آموزش زبان انگلیسی فقط با اپلیکیشن زبان انگلیسی همیارزبان

گزارش بازرگانی،   3991020035

آموزش زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اصلی علاقمندان یادگیری این زبان پر طرفدار به شمار می رود. امروزه در سطح کشور آموزشگاه های متعددی در این زمینه مشغول فعالیت هستند. با این وجود به فراخور شرایط موجود برخی از موسسات آموزشی معتبر از قبیل همیار زبان اقدام به طراحی و تولید اپلیکیشن های آموزشی در این زمینه نموده اند. اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان نیز یکی از همین برنامه های محبوب و پرطرفدار می باشد که توانسته است زبان آموزان و علاقمندان یادگیری این زبان را از سایر اپلیکیشن های موجود بی نیاز کند. البته نباید انکار کرد که در طول سالیان اخیر برنامه ها و افزونه های متعددی به منظور یادگیری زبان انگلیسی تولید و روانه بازار شده اند که هر یک به نوعی در پیشبرد اهداف آموزشی فعالیت داشته اند با این وجود ما در این مطلب قصد داریم تا یکی از منابع و اپلیکیشن های محبوب اخیر را که به سرعت توانسته است از جایگاه ویژه ای در بین زبان آموزان و شرکت کنندگان در آزمون های معتبر از قبیل آزمون دولینگو تبدیل شود را در اختیار شما قرار دهیم. از همین رو سعی کرده ایم تا ضمن بررسی جوانب امر و مراجعه به بازخوردهای اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان از ویژگیهای این اپلیکیشن و مزیت های آن بیشتر برای شما سخن بگوییم. بنابراین توصیه می کنیم به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

آموزش زبان انگلیسی و یک اپلیکیشن کاملا ایرانی

آموزش زبان انگلیسی یک مقوله خاص و در نوع خود ارزشمند در عرصه های داخلی و بین المللی می باشد. در واقع این روند هر سال و به مرور دچار تغییراتی شده است. بنابراین طبیعی است اگر روش های قدیمی دچار تغییر و تحول شده و متدهای جدید آموزشی جایگزین آن شود. بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی می تواند با گسترش تدریس آنلاین و مجازی به عنوان نقطه عطفی در این امر آموزشی برشمرده شود. برگزاری دوره های  آموزشی مرتبط با آزمون های معتبری از قبیل تافل، آیلتس یا آزمون دولینگو نیز که اخیرا به جمع آزمون های معتبر زبان انگلیسی پیوسته است نیز با استفاده از خدمات آموزشی مشابه توانسته است به موفقیت های درخشانی در این مسیر منجر شود. همچنین اعتبار موسسات آموزشی و اساتید برجسته کشور این نکته را به اثبات رسانده است که می توان همپای شیوه های نوین آموزشی در سراسر جهان شاهد پیشرفت های شگرفی در خصوص آموزش زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب داخلی باشیم. یکی از پیشرفت هایی که در این عرصه حاصل شده است را می توان در طراحی و ارائه اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان جستجو کرد. از جمله  موارد دیگری که موجب شده است تا اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان تجربه نوینی را برای کاربران فراهم نماید در نظر گرفتن این نکته است که این اپلیکیشن کاملا ایرانی است. در  طراحی این افزونه معتبر و ارزشمند مطابق با الگوهای ارائه شده توسط استانداردهای جهانی(cefr) شیوه های آموزش زبان انگلیسی از سطوح مختلف بهره گرفته شده است. به زبان دیگر این اپلیکیشن حاصل تلاش جمعی از اساتید این رشته بوده که در نوع خود به عنوان یک اپلیکیشن ایرانی و پرکاربرد مطرح شده است.

آشنایی با سطوح چهارگانه آموزش زبان انگلیسی در اپلیکیشن همیار زبان

یکی از مواردی که لازم است به منظور آموزش زبان انگلیسی در نظر بگیرید تمرکز بر نوآوری در زمینه تولید و طراحی نرم افزارهای آموزشی می باشد. همیار زبان ضمن بهره مندی از خلاقیت اساتید برجسته در حوزه آموزش زبان انگلیسی همچنین توانسته است با ارائه اپلیکیشن زبان انگلیسی به نوعی جامع ترین اپلیکیشن زبان انگلیسی است که توانسته است از سطوح مقدماتی تا پیشرفته را در برگیرد. طوری که به راحتی می توانید پس از آن در آزمون هایی از قبیل آزمون دولینگو نیز شرکت نمایید. همانطور که در مطلب فوق نیز اشاره کردیم مهمترین ویژگی این اپلیکیشن رعایت استانداردهای جهانی در این زمینه می باشد. یعنی به همان نسبت که اپلیکیشن های زبان انگلیسی در سایر نقاط جهان با استقبال مواجه شده اند در کشور ما نیز اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان توانسته است از چنین محبوبیتی برخوردار شود. اصولا روند آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن مذکور چندان پیچیده نبوده و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. بدین منظور کافی است تا ابتدا اطلاعات مختصری در خصوص هر یک از مراحل چهارگانه آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان کسب نمایید. این مراحل به ترتیب عبارتند از:

1-ثبت نام و تعیین سطح رایگان بر اساس استاندارد جهانی CEFR

2- مرحله آموزش زبان انگلیسی و آزمون بر اساس جدیدترین روش های آموزشی

3-مرحله آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان های انگلیسی

4-اخذ گواهینامه پایان دوره آموزش زبان انگلیسی

لینک اپلیکیشن همیارزبان در گوگل پلی :

https://play.google.com/store/apps/details?id=hamyarzaban.learn.english

در ادامه این مطلب شما را به طور مختصر و مفید با هر یک از مراحل آموزش از طریق اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان آشنا خواهیم کرد.

 

 ثبت نام و تعیین سطح رایگان بر اساس استاندارد جهانی CEFR

آموزش زبان انگلیسی در اپلیکیشن همیار زبان در 6 سطح انجام می شود. شما باید با توجه به تشخیص هوشمندانه اپلیکیشن مورد نظر  روند آموزش را پیگیری نمایید. این سطوح عبارتند از A1-A2 - B1-B2 -C1 -C2 در واقع پس از ثبت نام و   تعیین سطح می توانید کار خودتان را هم به صورت مبتدی در سطوح نخستین و هم در صورت تشخیص به صورت پیشرفته شروع کنید. در این مرحله این آزمون کاملا استاندارد و منطبق با معیارهای جهانی cefr  تعیین سطح مربوطه انجام می گیرد.

مرحله آموزش و آزمون بر اساس جدیدترین روش های آموزش زبان انگلیسی

در این مرحله شما با توجه به مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی یعنی لغت، دیداری، خوانداری و دستور زبان قادر خواهید بود تا مهارت های خودتان را در این زمینه ارتقا دهید. مفاهیم و دروس مورد نظر در این سطح از اپلیکیشن زبان انگلیسی همیار زبان به صورت شیوه تثبیت ذهنی انجام می گیرد. یعنی شما باید سطوح مورد نظرتان را در این مرحله از طریق شیوه آموزش و آزمون به صورت ذهنی و استنباطی ثبت نمایید. ضمنا در هر یک از این مراحل لازم است تا شما بتوانید ستاره کامل آن مرحله را کسب نمایید تا بتوانید حائز شرایط قبولی شوید. به عبارت دیگر نصف ستاره های هر مقطع بدین منظور باید اخذ شود تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. لازم به ذکر است در مرحله گرامر به دلیل شرایطی که گرامر زبان انگلیسی ایجاب می کند از روش صوتی توسط یکی از بهترین اساتید زبان بهره مند شوید. مرحله شنیداری نیز از طریق شنیدن یک پادکست صوتی و به همین ترتیب مراحل لغت و خوانداری نیز از طریق تلفظ لغات و ارائه لغات جدید و خواندن متون یا داستان و استنباطی که از آن کسب میکنید ارائه می شود. شما در هر مرحله باید امتیاز آن مرحله را که یک ستاره است به دست بیاورید تا در نهایت بتوانید حائز شرایط قبولی در این آزمون ها باشید.

مرحله آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان های انگلیسی

در این مرحله از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی محبوب همیار زبان با بهره گیری از ارائه داستان های جذاب و همچنین ترجمه ای سلیس و قابل فهم می توانید لذت مطالعه بهترین آثار ادبی زبان انگلیسی را پیدا کنید. این کار موجب می شود تا سطح خوانداری شما از متون انگلیسی و درک و استنباطی که دارید از این زبان افزایش پیدا کند. این کار شاید بتواند از این پس موجب تقویت روند مطالعه آثار در شما شده و در نهایت گام بلندی باشد برای نهادینه سازی مطالعه آثار بزرگان جهان و مشاهیر ادبیات جهانی  که می تواند دریچه های دیگری را به سوی آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن همیار زبان برای شما فراهم نماید.

 

اخذ گواهینامه پایان دوره آموزش زبان انگلیسی

در پایان شما در صورتی که توانسته باشید امتیازات لازم یا همان ستاره های هر مرحله را به دست بیاورید قادر خواهید بود تا گواهینامه سطح c2  را کسب نمایید. بنابراین می توانید فرض بگیرید که اپلیکیشن همیار زبان در واقع یک آموزشگاه به تمام معنا است که با بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی راه را برای آموزش زبان انگلیسی و  به تبع آن برگزاری راحت آزمون های معتبر جهانی از قبیل تافل، آیلتس یا آزمون دولینگو باز کرده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید در اسرع وقت از وب سایت همیارزبان  بازدید نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین