ایزدی: پمپئو یک ماه قبل به شکست فشار حداکثری علیه ایران اذعان کرد/ نه ایران سرنگون شد و نه آنها امتیازی گرفتند

گروه جهان الف،   3990722011 ۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناس مسائل آمریکا گفت: وزیر خارجه آمریکا یک ماه قبل در جلسه استماعی در کنگره آمریکا اذعان کرد که سیاست فشار حداکثری علیه ایران به اهداف خود نرسیده است.

ایزدی: پمپئو یک ماه قبل به شکست فشار حداکثری علیه ایران اذعان کرد/ نه ایران سرنگون شد و نه آنها امتیازی گرفتند

فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص تبدیل فشار حداکثریِ آمریکا به «روسیاهیِ حداکثری» در آینده با مقاومت و ایستادگی، اظهار داشت: اینکه سیاست فشار حداکثری جواب نداده، فقط نظر رهبر جمهوری اسلامی ایران نیست. وزیر خارجه آمریکا هم به همین اعتراف کرده است؛ آقای پمپئو در جلسه استماعی که حدود یک ماه پیش در کنگره آمریکا داشت، همین مطلب را گفت که سیاست فشار حداکثری به اهداف خود نرسیده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها در این‌باره دو نکته دارند که این سیاست را ادامه می‌دهند؛ اول اینکه تا انتهای دولت آقای ترامپ چند ماه بیشتر نمانده و الان خیلی توجیه انتخاباتی ندارد که بخواهند سیاست را عوض کنند و اگر بخواهند الان عوض کنند یعنی شکست این سیاست کامل شده و این در رقابت انتخاباتی به ضررشان است. دوم اینکه دیگر چاره و راه دیگری ندارند و به این امید کهقیمت دلار افزایش یابد و نوعی فشار اقتصادی ایجاد شود، خودشان را دلگرم این بحث‌ها کردند ولی سیاست فشار حداکثری جواب نداده، چون قرار بوده که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون نکرده و قرار بود امتیازهای بیشتری بگیرند و ایران را تسلیم کنند که این اتفاق هم نیفتاده و تعدادی از امتیازات قبلی که ذیل برجام گرفته بودند، را هم از دست دادند.

این تحلیلگر مسائل آمریکا بیان کرد: این وضعیت سیاست فشار حداکثری است؛ دولت ترامپ که تمام می‌شود حتی اگر دوباره ترامپ انتخاب شود معلوم نیست این سیاست مجددا ادامه پیدا کند.

ایزدی درباره اینکه چرا شکست این سیاست به «رو سیاهیِ حداکثری» تبدیل می‌شود، گفت: به‌خاطر اینکه آمریکایی‌ها در عمل با همه تلاشی که انجام دادند تا علیه مردم ایران توطئه کرده و اعمال فشار کنند، ماهیت خودشان را بیشتر برای مردم نشان دادند و نگاه مردم نه‌تنها قشر انقلابی‌ترِ مردم و حتی اقشاری که لزوما سابقه انقلابی‌گری هم ندارند، نسبت به آمریکا منفی است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هم به اهداف‌شان نرسیدند و هم نگاه مردم را نسبت به خودشان بیش از گذشته منفی کرده و مردم ایران را متنفر از خودشان کردند. آقای ترامپ الان بانی سیاست فشار حداکثری است و مردم به این موجود می‌خندند و او را استهزا می‌کنند و نتیجه کار آمریکایی‌ها این بود که نه‌تنها به هدف‌شان نرسیدند، بلکه علیه خودشان کار کردند و این چیزی غیر از روسیاهی نیست.

عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران درباره پیامد و نتیجه شکست سیاست فشار حداکثری و تبدیل آن به روسیاهیِ حداکثری، عنوان کرد: با این رخداد، ماهیت آمریکا برای مردم مشخص می‌شود و کم‌توجه‌ترین مردم هم متوجه شدند که چه اراذلی- بنابر تعبیر امروز رهبر معظم انقلاب- در آن‌جا حکومت می‌کند. ضمن اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران با شکست این سیاست مشخص شده است؛ وقتی دولت آمریکا با همه توان پای میدان می‌آید و از همه ابزار استفاده می‌کند و همه نوع فشار اعمال می‌کند و سیاستش شکست می‌خورد یعنی جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و مردم ایران قوی هستند و این دولت آمریکا را روسیاه و مفتضح می‌کند.

دیدگاه کاربران

کریم۱۶۴۰۹۱۴۰۷:۱۸:۵۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
به شما فشاری وارد نمی شود. شما نه بیکار میشوید ونه بخاطر نداشتن پول و عدم توانایی تهیه حداقل های زندگی جلو زن وبچه تان شرمنده. این ملت بدبخت ااست که زیر فشار له شده .. کدامیک از شما بخاطر حداقل حقوق دریافتی مجبور به تحمل هر حرف و هر زورگویی کارفرمای خود بوده است؟
احد۱۶۴۰۹۱۵۰۷:۱۹:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مردم به چه وضعی افتادن ؟ پراید 150 میلیونی و گوشت صد و سی هزار تومانی و مرغ 22 هزار تومانی و.. ؟؟؟ اونا دنبال گرفتن بازارهای فروش نفت و ..ایران بودند که موفق هم شدند بقیه اش همه جنگ زرگری هست ! بهانه رو بدست آنها دادیم فقط !!
ناشناس۱۶۴۰۹۲۵۰۷:۳۰:۱۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ببخشید..آقای ایزدی اینا رو که ما نمیشناسیم اهل سیاست نیستیم فقط یه سوال معنی سرنگونی از نظر ایشون چهارچوب داخل منزلش هست یا ماهم جزوش هستیم . لباس و خورد خوراکش چیه ؟ ما که صدامون در نمیاد . چرا بعضیا نمک میپاشن رو زخممون دیگه
ناشناس۱۶۴۰۹۲۷۰۷:۳۲:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
.. ممکنه از آقای کارشناس بپرسید حالا که امریکا در زمینه فشار حداکثری شکست خورده و مردم ایران بهش میخندن، در دولت بعدی امریکا رفتار ایالات متحده با ایران چطور خواهد بود؟ آیا میگن ما غلط کردیم و هر چه ایران بگه همونه؟ یا با همین فرمون ادامه داده و مردم را به روز سیاه مینشانند و این از نظر شما میشه مقاومت؟..
ناشناس۱۶۴۰۹۳۸۰۷:۴۱:۲۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
حداقل بخشی از این فشاری که به مردم وارد میشود را جبران کنید .
ناشناس۱۶۴۰۹۴۰۰۷:۴۱:۵۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
آقای ایزدی میداند که دلار شد 31 هزار تومان، گوشت شد کیلویی 150 هزار تومان، تخم مرغ شد کیلویی 20 هزار تومان مرغ شد کیلویی 25 هزار تومان و .. ..
ناشناس۱۶۴۰۹۴۱۰۷:۴۳:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
فعلا اونی که شکسته شده و داره فنا میشه مردم بدبخت مملکت هستند که از گرونی افسار گسیخته دارن پاشیده میشن. شما بشین و بگو آمریکا فلان آمریکا بهمان.
محمد۱۶۴۰۹۶۴۰۷:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مردم تو ایران به فنا رفتن .. نمی بینی! پمپئو موفق نبوده!!! حاج آقا شما حق جلسه، سفر خارج ، حق مشاوره و..می گیری حسابی پول پارو می کنی .. همه جور امکانات گرفتی بسه دیگه بسه..
کارگر ساده دیپلمه۱۶۴۰۹۸۰۰۸:۰۵:۰۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
آماده ام بصورت زنده و مستقیم توی تلویزیون با این استاد ! دانشگاه مناظره کنم .
ناشناس۱۶۴۰۹۹۳۰۸:۱۴:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
دلار ۳۱ هزار تومنی و نابود اقتصاد ایران آیا به معنی شکسته؟!
ناشناس۱۶۴۱۶۹۷۱۴:۰۵:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
از دولت محبوبت بپرس که به چه دلیل دارد نرخ ها را بالا می برد
ناشناس۱۶۴۲۱۳۳۱۷:۱۸:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
واقعا عجب موجود ..ی هستی ! دولت ما و دولت شما چیه آخه ؟! یه کمی مختو باز کن جون جدت
ناشناس۱۶۴۱۰۰۰۰۸:۱۷:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
لابد از نظر فواد ایزدی پراید ۱۶۵ میلیونی و دلار ۳۲ هزار تومنی و سکه ۱۶/۵ میلیونی و تورم ۲۴۰ درصدی پیروزی محسوب میشود !
ناشناس۱۶۴۱۰۱۸۰۸:۲۸:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
اصلا از تحریم کردم ما اونا ضرر کردن بیچاره ها!!
AMIR۱۶۴۱۰۲۹۰۸:۳۴:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۲۲
خب؟! بله اما به چه قیمت؟ به قیمت ناامیدی مردم، انهدام اقتصاد، انهدام رشد جمعیت، از بین بردم امنیت روانی مردم، از بین بردن تولیدو .. راستی؟! اثرات موارد بالا چند دهه در ایران باقی خواهد ماند؟! چند دهه باید تاوان بدهند؟ این خرابی تا درست شود حداقل 20 سال طول میکشید تا برگردد سر جای اول! کار مردان سیاست این است که ضربه گیر این ظلمها باشند تا به مملکت (مردم) آسیبی نرسد. مگر مردم عمرشون رو از سر راه آوردند. مردم با یک امیدی بچه بزرگ می کنن. چرا؟! به چه قیمت..
ناشناس۱۶۴۱۰۳۳۰۸:۳۸:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مولانا میگه،مرغ اگر بپرد گرچه به خدا نرسد اما آن قدر باشد که از دام برهد.حالا تحریمهای شدید ممکنه باعث سقوط نشه ولی باعث از بین رفتن نفوذ منطقه ای و ضعف در بلندمدت میشه.ضمن اینکه این تصور که آمریکا از تحریم خسته میشه هم اشتباهه،الان کره شمالی و کوبا دهه هاست که تحریم اند و تغییری در میزان تحریمها اتفاق نیفتاده. اصولا این تحریمها باعث منفعت مالی برای آمریکا شده چون نفت خودش رو به جای نفت ایران می فروشه
ناشناس۱۶۴۱۰۴۲۰۸:۴۹:۱۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ترامپ ایران را به شدت منزوی و تضعیف کرد . اما باید پرسید مردم از مسوولین ایران بیشتر خشمگینند یا آمریکا.. کشوری که با ادعای مدیریت جهانی بدون پول مفت نفت به فلاکت می افتد ..؟
ناشناس۱۶۴۱۰۴۶۰۸:۵۰:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ماشاءالله ایشان یکی از نخبه ها.. و بفکر مردم مستضعف هست تحفه ای از نخبه ها تولید شده دانشگاه های آبکی مملکت
ناشناس۱۶۴۱۰۵۲۰۸:۵۲:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
جناب إستاد در خصوص ارزش ريال كه روز به روز ارزش آن چند برابر كاسته ميشود نظر شماچيست؟ و چرا شما ها هميشه بسمت شاخ گاو مي رويد
خسرو۱۶۴۱۰۷۸۰۹:۰۹:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ما کوتاه نمی آییم. مرغ فقط یک پا دارد!
ناشناس۱۶۴۱۰۸۰۰۹:۱۱:۱۸ ۱۳۹۹/۷/۲۲
فقط مردم بدبخت تر و ندارتر شدند
ناشناس۱۶۴۱۰۸۴۰۹:۱۲:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۲۲
الحمدلله قحطی نیومده
ناشناس۱۶۴۱۰۸۵۰۹:۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
هنوز مهرماه تمام نشده. جوجه رو آخر آذرماه می شمرند.
ناشناس۱۶۴۱۱۰۴۰۹:۲۴:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
منظور آقای ایزادی از ایران خودش و افراد بالای مملکت هستند، وگرنه بقیه نابود شدند
ناشناس۱۶۴۱۱۱۵۰۹:۲۹:۱۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
هدف فشار اقتصادی آمریکا تشدید فقر و بیکاری، جلوگیری از سرمایه گذاری در کشور و جلوگیری از رشد و پیشرفت ایران و نابودی سرمایه اجتماعی و در نهایت ضعیف شدن اون هست که تمام این اتفاقات افتاده ..
ناشناس۱۶۴۱۱۳۳۰۹:۳۶:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
منظور شما از کلمه مردم کدام مردم هستند. آن مردمی که در مایحتاج زندگی مانده اند یا آن مردمی که از مواهب تحریم ها برخوردارند و یواشکی منابع کشور را به یغما می برند؟!!!!!!
صفا۱۶۴۱۱۹۱۱۰:۰۷:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۲۲
این آقا تو ایران زندگی نمیکند یا.. این آمریکا هست که ارزش پول ملیش ازدست داده وبی ارزش ترین پول دنیا را دارد
ناشناس۱۶۴۱۱۹۶۱۰:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ولی ما مردم نابود شدیم شما که قرار نبود اتفاقی براتون بیفته
محمد۱۶۴۱۲۰۶۱۰:۱۲:۲۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
واقعا کجا زندگی می کند این آقا؟؟؟؟
ناشناس۱۶۴۱۲۳۵۱۰:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
آقای ایزدی میشه بفرمایید این آمریکای شکست خورده چه چیزی از دست داده و ما در این پیروزی چه کسب کردیم؟ البته منظورم از ما شماها نیستید منظورم از ما ملت ایران است.
حسن۱۶۴۱۲۴۵۱۰:۳۵:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
جناب چطوری میگی نابود نشدیم دلار 32هزار هست مردم نان ندارند بخورند تمام خیابان ها شده فساد ودزدی یکم قبول کنید نابود شدیم..
ناشناس۱۶۴۱۲۵۴۱۰:۴۲:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۲۲
جناب ایزدی کارشناس !میخواستم جسارتا وسط فرمایشات شما بگم یه وقت نگران مردم و وضعیت اسفبارشون نباشینا ! شما تحلیل‌های دشمن کوبتون رو ادامه بدین
ناشناس۱۶۴۱۲۶۸۱۰:۴۷:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ما که شکست آمریکا را نمی بینیم فقط میبینیم که دلار وطلا مثل غده سرطانی دارد رشد می کند
ناشناس۱۶۴۱۲۷۸۱۰:۵۴:۱۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
همانطور که آنها به دلایل متعدد در دادگاه های داخلی صورتحساب های کلان برای برداشت از حساب های ما صادر می کنند، ما هم می بایست صورتحساب ضررهای کلان ناشی از تحریم های غیرقانونی را آماده کنیم که در صورت تمایل به بازگشت به برجام، به عنوان پیش شرط بازگشت به برجام، ملزم به پرداخت قبلی آنها شوند.
دانیال۱۶۴۱۲۸۳۱۰:۵۸:۴۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
سرمایه یک کشور، نیروی انسانی آن است که نابود شده است. لطفا با تحلیلگرانی مصاحبه کنید که از مردم باشند و درد مردم را حس کنند
ناشناس۱۶۴۱۳۱۴۱۱:۱۳:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
کاش به جای ظریف وزیر خارجه بود.
ناشناس۱۶۴۱۳۲۰۱۱:۱۵:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
قرار هم نیست که بلایی سر ایران یا امریکا بیاد مردم بار هر دو رو میکشن
ناشناس۱۶۴۱۳۵۲۱۱:۳۱:۵۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
اینکه مردم به ترامپ می خندند اولا ما گریه دیدیم ولی خنده نه ، ثانیا دردی از مردم حل نمی کند همه عقلا به دنبال حل مشکلات مردم خود با کمترین هزینه هستند و گرنه هزینه از جیب مردم و بدبخت .. هنری ندارد
ناشناس۱۶۴۱۳۷۷۱۱:۴۰:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
اگر فرزندت به خاطر عدم توانایی در خرید گوشی خودکشی می کرد باز همین گونه تحلیل می کردید
ناشناس۱۶۴۱۳۹۸۱۱:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
این وسط مردم ایران هستند که شده اند گوشت قربانی و دارند زیر فشار تحریمها و مشکلات اقتصادی له می شوند
ناشناس۱۶۴۱۴۲۹۱۱:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
دلار ٣٢٠٠٠هزار تومني يعني سرنگوني ديگه چه جوري ميخواين سرنگون كنن
ناشناس۱۶۴۱۴۳۱۱۱:۵۸:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
میشه بگید شغل پدر گرامیتون چی بوده که از کارشناسی تا دکتری آمریکا تشریف داشتید؟ ..
س.علی۱۶۴۱۴۴۵۱۲:۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
اوضاع فعلی هم کم از سرنگونی نیست!
سید۱۶۴۱۴۵۱۱۲:۱۴:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
.. جناب. سر خود را بیرون بیاور از لاک خود و ببین در جامعه چه خبر است .این مردم ایران هستند هنگام به خانه رفتن سر به زیر میروند از خجالت دست خالی رفتن .نه شما که حتی از کاخ خود هم بیرون نمی آیید
ناشناس۱۶۴۱۵۴۸۱۳:۰۱:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
به مردم فشار شديد امده است و اگر مفاسد اقتصادي و رانت و ..زاده بازيها و لواسانات و پاسپورت كانادايي وجود نداشت تحمل فشار منطقي تر و عاقلانه بود !! اما اكنون با اين فضاي شكاف طبقاتي كه رنج ملت بيشتر ميشود نظرتان چيست !!! با تشکر..
جلال۱۶۴۱۵۶۰۱۳:۰۷:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
ملت له شدن
ناشناس۱۶۴۱۷۱۱۱۴:۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مگه تحریم ها چیکار میخواست بکنه که نتونست؟!؟!؟!؟ تحریم ها کاری کردن که کشور در آستانه فروپاشی قرار داره.اما عده ای مثل کبک سرخودشون رو زیر برف فرو بردن و از اون زیر شعار میدن و حاضر نیستن بین مردم و جامعه بیان و با واقعیت آشنا بشن. یا واقعیت رو میدونن و به روی خودشون نمیارن یا اینکه نمیدونن و وقتی خواهند فهمید که دیگر دیر شده است
ناشناس۱۶۴۱۷۷۴۱۴:۳۳:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
بالاخره نباید یک روز تکلیف خود را با خودمان روشن کنیم که چرا بین این همه کشورها فقط ما باید مقاومت کنیم و برای کدام چشم انداز در چه زمانی مقاومت میکنیم؟ واقعا مردم در مقابل فشار آمریکا یا غرب مقاومت میکنند یا ضعفها و اشتباهات و یا .. داخلی؟!
وحید۱۶۴۱۸۲۱۱۴:۴۹:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۲۲
دقیقا درسته! هم مسئول های آمریکایی و هم مسئول های ایرانی بر عدم فشار حداکثری هم نظر هستند! خداراشکر توی این مسئله تفاهم دارند! البته روی هیچکدوم از اینها فشاری نمیاد و مردم ایرانم که..
ناشناس۱۶۴۱۸۶۸۱۵:۰۷:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
پمپئو شکسته نفسی کرده وگرنه دلار ۳۱ تومنی و سکه ۱۶.۵ و پراید ۱۴۰ تومنی مسلما مصداق شکوفایی اقتصادی نیست
ناشناس۱۶۴۱۸۸۵۱۵:۱۳:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
البته اقتصاد ما هم ورشکست شده است.
سینا۱۶۴۱۹۷۴۱۵:۵۳:۳۷ ۱۳۹۹/۷/۲۲
مصداق آدم سیری که از گرسنه خبر ندارد !
ناشناس۱۶۴۲۰۴۸۱۶:۲۳:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۲
این آقا میتونه بدون حقوق دولتی یه ماه خانواده شو اداره کنه؟
معلم همکار۱۶۴۲۰۵۱۱۶:۲۶:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۲
دیدگاه ایشان را جدی نگیرید.
ناشناس۱۶۴۲۱۴۲۱۷:۲۵:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۲
حداقل مقامات عالی .. از کیم جون اون یاد بگیرند که با گریه از مردمش بدلیل ناتوانی در ایجاد رفاه عذرخواهی کرد
فنی۱۶۴۲۱۵۲۱۷:۳۷:۱۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
این آقای به اصطلاح استاد دانشگاه که نمیدانم از کدام دانشگاه مدرک گرفته که چشمش حتی تا نوک دماغش را هم نمی بیند, بهتر نیست بجای اینهمه .. افاضه فضل کردن, برود و تمرین.. کند ,؟ ایا میشود در مملکتی زندگی کرد و اینهمه فشارهمه جانبه را بر گرده ملت حس نکرد؟ واقعا که. نوبر است.مگر باید تا چه اندازه به مردم فشار بیایدتا آقایان باور کنند که دیگر رمقی برای مردم باقی نمانده است؟
ناشناس۱۶۴۲۳۷۳۲۰:۲۷:۲۹ ۱۳۹۹/۷/۲۲
شما استاد دانشگاهی عادلانه صحبت کن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین