تور کیش؛ بهترین گزینه برای سفری به یاد ماندنی

گزارش بازرگانی،   3991018054

سفر جدا از اینکه به چه مقصدی باشد همواره جذاب است. سفر شما را با دنیایی از تجارب گوناگون روبرو می کند. روح و جسم شما را سرشار از لذت و آرامش می کند.  اما هنگامی که پای مقصد پیش کشیده می شود باید دست به انتخابی ناب بزنیم. انتخابی که در فرصت به دست آمده ما را با بهترین لذت ها روبرو کند. یکی از پیشنهادات ویژه برای سفر، جزیره ی زیبا و دوست داشتنی کیش است. کیش به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد. بی جهت نیست که تور کیش در زمره ی پرطرفدارترین تورهای داخلی قرار گرفته و عبارت رزرو تور کیش مدام در سایت های گردشگری جستجو می شود.

ساحل مرجانی کیش، انتخابی فوق العاده برای بازدید

یکی از پر جاذبه ترین مناطق کیش ساحل مرجانی آن است. منطقه ای که با آب های شفاف و زلالش ماهی ها و آبزیان زیبا را به نمایش می گذارد و تمیزترین آب های جزیره را به شما نشان می دهد. این شفافی و زلالی به سبب وجود مرجان هایی است که خاصیت تصفیه کنندگی دارند. در این منطقه اگر چه امکان شنا وجود ندارد اما تفریحات مهیجی را می توانید پیش رو داشته باشید. انجام تفریحات جذابی چون جت اسکی، شاتل ، پاراسل و غیره این منطقه را به یکی از شلوغ ترین جاذبه های کیش تبدیل کرده است. در ساحل می توانید از دوچرخه سواری لذت ببرید و در آلاچیق های ساحلی استراحت کنید. این منطقه به علت نزدیک بودن به هتل ارم و دایوش می تواند برای مسافران مقیم در این هتل ها به راحتی در دسترس باشد. بنابراین برای دسترسی راحت به ساحل مرجانی کیش می توانید این هتل ها را از لیست رزرو تور کیش انتخاب کنید. در صفحه ی رزرو تور کیش از تبریز نیز شاهد هتل های بسیاری برای اقامت خواهید بود.

سوغاتی های جزیره کیش

یکی از بخش های دوست داشتنی هر سفری خرید سوغاتی است. شما می توانید از کیش با دستی پر برگردید. سوغاتی های این جزیره شامل بسیاری از صنایع دستی چون محصولات حصیری و سفالی و زیور آلات و لوازم تزئینی و دیگر دست سازه های هنرمندان این منطقه است. بخشی از سوغاتی های جزیره نیز شامل خوراکی هایی مثل شکلات، قهوه، میگو و خرما است. در تور کیش از تهران می توانید انواعی از این سوغاتی ها را خریداری کنید.

انتخاب زمان مناسب برای رزرو تور کیش

زمان مناسب سفر به کیش را می توان بر اساس گزینه های مختلفی مشخص کرد. این گزینه ها شامل آب و هوا، خلوتی و شلوغی جزیره و برخورداری از تفریحات و جاذبه های خاص جزیره است. از نظر آب و هوایی بهترین زمان برای سفر اواسط پاییز تا اواسط بهار است. در این ایام جزیره را در بهترین آب و هوا خواهید دید. اما اگر دوست دارید پای جشنواره ها و جنگ های کیش بنشینید تابستان را انتخاب کنید. در این فصل می توانید از شب گردی در کیش لذت ببرید. توجه داشته باشید که در تعطیلات نوروزی جزیره را در شلوغ ترین زمانش خواهید دید. در این ایام قیمت تور کیش و بلیط تفریحات کیش نیز افزایش پیدا می کند.

برای تفریحات کیش زمانی ویژه اختصاص دهید

کیش شهر تفریحات خاص و متفاوت است. در میان جاذبه های کیش باید صفحه ای تازه برای تفریحات کیش باز کرد و در میان این تفریحات باید برای تفریحات دریایی اهمیتی خاص قائل شد. تفریحات کیش بویژه تفریحات دریایی یکی از عمده ترین دلایل جذابیت و محبوبیت تور کیش است.  این تفریحات شما را در عمق آب فرو می برد تا جایی که می توانید با انواع گونه های دریایی و آبزیان سلفی بگیرید. شما سوار بر کشتی آکواریوم در زیر دریا به تماشای شکار ماهیان می نشینید و دنیایی از شگفتی را مشاهده می کنید. تور کیش از اصفهان می تواند با سوار شدن بر این کشتی آکواریوم سفری فوق العاده باشد.

قیمت تور کیش با در نظر گرفتن عوامل مختلف

قیمت تور کیش تحت عوامل مختلف می تواند متغیر باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن این عوامل قیمت تقریبی تور کیش خود را تخمین بزنید. یکی از این عوامل کیفیت هتلی است که برای اقامت رزرو می کنید. اگر هتلی لوکس چون هتل ترنج یا داریوش یا پانوراما را انتخاب کنید مسلماً هزینه ی بالاتری خواهید پرداخت و در عوض از خدمات بیشتری بهره مند خواهید شد. اگرهم هتلی دو یا سه ستاره چون فانوس را انتخاب کنید می توانید شاهد پایین آمدن قیمت تور کیش خود باشید.

قیمت سفر شما با توجه به انتخاب زمینی یا هوایی بودن تور نیز متغیر خواهد بود. سفر هوایی هزینه ی بالاتری برای شما به همراه دارد و البته سفر آسوده تری را نیز نصیب شما خواهد کرد. به هر حال اگر مسیر کوتاهی تا کیش دارید می توانید با رزرو تور کیش زمینی از هزینه های سفر خود کم کنید و ازتماشای جاذبه های مسیر نیز لذت ببرید. ولی اگر مسیری طولانی در پیش دارد تور هوایی به نفع شماست.

از دیگر عوامل تأثیر گذار در قیمت تور کیش خدمات و تعهدات تور است. تور کیش معمولاً رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت را شامل می شود. البته برخی خدمات دیگر نیز علاوه بر این ها می تواند در تور کیش گنجانده شود. خدماتی مثل ترنسفر رایگان و یا تخفیفات برای بازدید از جاذبه ها و تفریحات کیش.

شما با رزرو تور کیش لحظه آخری و رزرو تور کیش ارزان قیمت می توانید سفر به کیش را با هزینه ی کمتری تجربه کنید.

بازدید از دیدنی های کیش را در برنامه ی خود قرار دهید

جزیره ی کیش پر از جاذبه های دیدنی و چشم نواز است. انواع جاذبه های تفریحی، زیارتی و تاریخی در این شهر در لیست برنامه ی تور کیش شما قرار دارد. یکی از دیدنی ترین  این جاذبه ها شهر زیر زمینی کاریز کیش است. در این شهر که گفته می شود 2500 سال قدمت دارد، شاهد قنات هایی هستید که یادگاری به جا مانده از دوران کهن است. همچنین مجموعه درخت سبز را پیش رو خواهید داشت که محیطی سرسبز و بکر را با درختانی که شاخه های آویزانشان به زمین کشیده شده است به شما نمایش می دهد. همچنین در این جزیره می توانید از پارک دلفین ها و باغ پرندگان نیز دیدن کنید. با رزرو تور کیش ارزان از مشهد از نمایش جالب دلفین ها شگفت زده خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین