خرید آپارتمان در اندیشه یک سرمایه گذاری امن و پر بازده

گزارش بازرگانی،   3990829063 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهر اندیشه با برخورداری از ویژگی هایی همچون موقعیت جغرافیایی مناسب،‌ امکانات کافی،‌ آب و هوای مناسب و ... به عنوان یکی از شهرهای محبوب در تهران شناخته شده است. وجود این ویژگی ها سبب شده تا افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در اندیشه نمایند و این شهر را برای زندگی برگزینند.

کم ارزش شدن نقدینگی در گذر زمان باعث شده تا افراد برای حفظ ارزش دارایی خود اقدام به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نمایند. خرید سکه،‌ طلا،‌ سرمایه گذاری در بورس و ... از جمله روش هایی است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. سرمایه گذاری در این حوزه ها نیاز به دانش و زمان دارد و ورود بدون شناخت و آگاهی منجر به شکست خواهد شد. به جرات می توان گفت که یکی از روش های امن و مطمئن برای سرمایه گذاری، خرید آپارتمان، زمین و ویلا می باشد. شهر اندیشه یکی از این شهرهاست که در فاصله کمی از تهران قرار دارد و خرید آپارتمان در اندیشه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علت این امر موقعیت مناسب دسترسی این شهر به تهران و کرج می باشد.

به دلیل توسعه امکانات و فرصت های شغلی، جمعیت شهرهای بزرگ در حال افزایش است و نیاز به مسکن امری ضروری و دائمی می باشد. خرید آپارتمان در این شهرها را می توان یکی از روش های امن سرمایه گذاری دانست. شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای فرصتهای شغلی زیادی است و افراد زیادی برای کار و زندگی این شهر را انتخاب می کنند. همین امر سبب شده تا برای کاهش بار جمعیتی در مراکز شهری،‌ شهرهایی اطراف تهران تاسیس شوند که هم برای زندگی جای بهتری است و هم دسترسی آن به مرکز مناسب است. اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه مسکن را دارید خرید آپارتمان در اندیشه می تواند یک گزینه مناسب باشد.

 

شهر اندیشه در کجای تهران قرار دارد؟

اگر برای زندگی به دنبال شهری عاری از آلودگی هوایی و صوتی هستید که فاصله زیادی با شهر تهران نداشته باشد، می توانید اقدام به خرید آپارتمان در اندیشه نمایید. شهر اندیشه در 20 کیلومتری تهران و 7 کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد و دارای شش فاز می باشد. شهر اندیشه دارای آب و هوای مناسب بوده و منطقه ای آرام و دارای جمعیت با تراکم استاندارد است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار و در شمال شرقی آن قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا هوای بسیار تمیزتر نسبت به تهران و کرج داشته باشد.

سابقه ساخت اندیشه فاز 1 به پیش از انقلاب باز می گردد اما سایر فازهای آن مربوط به دهه 70 به بعد است. معماری اندیشه فاز یک به معماری شهرهای سنتی نزدیک است. یکی از فازهای شهرک اندیشه که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افرادی زیادی علاقه مند به سکونت و سرمایه گذاری در آن هستند،‌ اندیشه فاز 3 می باشد.

شهر اندیشه فاز 3 دارای چه ویژگی هایی است؟

اندیشه فاز 3 در سال 1370 در زمینی به مساحت 360 هکتار بنا شده است. این فاز دارای زیر ساخت های شهری مناسب تری نسبت به فاز 1 می باشد. به کارگیری اصول شهرسازی جدید و دارا بودن زیر ساخت های شهری مطلوب باعث شده تا فاز 3 شهرک اندیشه از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار شود. امکانات تفریحی نیز در فاز 3 شهر اندیشه توسعه یافته است و دارای سینما،‌ پاساژهای لوکس، باشگاه های ورزشی، ‌رستوران های شیک و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی می باشد. این فاز همچنین دارای بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی،‌ سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور می باشد. اندیشه فاز 3 به نگین شهر اندیشه معروف است و افرادی زیادی را علاقه مند به خرید آپارتمان در اندیشه کرده است.

اندیشه فاز 3 دارای مجتمع های تجاری و خرید بسیاری از جمله میلاد، تیراژه،‌نور و ... می باشد. مجتمع تجاری نگارستان یکی از مجتمع های بزرگ در اندیشه فاز 3 است که یکی از پربازدیدترین و شیک ترین مکان های خرید در اندیشه است.

فاز 3 شهرک اندیشه دارای خانه های ویلایی و آپارتمانی است که به روز ترین و بهترین زیر ساخت ها در ساخت آن ها به کار برده شده اند و پاسخگوی تمامی سلایق می باشد. شهرک صدف یکی از شهرک های اندیشه فاز 3 است که آپارتمان های لوکس بسیاری با متراژهای مختلف در آن ساخته شده است. این شهرک می تواند پاسخگوی نیاز افرادی که علاقه مند به سکونت در آپارتمان های شهرکی هستند باشد.

وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، ‌مترو و تاکسی برای رفت و آمد میسر است و می توانید از این وسایل برای جا به جایی بین شهرهای تهران و کرج استفاده نمایید.

 

خرید آپارتمان در شهر اندیشه به چه صورت است؟

خرید آپارتمان در اندیشه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی علاقه مند به سکونت یا سرمایه گذاری در این منطقه هستند. همانطور که پیشتر نیز عنوان شد، اندیشه فاز سه به دلیل ویژگی های گفته شده یکی از فازهای محبوب بین علاقه مندان به خرید آپارتمان در اندیشه به شمار می رود. هزینه های زندگی در این شهر نسبت به کلان شهر تهران کمتر است و آرامش آن نیز بیشتر می باشد. مسکن هدیش با سابقه چند ساله در امر خرید و فروش آپارتمان در شهر اندیشه فاز 3 و شناخت از منطقه می تواند به شما در فروش یا خرید آپارتمان در اندیشه کمک نماید. می توانید با مراجعه به سایت maskanhadish.com نمونه فایل های موجود از آپارتمان ها و املاک موجود در این منطقه را مشاهده نمایید.

کدام آپارتمان ها در اندیشه فاز 3 برای خرید بهتر هستند؟

برای سرمایه گذاری و خرید ملک، گرفتن مشاوره از متخصصان این حوزه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و باید از افرادی که از منطقه شناخت کافی دارند بهره برد. برای خرید آپارتمان در اندیشه فاز 3 باید توجه داشته باشید که آپارتمان های نوساز اگرچه گران تر از آپارتمان های چند سال ساخت هستند اما هزینه تعمیرات ندارد. همچنین ساختمان های نوساز به خاطر اینکه طبق اصول نوین در حوزه ساخت و ساز بنا شده اند، دارای استحکام بیشتری هستند و هزینه نگهداری آنها کمتر است. فروش آپارتمان نوساز راحت تر است و مشتریان بیشتری دارد.

 برای خرید آپارتمان در اندیشه لازم است به نکاتی توجه نمایید از جمله اینکه آپارتمان دارای نورگیر مناسب و نقشه صحیح باشد و از مصالح ساختمانی با کیفیت، هنگام ساخت استفاده شده باشد. همچنین جواز ساخت و پایان کار ساختمان را هنگام خرید آپارتمان بررسی نمایید.

مسکن هدیش با بیش از 10 سال سابقه در حوزه خرید و فروش ملک و بهره گیری از افراد متخصص و آشنا به شهر اندیشه می تواند گزینه های خوبی برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه فاز 3 به شما ارائه دهد. این مجموعه به دلیل فعالیت طولانی مدت در این منطقه شناخت کاملی از سازندگان داشته و اشراف کامل به ساختمان ها و کیفیت ساخت آن ها دارد. می توانید با مراجعه به وب سایت maskanhadish.com با این مجموعه آشنا شوید و فایل های آن را مشاهده نمایید.

دیدگاه کاربران

علی۱۶۹۴۱۷۳۱۵:۳۷:۴۵ ۱۳۹۹/۸/۲۹
اتفاقا شهر ورامین ازجمله شهرهای نزدیک به شهر تهران میباشدکه هوای بسیارتمیز و دارای امکانات کامل یک شهر پیشرفته وخوب رو دارد، این شهر دارای وسعت بسیارزیادو باغ های متنوع میباشد ودر۲۰کیلومتری شهرتهران قراردارد.این شهراز طریق بزرگراه امام علی(ع) به راحتی به تمام مناطق شهرتهران دسترسی کامل دارد.ضمنا سد زیبای ماملو دردشت ورامین قراردارد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  2. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  3. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  4. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  5. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  6. پزشک مشهدی ۱۷ میلیارد تومان جریمه شد

  7. فروش گوشت کیلویی۷۰۰ هزار تومان سودجویی است

  8. حسین شریعتمداری: این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

  9. دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد/ بررسی ها به فردا موکول شد

  10. حجم واردات گوشت بی‌سابقه است/ کمبود مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی علت صف‌های طولانی

  11. کدام کشور بالاترین رشد اقتصادی ۲۰۲۳ را ثبت کرد؟

  12. تخصیص ارز مسافرتی قابل توجیه نیست

  13. اتمام نشست شورای عالی کار بدون نتیجه/رقم سبد معیشت همچنان محل اختلاف

  14. وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد

  15. ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند

  16. وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است

آخرین عناوین