اطلاعیه خانواده شهید فخری زاده درباره تغییر نام یک خیابان

اجتماعی،   3991003131 ۸۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

خانواده شهید فخری زاده با انتشار بیانیه‌ای به تغییر نام خیابان محمدرضا شجریان به شهید محسن فخری زاده واکنش نشان دادند.

اطلاعیه خانواده شهید فخری زاده درباره تغییر نام یک خیابان

به گزارش الف، در این بیانیه آمده است:

همی گویم و گفته ام بارها

بود کیش من مهر دلدارها


ملت عزیز و فرهنگ پرور ایران اسلامی
سلام علیکم

بنا بر اخبار و اطلاعات واصله، عنوان تابلوی خیابان زنده یاد استاد محمدرضا شجریان در منطقه دو شهرداری تهران بدون هماهنگی با مسئولان دست اندرکار به نام شهید دکتر محسن فخری زاده" تغییر نام یافته است.

با عنایت به علاقمندی و احترام شهید عزیزمان به هنر و موسیقی اصیل ایرانی و زبان و ادبیات فاخر پارسی به عنوان ارکان جدائی ناپذیر فرهنگ غنی ایران اسلامی، هرگونه تغییر در نام ها و نمادهای این عرصه دور از اندیشه و سیره آن شهید راه علم و دانش و اقتدار میهن عزیزمان می باشد.

با تقدیر و تشکر از ابراز احساسات ارادتمندان به ساحت شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید دکتر محسن فخری زاده به استحضار می رساند هرگونه تغییر در نامها و عناوین معابر و خیابانها باید از طریق مراجع رسمی صورت گیرد و اقداماتی خارج از رویه های جاری، شایسته و به مصلحت نمی باشد.

همچنین با اقدام شورای اسلامی شهر تهران در همان ساعات ابتدایی این ترور ناجوانمردانه، نام خیابان "صنایع" به "شهید محسن فخری زاده" نامگذاری گردید و مقدمات لازم جهت نام گذاری یکی از خیابانهای اصلی شهر تهران نیز در دستور قرار گرفته است.

بی تردید جهاد علمی شهید دکتر فخری زاده که سالیان سال با نیتی خالصانه در گمنامی و بی نامی برای تقویت پایه های اقتدار دفاعی و ایجاد وحدت، عزت و همدلی میان آحاد مردم شریف و فرهنگ پرور ایران اسلامی صورت گرفت، نباید با اقدامات وحدت شکن و تفرقه انگیز خدشه دار گردد.

بی شک سیره و اندیشه آن شهید بزرگوار مبتنی بر زدودن زنگارهای جهل و تعصب و اقدامات علمی ایشان بر پایه قطع وابستگی فنی و دانشی کشور از بیگانگان بنا شده و همه علاقمندان به فراگیر شدن این گفتمان ارزشمند که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام اسلامی است باید تلاشی جهادگونه و عزت آفرین داشته باشند و اینگونه است که نام جهادگران و فخر آفرینان عرصه علمی کشور نامدار و بلند آوازه می شود.

با تقدیم احترام خانواده دانشمند شهید محسن فخری زاده

سوم دی ماه

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۴۸۰۴۲۲۲:۵۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳
آفرین بر شما که از وهن این شهید والامقام که بر اثر اقدامات گروهی جاهل به وجود آمده بود جلوگیری کردید.
ناشناس۱۷۴۸۰۸۶۲۳:۱۷:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳
درود برشما . این پیام زیبا وبه موقع بود.احتیاج به همدلی داریم نه اختلاف وتنفر
ناشناس۱۷۴۸۰۸۹۲۳:۱۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۳
جدا این فراست و شعور از سوی خانواده شهید فخریزاده باعث مسرت است و جای تبریک دارد ای کاش سایر افرادی که با شهدا نسبت دارند اندکی از این خانواده محترم بیاموزند و خود را مرکز گردش کائنات ندانند
ناشناس۱۷۴۸۱۰۱۲۳:۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۳
من فقط در عجبم از رفتار پدر مرحوم احمدی روشن!!! که چطور در قضیه ترور فرزندش بازی .. خورد و مورد سو استفاده قرار گرفت، اما باز هم عبرت نگرفته و وارد بازیهای سیاسی ..میشود!!!
ناشناس۱۷۴۸۱۰۵۲۳:۲۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳
آفرین به این خانواده گرانقدر واقعا این پدر احمدی روشن حرکات و رفتارهاش در حد و شأن یک خانواده شهید ن.. و با حاشیه ای که ایجاد می‌کنه اجر و قرب فرزند شهیدش رو هم از بین برده یکی نیست بگه حاجی ..،.. بشین دو سوره قرآن بخوان که ثوابش بره برای فرزند شهیدت
ناشناس۱۷۴۸۱۱۳۲۳:۳۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳
آفرین به خانواده شهید فخری زاده
صابر صبا۱۷۴۸۱۲۲۲۳:۴۳:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۳
موجب سپاس است این موضع فاخر خانواده معزز شهید مکرم فخری زاده ، متاسفانه برخی با این نوع رفتار غیر قانونی می خواهند بخشی از مردم رامقابل قهرمانان شهید قرار دهند. این نوع رفتار بیشتر خدمت به دشمنان است تا به نظام.
مهدی۱۷۴۸۱۲۴۲۳:۴۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۳
احسنت
ناشناس۱۷۴۸۱۳۷۲۳:۵۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۳
به این میگن یه بیانیه درست در مقابل یک حرکت نادرست و زشت درود بر این شهید و خانواده آن شهید و خدا رحمت کند استاد شجریان را
ناشناس۱۷۴۸۱۳۹۲۳:۵۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳
احسنت به هوشیاری این خانواده شهید عزیز و تاسف به حال متعصبین ..ی که با اقدامات نسنجیده خود دستاوردی جز تخریب نیروهای انقلابی واقعی را ندارند.
ناشناس۱۷۴۸۱۶۲۰۰:۲۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
قابل توجه عوامل خودسر
ناشناس۱۷۴۸۱۸۱۰۰:۴۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
میشه بفرمایید معنی دانشمند یعنی چی؟
ناشناس۱۷۴۸۱۸۳۰۰:۴۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
خانواده محترم شهید فخری زاده. ببخشید جناب فخری زاده دکترای چی داشتن و از کدام دانشگاه؟ لطفاً اطلاعات دقیق و مستند ارائه بدین
ناشناس۱۷۴۸۹۵۰۱۶:۴۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
دکترای فیزیک هسته ای دکتر فریدون عباسی هم استاد راهنمای دکترای ایشان بودند
ناشناس۱۷۴۹۱۰۲۱۹:۲۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
از صهیونیستها بپرس که شهیدش کردن ظاهرا اونا را قبول داری
ناشناس۱۷۴۹۲۲۸۲۱:۲۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۴
مخاطبانی که منفی میدن میشه دلیل منفی دادنشون را از این سؤال کننده محترم ذکر کنند. ایشان فقط سؤال کرده و دنبال جوابه چرا تعصبی برخورد می کنید
ناشناس۱۷۴۸۱۸۶۰۰:۴۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۴
با تقدير از واكنش اين خانواده با عنايت به نامگذاري دو خيابان به نام اين شهيد شايسته تر بود رسما وشفاف با اين اقدام مخالفت واز موضع گيري..پرهيز مي نمودند
ناشناس۱۷۴۸۱۹۴۰۱:۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
من نسبت به اين شهيد آشنايي نداشتم با اين بيانيه فهميدم قطعاً ايشان عاشق اين آب و خاك بوده اند و در اين راه جان داده اند خدا اين كشور را از جاهل و دروغگو حفظ كند
ناشناس۱۷۴۸۱۹۵۰۱:۱۵:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۴
خیلی جالبه که تو ایران بعضی ها ذره بین برداشتن دنبال نفوذی میگردن، خب نفوذی چیکار میکنه؟ دشمن چیکار میکنه؟ بین مردم تفرقه ایجاد میکنه، مردم را میندازه به جون هم. شجریان بین بسیاری از ایرانیان خیلی محبوب است، فخری زاده هم برای خیلی از ایرانیان بسیار محترم است، حالا برید ببینید چه کسی اینکار را انجام داده و بین مردم اختلاف ایجاد کرده، اون آدم نفوذی هست! خیلی پیدا کردن نفوذی ها کار سختی نیست! چون اثرات اعمالشون و گندی که به مملکت میزنن خیلی واضح و روشن هست! احتمالا کسی را که پیدا خواهید کرد.. .. .. .. ادعای انقلابی بودن دو آتشه هم داره! بعد جالب اینجاست که بعضی از ابله های داخلی فکر میکنن وقتی رهبر میگه نفوذی، باید برن دنبال بلوندها و چشم هابی ها و کرواتی ها دنبال نفوذی بگردن. ناآگاهی تا کجا..
جهان۱۷۴۸۱۹۷۰۱:۲۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود بر خانواده شهید بزرگوار قطعا این کار باعث تفرقه و حس نفرت پزاکنی می شد. و کسانی که قصد این کار را داشتند در وحله اول به آرمان آن شهید همام خیانت می کردند و بعد به ایران عزیز.
عمران۱۷۴۸۱۹۸۰۱:۲۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
« سیره و اندیشه آن شهید بزرگوار مبتنی بر زدودن زنگارهای جهل و تعصب و اقدامات علمی ایشان بر پایه قطع وابستگی فنی و دانشی کشور از بیگانگان بنا شده» ای کاش زنگارهای جهل و تعصب زدوده شود.
ناشناس۱۷۴۸۲۰۱۰۱:۲۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
بسیار عالی
چراغی۱۷۴۸۲۱۰۰۱:۳۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آفرین. عزت شما پایدار.
ناشناس۱۷۴۸۲۲۲۰۲:۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
عجب!!!
ناشناس۱۷۴۸۲۲۳۰۲:۱۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
هزاران آفرین به این خانواده. کاش همه یک روزی یاد بگیریم آدم ها رو با کارهایی که در حوزه تخصصی خودشون انجام میدن قضاوت کنیم نه اعتقادات و افکارشون. مسلمان بودن یا مسیحی بودن یا حتی بی دین بودن آدم ها، تا زمانی که آزاری رو متوجه کسی نکنه مطلقا به هیچ کس ربطی نداره.
ناشناس۱۷۴۸۲۴۲۰۳:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ایول .روح شهید شاد
ناشناس۱۷۴۸۲۴۳۰۳:۵۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
با عرض ارادت به شهید بزرگوار فخری زاده و سایر شهدای گرانقدر ایزان عزیز . وتقدیر از خانواده محترم ایشان بخاطر این درایت داشتن اینچنین اندیشه باعث همدلی بیشتر در جامعه ایران گرامی خواهد شد. خداوند روح تمام سفرکرده های مهین رو قرین رحمت واسعه خود قرار بده .
ناشناس۱۷۴۸۲۴۹۰۴:۰۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
یک عده سبک مغز اقدام به این کار زشت نمودند
ناشناس۱۷۴۸۲۵۰۰۴:۰۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
قوه قضائیه باید برخورد شدیدی بکنه با این عده قانون شکن
ناشناس۱۷۴۸۲۶۲۰۵:۳۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
احسنت.
ناشناس۱۷۴۸۲۶۶۰۵:۵۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۴
فرصت طلب ها خجالت بکشید
ناشناس۱۷۴۸۳۰۰۰۷:۴۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۴
یک لحظه فکر کردن بهتر از سالها عبادت کردن است چرا از این عادت بد فاصله نمیگیریم همه چیزمان با احساسات عجین شده مملکت داری، مدیریت، سخن گفتن، شعار دادن همه و همه با احساسات عجین شده که ته ش هم نا امیدی و پشیمانی است
ناشناس۱۷۴۸۳۰۵۰۷:۵۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۴
یعنی به کشوری که قوانینش توسط هفت هشت نفر متعصب .. به راحتی آب خوردن زیر پا گذاشته میشه و جلوی خواست میلیونها نفر می ایستن میتوان امید اصلاح داشت؟!
ناشناس۱۷۴۹۲۷۶۲۲:۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۴
مهم تعداد اين آدمها نيست، قدرتشون و قدرت حاميانشون مهمه
ناشناس۱۷۴۸۳۳۲۰۸:۲۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود بر این خانواده فرهیخته و اهل خرد.
محمد قاسمی۱۷۴۸۳۴۱۰۸:۳۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آفرین به خانواده ی شهید دوری از تفرقه بین مردم بهترین راه برای پایداری ملت بزرگ ایرانه برخی نادانسته دنبال جدایی بین سلایق مختلف هستند
ناشناس۱۷۴۸۳۴۹۰۸:۵۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
فکر نکنیدمردم از پس شش هفت نفر .. متعصب بر نمیان ،دیگه خسته اند از اینهمه خودمحوری و خشک مغزی که یک اقلیت .. ،میگویند یک کشور باید مطابق میل ما اداره شود ،چیزی مثل بالا رفتن همین جماعت از دیوارهای سفارتخانه ها و تحمیل هزینه اش به مردم یک کشور ،..
ناشناس۱۷۴۸۳۵۲۰۸:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
جالبتر واکنش انفعالی فرماندار که فرموده اند چون برای نام شجریان با ایشان هماهنگی نشده غیر قانونی بوده،یعنی تمام خیابانها و کوچه پس کوچه های تهران با هماهنگی فرماندار نامگذاری شده ،با تسلیم بی‌قید و شرط تمامی پیکره قانون یک کشور در برابر اقدام خودخواهانه .. چند نفر لباس شخصی ،باید فاتحه قانون را خواند
ناشناس۱۷۴۸۳۶۵۰۹:۰۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
دمتون گرم
ناشناس۱۷۴۸۳۷۳۰۹:۲۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آفرین به این اندیشه ستودنی خانواده شهید فخری زاده . این گونه رفتارهای وحدت شکنانه اگر توطئه دشمنان نباشد ، مطمئناً دشمن شاد کن و به ضرر ملت بزرگ ایران است .
ناشناس۱۷۴۸۳۷۴۰۹:۲۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
مشخص است که هم شهید سلیمانی و هم شهید فخری زاده فرزندان آگاه و بافرهنگی تربیت کرده اند .
ناشناس۱۷۴۸۳۷۹۰۹:۲۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
عده ای در این کشورفعال مایشا هستند و همه میدانیم .. چه کسانی اینها را حمایت می کنند که جرات ایستادن در مقابل همه مردم و قانون را دارند!
ناشناس۱۷۴۸۳۸۱۰۹:۲۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
این نشان‌دهنده قدرت افکار عمومی است که از طریق شبکه‌های اجتماعی منعکس میشود.
ناشناس۱۷۴۸۳۸۴۰۹:۲۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
من استاد شجریان را ترجیح میدهم
ناشناس۱۷۴۹۱۰۸۱۹:۳۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ان شاالله با همون هم محشور می شوی
عامو رضا۱۷۴۸۳۹۴۰۹:۳۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
عقلانیت شما بخوره تو سر یه عده آدم بی خرد! سپاسگذار شما و شهید شما خواهیم بود برای همیشه تاریخ
ناشناس۱۷۴۸۴۰۹۰۹:۴۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ایول خانواده و روحت شاد شهید عزیز
علی کریمی۱۷۴۸۴۱۱۰۹:۴۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
هزاران درود به بزرگواری و حس وحدت طلبی خانواده محترم شهید دکتر فخری زاده که باید همه ما مردم ایران اسلامی این منش والا را به عنوان الگوی رفتار های خود قرار دهیم.
ناشناس۱۷۴۸۴۱۲۰۹:۵۰:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
عکس روی تو چودر آینه جام افتاد
آفرین۱۷۴۸۴۱۳۰۹:۵۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
من به نوبه خودم از خانواده آقای فخری زاده بابت این اطلاعیه تشکر میکنم و از اینکه اجازه ندادند از نام این عزیز استفاده های سیاسی غیر معمول بشود قدر دانی میکنم. و متاسفم برای پدر احمدی روشن .. جای قوه قضاییه کجاست که به این ترور های شخصیتی رسیدگی کند؟ اشخاصی مانند احمدی روشن شجریان فخری زاده و امثال اینها متعلق به تمامی وطن ایران است و کسی حق انحصار برای طیف سیاسی ندارد. لطفا برخورد کنید تا از این اتفاقات جلوگیری شود. البته اگر خود جوش نبوده چون خود جوش که باشه قانون عمل نمیکنه
ناشناس۱۷۴۸۴۱۷۰۹:۵۳:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
جالبه بعضی ها شدن کاسه داغتر از آش!
ناشناس۱۷۴۸۴۲۳۰۹:۵۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
سلام روح شهید عزیزمان شاد و یادش گرامی باد
محمدی۱۷۴۸۴۶۰۱۰:۲۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
شهدا همیشه در دل مردم جای دارند، حرکت عده ای معدود تفرقه.. با سوءاستفاده از نام شهید، فقط موجب ایجاد چند دسته گی در بین مردم عزیز می شود، احترام شخصیت های علمی، مذهبی، فرهنگی و ملی باید حفظ شود. ضمن برخورد قاطع با عوامل این حرکت خفیف و دشمن شاد کن ضرورت دارد سریعا وضعیت نام خیابان به حالت اولیه برگردد.
یوسف۱۷۴۸۴۶۴۱۰:۲۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
به این دانشمند شهید عزیز و خانواده محترمشان افتخار می کنیم
حمید۱۷۴۸۴۷۲۱۰:۳۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود بر خانواده فهیم شهید فخری زاده که مانع خوراک جدیدی برای بیگانگان و عواملشان درایران شدند
ناشناس۱۷۴۸۴۷۵۱۰:۴۴:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
تیر تندروها به سنگ خورد!
ناشناس۱۷۴۸۴۷۶۱۰:۴۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
برخورد خانواده بسیار مناسب وقابل تقدیراست. ولی فضا برای تندرو ها به قدری باز است که هفت نفر می روند وتابلو را عوض می کنند!!!!
ناشناس۱۷۴۸۴۸۷۱۰:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۴
کشور بی صاحب و بی قانون..ه
مرتضی@۱۷۴۸۴۹۹۱۱:۰۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آفرین
ناشناس۱۷۴۸۵۰۸۱۱:۱۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
بسیار عالی. ولی این گروهای فشار این چیزها سرشان نمی شود!
سلام۱۷۴۸۵۲۴۱۱:۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود بر خانواده فهیم شهید فخری زاده. بزرگترین ضربه ای که افراطیون به دین زدند ایجاد مواجهه دین و فرهنگ و تمدن ایران است
ناشناس۱۷۴۸۵۳۴۱۱:۲۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آفرین.
ناشناس۱۷۴۸۵۵۵۱۱:۴۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
امید است این موضعگیری درست عده ای را در سوءاستفاده از نام شهدا متنبه کرده باشد
ناشناس۱۷۴۸۵۵۶۱۱:۴۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود بر شما ، آفرین به شما
ناشناس۱۷۴۸۶۰۳۱۲:۱۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
کاسه های داغتر از آش مگه میتونن بی خیال بشن؟ اینا نونشون رو از همین کارا درمیارن. الان میگن خانواده چیکارس ما خودمون تشخیص میدیم.
ناشناس۱۷۴۸۶۱۸۱۲:۱۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آفرین به این خانواده محترم که بازیچه اصحاب قدرت و ثروت نشده اند
یه بنده خدا !۱۷۴۸۶۸۰۱۳:۰۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ماشاءالله ماشاءالله از اون شهید گرانمایه ، اینچنین خانواده‌ای فهیم و ولایی دور از ذهن نیست . خداوند به این خانواده محترم صبر و اجر و سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرماید .
ناشناس۱۷۴۸۶۹۰۱۳:۰۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود بر این خانواده و وای بر هرکسی که از خون شهدا برای خود و اطرافیانش سفره پهن کرده و خانواده های داغ دیده شهدا رو برای تحجر تحریک می کند.
امیر حسین سلطان/تهران۱۷۴۸۶۹۳۱۳:۱۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
با درود به روح بلند شهید محسن فخری زاده و سپاس از خانواده فهیم آن شهید بزرگوار - قابل توجه جناب فرماندار محترم و سایر مسئولان شهر تهران
ناشناس۱۷۴۸۶۹۶۱۳:۱۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
درود خدا بر شهیدان میهن درود خدا بر پرچمداران علم و فرهنگ و هنر درود خدا بر خادمان ملت مگه مملکت قانون نداره؟ مدعی العموم الان احساس وظیفه نکرده؟
ناشناس۱۷۴۸۷۴۲۱۳:۴۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۴
حقیقتا خانواده هایی امثال شهیدفخری زاده چشم چراغ ملت بایدباشند ؛درود برشرفشان وروح شهیدفخری زاده شاد
ناشناس۱۷۴۸۸۰۳۱۴:۴۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۴
این همه خیابان در تهران هست. اینکه عده ای اصرار دارند که خیابان مرحوم شجریان را به نام شهید فخری زاده تغییر نام دهند اصلا منطقی و عاقلانه نیست.
ناشناس۱۷۴۸۸۳۱۱۵:۰۹:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۴
احسنت اين دانايى و هوشمندى و فرهنگ و وطن پرستى است ، روح دانشمند شهيد عزيزمان شاد و سلامتى و عزت همراه خانواده بزرگوارش باد .
ناشناس۱۷۴۸۸۹۷۱۵:۵۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
آقای احمدی روشن قرار نیست خود را صاحب مملکت بداند و از روی تعصب کارهای ناآگاهانه انجام دهد . ایشان باید .. به این عمل ناشایست خود جوابگو باشد ..
ناشناس۱۷۴۹۰۴۵۱۸:۳۶:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۴
مگر نام دکتر محمد مصدق فراموش شده که هیچ کوچه ای به اسم ایشان نیست .‌
کوله باری بردوش۱۷۴۹۰۶۹۱۹:۰۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
خدا رحمت کنه شهید فخری زاده رو با این بچه های فهمیده ومسوولیت پذیری که تربیت کرده. روح شهید شاد ویادش جاویدان باد وراهش پررهرو.
رضا۱۷۴۹۰۹۷۱۹:۲۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ایا کسانی که این اقدام را انجام داده اند بدنبال اختلاف افکنی بین مردم و همچنین مردم و مسئولین نبوده اند؟
کریم۱۷۴۹۱۹۵۲۰:۵۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۴
به فکر جوانان باشید که بدبخت تمام دار و ندارش فروخت که یه مسکن بگیر که زندگی کنه نه زندگی نکرد بلکه به طلاق کشیده شد هنوزهم نگرفته شما به فکر چه هستین درود بر شیری که خوردین چه جوابی دارید برای خدا مردم دیگه خسته شدن
ناشناس۱۷۴۹۲۶۱۲۲:۰۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۴
بعيد است اين عده كه حتما عده اي پشتيبان پشت پرده دارند اصلا بدانند دكتر فخري زاده كه بوده وچه مي كرده مملكت ايران از عوام زدگي و.. فرصت طلبي رنج مي برد موضع خانواده شهيد قابل تقدير است
ناشناس۱۷۴۹۳۵۳۰۰:۱۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۵
آفرین بر مرام و معرفت خانواده محترم این شهید بزرگوار . خدا حفظتان کند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین