راهکاری ساده برای رزرو هتل مشهد با تخفیف و کمترین قیمت

گزارش بازرگانی،   3990912059

سفر به مشهد یکی از محبوب ترین سفرها در بین ایرانیان است که در طی سالهای گذشته باعث گسترش و پیشرفت این شهر شده است و حمل و نقل و سفر به این شهر را راحت تر کرده است. بدون شک هر مسافر به دنبال سفری راحت و مطمئن است که با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان یک سفر خاطره انگیز برای خود ساخت. اگر شما قصد سفر به مشهد را دارید، در این متن ما اطلاعاتی مفیدی در مورد چگونگی اقامت و رزرو هتل در مشهد در اختیار مسافران خواهیم گذاشت.

رزرو هتل مشهد ، از لوکس ترین یا مقرون به صرفه

در یک سفر چند روزه به مشهد انتخاب یک اقامتگاه مناسب یکی از مهمترین مسائل برای شما است تا بتوانید استراحت کافی و راحت در سفر خود داشته باشید. آشنایی با بهترین هتل ها، هتل های لوکس و هتل هایی با قیمت ارزانتر و چگونگی رزرو هتل در مشهد میتواند اطلاعات مفیدی را به شما بدهد.

برای رزرو هتل مشهد  با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید انتخاب‌های متفاوتی خواهید داشت.در ادامه مطلب به انواع هتل ها در مشهد و رزرو هتل در مشهد، رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم و رزرو هتل با قیمت مناسب خواهیم پرداخت.

لوکس ترین و بهترین هتل های مشهد

برای رزرو هتل در مشهد شما می‌توانید به سایت رادار361 مراجعه کنید. در این وب‌سایت هتل‌ها برحسب تعداد ستاره، امکانات، فاصله تا حرم و... رتبه‌بندی شده‌اند.

1.     هتل درویشی مشهد

این هتل 5 ستاره در سال 1390 افتتاح شده که از مهمترین ویژگی های این هتل که آن را در جمله لوکس ترین هتل ها قرار داده فاصله نزدیک این هتل با حرم رضوی در حدود 1.4 کیلومتری است. این هتل با 25 طبقه مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است.

با رزرو این هتل می‌توانید از خدمات ترانسفر رایگان مسافران از فرودگاه به هتل در مرحله اول بهره ببرید. مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموع آبی است به ارائه خدمات تخصصی اسپا وماساژ با بکارگیری تکنولوژی و اساتید فن ،سونای خشک، سونای بخار، جکوزی،حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی ماساژ می‌پردازد که از دیگر خدمات این هتل است.اقامت در این هتل میتواند یه سفر رویایی و متفاوت را برای مسافران و بخصوص برای شروع پیوند زوج های جوان باشد.

وجود انواع اتاق های اپریال، اکونومی، هاوس رم،هاس اسپا، پرزیدنتال، رستوران ها و تالارها و مرکز خرید در این هتل باعث وجه تمایز این هتل با دیگر هتل های 5 ستاره در مشهد شده‌‌است.طراحی اتاق ها به صورت مجازی در سایت هتل قرار داده شده است.

2.     هتل قصر طلایی مشهد

این هتل 5 ستاره در سال 1389 افتتاح شده و از معماری زیبا و مجللی برخوردار است. جلوه معماری خاص و بی نظیر هتل در ورودی هتل بسیار مورد توجه مهمانان قرار میگیرد.

این هتل 20 طبقه و 610 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد و در خیابان امام رضا در فاصله 1.5 کیلومتری از حرم رضوی است. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به استخر،سونا، حمام ترکی، سالن بازی کودک و رایانه‌ای، سالن های زیبایی، پزشک مقیم و اتاق مخصوص جانباز اشاره کرد.

3.     هتل مدینه الرضا

این هتل درسال 1392 با 18 طبقه و 325 اتاق  بنا شده و با معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی در فاصله 150 حرم در خیابان شیرازی نبش شارستان رضوی است.

مجموعه آبی، سالن ماساژ، سالن جلسات و همایش، رستوران های متنوع و کافی شاپ، کتابخانه، سالن بازی کودک و از همه مهم تر وجود رستوران گردان-پاناروما و تمام شیشه ای در مرتفع ترین نقطه هتل از ویژگی های این هتل است.

از جمله دیگر هتل های لوکس در مشهد میتوان به هتل پردیسان،هتل بین المللی قصر، هتل 1و2، هتل هما نام برد .

       بهترین هتل های مشهد

  1. هتل الماس نوین مشهد: این هتل در سال 1396 با 15 طبقه و 126 اتاق و سوییت افتتاح شده است. فاصله این هتل تا حرم 1.3 کیلومتر و خیابان امام رضا،امام رضا9، کوچه مهرآیین، پلاک 85 است. این هتل جزو هتل های 4 ستاره است و البته امکانات اقامتی و رفاهی خوب، رستوران،کافی شاپ، سالن اجتماعات، مجموعه آبی و روف گاردن را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.
  2. هتل الماس مشهد: هتل الماس مشهد از هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 92 افتتاح شده است. این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضای 4و6 قراردارد. این هتل علاوه بر خدمات رفاهی مناسب، فاصله کوتاهی تا بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور دارد و شما می‌توانند پیاده به این مراکز خرید مراجعه کنید.
  3. هتل کیانا مشهد: هتل 4ستاره کیانا در خیابان امام رضا 2، در فاصله 500 متری حرم رضوی است. این هتل در سال 1391 افتتاح شده و از ویژگی مهم این هتل فاصله نزدیک آن به حرم است.

هتل عماد، هتل الغدیر، هتل فردوس، هتل هلیا از دیگر هتل های 4ستاره در مشهد هستند که با هزینه پایین تر نسبت به هتل های 5 ستاره پذیرای مهمان و زائران حرم امام رضا هستند.

رزرو هتل ارزان در مشهد

رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب می‌تواند با توجه شرایط هر مسافر متفاوت باشد. اگر شما یک سفر خانوادگی به مشهد را انتخاب کرده اید و پس صرف هزینه برای یک سفر هوایی به دنبال رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم و یا رزرو هتل با قیمت مناسب هستید می‌توانید با رزرو هتل مشهد با تخفیف انتخاب خوبی داشته باشید. هتل های 3 و4ستاره و یا هتل آپارتمان های مختلفی برای شما در شهر وجود دارد.

 

اگر به دنبال رزرو هتل در مشهد با تخفیف هستند و خدمات هتل برایتان زیاد مهم نیست نیز گزینه های فراونی برای شما وجود دارد؛ البته رزرو هتل ارزان در مشهد قطعا خدمات کمتری نسبت به رزرو هتل های دیگر خواهدداشت. در بعضی از فصل ها مانندپاییز و زمستان که مسافران کمتری تمایل به سفر به شهر مشهد را دارند شما می‌توانید با یک رزرو هتل ارزان در مشهد و یا رزرو هتل در مشهد با تخفیف سفر کم هزینه تری داشته باشید. رزرو هتل با قیمت ارزان برای سفر آقایون مجرد و دوستانه که خدمات هتل از اهمیت زیادی ندارد مورد استقبال قرار می‌گیرد.

گاها هتل ها حتی تخفیف هایی تا سقف 50% برای روزهای خلوت سال به شما ارائه می‌دهند. در این میان شاید مکان اتاق و سوئیت در هتل در انتخاب رزرو هتل در مشهد با تخفیف نیز تاثیرگذار باشد. این تخفیف ها می‌تواند در روزهای خاص و اعیاد مذهبی و تور لحظه آخری متغیر باشد.

رزرو هتل با قیمت مناسب

در شهر مشهد هتل هایی که خدمات کمتری به مسافران ارائه می‌دهند و یا از حرم رضوی فاصله بیشتری دارند از قیمت های پایین تری نسبت به دیگر هتل ها برخوردارند. اگر با وسیله شخصی خود به مشهد سفر کرده‌اید شاید بهتر باشد برای رزرو هتل با قیمت مناسب تر تنها در گوگل سرچی انجام بدهید تا هتل های مختلفی را پیدا کنید. این هتل ها شاید از تخفیف های روزهای خاص و فصلی برخوردار نباشند ولی از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

 

هتل نزدیک حرم  در مشهد

اگر نزدیک بودن هتل به حرم رضوی برایتان مهم است، پیشنهاد می‌شود که با لیست هتل های نزدیک حرم آشنا شوید تا برای رزرو هتل مشهد انتخاب های متنوعی در اختیار داشته باشید. رزرو هتل در مشهد در نزدیک حرم یک ویژگی مهم برای بسیاری از زائران است.

  1. هتل قصرالضیافه مشهد


این هتل بین المللی درسال 1385 بناشده است که 3طبقه و 57 اتاق و سوئیت دارد و نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم رضوی است. هتل قصرالضیافه در بارگاه ملکوتی امام رضا قراردارد و برای مسافران ایرانی و خارجی که به دنبال هتل 5 ستاره با فاصله نزدیک به حرم و رزرو هتل در مشهد هستند این هتل با چشم انداز حرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

  1. هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل 4 ستاره نگین پاسارگاد در سال 1394 با ساختمان 17 طبقه‌ای که 9 طبقه اقامتی و  4طبقه پارکینگ بنا شده است. این هتل در خیابان شیرازی قرار گرفته که یکی از راه های ورود به حرم است و تنها 681 متر فاصله دارد. وجود مراکز تجاری نزدیک به این هتل از دیگر ویژگی های مفید آن است که می‌تواند باعث صرفه جویی در زمان برای مسافران باشد.

هتل آفتاب شرق مشهد هتلی ۳ ستاره است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل 3ستاره درسال 1395 بناشده است و  6طبقه و ۶۶ اتاق دارد. از نظر موقعیت مکانی در میدان بیت المقدس و در ضلع جنوبی بازار رضا قرار دارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر 806 متراست. از ویژگی های منفی این هتل وجود پله در ورودی این هتل است که شاید برای افراد کهنسال و افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند نکته مهمی باشد.

هتل آپارتمان ملل مشهد در سال 1382 بنا شده است و در سال 1392 در جهت ارتقاع کیفیت خدمات به مسافران بازسازی شده است.این هتل در میدان بیت المقدس(فلکه آب)،امام رضا1 قرار دارد.مسافرانی که به دنبال یک هتل آپارتمان نزدیک به حرم با قیمت ارزان ومناسب هستند بررسی هتل آپارتمان ملل در جهت رزرو هتل در نزدیک حرم را از دست ندهید که این هتل تنها 709 متر با حرم فاصله دارد.رضایتمندی مسافران از این هتل 3.5 از 5 است.

هتل رضویه، هتل سهند، هتل منجی، هتل شارستان این 4هتل در دسته هتل های 3ستاره قرار گرفته اند که فاصله نزدیکی تا حرم دارند.

هتل رضویه در میدان بیت المقدس و جنب بازار رضا و در فاصله 586 متری از حرم قرار دارد. هتل سهند در فاصله ۱۰/۱ کیلومتری از حرم در خیابان امام رضا2 است. هتل منجی در ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ توسی قرار دارد و با حرم 1/1کیلومتر فاصله دارد. هتل شارستان مشهد با کمی فاصله بیشتر نسبت به هتل های 3 ستاره فوق در فاصله ۱۸/۱ کیلومتری از حرم است.

هتل اترک با فاصله 775 مترُ هتل کیانا با فاصله 991 متر و هتل ایران با فاصله 1کیلومتر و 28متر از دیگر هتل های 4 ستاره نزدیک به حرم رضوی هستند که برای رزرو هتل در مشهد انتخاب های مناسبی هستند.

هتل های قیمت مناسب در نزدیک حرم

در جست وجوی  هتل هایی با قیمت ارزانتر در فاصله نزدیک به حرم می‌توان به هتل آپارتمان های زیر اشاره کرد:

  • کنعان با یک ستاره
  • نیکا
  • مجید

این هتل‌ها در فاصله نزدیکی از حرم رضوی قرار دارند و در دسته رزرو هتل های ارزان در مشهد هستند.

رزرو هتل مشهد

برای رزرو هتل مشهد رادار۳۶۱ بهترین گزینه خواهد بود. این وب‌سایت که در حقیقت یک موتور جستجوی قوی است به جای شما تمام سایت‌های معتبر رزرو هتل در مشهد را جستجو می‌کند تا کمترین قیمت و بیشترین تخفیف‌ها را به شما ارائه دهد.

به‌علاوه در این وب‌سایت امکانات، تصاویر، فاصله تا اماکن مهم و... به تفکیک هر هتل آورده شده است. همچنین می‌توانید نظرات سایر مسافران را مطالعه کنید تا با خیال راحت هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

البته این موارد تنها ویژگی‌های سایت رادار361 نیست. در این وب‌سایت شما می‌توانید با استفاده از فیلترهایی نظیر فاصله تا حرم، قیمت، تعداد ستاره و... هتل‌های هر شهر را غربال کنید و سریع‌تر به گزینه‌های مدنظر خود برسید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین