بهترین رستوران های مشهد

گزارش بازرگانی،   3990723074

از جذاب ترین تفریحاتی که به هنگام سفر رفتن نمی توان از آن غافل شد، رستوران گردی است. امتحان کردن غذا های گوناگون، صرف وعده های غذایی در مکان هایی جذاب و دوستداشتنی، همگی از دلایل محبوبیت بالای این تفریح هستند.

امروز به سراغ مشهد مقدس، یکی از پر طرفدار ترین شهر های ایران برای سفر رفته ایم. شهری با جاذبه های گردشگری فراوان که در راس همه آن ها حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. وجود حجم بالایی از بهترین جاذبه های دیدنی و متنوع ترین اقامتگاه ها باعث شده تا این شهر از رونق بالایی برخوردار باشد.

یکی از صنعت هایی که به طور مستقیم تحت تاثیر این محبوبیت قرار گرفته، غذا و رستوران است. مشهد پر است از رستوران هایی که آدمی را وسوسه می کند تا وعده ای را در آن صرف کند. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین رستوران های مشهد همراه باشید.

رستوران راه ابریشم هتل هما2

هتل هما 2 مشهد واقع در بلوار خیام یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است. این هتل که در منطقه ای بکر و خوش آب و هوا از مشهد واقع شده، یکی از بهترین رستوران های شهر را در خود جای داده است. در رستوران راه ابریشم تیمی از مجرب ترین آشپز های ایران گرد هم آمده اند تا بتوانند سمفونی از بهترین طعم ها را به مهمانان ارائه دهند. این رستوران به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی در کلیه وعده های روز می باشد.

رستوران دهکده شاندیز

در سال 1393 اولین پارک خصوصی کشور در نزدیکی مشهد به اسم دهکده شاندیز افتتاح شد. دهکده شاندیز مجموعه ای از تفریحات بی نظیر را در خود جای داده است. شما می توانید یکی از خاطره انگیز ترین روز های زندگی خود را در این پارک سپری کنید.

رستوران معلق دهکده شاندیز در سال 1396 افتتاح شد. این رستوران معلق در نوبت‌های یک ساعته و به‌صورت چهار فصل و در مدت ۴۵ دقیقه آماده پذیرایی و خدمات‌دهی به گردشگران و متقاضیان است. این رستوران مجهزترین، مرتفع‌ترین و بزرگترین رستوران معلق جهان است. مجموعه دهکده شاندیز همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 آماده پذیرایی می باشد.

رستوران ارم شاندیز

از با سابقه ترین رستوران های مشهد می توان به ارم شاندیز اشاره کرد. این رستوران که تاسیس آن در سال 1362 می باشد، دارای سه قسمت مجزای سنتی، فضای باز و VIP می باشد. منوی غذایی ارم شاندیز زبان زد بوده و طرفداران پر و پا قرص بسیاری دارد. از نکات مثبت این رستوران می توان به پارکینگ اختصاصی و بهینه سازی مسیر برای ویلچیر اشاره کرد.

فودکورت آرمیتاژ

از جذاب ترین نوع رستوران ها می توان به فودکورت ها اشاره کرد. مجموعه ای جذاب از چندین رستوران و منو های متنوع در کنار یکدیگر که آماده پیشنهاد بهترین طعم ها ذائقه ها هستند. از بهترین فودکورت های مشهد می توان به آرمیتاژ اشاره کرد. این فودکورت که دارای 10 رستوران مختلف می باشد در منطقه هفت تیر 8، خیابان گلشن، برج آرمیتاژ واقع شده است. غذا خوردن در این فودکورت درست به مانند سفر کردن به نقاط مختلف جهان است.

رستوران گیاهی خانه

این روز ها جمعیت بسیاری به خام خواری و گیاه خواری روی آورده اند. زمانیکه در شهر محل زندگی خود هستید تهیه این دست غذا ها آسوده تر به نظر می رسد. به هنگام سفر تهیه غذای مخصوص گیاه خواران کمی دشوار تر بوده و یا زمان کافی برای اینکار وجود ندارد.

رستوران گیاهی خانه با فضای دنج و منوی مخصوص خود تصمیم به پر کردن این خلا در شهر مشهد گرفته است. گیاهی خانه اولین و تنها رستوران مخصوص گیاه خواران در مشهد است. گیاهی خانه که در هاشمیه 28 واقع شده توانایی پذیرایی از 30 نفر مهمان را به طور همزمان دارد.

رستوران کافه تراس

شهر مشهد پر است از کافه و رستوران هایی با سابقه کم، که به لطف سرویس دهی عالی و فضای جذاب خود خود توانستند خیلی زود به لیست بهترین ها ورود کنند. رستوران کافه تراس واقع در بلوار امامت نیز در این دسته قرار می گیرد.

کافه تراس در سال 1395 افتتاح شد و با ارائه منوی ایرانی و فرنگی در کنار هم توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از با کیفیت ترین های مشهد تثبیت کند. با توجه به فضای شیک و مدرن مجموعه، همچنین ارائه انواع نوشیدنی های جذاب و کیک های متنوع، می توان برای انواع قرار های کاری و دورهمی های خانوادگی روی آن حساب کرد.

در آخر...

سطر ها می توان در خصوص بهترین رستوران های مشهد لیست معرفی نوشت. دیگر بر همگان ثابت شده که بسیاری از بهترین رستوران های ایران در این شهر واقع شده اند. شما می توانید روز ها خود را با رستوران گردی سرگرم کنید و لذت ببرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین