکمه شدن
مجتبی۱۷۸۷۰۵۳۱۴:۱۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اول کسایی که ۸ سال دروغ گفتند اول مجازات بشن
ن۱۷۸۷۲۱۷۱۵:۰۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نکنه خودتم مسئولی
محمودی م۱۷۸۷۲۷۴۱۵:۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شما که این به نماینده مجلس که قطعا با دلیل ومدرک حرف میزنه ایراد میگیرید پس اگه ثابت شد که آقای ظریف و امثال ایشان با همین برجامی که بجز ننگ برای ایران چیز دیگری ببار نیاوردند اون وقت با ایشان چکار باید کرد؟؟؟؟
داود۱۷۸۷۷۲۷۱۷:۵۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شما نگران نباش اگردوروغ باشه ظریف صدباره شکایت کرده بود
ناشناس۱۷۸۷۹۹۳۲۰:۱۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شما به نیابت از ظریف شکایت کنید رسیدگی شود.بنده خدا دولت با تدبیر شما 8 ساله به مردم دروغ تهمت و ناسزا و به جهنم حواله می‌کنه حالا تو داری از این ویران کننده و بدبخت کننده و تاراج کردن شرافت این مردم دفاع میکنی؟
ناشناس۱۷۸۸۰۳۹۲۰:۳۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگه حرفاش صحت داشته باشه چی بایدبشه در این صورت
ناشناس۱۷۸۸۲۵۵۲۲:۴۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حتما مدارکی داره که میکه از اون مهم تر ما برجامو دیدیدم هیچ نفعی برا مرم ومملکت نداشته جزه حقارت وبدبختی غرب زده خود زم تو اعترافاتش میکه براچی از روحانی وظایف چرا حمایت کردن تو انتخابات برید ببینید
مجتبی۱۷۸۶۴۶۵۱۱:۰۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقایان ظریف و روحانی و تیم مذاکره کننده خیانت به ملت و این کشور کردند
ایرانی۱۷۸۷۲۳۶۱۵:۰۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نه اینکه بقیه تاج گل سر مردم زدن
ناشناس۱۷۸۷۳۷۶۱۵:۴۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با کدام استدلال ثابت خواهی کرد که خائن هستن ای....
ناشناس۱۷۸۷۳۷۹۱۵:۴۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چه کسی خیانت نکرد؟
ناشناس۱۷۸۶۴۶۶۱۱:۰۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این ادعا نیست تهمته! و باید با این اقا درصورت عدم اثبات حرفش برخورد بشه نمی شه هرکی هرچی دلش می خواد بگه بعد هم تکذیب کنه اونم این مدل ادعاها!
ناشناس۱۷۸۷۰۲۲۱۴:۰۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا تکذیب ؟ حرف حساب میزنه ، احتیاج هم به تکذیب نداره !
میثم۱۷۸۷۰۴۳۱۴:۱۳:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شما ببینید وقتی آقای صادقی درمورد حساب های قوه قضاییه قبلی صحبت کرد ، شب با مامور رفتن در خونش، اما ایشون 8 ساله هر حرفی دوست داره میزنه و کسی هم کاری نمیکنه . گاهی آدم شک میکنه حرف های ایشون چه نفعی برای چه کشوری داره؟! حواسمون باید باشه دشمن با چهره انقلابی نفوذ میکنه.
ق۱۷۸۷۵۶۴۱۶:۳۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دشمن امثال شماست
ناشناس۱۷۸۸۱۷۵۲۱:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چون اون دروغ گفته بود اما این با سند
ناشناس۱۷۸۶۴۶۹۱۱:۰۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این سوال بود یا سخنرانی.اقایان یک دادگاه صالح تشکیل شود. حرفها یا اتهامات این اقا را بررسی کند. اگر حق با ایشان است.بقیه را مجازات کنید. اگر نیست بالاخره یکی جلو این اقا را بگیرد.
abomarand@gmail.com۱۷۸۶۴۷۸۱۱:۰۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آره شما راست می گین باعث تورم برجامه
ناشناس۱۷۸۷۰۲۳۱۴:۱۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نه ، تو راست میگی که برجام ، دلار رو کرد هزار تومن از رو نری ها
ناشناس۱۷۸۶۵۲۳۱۱:۳۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقای قدوسی شما خودت در آسایش زندگی می‌کنید و مشکلات مردم را درک نمی کنی پس بدون تفکر نظر ندهید
ناشناس۱۷۸۷۴۴۸۱۶:۰۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نه اینکه حالا اونا برات اسایش فراهم کردن؟ حالا با حرف درست ایشون اسایش ازت گرفته شده؟ برو حاجی خوابی
یوسف۱۷۸۶۵۲۸۱۱:۳۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
از ظریف میترسید دربارش صفحه میزارید . چون اگه بیاد رای میاره
امین۱۷۸۶۷۷۵۱۳:۱۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خداوکیلی مشکل این قشر همین ترس از محبوبیت ظریفه
ناشناس۱۷۸۶۸۱۷۱۳:۲۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
ناشناس۱۷۸۶۹۳۶۱۳:۵۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
فکر کن این آقا رئیس جمهور شود دیگر باید نان خوردن را هم بگذاریم کنار و منتظر آمریکا جان باشیم
لاله۱۷۸۷۰۵۸۱۴:۱۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حتما با دروغ هایی که گفته رای میاره!
ناشناس۱۷۸۷۲۸۶۱۵:۱۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خودمانی ظریف اصلا به ریاست جمهوری میخوره.یک برجام رو به ملت تحمیل کرد که تا نسلها باید خسارت بدن .اگه یک بنگاهی املاک می‌رفت مذاکره بهتر می‌تونست نتیجه بگیره.
ناشناس۱۷۸۷۶۴۱۱۷:۱۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیلی خوش خیالی!!!!!!!!!
سجاد۱۷۸۷۷۴۰۱۷:۵۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف عرضه یک وزارت خونه را هم نداشت چه برسه یک کشور
ناشناس۱۷۸۸۰۸۲۲۱:۰۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اصلا نمیتونه بیاد چون دو تابعیتی است
ناشناس۱۷۸۶۵۳۲۱۱:۳۶:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آنکه شعار تندتری می دهد مشکوک تر است!!!
حمید۱۷۸۶۵۳۷۱۱:۳۹:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با سلام بزرگتری خسارتها را به کشور با ترفند برجام زدند. با تعطیلی دانشگاهها و مدارس به بهانه کرونا آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت و دانش آموزان بیگناه را نابود کردند و کسی هم نیست این خسارتهای بزرگ را بررسی کند. کرونا با رعایت بهداشت کنترل می شود. این بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر روی سو مدیریت وناتوانی دولتمردان بود.
ناشناس۱۷۸۶۵۶۰۱۱:۵۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
توهم زده بیت المال رو تاراج نکنین.
ناشناس۱۷۸۶۵۶۴۱۱:۵۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیلی اعصاب میخواد آدم پای حرفهای کریم قدوسی بشینه
ناشناس۱۷۸۷۰۲۸۱۴:۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بیشتر یک جو شرف میخواد
بی نام۱۷۸۷۰۶۲۱۴:۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
روحانی بدتر !!
ناشناس۱۷۸۶۵۷۳۱۱:۵۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حرفی برای گفتن نیست به پایان آمد این دفتر
ناشناس۱۷۸۶۵۸۳۱۲:۰۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مرزای بی اخلاقی توسط مدعیان دینداری جابجا شد این جناب کریمی قدوسی جز دروغ گویی کاری نداره ؟
ناشناس۱۷۸۶۷۴۵۱۳:۰۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دمت گرم، کاملا درسته، قدوسی هر وقت حرف میزنه فقط بر علیه ظریف میگه، دیگه ظاهرا هیچ کاری نداره، مردم همه چیز را بخوبی می فهمند، لطفا به شعور مردم توهین نکن، اقای قدوسسسسسی
ناشناس۱۷۸۷۰۳۲۱۴:۱۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
از کجا معلوم که تو دروغ نمیگی ؟ از کجا معلوم دولت دروغ نمیگه ؟
ناشناس۱۷۸۶۵۹۰۱۲:۰۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بارها ادعای این آقا تکذیب شد!
ناشناس۱۷۸۷۰۳۳۱۴:۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جدی ؟ تا خالا که همه حرفاش درست بوده . فقط شماها سرتون توی برفه
ناشناس۱۷۸۶۵۹۳۱۲:۰۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
وقتی با آمریکایی ها ملاقات می کند و بعد می گوید این ها نماینده هستند و نه دولت...!
ناشناس۱۷۸۷۰۳۷۱۴:۱۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کار از امریکا گذشته ، ظریف با اسراییل هم آشنا شده
ناشناس۱۷۸۶۶۰۱۱۲:۰۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مهمولا اقای قدوسی دروغ وتهمت زیاد میزند به حرفهایش به اندازه پشیزی ارزش قائل نیستیم
ناشناس۱۷۸۷۰۳۸۱۴:۱۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کسی هم برای نظر یکی مثل تو ارزشی قائل نیست
ناشناس۱۷۸۷۳۱۱۱۵:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درودبه‌اقای‌قدوسی‌
ناشناس۱۷۸۶۶۰۳۱۲:۰۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بورس را تبدیل به صندوق حلال بیت المال اسلامی کنند علما و فقهای محترم قم تا بر اساس قرض الحسنه و کارمزد اسلامی باشد و همه برنده باشند
سید حسین۱۷۸۶۶۰۷۱۲:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود خدا بر نماینده انقلابی
امین۱۷۸۶۷۸۹۱۳:۱۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
انقلابی با بی تقوایی ثابت نمیشه عزیزم چشماتو باز کن
مینا۱۷۸۶۶۱۱۱۲:۰۷:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود به اقای قدوسی.
محمد۱۷۸۶۶۱۷۱۲:۱۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جواب ظریف چه بود
علی۱۷۸۶۸۱۲۱۳:۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مثل کیانوش شبهای برره نگاه تو دوربین
اردشیر۱۷۸۶۹۹۹۱۴:۰۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف مگه ببکاره جواب ایشون رو بده؟!
ناشناس۱۷۸۶۶۲۲۱۲:۱۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
برنامه خودت وسایر وکلای انقلابی برای این بدبختی ها و فقر چیه نماینده انقلابی؟ مردم ازشعارخسته شده اند مردعمل می خواهند
ناشناس۱۷۸۶۶۲۳۱۲:۱۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اي مشالا ، دمت گرم ، شير مادر حلالت
حسین زاده۱۷۸۶۶۲۵۱۲:۱۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا مردم را سردر گم میکنید هر چند وقت یکبار این آقا مواردی را مطرح میکند که بسیار جدی است اگر درست است باید با امثال ظریف برخورد کرد و اگر دروغ با ایشان .برای موارد کمتر از اینها (اقدام بر علیه امنیت ملی برای ظریف یا نشر اکاذیب برای قدوسی) اشخاص زیادی در زندان هستند.
ناشناس۱۷۸۶۶۳۴۱۲:۲۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درودبر بچه های انقلابی زنده بادایران ونظام جمهوری اسلامی ایران ورهبرعزیزمان امام خامنه‌ای ودوستداران ایران درود برکریمی قدوسی عزیز
م.م۱۷۸۶۶۳۵۱۲:۲۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خداازت نگذره که بخاطرحب دنیاطلبی هرچه بهت دیگته میشه رادرمورددولتمردان منتخب مردم دریغ نمیکنی
ناشناس۱۷۸۶۹۱۶۱۳:۴۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شما که برای مدینه فاضله کشور فروشی می کنید
ناشناس۱۷۸۷۰۴۵۱۴:۱۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیلی باحالی و خودتم میدونی دروغ میگی ولی باز میگی . قدوسی شرف داره به کل این دولت نیویورکی .
ایرانی۱۷۸۶۶۴۱۱۲:۲۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ظریف مردهزارچهره وستون پنجم دشمن است که تمام زندگیش رانفاق ودورویی تشکیل داده وبه هیچ کس رحم نمی‌کند..... بهترین تعریف ازاوراوزیرخارجه لهستان داد.... اوراممنوع الخروج کنید.... وگرنه پشیمان میشوید ..
سید مرتضی۱۷۸۶۶۷۳۱۲:۳۸:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این دولت وطن فروش رو که با تمام قوا سعی در به زمین زدن این انقلاب و مردم درد کشیده دارند. ان شاءالله با روی کار آمدن یه دولت انقلابی، مشکلات اقتصادی هم تموم میشه.
مصطفی۱۷۸۶۶۷۵۱۲:۳۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقای کریمی قدوسی زیادتند نرو یکروز گندشمام مثل بعضیادرمیادگندش کل ایرانو میگیره....
ناشناس۱۷۸۶۶۹۴۱۲:۴۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بوی گند خیلی چیزها و خیلی ادمها می آید.
محمد۱۷۸۶۷۰۲۱۲:۴۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقا مگه شک دارید که اصلاح طلب دست نشانده امریکایست
ناشناس۱۷۸۶۹۳۲۱۳:۵۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
پس اصول گرا هم دست نشانده روسیه هست.
ناشناس۱۷۸۶۷۰۶۱۲:۴۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اخوی . یک ساله مجلس جدید سر کاره . یه طرح بدید از برجام خارج شوید و خلاص . چرا ناز میکنید
ناشناس۱۷۸۶۸۱۴۱۳:۲۳:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
به سادگی فکر می کنی نیست .چون روحانی وظریف در برجام تعهداتی دادند که اگر بدون تدبیر از آن خارج بشیم بهانه ای بدست غربی ها می دهیم.
احمدی۱۷۸۶۷۱۸۱۲:۵۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حرفی که این نماینده زد حرف من هم هست خدا خیرش بده که این طور رسواشون کرد
ناشناس۱۷۸۶۸۰۲۱۳:۲۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
هرجا دیدی حرف حق طرفدار کم دارد بدان حق است.
ناشناس۱۷۸۷۱۵۳۱۴:۴۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
پس شما هم اطلاع داشتی برای چی به مراکز اطلاعاتی مربوطه خبر ندادی یا همین الان از قدوسی شنیدی
ناشناس۱۷۸۶۷۱۹۱۲:۵۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جالبه پس چرا اقای ظریف دستگیر و محاکمه نمیشود؟ اینهمه اتهام واقعیت دارد؟ البته آقای قدوسی از این دست حرفها زیاد زده است.
ناشناس۱۷۸۶۷۹۷۱۳:۲۰:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عجله نکن به موقعش محاکمه خواهدشد.
ناشناس۱۷۸۷۴۳۷۱۶:۰۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
وزیر امور خارجه مورد تایید رهبر است
محمد۱۷۸۶۷۴۳۱۳:۰۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حالتون خوبه واقعا؟ من حرفی ندارم نظری هم ندارم ولی مملکتی که نمایندش اینجور متوهم باشه خدا بداد ملتش برسه
ناشناس۱۷۸۶۷۶۵۱۳:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تا حالا یه حرف راست از این مردشنیدید؟؟؟ چه حوصله ای داشته ظریف که اونجا وایساده و گوش کرده خدا بهش صبر بده واقعا
محمد معظمی۱۷۸۶۷۷۳۱۳:۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
در عجب هستم این با این تفکرات نماینده مجلس شده
حسام۱۷۸۶۷۸۷۱۳:۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اینها افشاگری نیست یک اتهام محض است اگر اراده ای در وجود قوه قضاییه باشد که به ادعاهای کریی قدوسی رسیدگی میشود و ظریف هم محاکمه خواهد شد اگر هم فقط اتهام و افترا باشد (که هست ) مجلس باید با اردنگی کریمی قدوسی را بیرون بیندازد
کارگر لی نان۱۷۸۶۷۸۸۱۳:۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ایول به مسعولین ک به هم افتادن تقصیر ما چیه میخاین اورانیوم بدین دست مردم غنیش کنن بی پولی بیکاری گرانی ...فقط سهم ماست بقیه وراجی ها منحرف ذهن مردم کارشماست
محمد۱۷۸۶۷۹۳۱۳:۱۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این آدم معلوم نیست توچه عالمی سیر می‌کند
ناشناس۱۷۸۶۷۹۵۱۳:۱۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این بیانات عین حقیقت وبا سند ومدارک است .اگر چنین نیست .روحانی وظایف که ید طولانی در شکایت از این دلسوزان دارد .می توانند شکایت کنند .آنموقع در دادگاه همه چیز معلوم می شود.
ناشناس۱۷۸۶۸۲۴۱۳:۲۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
نوشدارو بعد از مرگ
ناشناس۱۷۸۶۸۲۸۱۳:۲۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود بر ظریف
امین۱۷۸۶۸۴۴۱۳:۲۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آیا شهید سلیمانی با حرفهای این شخص موافقند
ناشناس۱۷۸۶۸۵۱۱۳:۳۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگرتوافق برجام نبودبااجماع جهانی برعلیه ماامروزکشورماازعراق هم بدترمی شداقای قدوسی!
عزیز۱۷۸۶۸۵۵۱۳:۳۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
هنوز نزدیک یکساله هیچی از مجلس انقلابی ندیدیم.فقط از نام و نظرات رهبری به نفع خود استفاده کرده همه را میکوبند.البته طرح خودرو برای خودشان بد نبود.
عباس۱۷۸۶۸۵۹۱۳:۳۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقای قدوسی تا الان کجا بودی ، تو واقعا یه پسر شجاع هستی برای مجلس و ایران ولی حیف که دروغگو هستید
ناشناس۱۷۸۶۸۶۷۱۳:۳۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقاى كريمى شما نماينده ى ما نيستيد وما ظريف را دوست داريم آقاى ظريف هر چى كه باشه لااقل آبروى ملت وكشورش رو در دنيا نمى بره بر عكس شما كه هر چند وقت يكدفعه با حرفهاتون كشور وملت رو مضحكه ى شبكه هاى خارجى مى كنيد
ایرانی۱۷۸۶۸۷۶۱۳:۳۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگردین ندارید لااقل آزاده باشید. اگر دلیلی به حرفتان دارید بکشید ش دادگاه.
العبد۱۷۸۶۸۹۱۱۳:۴۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ما شاء الله آقای کریمی قدوسی. ان شاء الله روزی نماینده دادستان در دادگاه این حرفها را به ظریف بزند
انقلاب۱۷۸۶۸۹۷۱۳:۴۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود بر نماینده انقلابی کریم قدسی به پیش ای رزمنده به پیش اگر سرباز بخواهی ما آماده ایم کریمی بت شکن بت بزرگ بشکن رئیسی بت شکن بت بزرگ بشکن ابراهیم به رمزت ادامه بدهی خائنین فرار میکنند
ناشناس۱۷۸۶۸۹۹۱۳:۴۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقای قدوسی برجام را ول کنید. شماها که وصع مالی تان خوب چرا ازگرانی فقر مردم نمی‌گویید فقط به فکر مقام هستید دوسال است پدرمردم از گرانی در آمده
احمد۱۷۸۶۹۰۸۱۳:۴۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگر حرفاش دروغ هست آقای ظریف از ایشون شکایت کنند تا همه بدونند.
علی۱۷۸۶۹۱۹۱۳:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دعوای زرگری آقایان کرمی قدوسی و ظریف دیگر نخ نما شده است.
فقط خدا۱۷۸۶۹۳۵۱۳:۵۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اگر حرفهای قدوسی درست باشه وای بر این ملت.
ناشناس۱۷۸۶۹۴۲۱۳:۵۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آغای کریمی قدوسی!خدا روزیتو جایی دیگه بده...برو بابا برو....مردمو نفهم حساب نکن...از جیب سردار عزیز ماهم خرج نکن...آقای باسخاوت از جیب خودت خرج کن
ناشناس۱۷۸۶۹۵۶۱۳:۵۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آب از سرچشمه گل آلوده همه آقایون دروغگویند فکرمقام ثروت خودشون هستن مردم روفقط برای تاییدخودشون باعوام فریبی به خیابون بکشن که وااسلاما
ایران۱۷۸۶۹۶۱۱۳:۵۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تاریخ در باره خیانتهای این دولت قضاوت خواهد کرد
عنایت اله۱۷۸۶۹۶۸۱۳:۵۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
امام فرموده من درمیان شما باشم یانباشم نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان ونااهلان بیافتد حا لاکه نامحرمان وفتنه گران صاحب ریاست ومسند شدند (بدلیل بی بصیرتی تعدادی ازمردم ایران درانتخابات ریاستجمهوری اخیر) انجام چنین اقداماتی ازمسعولین دولتی بعید نیست .
ناشناس۱۷۸۶۹۷۰۱۳:۵۸:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا به جای علت به معلول میپردازید علت العلل همه این صحبتها برحام هست.با یک طرح یک جمله ای از برجام خارج بشید وظریف را هم محاکمه واعدام کنید اونوقت مشکلات اقتصادی هم خود بخود حل میشه!!!!
سربلند۱۷۸۶۹۷۴۱۳:۵۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این ها انتخاب مردم هستند،تا مردم بیدار نشوند همین آش و همین کاسه،این بلا ها نوش جان مردم عشق غرب باشد.
فرزندنایب۱۷۸۶۹۹۴۱۴:۰۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باسلام.بجای این سیاه بازیها بفکراقتصاد مردم بدبخت باشید.
ناشناس۱۷۸۷۰۱۲۱۴:۰۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درودبرآقای قدوسی که باشجاعت حرف میزنه
مجید۱۷۸۷۰۴۰۱۴:۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ماهرچه بدبختی داریم ازادمهایی مثل کریم قدوسی وانثال ان هستند تا کی خودراادم مومن وانقلابی حساب میکنید وبا این رفتار میخواهید مردم را فریب دهید وبه نظامضربه میزنید عوض تخریب طرح ونظربدید وفکر معیشت مردم باشید اینها چه دردازمردم دوا میکند مردم خودشون تشخیص میدهند که اقای قدوسی خودش یه فتنه است
حامد۱۷۸۷۰۶۵۱۴:۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود بر دکتر ظریف کریمی قدوسی غیر از دروغ کاری نداره
ناشناس۱۷۸۷۰۸۳۱۴:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واعتصمو بحبل الله جمعا ولا تفرقه همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید وهرگز متفرق نشوید الان کشور به وحدت بیشتر از نان شب نیاز دارد با حرفای بیجا کشور را به چالش نکشید جانم فدای ایران
ایرانی۱۷۸۷۰۹۳۱۴:۲۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
شخصیت آقای قدوسی خیلی شبیه شخصیت حاج حسن در سریال آقازاده است ....
ناشناس۱۷۸۷۱۰۷۱۴:۳۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیلی دوست دارم بدونم این افسانه ها رو چه جوری میسازه .
ناشناس۱۷۸۷۱۱۰۱۴:۳۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کریمی قدوسی =پورمختار
سلام۱۷۸۷۱۱۶۱۴:۳۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خدا اموات شما را رحمت کند حرف دل مردم گفتید تشکر
ناشناس۱۷۸۷۱۲۰۱۴:۳۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آیا میدانید شرکت سپهر هشتم که بزرگترین پروژه مشهد رو در حال تملیک و اجرا هست و همچنین پروژه پدیده روهم بهش واگذار کردن مربوط به جناب آقای کریمی قدوسی و برادر ایشان است?
ناشناس۱۷۸۷۱۴۴۱۴:۳۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این اقای قدوسی چرا فقط این اطلاعات و اسناد انرا قبل از دادن به منابع امنیتی در جلسات اعلام میکند
رضا۱۷۸۷۱۴۶۱۴:۳۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مجلس حداقلی نماینده ای با این جسارت !!! اینهمه از شهید سلیمانی برای اغراض و اهداف خود استفاده نکنید.
یک ایرانی۱۷۸۷۱۵۰۱۴:۴۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
من نمی دونم چرا روحانی وظریف رو محاکمه نمی کنن
ناشناس۱۷۸۷۱۶۹۱۴:۴۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کی به اینها رای میده که فکرشون همه جا هست غیر از حل مشکلات مملکت...
عبدالله۱۷۸۷۱۷۹۱۴:۵۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خواب دیدی خیر باشه
ناشناس۱۷۸۷۲۱۴۱۵:۰۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این شهادت زیرساخت هایی را فراهم کرد یعنی چی؟
ناشناس۱۷۸۷۲۲۴۱۵:۰۶:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
چرا شعار می دهید وطن فروشان را اعدام کنید . مقداری شجاعت وعرضه داشته باشید . مجلس اسلامی باید نمایندگانش چون مدرس باشند
ناشناس۱۷۸۷۲۳۰۱۵:۰۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این همه کارهایی که ایشون میگن آقای ظریف کرده یا نکرده خب خود این آقای قدوسی و مجلس چه کاری برای ملت کردن
ناشناس۱۷۸۷۲۴۱۱۵:۰۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خدا خیرش بده آقای قدوسی رو. درود بر مجلس انقلابی.
علی محمدی۱۷۸۷۲۶۵۱۵:۱۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقای کریمی قدوسی ب احتمال قوی مهره موساد هست، چون همیشه آب در اسیاب اسرائیل میریزه.
ناشناس۱۷۸۷۲۷۲۱۵:۱۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود بر تو آقای کریمی قدوسی درود به شرفت که حرف دل اکثیرت مردم را زدی
ناشناس۱۷۸۷۲۷۵۱۵:۱۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اینها واقعیت های تلخ جامعه ماست احسنت اقای کریمی قدوسی
مرتضی۱۷۸۷۳۲۸۱۵:۲۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
انتساب الفاظ افترا آمیز جرم هست، روحانی عملکرد قابل دفاعی ندارد، برجام متاسفانه بدون ضمانت اجرا بود و از عقل جمعی اساتید حقوق دانشکده های تهران، بهشتی، علامه و ...استفاده نشد.
ناشناس۱۷۸۷۳۵۲۱۵:۳۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
حیف اون هزینه ای که برای شماها میشودفقط بلدید حرف بزنید و کوچکترین کاری برای مردم انجام نمیدهید
مهدی۱۷۸۷۳۶۲۱۵:۳۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خوب چرا صحبتهای آقای ظریف را نگذاشتید صحبتهای بدون مدرک و بعضا ا گذاشتید
ناشناس۱۷۸۷۳۶۹۱۵:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
به نظر بنده بجای اینکه آقایون انقلابی مجلس بنشینند و بفکر رسوایی امضا کنندگان برجام باشند فکری بحال مردم بیچاره و بدبخت کنند که گرونی فلجشون کرده
ناشناس۱۷۸۷۳۸۸۱۵:۴۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقای قدوسی ناراحت نشو بزارین دلار طلا بیاد پایین مردم از سیاست بازی شما خسته شدند فکر مردم باشید مجلس تو این مدت چیکار کرد فقط ماشین شاسی برای خودشان بودند
حاج۱۷۸۷۴۰۱۱۵:۵۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کسی که سربازی در امریکا گذرانده ازش انتظاری بیش نیست
ناشناس۱۷۸۷۴۰۶۱۵:۵۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باز هم نماینده مصون از برخورد ادعایی مطرح کرد بدون سند و مدرک البته طبق معمول بدون مجازات وتنبیه.
ناشناس۱۷۸۷۴۰۸۱۵:۵۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
جریان خروج36 میلیارد دلار و80تن طلا رالطفا یک مسئول توضیح دهد، بدیهی است این اتهام کمی نیست، چنانچه واقعیت نداشته باشد ایشان باید به دلیل تهمت و جعل خبر محاکمه شوند و در صورت اثبات....
ناشناس۱۷۸۷۴۲۲۱۶:۰۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
این روحانی وظریف که تدبیرشان این بود با مذاکره جلوی پیشرفت کشور را بگیرند حتما روزی مجازات میشوندکشور را باتدبیرشان عقب راندند و عزت ملی مارا لگد مال کردند
ناشناس۱۷۸۷۴۲۳۱۶:۰۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعیت تلخه برای شما ۲۴میلیونی که به این دولت رای دادید
پرپروش۱۷۸۷۴۳۴۱۶:۰۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
مجلسیا دارن باید دولتیا تسویه حساب سیاسی میکنن و مردم رو هم که به چیزشون نمیگیرن
ناشناس۱۷۸۷۴۶۲۱۶:۰۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
الان دقیقا تو مجلس چه خبره سخنرانی هست یا دارن از مشکلات مردم حرف میزنند!!!؟؟ یکبار نشد کریمی قدوسی از مشکلات مردم حرف بزنه
ناشناس۱۷۸۷۴۷۵۱۶:۱۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
اقای ظریف انقلابی نیست اگه میهن رادوست داشت بهترازاین رفتارمیکرد
ناشناس۱۷۸۷۴۹۵۱۶:۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعا دستت درد نکنه حرف دل ما رو زدید. از همه دوستانی که مخالف این بیانیه هستن داستان اتم را ببینن شاید از خواب زمستانه بیدار شوند.
علی۱۷۸۷۴۹۶۱۶:۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کدام حرف های قدوسی درست بوده که این درست باشه
محمد۱۷۸۷۵۰۰۱۶:۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درود بر کریمی قدوسی عزیز.....
ناشناس۱۷۸۷۵۳۱۱۶:۲۸:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ترس دارند که ظریف کاندید بشه از همین الان دارن خرابش می کنن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین