خرید واکسن کرونا از یک هندی ایرانی‌تبار/ دستور رییسی به سازمان زندان‌ها/هشدار شدید فرمانده سپاه به آمریکا/ میزان نفوذ واعظی بر تصمیمات روحانی/جهانگیری از درون دولت تخریب می‌شود؟

گروه سیاسی الف،   3990629112 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خرید واکسن کرونا از یک هندی ایرانی‌تبار/ دستور رییسی به سازمان زندان‌ها/هشدار شدید فرمانده سپاه به آمریکا/ میزان نفوذ واعظی بر تصمیمات روحانی/جهانگیری از درون دولت تخریب می‌شود؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۲۸۴۵ مورد جدید کرونا در کشور، گفت: آمار بیماران به ۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر رسید.

لاری به ۱۶۶ مورد فوتی در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به بستری ۳۸۹۳ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه، گفت: تاکنون ۳۵۷ هزار و ۶۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته‌اند.

به گفته لاری، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 پیام طبرسی،رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش تقاضای بستری در بخش اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری از اواخر هفته گذشته، عنوان کرد: متاسفانه آمار مراجعه به اورژانس از حدود ۶۸ نفر در چند روز گذشته، این روزها به حدود ۲۰۰ نفر در روز رسیده، به گونه ای که مردم برای بستری در اورژانس صف کشیده‌اند و فشار کاری شدیدی طی چند روز اخیر شروع شده است.

طبرسی گفت: شیوع موج سوم از اواخر هفته گذشته آغاز شده و اگر به همین منوال پیش برویم، طبق تخمین دکتر حریرچی در نموداری که نشان دادند، در آبان ماه مرگ و میر ناشی از کرونا  به ۶۰۰ نفر در روز می‌رسد، البته امیدواریم که این تخمین هیچ وقت محقق نشود.

این استاد دانشگاه گفت: به صورت جدی به همه مردم توصیه می‌شود که این روزها هر علامت تنفسی، مطمئنا کروناست؛ چراکه الان چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم و کوچکترین علائم مثل آبریزش بینی، تب و بدن درد می تواند علامت کرونا باشد. پس افراد باید به محض مشاهده این علایم خود را قرنطینه کرده و در مجامع عمومی حاضر نشوند.

بیشتر بخوانید:

مجموع جان‌باختگان کرونا در ایران از ۲۴ هزار نفر گذشت/ شناسایی ۲۸۴۵ بیمار جدید

دکتر مردانی: حدود ۳۰ درصد مردم کرونا گرفته‌اند/ شیوع ویروس در کشور شدت عجیبی پیدا کرده است

چگونه سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا را از یکدیگر تشخیص دهیم؟

استفاده مردم از "ماسک" کاهش یافته است

کل کشور در وضعيت قرمز کرونايي

***

کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های اخیر، نگران کننده است

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته‌های اخیر در کشور پایین آمده و این نگران کننده است. این میزان از ۸۰ درصد به ۶۰ درصد کاهش یافته و این خبر بدی است.

روحانی گفت: ... باید مراقبت بهداشتی را در فصل پائیز بیشتر کنیم. یک نوع بیماری هم در همسایگی ما ایجاد شده که شبه ذات الریه است و شنیدم از کرونا خطرناکتر است.

بیشتر بخوانید:

روحانی: هر فرد مبتلا به کرونا موظف است خود را قرنطینه کند/ کاهش آمار رعایت پروتکل‌ها بسیار نگران کننده است

***

یک هندی ایرانی‌تبار زرتشتی به ما قول فروش واکسن کرونا داده

 سعید نمکی، وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آخرین اقدامات وزارت بهداشت برای تامین واکسن کرونا اظهار داشت: یک شرکت هندی ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا به آمریکایی‌ها پیش فروش کرده است، مدیر عامل این شرکت فردی ایرانی‌الاصل زرتشتی است که به ما قول داده است ۲۰ میلیون دوز واکسن را با قیمت پایین‌تر به ما بفروشد.

وی عنوان کرد: ما در حال انجام اقدامات لازم برای تامین این واکسن هستیم که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

***

روحانی تغییر کرده است؟

مهر نوشت: بیش از هفت سال از روی کار آمدن حسن روحانی می‌گذرد و قرار است ۸ ماه دیگر، یعنی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تصدی ساختمان پاستور به دست رئیس‌جمهور دیگری سپرده شود اما موضوع قابل توجهی که در این روزها وجود دارد تغییر نگاه و رویکرد رئیس دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به شیوه رقابت‌های انتخاباتی است.

او که در رقابت‌های سال ۹۲ و ۹۶ وعده و وعیدهای مختلفی به مردم می‌داد و حالا دیگر به موجب قانون اساسی امکان حضور در انتخابات ۱۴۰۰ را ندارد، موضع خود را نسبت به بایدها و نبایدهای وعده‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری تغییر داده و به رقبای انتخاباتی توصیه می‌کند که در انتخابات، انتظارات مردم را بالا نبرید...

***

هشدار شدید اللحن فرمانده کل سپاه به ترامپ

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به گزافه گویی های اخیر رییس جمهور امریکا، خطاب به وی گفت: آقای ترامپ انتقام ما از شهادت سردار بزرگ مان قطعی ،جدی  و واقعی است ، اما ما  اهل شرف و شرافت هستیم و جوانمردانه و عادلانه انتقام میگیریم؛  شما فکر می‌کنید ما در برابر خون برادر شهیدمان یک سفیر زن در افریقای جنوبی را می زنیم؛ ما کسانی را می زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند و شما بدانید هر که در این ماجرا نقش داشته است زده خواهد شد و این پیام جدی است.

وی افزود: شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می کنید؛ ما شما را می شناسیم؛ آن وقت که عین الاسد را زدیم فرض داشتیم که شما پاسخ می دهید و صدها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته‌هایتان را ویران کنیم.

 امیر خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز گفت: در شب شهادت سردار سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه ما در جنوب کشور پرواز انجام دادند و منطقه شلوغ بود و هواپیماهای زیادی در فضای آسمان بودند. جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

هشدار فرمانده سپاه به رئیس جمهور آمریکا: انتقام ما قطعی است/ اهل شرف و جوانمردی هستیم و سفیر زن را هدف قرار نمی‌دهیم

سرلشکر سلامی: انتقام ما از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی و جدی است

***

دستور رییسی درباره ارایه گزارش وضعیت زندان ها و بازداشت های غیرضرور

رییس قوه قضائیه ضمن «تقدیر از بازدیدهای سرزده از زندان های استان ها» به رئیس سازمان زندان ها دستور داد: گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور هر استان ضمن انعکاس به رئیس کل دادگستری استان به حوزه ریاست ارسال شود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: معاون قضایی زندان ها،  مسائل زندانیان را با استفاده از کارشناسان حقوقی دنبال کند و گلایه ها و مشکلات را پیگیری نماید. سازمان زندان ها ضامن اجرای دستورات و بخشنامه های رییس قوه قضاییه در زندان ها می باشد.

بیشتر بخوانید:

تقدیر رئیسی از بازدیدهای سرزده از زندان‌ها

***

مجادله درباره انتخاب لاریجانی به عنوان نامزد نهایی اصلاح طلبان

محمد عطریانفر،عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به ایلنا گفت: آقای لاریجانی از منظر تاریخی، متعلق به جریان اصولگرایی است، اما حداقل از سال ۸۴ تا به امروز رفتار، منش و نوع سیاست‌ورزی ایشان شباهت‌های زیادی به رویکردهای اصلاح‌طلبانه داشته و تجربه سه دوره مجلس ایشان هم نوعی رضایت‌مندی را از سوی اصلاح‌طلبان در کنار خود دارد، لذا عطف عنایت به امثال آقای لاریجانی زمانی می‌تواند مطرح باشد که اصلاح‌طلبان از ارائه نیروی متحد و مشترک میان احزاب متبوع خود دچار امتناع و یا محرومیت شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: چه بسا در شرایط انقباظی و صعوبت برای اصلاحات در سال ۱۴۰۰ هم واقعه‌ای مشابه آنچه که در سال ۹۲ رخ داد، رقم بخورد. در آن شرایط از میان گزینه‌های موجود ممکن است گزینه‌هایی مثل لاریجانی که از چهره‌‌های معقول اصولگرایی است، مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گیرد. اما اصلاحات در این شرایط تاکید بر یک رقابت تمام عیار بین یک نیروی متصل به جبهه اصلاحات با یک شخصیت معقول از اصولگرایان دارد.

صبح نو نوشت: حزب کارگزاران سازندگی ایران از همان ابتدای شکل‌گیری در سال 1375، با وجود اینکه خود را در منظومه اندیشه‌‌ای مراد خويش، اکبر هاشمی‌رفسنجانی تعریف می‌‌کرد، اما شامل دو طیف کلی به لحاظ نوع نگرش شد؛ طیف چپ که رویکردی رادیکال به موضوعات داشت و خود را بیشتر در نسبت با رویکردهای روشنفکری اصلاح‌طلبانه تعریف می‌‌کرد و طیف راست که سویه‌‌‌های عمل‌گرایی و کارکردی بیشتری داشت. افرادی نظیر مرعشی، علیزاده‌طباطبایی، فائزه هاشمی و تاحدودی طاهرنژاد در طیف چپ و افرادی نظیر کرباسچی و عطریانفر در طیف راست این حزب تعریف می‌شوند. بحث بر سر حمایت یا عدم‌حمایت از «آقای فیلسوف» سیاست ایران در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال آینده، بار دیگر موجب فعال شدن این تضاد درون‌حزبی شده است... علاوه بر کرباسچی، برخی دیگر از اعضای کارگزاران نیز{مانند محمد عطریانفر} حمایت از لاریجانی را در سر دارند. 

بیشتر بخوانید:

عطریانفر: اصلاح‌طلبان هنوز حرکت متحدی را دنبال نمی‌کنند/ تصمیم نهایی را باید از زبان خاتمی بشنویم/ لاریجانی متعلق به جریان اصولگرایی است

***

درخواست اعاده دادرسی مرتضوی رد شد

میرمجید طاهری، وکیل خانواده روح الامینی با اشاره به پرونده شکایت از سعید مرتضوی به تسنیم اظهار داشت: ۲۱ مرداد ماه جلسه دادگاه بود که رسیدگی به پایان رسید و درخواست اعاده دادرسی مرتضوی رد شد و ۲۰ روز هم قابل فرجام‌خواهی است و در صورتی که مرتضوی به رأی اعتراض کند، این پرونده در دیوان عالی کشور بررسی می‌شود. 

سید عبدالحسین روح‌الامینی و همسر ایشان خانم زهره حقیقی، جوادی‌فر و کامرانی، شاکیان پرونده هستند که فرزندان آنها در سال ۸۸ در بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک بازداشت موقت شدند که در خلال آن فوت کردند.

بیشتر بخوانید:

دفاعیات «سعید مرتضوی» در دادگاه رد شد

***

می خواهم زنده بمانم!

خبرآنلاین نوشت: «رادیو اروپای آزاد / رادیو آزادی»؛ رسانه‌ای که بودجه اش از سوی کنگره آمریکا تامین می‌شود و تا سال ۱۹۷۱کارکنان آن باید از سوی سازمان سیا گزینش می‌شدند. احتمالا احمدی‌نژاد  این بار نیز با نشستن در برابر دوربین این رسانه خواسته بر روی نترس بودن خود در جابجایی مرزها مانور دهد. او در همه سال های گذشته چه در زمانی که رئیس دولت بود و چه زمان پس از آن تلاش زیادی کرده تا مرزبندی های عرف سیاسی را جابجا کند. این موضوع در همه رفتارهایش پیدا بوده است؛ از نامه نگاری هایش به روسای جمهور آمریکا گرفته تا تمکین نکردن به نهی رهبری برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری...رفتار او نشان می‌دهد همچون گذشته حرف هایش با عملش کاملا متفاوت است. البته از یک منظر به نظر می رسد می خواهد بازی دیگری انجام دهد؛ بازی با بدنه رأی.

احمدی نژاد اما در فاز بعدی جنجال سازی هایش به سراغ چه کسی و چه حوزه ای خواهد رفت؟

آرمان ملی نوشت:{محمود احمدی نژاد} چه هدفي دارد؟ باز هم مي‌خواهد کانديداي رياست‌جمهور و پس از آن ردصلاحيت شود يا با علم به اينکه ديگر قرار نيست کليد پاستور را به او بدهند، سعي در جلب گروه‌هاي ديگر به‌عنوان هوادار خودش است چراکه هواداران سابق اين مرد تاب اظهارات و اقداماتش را نداشتند و از حمايت گذشته خود اعلام برائت کردند. در نهايت شايد تمايل داشته باشد به نحوي با برهم‌ريختن قواعد سياسي و خط‌قرمزهاي تعيين‌شده، خود را متفاوت نشان دهد.

احمدي‌نژاد تلاش زيادي مي‌کند تا منکر آنچه شود که در زمان رياست‌جمهوري او رخ داد ازجمله فيلتر شبکه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوک و توئيتر... احمدي‌نژاد به دليل عملکرد و اظهاراتش که نمونه اخير آن همين مصاحبه با راديو فرداست همان جايگاه اندکش در ميان اصولگرايان و ياران سابقش را از دست داده است و آنها حاضر نيستند نامشان کنار احمدي‌نژاد قرار گيرد. 

***

بیش از ۵۳ شورای تصمیم‌گیر در اقتصاد کشور وجود دارد 

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست نقد و بررسی «مراجع تصمیم‌گیری در اقتصاد کشور» با تاکید بر این نکته که ایجاد ارتباط نظام‌مند میان نهادهای مختلف تصمیم‌گیر در حوزه اقتصاد ضروری است، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۳ شورای تصمیم‌گیر در اقتصاد کشور وجود دارد که هماهنگی میان آنها ضروری است.

وی افزود: این شوراها می‌توانند الزامات یا اجازاتی ایجاد کنند که تعارض تصمیمات هریک با سایر شوراها، منجر به ناهماهنگی در دستگاه اقتصادی کشور شود.

جلیلی با بیان اینکه نهادهای تصمیم‌گیر اقتصادی می‌بایست دارای آهنگ واحد باشند، عدم وجود یکپارچگی در میان آنها را ابزار سردرگمی اقتصاد نامید که جلوی پیشرفت را نیز خواهد گرفت.

***

واکنش واعظی به اظهارنظرها مبنی بر نفوذ وی بر روحانی

برنا نوشت: در این سال‌ها و در دولت حسن روحانی بارها گمانه زنی های رسانه ای در رابطه با نقش «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور، در تصمیم گیری‌ها در برخی از امور مطرح شده که این گمانه زنی ها، پس از عزل رضا رحمانی، وزیر وقت صمت، قوت گرفت...

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به چنین اظهارنظرهایی گفت: این صحبت ها پایه و اساس ندارد و خبرسازی است. 

واعظی بیان کرد: یک سیاستی وجود دارد که با مطرح کردن این مسایل درصد تضعیف دولت و شخص رئیس جمهور هستند. همچنین بنا دارند اینگونه القا کنند که در داخل دولت اختلاف وجود دارد در حالی که هم رئیس جمهور اقتدار خود را دارد و هم دولت از اقتدار برخوردار است و تفاهم در اعضای کابینه، وجود دارد.

واعظی تاکید کرد که این صحبت ها از برخی اتاق فکرها بیرون می آید.

***

تخریب جهانگیری از درون دولت؟

آفتاب یزد نوشت: یک روز «دلارجهانگیری»، یک روز هم گرانیِ«تخم مرغ» گویی هرگاه امور از ریل خارج می‌شود تازه یادشان می‌افتد جهانگیری نامی، در کابینه حضور دارد. هرچه بیشتر لطف می‌کند، بیشتر دچار کم لطفی می‌شود تا جایی که به صراحت برخی از فعالان و تحلیلگران سیاسی برای شخصیت و جایگاه سیاسی ـ مدیریتی جهانگیری ابراز نگرانی می‌کنند و معتقدند این رفتار با معاون اول به نوعی تخریب وی است... جهانگیری یکی از اضلاع مهم در دولت است که در جایگاه «معاون اول» وظایف معینی ندارد به جز دستیاری آقای رئیس جمهور و در این میان وزارت خانه‌ها و وزرا هستند که باید به امور بپردازند و پاسخگو باشند.

علی صوفی، فعال سیاسی معتقد است: در 7-6 ماه باقیمانده از دولت اگر جهانگیری بتواند اوضاع گرانی‌ها را سر و سامان ببخشد به عنوان کسی که نامزد بالقوه ی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری است، قطع به یقین روی آینده ی سیاسی او اثر مثبت و حتی تعیین‌کننده برجای خواهد گذاشت اما در این که پشت صحنه انتخاب جهانگیری برای چنین مواقع خطیری می‌تواند تفکرات تخریبگرانه وجود داشته باشد دور از ذهن نیست و این نقد به خود آقای جهانگیری نیز وارد است که با تمرکز بیشتری به این امور ورود کند تا خدای ناکرده دچار تخریب جایگاهی و شخصیتی نشود.

***

کاندیداتوری در ۱۴۰۰ بدون برنامه بیهوده است

مصطفی هاشمی‌طبا، تحلیلگر مسائل سیاسی در روزنامه آرمان ملی نوشت: در شرايط فعلي و براي برنامه‌ريزي براي انتخابات اسامي افراد زيادي مطرح مي‌شود که نظريات متفاوتي درخصوص هريک از آنها وجود دارد... رئيس‌جمهور آتي بايد به اين موضوع اذعان داشته باشد که مردم امروز مي‌دانند که روساي جمهور در ايران و مسئولان همواره خاکستري حرف مي‌زنند. هرکسي که کانديداي رياست‌جمهوري مي‌شود بايد به اين موضوع علم داشته باشد که وعده‌هاي او و برنامه‌هايي که از آنها سخن مي‌گويد در مسائل مختلف ثبت و ضبط مي‌شود و مردم در يادشان نگه مي‌دارند که چه وعده‌هايي به آنها داده شده است. رئيس‌جمهور آينده بايد در عملکرد خود صادق باشد؛ بايد صادقانه بگويد که چنين فکري داشتيم اما به دليل برخي محدوديت‌ها يا ساير مسائل نتوانستيم بدان‌ عمل کنيم در موارد مثبت هم به همين‌گونه عمل کند.

***

100 طرح دو فوریتی در مجلس وجود دارد

محمدرضا باهنر، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین مصاحبه ای با روزنامه ایران داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

*همه رؤسای جمهوری ما در دور دوم ریاست از کم بودن اختیارات‌شان گلایه می‌کنند، کسی هم نمی‌گوید که آقای رئیس‌جمهوری تو با این قانون اساسی رئیس‌جمهوری شده‌ای. بنابر این چنین گرفتاری‌هایی پیش می‌آید یعنی مردم مجبورند آدم‌ها را انتخاب کنند. آدم‌ها هم برای اینکه رأی بیاورند هر وعده‌ای که به ذهن‌شان می‌رسد مطرح می‌کنند. امکان سنجی هم نمی‌کنند. مراکز پژوهشی و تحقیقی هم پشت سر آنها نیست که بگوید این وعده تا چه حد شدنی است. اما اگر انتخاب رأی دهندگان حزبی باشد؛ حزب می‌داند که قرار نیست فقط یک بار و برای یک یا دو دوره چهار ساله انتخاب شود.

*یک اشکالی هم که در مجلس وجود دارد این است که تعداد طرح‌ها زیاد است و چنان که می‌بینیم برای بسیاری از طرح‌ها هم دو فوریت تصویب شده است. این در حالی است که دو یا سه فوریت برای موارد کاملاً استثنایی است. اگر قرار باشد ما صد طرح در مجلس اعلام وصول کنیم که شامل 80 طرح دوفوریتی باشد که دوفوریتی‌ها صف‌شان حتی طولانی‌تر از طرح‌های عادی می‌شود... حال آنکه آن‌طور که شنیده‌ام الان 100 طرح دو فوریتی در مجلس وجود دارد.

*باید به قوه قضائیه بگوییم شما که کار خوبی می‌کنی و غلط دیکته دیگران را می‌گیری و باید هم بگیری چرا هنوز در مقابل آنها که به وظیفه‌شان عمل نمی‌کنند و ترک فعل می‌کنند نایستاده‌ای؟ من هنوز نشنیده‌ام که قوه قضائیه مسئولی را به خاطر ترک فعل محاکمه کند و به او بگوید تو وظیفه داشتی این فهرست از کارها را انجام بدهی اما انجام ندادی. 

بیشتر بخوانید:

باهنر: برخی از افراد حاکمیتی‌ به دنبال ناامید کردن مردم هستند

***

استفاده شخصی برخی از مسئولان از آمبولانس‌های تهران صحت دارد

پیمان صابریان،رئیس مرکز اورژانس تهران در گفتگو با آنا در  پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گزارشی از استفاده شخصی برخی از مسئولان از آمبولانس‌های اورژانس تهران شده است یا خیر گفت: در اورژانس دولتی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ زیرا از تماس مددجو تا انتهای خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس تمامی فعالیت‌ها رصد می‌شود اما در بخش خصوصی چنین موردی را داشتیم که سریعا با شرکت مربوطه برخورد و مجوزشان باطل شده است.

دیدگاه کاربران

تکرار نحس۱۶۰۳۷۳۸۲۱:۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۹
جریان هاشمی هنوز دارد توسط روحانی به کشور و مردم خسارت میزند
سید۱۶۰۴۰۵۵۰۸:۰۶:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۳۰
زنده باد احمدی نژاد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین