تبلیغات در گوگل با آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ

گزارش بازرگانی،   3991001037

برای راه‌اندازی بهینه‌ترین کمپین تبلیغ در گوگل به سایت نوین مارکتینگ مراجعه کنید.

 در حوزه تبلیغات آنلاین، تبلیغات در گوگل یکی از ساده‌ترین، زودبازده‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی است و شرکت نوین مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران خدمات تبلیغ در گوگل را برای صاحبان مشاغل راه اندازی و مدیریت میکند. 

تبلیغات در گوگل نوعی از تبلیغات کلیکی محسوب می شود . در زمان راه اندازی کمپین تبلیغ در گوگل ، سایت شما در صدر نتایج گوگل ظاهر می شود و به سادگی می توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید و سود فروش آنلاین خود را بالا ببرید. 

چگونه کمپین تبلیغ در گوگل خود را مدیریت کنیم؟

برای مدیریت کردن کمپین تبلیغات گوگل علاوه بر تسلط به پنل گوگل ادوردز لازم است تجربه لازم برای مدیریت هزینه های تبلیغ در گوگل  و بهینه سازی نرخ تبدیل را نیز داشته باشید. به همین دلیل نوین مارکتینگ برای راه اندازی کمپین های بهینه تبلیغات در گوگل و کاهش هزینه های تبلیغاتی برای صاحبان مشاغل، کمپین های تبلیغاتی خود را به صورت مدیریت شده راه اندازی و مانیتور میکند و به نوعی دغدغه مدیریت کمپین را برای صاحبان مشاغل برطرف کرده است. 

منظور از بهینه سازی نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل چیست؟

زمانی که سایتی به نتایج ابتدایی گوگل میرسد برای این جایگاه زمان و هزینه صرف کرده است پس لازم است این هزینه از طریق بستر وب به کسب و کارش بازگردد. اما زمانی که شما سایت و تبلیغات خود را برای کاربران بهینه نکرده باشید در چرخه بازگشت سرمایه موفق نخواهید بود زیرا برای تبدیل کاربر ساده به مشتری فاکتورهای بیشتری از لینک یک بودن لازم دارید. به همین دلیل کارشناسان ما تبلیغات کلیکی را با هدف بهینه سازی نرخ تبدیل بهینه میکنند و برای تحقق این هدف فاکتورهای زیادی را در نظر میگیرند. به بیان ساده تر کارشناسان ادوردز نوین مارکتینگ با هدف ارائه کمپین‌های بهینه تبلیغات در گوگل همچون نیروی انسانی متعلق به شرکت شما برای کمپین شما وقت می گذارند تا با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهینه ترین کمپین تبلیغ در گوگل را با سود بالاتر برایتان رقم بزنند. 

نوین مارکتینگ نماینده رسمی گوگل در ایران 

نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران، با تبلیغات در گوگل به رشد کسب و کارتان در بستر آنلاین کمک می‌کند. یکی از مهم ترین ویژگی ها در تبلیغات آنلاین قابلیت اندازه گیری آن است. به طوریکه در پایان هر کمپین تبلیغاتی شما به سادگی می‌توانید میزان سود فروش خود را اندازه گیری کنید و با بررسی رفتار کاربرانتان برای کمپین های آینده، تبلیغات هدفمند تری را راه اندازی کنید.  همچنین نوین مارکتینگ در کنار خدمات تبلیغات در گوگل، خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیز ارائه می‌کند. 

در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. البته این میزان جستجو موضوعات بسیار متنوعی را شامل می‌شود، اما مشتریان بالقوه شما معمولا با جستجوهای مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند. بنابراین در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید

 در دنیای مدرن تجارت الکترونیک ارزش کمپین های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به قابلیت اندازه گیری میزان موفقیت آن است. پلتفرم گوگل ادوردز با پلن مدیریتی  Google ADS برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می‌کند که از ابتدا تا انتهای روند تبلیغ در گوگل را با استفاده از داده‌های آماری  مشاهده و بررسی کنند تا به صورت شفاف مشخص شود هزینه تبلیغاتی آن ها به چه صورت در چرخه بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. همچنین این داده‌ها به شما کمک می‌کند که بر اساس رفتار مخاطبانتان، نیاز آنان را به درستی درک کنید تا برای آینده بتوانید کمپین‌های تبلیغات در گوگل بهینه‌تر و موفق تری را راه‌ندازی کنید. برای راه اندازی کمپین تبلیغ در گوگل به NovinMarketing.com مراجعه کنید و از کارشناسان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ مشاوره بگیرید. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین