مدیرعامل ایران‌خودرو: امیدوارم شکستن رکورد تولید خودرو با برد مقابل استقلال همراه شود

گروه اقتصادی الف،   3990909120 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز در نشستی با اعضای باشگاه و تیم پیکان شرکت و برای پیروزی مقابل استقلال در هفته چهارم ابراز امیدواری کرد.

مدیرعامل ایران‌خودرو: امیدوارم شکستن رکورد تولید خودرو با برد مقابل استقلال همراه شود

به گزارش فارس، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز با حضور در محل تمرین تیم فوتبال پیکان صحبت هایی انرژی‌بخش را خطاب به اعضای این تیم در آستانه دیدار با استقلال تهران انجام داد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، ظهر امروز و همزمان با شکسته شدن رکورد تولید خودرو در این مجموعه طی یک‌روز در سه سال گذشته همراه با قائم مقام خود و برخی دیگران از مدیران این گروه، به محل تمرین تیم فوتبال پیکان رفت و با اعضای این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد.

در این دیدار مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن تشکر و تقدیر از زحماتی که کادر مدیریتی، فنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال پیکان می‌کشند، گفت: در ابتدا باید شهادت دکتر محسن فخرآبادی دانشمند هسته‌ای و موشکی ارزنده ایران را تسلیت بگویم. از نظر گروه صنعتی ایران‌خودرو،‌ باشگاه پیکان مهم‌ترین عضو مجموعه به شمار می‌رود. به همین خاطر امروز در تاریخ 9/9/99 و همزمان با شکسته شدن رکورد تاریخی تولید خودرو در یک روز این جلسه را با اعضای تیم فوتبال پیکان گذاشتیم. امیدوارم این حرکت زیبایی که در مجموعه ایران‌خودرو صورت گرفت با برد مقابل استقلال در بازی روز سه شنبه نیز ادامه پیدا کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: با توجه به کادرفنی قدرتمند و بازیکنان ارزشمندی که داریم، انتظارات از تیم کنونی پیکان بالا است. الزامات موفقیت نیز همدلی و یکی بودن اهداف و اخلاص است. باید دست در دست یکدیگر بگذاریم و از حواشی دور باشیم تا آنچه همه خواهانش هستیم حاصل شود.

مقیمی تاکید کرد: اعتبار مجموعه پیکان به اعتبار گروه صنعتی ایرانخودرو وابسته است. ما از این تیم تلاش و کار جهادی را انتظار داریم. نتایج این تیم برای کارگران زحمتکش ایران‌خودرو اهمیت زیادی دارد و همه باهم باید برای موفقیت تلاش کنیم. اگر شما یک قدم برای سربلندی ایرانخودرو بردارید، ما دو قدم جلو می‌آییم و به همین شکل رویه را ادامه خواهیم داد.

اصغر ابوالحسنی قائم مقام مالی اقتصادی گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در جلسه امروز در بحث‌های مالی باشگاه قول حمایت را به اعضای تیم داد و اعلام کرد که با توجه به هدفگذاری مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو همراهی مناسبی انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت. او همچنین پایبندی به اخلاق را در دستور کار مجموعه دانست و به شخصیت، ارزشمندی برند و قدمت باشگاه پیکان اشاراتی داشت.

در این نشست صمیمانه اکبر محمدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پیکان نیز از زحمات و تلاش‌های مدیران گروه صنعتی و همچنین اعضای هیات مدیره، کمیته فنی، کادرفنی و بازیکنان باشگاه پیکان تقدیر و تشکر کرد. او همچنان به اعضای تیم وعده داد با توجه به تلاش های صورت گرفته پاداش نتایج مطلوب تیم در دو بازی گذشته نیز به حساب آن‌ها واریز شود تا با روحیه مناسبی به مصاف استقلال در هفته چهارم لیگ برتر بروند.

در ادامه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از مهدی تارتار سرمربی پیکان و حسین پورامینی هافبک این تیم تقدیر به عمل آورد. تقدیر از تارتار به خاطر زحماتش در این تیم صورت گرفت و پورامینی نیز به دلیل رفتار جوانمردانه ای که در مصاف با ذوب آهن اصفهان انجام داد مورد تمجید قرار گرفت و یادبودی را هم دریافت کرد.

ضمن اینکه حجت حق‌وردی نیز به نماینده بازیکنان دقایقی به صحبت پرداخت و از تلاش های مدیران ایران‌خودرو برای سربلندی تیم تشکر به عمل آورد.

دیدگاه کاربران

علی۱۷۰۹۰۰۹۲۱:۳۷:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۹
آرزو بر جوانان عیب نیست!
ناشناس۱۷۰۹۰۴۵۲۲:۱۴:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۹
بجای رکورد شکستن دنبال کیفیت باشید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین