انتقاد مجید انصاری از صدیقی/ واکنش مشاور قالیباف به احتمال نامزدی در ۱۴۰۰/ رئیسی دستور رسیدگی به اسیدپاشی‌ها را صادر کند/ تناقض اصلاح طلبان درباره یک فرایند قانونی

گروه سیاسی الف،   3991020026 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد مجید انصاری از صدیقی/ واکنش مشاور قالیباف به احتمال نامزدی در ۱۴۰۰/ رئیسی دستور رسیدگی به اسیدپاشی‌ها را صادر کند/ تناقض اصلاح طلبان درباره یک فرایند قانونی

آخرین آمار کرونا در ایران

دکتر سیما سادات لاری امروز ‌‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

واکسن ایرانی تا خرداد ۱۴۰۰ به بازار می‌آید

تازه‌ترین وضعیت کرونا در ایران؛ آبی به رنگ‌های کرونا اضافه شد

***

روحانی: نگذاشتیم کشورهای خارجی واکسن خود را در ایران آزمایش کنند

حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: یکی از مطالبات مردم این است که ما سریعتر بتوانیم واکسن را در اختیار مردم قرار دهیم و مرجع ما برای واکسن خارجی هم سازمان بهداشت و درمان است. به دنبال این هستیم که در داخل هرچه سریعتر به نتیجه برسانیم که البته اقدامات خوبی انجام گرفته است. در خارج هم علیرغم همه محدودیت ها و همه مشکلات دنبال این هستیم که بتوانیم واکسن مطمئنی را خریداری و وارد کنیم.

روحانی با بیان اینکه برخی شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن را بر روی مردم ما آزمایش کنند، گفت: وزارت بهداشت ما به درستی این درخواست را قبول نکردند. مردم بدانند وسیله آزمایش برای شرکت های سازنده واکسن قرار نخواهند گرفت.

وی افزود: البته برخی کشورها قبول کردند که کاری به آنها نداریم؛ بنابراین مردم ما مطمئن باشند آنها وسیله آزمایش برای شرکت‌های سازنده واکسن قرار نخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

روحانی: شرکت‌های خارجی می‌خواستند واکسن‌هایی را روی مردم آزمایش کنند اما نپذیرفتیم

***

دولت درباره FATF هیچ تضمینی نمی دهد

سید مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر به واسطه تحریمهایی که به ما اعمال شده، در یک وضع غیرعادی قرار گرفتیم. از دولت پرسیدیم که اگر ما FATF را پذیرفتیم و کامل اجرا کردیم، از شر تحریمها نجات پیدا خواهیم کرد؟ می توانیم روابط خودمان را به صورت عادی با دنیا انجام بدیم؟ دولت صریحاً به ما گفت که ما هیچ تضمینی نمی‌دهیم که برای تحریم‌ها راه‌‎حل پیدا شود. اگر شما ضمانتی ندارید چه حُسنی برای ما دارد؟ حال ما با چه امیدی بیاییم خودمان را در قبال این‌ها، خاضع و خاشع کنیم؟ 

بیشتر بخوانید:

میرسلیم: هدف دشمنان براندازی نظام است و با پذیرفتن FATF این هدف محقق می‌شود

***

شهید سلیمانی نسبت به آبان 98 چه واکنشی داشت؟

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آخرین دیدار خود با شهید سلیمانی به مهر گفت: «تا آنجا که خاطرم هست بعد از اتفاقات آبان سال ۹۸ جلساتی گذاشته شد، حاج قاسم را در آن جلسات دیدم که بسیار آشفته و درهم بود، غصه می‌خورد و می‌گفت «چرا با مردم ما این‌طور بازی می‌کنند.» حاج قاسم خدا و مردم را مقابل هم نمی‌دید. او بسیار دغدغه و درد مردم را داشت. این عشقی که مردم نسبت به او ابراز کردند به خاطر این بود که تمام وجود او عشق به مردم بود.

می‌دانید که یکی از ویژگی‌های حاج قاسم توانمندی مدیریت بحران بود او ضمن اینکه این توانمندی را داشت، نسبت به مردم بسیار دل رحم بود و دلش می‌سوخت که چرا ما باید شاهد این مسائل باشیم که بخشی از جوان‌های ما اسیر نقشه‌های دشمنان شوند. غصه بچه‌هایی را می‌خورد که فریب خورده بودند و به خیابان‌ها آمده و اغتشاش می‌کردند. می‌گفت که غصه می خورم چرا این جوان‌ها به جای اینکه در صف گروه‌های انقلاب باشند و از انقلاب دفاع کنند، بازیچه شدند؛ آخرین دلواپسی ایشان همین بود.»

بیشتر بخوانید: جنگ سردار سلیمانی با سه گروه در افغانستان

***

واکنش مشاور قالیباف به احتمال نامزدی رئیس مجلس در 1400

بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تمام هم و غم رئیس مجلس شورای اسلامی، حل مشکلات مردم است. انتخابات ریاست جمهوری سازوکار خود را دارد.

نگاهداری بیان داشت: خیلی ها دوست دارند به هر حرکتی که در مجلس انجام می شود برجسب تبلیغاتی و انتخاباتی بزنند این پذیرفتنی نیست و همه هم و غم رئیس مجلس برای اداره بهتر مجلس و حل مشکلات مردم است.

وی تاکید کرد: قالیباف به دنبال حل مشکلات مردم است و تمام ظرفیت خود را برای این کار می گذارد. در کشور ما انتخابات برگزار می شود و اگر بخواهیم نیت خوانی کنیم، باید همه اقدامات مسئولان راسیاسی و انتخاباتی قلمداد کرد در حالی که بنده شهادت می دهم که قالیباف فقط به دنبال حل مشکلات مردم است بنابراین نباید همه موضوعات را با عینک تبلیغاتی و انتخاباتی ببینیم.

بیشتر بخوانید:

تشریح عملکرد شش ماهه مدیریتی مجلس یازدهم/ رئیس‌جمهور دریافت‌ کننده بیشترین تذکر

***

واکنش واعظی به احتمال حمایت دولت از لاریجانی

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم، در پاسخ به این سؤال که آیا دولت از علی لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 حمایت خواهد کرد، اظهار داشت:  دولت به‌معنای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری دخالت نمی‌کند، الآن هم زود است راجع به این موضوع صحبت کنیم و نمی‌دانیم که چه‌کسانی می‌آیند یا نمی‌آیند و برای پاسخ به این سؤال زود است.

وی افزود: باید از خود ایشان (علی لاریجانی) بپرسید که؛ برای انتخابات شرکت می‌کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

دولت از کاندیداتوری لاریجانی در ۱۴۰۰ حمایت می‌کند؟

***

درخواست اوکراین از ایران برای توضیح درباره حادثه سقوط هواپیما

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، همزمان با سالگرد سقوط این هواپیما در خاک ایران، اوکراین به همراه افغانستان، انگلیس، کانادا و سوئد با  صدور یک بیانیه مشترک خواستار توضیحات کامل ایران درباره جزئیات این حادثه شدند.

این پنج کشور در بیانیه خود آورده اند: ما ایران را مسئول می دانیم که عدالت را درخصوص این حادثه اجرا و به خانواده های قربانیان و کشورهای آسیب دیده غرامت کامل پرداخت کند.

این کشورها همچنین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران خواستند تا به طور کامل و دقیق درباره این حادثه توضیح دهد و اقدامات مشخصی اتخاذ کند که اطمینان دهد چنین حادثه ای هرگز تکرار نخواهد شد.

رئیس جمهور اوکراین نیز در این بیانیه آورده است: هیچ تردیدی وجود ندارد که تمام 176 سرنشین این پرواز در نتیجه اصابت دو موشک جان خود را از دست داده اند.

***

رئیسی درباره انتخابات 1400 به باهنر چه گفت؟

محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به برنا گفت: « ما ناچاریم اگر زمانی قانون اساسی اصلاح شد مجلس را در دو نقطه اداره کنیم و کشور ما حتما باید دو مجلسی باشد البته بسیاری از کشورها دو مجلسی هستند. مجلس منطقه ای و مجلس فدرال و ملی هم وجود دارد. بسیاری از نمایندگان به دنبال مشکلات منطقه خود هستند و می خواهند جاده و مدرسه ساخته شود بعد از چهل سال باید این اشکالات برطرف شود. برای تسلط نمایندگان به مفاد آیین نامه مجلس چند واحد کلاس درسی لازم است. من بعد از ده، پانزده سال حضور در مجلس مسلط شده بودم. اما مساله ریاست جمهوری جدا است ما در همین مجلس پنج شش نفر کاندیدای بالقوه ریاست جمهوری داریم که موضوع بسیار بدی است  بیرون از مجلس هم که کاندیدا الی ماشاالله داریم. من یکبار با یکی از خبرنگاران شوخی کردم و گفتم باید تعدادی از این کاندیداها را صادر کنیم. یکی از اشکالات این مجلس، سایه اندازی انتخابات 1400 بر مجلس است که موجب ناکارآمدی شده است...

ما با هر شرایطی به صحنه انتخابات می رسیم و معمولا به طور جدی، تصمیم گیری های انتخاباتی در دو ماه آخر است و انتخابات از فروردین ماه شکل می گیرد. تحلیل انتخابات این است که افراد زیادی خود را آماده می کنند و جامعه روحانیت فعال شده البته نباید با شورای ائتلاف به اختلاف بخورد. امیدواری وجود دارد که جامعتین بتواند جامعیت بیشتری ایجاد کند. در ارتباط با کاندیداها شایعه زیاد است اما به طور جدی قالیباف و رییسی مطرح هستند. خود من یک ماه پیش با رییسی صحبت کردم و ایشان به صورت جدی گفتند که من نمی آیم. ولی عوامل محیطی درباره حضور او تعیین کننده هستند.»

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا درباره عدم کاندیداتوری رئیسی در انخابات ریاست جمهوری به نامه نیوز گفت: «ما تا کنون شاهد مدیریت‌های مختلف در قوه قضاییه بودیم. در مدیریت آقای رئیسی بر این قوه، اما یک درخشش چشم‌گیرتری را شاهد هستیم. دقت داشته باشید که، چون قوه قضاییه در کشور ما مستقل است و رای قاضی هم قابل نقض نیست و به او جایگاه ویژه‌ای می‌دهد، در گذشته یک سری مشکلات داشته‌ایم. در واقع در کنار این استقلال باید نظارتی هم باید می‌بود تا این قدرت مسیر خلاف را نپیماید. متاسفانه بعضا قضات ما از این قدرت سو استفاده کرده و در مسیری قرار گرفتند که قدرت و جایگاه قوه قضاییه را تخریب کرد.

آقایی رئیسی در این وادی نظارت خوبی را ایجاد و اعمال کردند. توفیقاتی در این زمینه داشته‌اند، اما هنوز راه سختی را پیش رو دارند. ضمن اینکه آقای رئیسی هم به دلیل جوان بودن نسبت به سایر روسای قوه قضایه و هم به لحاظ اشراف بر این قوه نسبت به سایرین برای تصدی این قوه برتر است؛ لذا منطق مدیریتی حکم می‌کند که ایشان راه در پیش گرفته را متوقف نکند. اگرچه برای ایشان سهل‌تر است که از این بار سنگین شانه خالی کند. منافع مردم، اما حکم می‌کند که به کار خود ادامه دهد.»

***

رئیسی دستور رسیدگی به اسیدپاشی‌ها را صادر کند

«معصومه ابتکار»، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در گفت و گو با برنا در رابطه با "اسید پاشی در کشور" گفت: متأسفانه مواردی در زمینه اسید پاشی در کشور وجود دارد که مورد پیگرد قضایی لازم بعد اتفاق جرم قرار نمی‌گیرد. ممکن است دلیل های سیاسی یا رانت و قدرت مانع پیگیری آن شود که این جای نگرانی و تاسف دارد. زمانی که آقای رییسی تشریف آمدند امیدها نسبت به این مسأله که قرار است ایشان به این موضوعات و هرگونه جرم ورود و رسیدگی کنند افزایش یافت مخصوصا موضوع اسیدپاشی که یکی از زشت ترین و پرخشونت ترین رفتارها است.

او ادامه داد: آمرین خیلی از جرم ها امروز با قدرت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی مورد پیگیری قرار می گیرند البته همین انتظار هم می رود، بسیار هم قدردانیم که این امنیت را در کشور فراهم می کنند اما اسیدپاشی یک موضوع روشنی است، پیچیدگی ندارد و با تحقیقات اولیه به نتیجه می رسد. سوال این است که چرا به این پرونده ها رسیدگی نمی شود؟ این سوال بزرگی است که از ذهن مردم پاک نمی شود.

***

نامزدهای تکراری هم شانس پیروزی دارند

عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا درباره حضور چندباره برخی از افراد مانند رضایی و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری به خبرآنلاین گفت: «بنده مایل نیستم از افراد اسم ببرم اما این نظر را قبول ندارم که اگر یک فردی، یک بار نتوانست رأی مردم را کسب کند صلاحیت لازم را برای نامزد شدن مجدد ندارد...

بعضی از این افرادی که نام بردید، با وجود داشتن جایگاه بالا و رأی آوری بالا، بعضا به نفع دیگری کنار رفتند که همین مسئله در اذهان عمومی یک امتیاز مثبت برایشان تلقی می‌شود یعنی چسبندگی آنها به جاه و مقام به گونه‌ای نبوده که بر ماندن در جایگاه نامزدی ریاست جمهوری اصرار کنند. در حالی که ما بعضا افرادی را داشتیم که به اندازه رأی باطله هم، رأی نداشتند اما با وجود اینکه تعهد داشتند کنار بروند اما کنار نکشیدند.»

سلیمی نمین دراره احتمال نامزدی سردار محمد گفت: «بنده نمی‌دانم فردی که نام بردید کاندیدای ریاست جمهوری است یا نیست چون برخی می‎گویند او برای شهردار تهران شدن، خود را آماده می‌کند چراکه در انتخابات آتی، انتخابات شوراها را نیز خواهیم داشت. طبیعتا رویکرد برخی در ارتباط با انتخابات شوراها است بنده نمی‌دانم این فردی که از او نام بردید برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کند یا خیر. 

هر کدام از این افراد در جایگاه‌های خودشان منشأ یک توانمندی هستند یقینا ما به این توانمندی‌ها نیاز داریم و نباید این قابلیت‌ها را تخریب کنیم متاسفانه انتخابات در کنار منافع بسیار زیادی که دارد بدین معنا که مردم را به صحنه می‌آورد، موجب رشد آنها می‌شود و در عین حال قدرت تشخیص‌شان را بالا می‌برد، تبعات سوئی هم دارد که همان تخریب شخصیت‌ها است.»

***

تناقض اصلاح طلبان درباره یک فرایند قانونی

مشرق نوشت: «اقدام قانونی رئیس مجلس در اعلام موارد خلاف قانون آیین‌نامه مصوب دولت برای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به کام اصلاح‌طلبان خوش نیامده و آنها تمام استناداتی که در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ به جایگاه قانونی این هیات برای لغو مصوبات خلاف قانون دولت‌های نهم و دهم می‌کردند را از یاد بردند...

در زمان دولت‌های نهم و دهم، جریان اصلاح‌طلب به شدت به هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، علاقه‌مند شده بود و هر بار که این هیات، یک مصوبه دولت را خلاف با قوانین اعلام می‌کرد، با شانتاژ گسترده آن را نشانه قانون‌گریزی دولت عنوان می‌کردند و مطالب و تحلیل‌های فراوانی را هم منتشر می‌کردند و مدعی می‌شدند که هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین بار دیگر قانون‌گریزی احمدی‌نژاد را افشا کرد.

با شروع به کار دولت روحانی اما حساسیت جریان اصلاح‌طلب به نظرات هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین کاملاً فروکش کرد و دیگر این جریان، پیگیر تصمیمات هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین نبود...

با روی کار آمدن مجلس یازدهم و حائز اکثریت شدن اصولگرایان و جریان انقلابی در این مجلس، نگاه اصلاح‌طلبان به مجلس نیز کاملاً تغییر کرد که این تغییر کاملاً سیاسی نصیب هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس هم شده است.

رسانه‌های اصلاح‌طلب برخلاف روال سابق خود، اقدام اخیر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در ابلاغ نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره خلاف قانون بودن آیین‌نامه اخیر مصوب هیات دولت درباره قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها را سیاسی‌کاری خوانده‌اند.»

***

انتقاد مجید انصاری از صدیقی

مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با جماران، در واکنش به سخنان صدیقی در خصوص آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: کسانی که آقای صدیقی را می شناسند، سلیقه منبر و سخنرانی های ایشان را از دیرباز می دانند؛ نوعا تکیه بر مسائلی از همین قبیل است. یعنی تکیه بر خواب، معجزات و کرامات این و آن و احیانا نقل دیدارها و ملاقات های افراد با امام زمان(عج) و چیزهایی که امکان اثبات وجود ندارد و به قول ما طلبه ها مسائل شاذّی هست که اگر صحت هم داشته باشد، اولا استثناء است و ثانیا سیره و شیوه علمای دین و حتی ائمه اطهار(ع) بر بیان معارف از این طریق نبوده است. ولی اینکه صدا و سیما در برنامه های زنده خودش در موضوعات مهم دینی و بیان مسائل قرآنی که مستقیم با اعتقادات و دینداری مردم و معرفی چهره اسلام از دید جمهوری اسلامی ایران ارتباط دارد باید نهایت احتیاط و دقت را داشته باشد، من را واداشت که به این مسأله بپردازم.

انصاری گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چون به عالی ترین مقام رسمی کشور، مقام معظم رهبری، منتسب هست، چه ما بخواهیم و چه نخواهیم، مطالبی که در صدا و سیما پخش می شود و به خصوص وقتی تکرار می شود به صورت یک رویه در صدا و سیما ادامه پیدا می کند، طبعا تلقی شنونده چه در داخل و چه در خارج این است که این خط مشی جمهوری است و یا نگاه جمهوری اسلامی است به مسائلی که منتشر می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: متأسفانه بعضا آقای صدیقی خیلی راحت نقل قول ملاقات های افراد با امام زمان(عج) را نقل می کنند؛ به گونه ای که گویی ایشان مسئول دفتر ملاقات های حضرت هستند و خیلی ساده هرکسی می تواند ملاقات و هر مطلبی را بیان کند. در حالی که مسأله ملاقات حضرت امام عصر(عج) موضوع بسیار مهم و در سطح عظیمی است که اگر انجام هم شود آن کسی که دیدار می کند لب فرو می بندد و ادعایی نمی کند.

وی ادامه داد: چه طور توقع داریم با پخش این نوع حرف های بی پایه و اساس جوانان نسبت به دین و روحانیت جذب شوند؟! من می خواهم به جناب آقای صدیقی عرض کنم متأسفانه دینداری جوانان و مردم از ناحیه گفتار و رفتار نسنجیده ما عمامه به سرها به اندازه کافی آسیب دیده و خواهش می کنم با این نوع کشف و کرامات درست کردن ها آسیب بیشتر به دین مردم نزنید و دین و روحانیت را مضحکه خاص و عام نکنید.

انصاری یادآور شد: آیت الله مصباح یک عالم دینی و فیلسوف بوده و جناب آقای صدیقی آراء فلسفی، کلامی، اجتماعی و سیاسی ایشان را بیان کنند؛ هرکس مایل بود مراجعه و استفاده می کند. اینکه ما عادت کنیم هرکسی را خواستیم تعریف کنیم با یک خواب، خوابنما، کشف و کرامات و نقل قول از زید و عمرا که معلوم نیست خود آن زید و عمرا چه کسی هستند و ثانیا آنها چه چیزی گفته اند و ایشان چه چیزی مطرح می کند، مطمئن باشیم دکان های شیادی را باز کرده ایم برای کسانی که می خواهند با این شیادی ها یا دین را به مضحکه بکشانند و یا برای دنیای خودشان از اعتقادات عوام سوء استفاده مالی و غیر مالی بکنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۷۱۶۳۹۲۰:۴۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
هرکسی رئیس جمهور بشود برای مردم هیچ تفاوتی نداره.
ناشناس۱۷۷۲۳۷۹۱۰:۳۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ما خواهان معرفی تمام کسانی که از ارزهای ۴۲۰۰ تومانی سو استفاده کرده اند هستیم مدعی العموم باید به گزارش آقای نادران ورود کند و تمام سو استفاده کنندگان را دستگیر و قانون از کجا آورده ای را برای تمامی ثروت های کلام آنها اجرا کنند
ناشناس۱۷۷۳۵۸۴۱۸:۵۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
پس بیاید برای بهتر شدن وضعیت مردم شده به این اصلاحاتچی های بی تدبیر رای ندهید، مردم واقعا بخاطر تورم و گرانی و بی تدبیری این جماعت با خاک یکی شدند
ناشناس۱۷۷۹۹۷۴۱۰:۵۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
هیچکدام تایید نمی شوند
ناشناس۱۷۷۱۶۴۲۲۰:۴۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
FATF بخشی از ساختار وزارت خزانه داری امریکاست و با پیوستن به آن تحریم ها هوشمند و هدفمندتر می شوند و راههای دور زدن تحریم مسدود می شود.
ناشناس۱۷۷۱۶۵۲۲۰:۴۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
قانون گریزی دولت و ابلاغ و اجرا نکردن مصوبه های قانونی و سکوت اصلاح طلبان در این مسئله مایه تاسف و شرمساری است.
ناشناس۱۷۷۱۶۵۴۲۰:۴۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مجید انصاری با 60 هزار رای در انتخابات مجلس فقط باید سکوت نماید.
محسن۱۷۷۱۶۵۷۲۰:۴۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آقای انصاری دیر به این کارپرداخته ای سبو شکسته وهمه آبش ریخته است !!!چرا بخود نمی آیید ؟
ناشناس۱۷۷۱۶۶۲۲۰:۴۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
برخی شرکت های خارجی تولید کننده واکسن می خواستند مردم ایران را موش آزمایشگاهی کنند اما رهبر معظم انقلاب مانع اینکار شدند.
ناشناس۱۷۷۱۶۷۰۲۰:۵۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اصلاح طلبان کلا"دچار تناقض هستن و باید خودشان را اصلاح نمایند.
ناشناس۱۷۷۱۶۷۳۲۰:۵۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نه واکسن فایزر خیلی بده نه واکسن داخلی خیلی خوبه اما سوال اینه که چرا غربیا داروهای خاص رو تحریم کردن اما واکسن رو نه؟
ناشناس۱۷۷۱۶۷۶۲۰:۵۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
لوایح FATF به معنای خود تحریمی است و مغایر قانون اساسی است و نباید تصویب بشود.
ناشناس۱۷۷۱۶۸۲۲۰:۵۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نتیجه برجام بی فرجام که جان کری و روحانی و ظریف تضمین اش کرده بودند دقیقا"هیچ بود حالا وای به حال FATF که هیچکس آنرا تضمین نمی کند !
ناشناس۱۷۷۱۶۸۳۲۰:۵۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
صدیقی از امثال انصاری صادق تر است.
ناشناس۱۷۷۱۶۸۸۲۰:۵۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
حوادث آبان ماه 98 بدلیل بی تدبیری دولت و وزیر نفت و افزایش 3 برابری نرخ بنزین و افزایش بی رویه نرخ ارز و تورم و مشکلات اقتصادی و معیشتی شدید مردم بود.
ناشناس۱۷۷۳۴۸۷۱۸:۱۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
وقتی بنزین آزاد از ۱۰۰۰ تومان میشه ۳۰۰۰ تومان یعنی ۲۰۰۰ تومان افزایش یافته و ۲۰۰۰ تومان هم دو برابر ۱۰۰۰ تومان است.
ناشناس۱۷۷۱۶۹۴۲۱:۰۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
روحانی بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی باید در مورد کلییر نکردن آسمان کشور در شرایط حساس و جنگی پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۷۱۶۹۷۲۱:۰۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
لاریجانی همان روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس۱۷۷۱۷۰۱۲۱:۰۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واکسن فقط واکسن ایرانی نباید برای واردات واکسن های غیر ایمن خارجی هزینه کنیم.
ناشناس۱۷۷۱۷۶۹۲۱:۵۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واقعا سخنان اقای صدیق شبهات دینی جوانان را خیلی بیشتر کرده چرا ایشان بی ملاحظه سخنان بدون پشتوانه ودور از واقعیت بیان میکنند واقعا باید از خدا بترسند وشبهه ایجاد نکنند ومردم ومملکت ومسولین ونظام زا مضحکه دشمنان فرصت طلب نکنند
ناشناس۱۷۷۱۷۷۹۲۱:۵۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده امریکا : 3150 نفر از مردم پس از دریافت واکسن کووید 19 فلج شده و قادر به انجام فعالیت های عادی روزانه نیستند.
ناشناس۱۷۷۲۴۱۰۱۰:۴۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بهتر نیست هر کسی راه خودش روخودش تشخصی بده و براش تصمیم نگیریم؟
ناشناس۱۷۷۲۴۲۰۱۰:۵۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دروغ پراکنی چرا ؟ نمیخواهید بخرید نخرید .
احسان۱۷۷۱۸۳۴۲۲:۳۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آقای انصاری عزیز نفی شاگرد آقای بهجت کمکی به ترویج اندیشه شما می کند؟!...رقیب هراسی به چه قیمت؟!! آیا جبهه اصلاحات به جای بیان فضیلت های خود تنها از راه رقیب هراسی و تخریب می خواهد رای جمع کند؟! اندکی از فضایل خودتان را برای مردم نقل بفرمایید...به دیگران چکار دارید؟!
ناشناس۱۷۷۱۸۵۷۲۲:۵۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
باید قانونی وضع شود که کسانیکه بیش از دوبارکاندی ریاست جمهوری شده و رای نیاورده اند اجازه شرکت نداشت باشند اینها میخواهند علیرغم عدم مقبولیت در جامعه بهر نحوی شده بویژه با درصد پایین مردم خودشان را بمردم تحمیل کنند و اقدامات پو پولیستی چرک انجام میدهند
ناشناس۱۷۷۱۸۶۱۲۲:۵۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خوب است که یکی چیزی گفت ما که اجازه انتقاد نداریم.
حمید۱۷۷۱۸۷۱۲۳:۰۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
جالبه! آقای انصاری نسبت به خیلی از مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود داشته و هست، عکس العملی نداشته! حالا نسبت به یه موضوع کم اهمیت روزه سکوتش را شکسته!
ناشناس۱۷۷۱۹۰۷۲۳:۲۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
آقای انصاری حتما انتظار دارند که از صداوسیما فقط کرامات شیوخ اصلاح طلب و حاج آقای خاطره نقل شود و از خواب های ایشان سخن به میان بیاید! برای بقیه علما، مردم باید به آثارشون مراجعه کنند و فضا کاملا علمی و منطقی باشد!
as۱۷۷۲۱۳۲۰۸:۰۶:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
در خصوص صحبت های آقای انصاری باید بگویم ، با اینکه با مواضع سیاسی ایشان اصلا موافق نیستم اما... حرف حساب جواب ندارد.
ناشناس۱۷۷۲۳۳۳۱۰:۱۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
جناب انصاری بخشی از واقعیت را بازگو کردند. به هر حال اداره این کشور و تصمیمات سرنوشت ساز بر اساس همین تفکرات انجام می شود که کار ما به اینجا رسیده.
ناشناس۱۷۷۲۳۸۹۱۰:۳۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
آقای انصاری چه جوری می خوای به مردم بفهمانی که مخالف امام زمان (عج) هستی ؟ لطفا خود شما عمامه از سر بردارید تا بیش از این اسلام را زیر سوال نبرید .
ناشناس۱۷۷۳۵۲۷۱۸:۲۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر به این راحتی میتوان تهمت زدن و همچنان نام مسلمان را یدک کشیدن پس باید گفت مخالفان و حتی دشمنان امام زمان ،خرافه افکنان هستند نه منتقدان آنها ،
راستی۱۷۷۲۴۴۸۱۱:۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
متاسفانه مکتب تملق و چاپلوسی در کشور در جهت حفظ پست و مقام رایج است در کلیه سطوح.باید فکری کرد .
ناشناس۱۷۷۳۸۱۰۲۱:۲۳:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
واکسن ایرانی تا خرداد ۱۴۰۰ به بازار می‌آید مردم مهم نیستند اما تا اون موقع مسئولین چه خواهند کرد؟؟
ناشناس۱۷۷۶۴۳۵۱۲:۰۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
اقای انصاری راستی حسینی نسبت گروه شما و جناح چپ با براندازی نظام و خیانت به ارمان خمینی و کودتای سیاسی چیست ؟ لطفا از خاتمی بخواهید دقیقا در این زمینه موضع گیری کند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین