آیا قالیشویی برای تعمیر فرش خوب است؟

گزارش بازرگانی،   3990923059 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

چرا قالیشویی؟

اگر فرشتون خراب شده، پاره شده، رنگاش قاطی شده یا به هر شکلی آسیب دیده است نیازی نیست کلا فرشتان را دور بیندازید. قالیشویی فرش شما را مثل روز اول تعمیر می کند و به شما تحویل می دهد.

امروزه بهترین قالیشویی ها، انواع خدمات قالیشویی را انجام می دهند. بهترین قالیشویی ها و قالیشویی هایی که در تهران هستند تعمیر فرش، خشکشویی و... را به کارهایی که در قالیشویی انجام می دهند اضافه کرده اند.

به علت ارزش بالای فرش در خانه هر ایرانی، موجب شده است که عملیات تعمیر فرش در قالیشویی همچون جراحی اهمیت زیادی پیدا کند. گذر زمان، نور خورشید، فشار پایه مبل و لکه افتادن، گیر کردن فرش به وسایل، پارگی های مختلف قالی، همه موجب می‌شوند تا به فکر تعمیر فرش در قالیشویی بیفتیم. 

انواع خدمات تعمیر فرش در قالیشویی چه هستند؟

برخی از انواع خدمات فرش قالیشویی:

تعمیر فرش و رنگبرداری انواع فرش‌های دستباف گفته می‌شود که در اثر تماس با آب دچار تداخل رنگ شده‌اند.

مرمت سوختگی فرش به ترمیم فرش در سوختگی‌های سطحی و عمیق گفته می‌شود.

مرمت ریشه انواع قالی نیز در فرش‌های ماشینی و دستباف برای زیبایی و جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش‌ها صورت می‌گیرد.

مرمت پوسیدگی قالی نیز ترمیم فرش و بازسازی پوسیدگی در فرش‌های دستباف آسیب دیده است.

تعمیر پارگی فرش که بر اثر وسایل نوک تیز یا کهنه شدن فرش به وجود می آید.

در کلیه این اقدامات کیفیت کار متخصصین قالیشویی نوین تضمین شده و محل رفو به هیچ عنوان قابل تشخیص نخواهد بود. قالیشویی همچنین هرگونه مرمت و تعمیر فرش‌های فانتزی را نیز انجام می‌دهد. این کار با نخ‌های خود قالی انجام شده و کیفیت و عمر قالی بعد از مرمت تضمین می‌شود.

قالیشویی های تهران، با برخورداری از سال‌ها تجربه، تعمیر انواع فرش‌های پوست و چرم و تعویض تکه‌های سابیده و آسیب دیده پوست و چرم را نیز به صورت تخصصی بر عهده دارد.

رفوگری فرش در قالیشویی تهران

به ترمیم و بازسازی بخش‌های آسیب‌دیده فرش رفوگری می‌گویند. این عملیات که کاری کاملا تخصصی است در قالیشویی نوین توسط رفوگران مجرب انجام می‌شود.

رفوگری یا ترمیم فرش پوسیده برای از بین بردن پارگی در فرش ماشینی یا تعمیر شیرازه فرش انجام می‌شود. تجربه در رفوگری حرف اول را می‌زند و قالیشویی نوین در برخورداری از سال‌ها تجربه سرآمد است. در فرش‌های دستباف نفیس نیز عملیات رفوگری به بهترین نحو انجام می‌شود.

چه زمانی باید تعمیر فرش در قالیشویی صورت گیرد؟

گاهی فرش‌ها به علت استفاده بیش از حد و یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار فرسودگی و پوسیدگی می‌شوند. گاهی نیز ریختن زغال یا سیگار، پارگی و بیدزدگی موجب آسیب فرش می‌شوند.

در این زمان است که باید برای تعمیر فرش در قالیشویی اقدام کرد. در صورتی که این کار توسط متخصصین انجام نشود، زیبایی و فرش شما دچار آسیب شده و از طول عمر آن کاسته می‌شود؛ برای همین مهارت بالا و تجربه کافی در ترمیم فرش از ضرورت یک قالیشویی خوب است.

تجربه نشان داده است که هر چه دیرتر برای تعمیر فرش در قالیشویی اقدام شود، امکان صدمه دیدن فرش بیشتر خواهد شد، برای همین لازم است در صورت بروز هرگونه خرابی و همچنین پیش از فرسودگی فرش برای تعمیر آن اقدام شود.

این کار باید در یک قالیشویی معتبر انجام شود، چراکه گاهی انجام سرسری و همراه با اشتباه تعمیر فرش موجب تخریب بافت فرش و بروز آسیب‌های جدی به آن می‌شود. برای همین انتخاب قالیشویی مناسب نیز در این زمینه اهمیت دارد.

هزینه تعمیر فرش در قالیشویی چقدر است؟

ترمیم فرش سوخته با زغال، از بین بردن سوختگی فرش، تعمیر فرش، رفو فرش سوخته و حتی سوختگی عمیق فرش هرکدام به عوامل متعددی بستگی دارند. میزان آسیب دیدگی فرش، نوع آسیب دیدگی فرش و همچنین جنس فرش که دستباف باشد یا ماشینی در هزینه‌ای که مشتری باید بکند اثر دارند.

همچنین رفوگری فرش ماشینی به وسیله ماشین انجام می‌شود و به همین دلیل هزینه آن کمتر از فرش دستباف است. قالیشویی نوین کلیه این خدمات را مطابق با تعرفه اتحادیه متقبل می‌شود.

نکات مهم در نگهداری از فرش‌ها

در صورت صدمه دیدن فرش، باید هرچه سریع‌تر به بهترین قالیشویی برای تعمیر فرش مراجعه کنید، چراکه زمان موجب آسیب بیشتر می‌شود. همچنین برای پیشگیری از ایجاد مشکل بهتر است به صورت ماهانه قسمت‌های مختلف فرش بررسی شوند.

شستشوی فرش باید توسط قالیشویی انجام شود، انجام این کار در منزل به دلیل عدم آگاهی از جنس فرش، نداشتن مواد شوینده مناسب و تکنولوژی به‌روز امکان آسیب رسیدن به فرش را به همراه خواهد داشت.

به غیر از آسیب‌های جدی به فرش، گاهی قسمت‌های انتهایی فرش نیز تمایل به سایش و فرسودگی دارد. گاهی اگر بافت مجدد قالی هزینه زیادی در بر داشته باشد، به جای این کار قالیشویی اقدام به وصله کردن قسمت‌های آسیب دیده می‌کند.

به این معنا که قطعاتی از یک قالی بزرگ فرسوده را که با این قالی مطابقت دارد جدا کرده و به قالی وصله می‌کنند. قبل از اینکه فرش فرسوده و نخ نما شود، باید برای مرمت و تعمیر آن اقدام کرد.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی چیست؟

سپردن خدماتی همچون شستشو، غبارروبی، لکه‌گیری و تعمیر فرش در قالیشویی نیازمند تخصص، تکنولوژی و علاقه است. برای انجام خدمات قالیشویی باید از بهترین ابزارها استفاده کرد تا تار و پود فرش آسیب نبیند.

بهترین قالیشویی  با بهره‌گیری از متخصصین ماهر در شستشویی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف سلامت فرش‌ها را تضمین می‌کند. انجام این کار باید زیر نظر اتحادیه و با قیمت مصوب آن انجام شود.

هرگونه خدمات تعمیر فرش در قالیشویی ، لکه‌گیری، رفع بیدزدگی، ترمیم ریشه فرش و شستشو باید با دستگاه‌های پیشرفته و مواد شوینده باکیفیت انجام شود.

قالیشویی در تهران اغلب شعبه های زیادی در تهران دارند و این باعث راحتی مشتریان قالیشویی شده است و باعث می شود به راحتی با دفتر نزدیک محل خود در تهران تماس بگیرند و در سریع ترین زمان فرش خود را به قالیشویی بدهند.

وقت شناسی دیگر ویژگی بهترین قالیشویی است، چراکه وقت مشتری نیز همانند کالایی که به قالیشویی سپرده است، ارزش فراوان دارد.

امروزه قالیشویی در تهران فراوان است، اما ارائه این خدمات در کنار خدمات آنلاین و تعمیر فرش در قالیشویی از ویژگی‌های مجموعه  قالیشویی نوین است که آن را به بهترین قالیشویی تهران تبدیل کرده است.

دیدگاه کاربران

شیوا۱۷۳۱۴۴۶۱۴:۱۸:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
چه جالب، نمیدونستم این موارد قابل تعمیر هستند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین