«پناهیان» و راه سومی در میانه تخریب و تطهیر 

حسین رجایی،   3990622036 ۲۵۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
«پناهیان» و راه سومی در میانه تخریب و تطهیر 

برای ما جوانان نسل سوم انقلاب، نام "علیرضا پناهیان" معنایی متفاوت از همه دیگر وعاظ و روحانیون مشهور دارد. حجت الاسلام پناهیان شاید اولین روحانی از نسل دوم انقلاب بود که او را شناختیم. با سخنانش خو گرفتیم. با معارف دینی و درس اخلاقش زندگی کردیم و با آموزه های عرفانی اش در عالم معنا سیر و سیاحت نمودیم و از همه مهمتر، با او بود که "اربعین" را شناختیم.

اکنون اما این شخصیت فرهیخته انقلابی، مورد هجمه طیف وسیعی از دشمنان انقلاب در داخل و خارج قرار گرفته است. برخی از هواداران ایشان مدعی اند که جمعی از اصلاح طلبان و "امنیتی های منحرف!؟" نیز بر این آتش می دمند. در نتیجه از نگاه آن ها، صحنه آنقدر روشن است که چون و چرایی در خصوص تکلیف ما باقی نمی گذارد. یک طرف یک شخصیت برجسته و اثرگذار انقلابی و طرف دیگر دشمنی غدّار. برای دشمن چه غنیمتی بالاتر از زدن نیروهای مؤثر انقلاب و بی اعتبار کردن آن ها و در نتیجه عقاید و سخنانشان نزد عموم مردم!؟ 

اما آیا آنقدر که این دوستان می گویند تکلیف بر جوانان انقلابی مشخص است!؟ آیا آنگونه که تبلیغ می کنند بستن راه بر هر پرسشی در این خصوص، نشانه اوج بصیرت و آگاهی یک انقلابی است و باقی ماندن هرگونه ابهام و سؤالی نشانه ضعف ایمان و لغزش در برابر حیلت دشمن!؟ 

پرواضح است که همسویی با دشمن در این فقره چه خبط بزرگیست و بردن آبروی مؤمن آنهم با مشتی ادعای اثبات نشده چه گناه نابخشودنی. اما آیا تمام مسئله واقعاً همین است؟ آیا ساده ترین راه حل همیشه بهترین راه حل است!؟ آیا متهم کردن هر پرسشگر و مطالبه گری به فساد و جهل و عدالتخواری و سست عنصری نشانه استحکام ایمان است!؟ آیا آبروی جوانان انقلابی عدالتخواه، متفاوت از آبروی مومن است!؟ 

آیا این دسته از برادران انقلابی جز اینکه برای عمق دشمن شناسی خود کف بزنند رسالت دیگری ندارند!؟ آیا محاسبه نفس را از ضروریات ایمان برنمی شمارند؟ آیا شناخت دشمن درون را کمتر از دشمن بیرون می دانند!؟ آیا مبارزه با مفسدان و رانتخواران زالوصفت که زیر عبای دین مخفی شده اند و آبروی حکومت اسلامی را میبرند کمتر از مبارزه با آمریکا و اسراییل می بینند!؟ آیا بستن مدام راه بر هرگونه نقد و اصلاح درون گفتمانی را صواب می انگارند!؟ آیا زدن همزمان دوست و دشمن با شمشیر دو دم دشمن یابشان را درست می پندارند!؟

اندکی تعمق لازم است تا ببینیم که ماجرای اخیر حجت الاسلام پناهیان دو سوی متفاوت دارد. یکسو که مورد علاقه دشمن و منحصر در ورود به زندگی شخصی ایشان و تخریب و تهمت بدون ادله متقن است و سوی دیگر که دغدغه دوستان مبنی بر نان خوردن برخی از مفسدان اقتصادی از نام دین است. آیا آبروی جمهوری اسلامی کمتر از آبروی مؤمن است که برخی چشم بر آنچه سرمایه داران آلوده دست به نام دینداری و ولایتمداری و به کام خوشگذارنی های فرزندانشان در آمریکا و کانادا انجام می دهند بسته اند!؟ آیا از عبرت های ماجرای طبری و دوستان زرسالارش درسی نیاموخته اند؟

قرار نیست چهار تکه سند و مشتی ادعا، یکشبه ارادت ما به بزرگانی چون حجت الاسلام پناهیان را سست کند که تاریخ از این دست فریب ها و فتنه ها بسیار به خود دیده است. ولی وقتی ایشان در دفاع از خود، تلویحاً از سرمایه داری که سوالات و ابهامات بسیاری پیرامون وی مطرح است دفاع می کنند آیا نباید نگران شویم!؟ آیا در خصوص کسی که گویا خیرات و مبراتش را دیده اند اما حتی نمی دانند مالک فلان نشان تجاری مشهور است، نباید سوال کنیم!؟ وقتی مطلع میشویم که یک ابربدهکار بانکی فراری علاقه وافری به مشارکت در اقدامات فرهنگی و تبلیغی ایشان داشته، نباید مضطرب گردیم!؟ آیا همه بزرگان ما چشم برزخی دارند که باید چشم از مراقبت آن ها فروگذاریم. آیا اگر اجتماع محتاج نصیحت نخبگان است، آنها محتاج مراقبت اجتماع نیستند!؟ آیا تاریخ دین و بزرگانش چنین درسی به ما داده اند!؟ تا کنون با این مقدس سازی ها چه طرفی بسته ایم!؟ اگر سهوی بر بزرگی رفته است چرا نباید به او گوشزد کنیم؟ اگر این سهو دامن بزرگان دیگری را نیز گرفته است و میرود که به معضلی فراگیر تبدیل شود چرا نباید آن را فریاد کنیم؟ 

به لیستی از محکومان اخیر دادگاه های ویژه مفسدان اقتصادی نگاه کنید. شهرام جزایری ها و محمودرضا خاوری ها را بخاطر آورید. در میانشان کم نیستند آن هایی که با خیرات و مبرات و ریخت و پاش در حوزه دین و دینداری کسب آبرو و اعتبار می کنند و بدین سان مقاصد شوم خویش را به پیش می برند. مباد آبروی جمهوری اسلامی را به پای آبروی افراد قربانی کنیم و مباد به این بهانه که دشمن خواهد خندید و تمسخر خواهد کرد از درمان دمل های چرکین بازمانیم. همانقدر که افتادن در دام تخریب دشمنان خطاست، دفاع چشم بسته و از سر تعصب هم اقدامی نارواست. اگر میخواهیم هم سرمایه هایی چون پناهیان را حفظ کنیم و هم پایه های نظام اسلامی را استوار نگاه داریم، راه سومی هم هست: نقد منصفانه.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۹۴۲۳۲۱۰:۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
حافظ می فرماید: واعظان کاین جلوه در محراب و مـنـبـر می کنـنـد، چون به خلوت می رونـد آن کار دیـگـر می کنـنـد
ناشناس۱۵۹۴۳۲۷۱۰:۳۳:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان ؛ دنیا و زرق و برق اون ، بازیچه ای بیش نیست . امروز آیت الله صانعی رفت و فردا هم نوبت من و شماست
ناشناس۱۵۹۴۳۸۸۱۰:۵۴:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پس لطفا کسی را متهم نکنید بی دلیل و ابرویش را ببرید که فردا هم روز حساب رسی به اعمال ما است
ناشناس۱۵۹۴۴۴۳۱۱:۱۹:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
وقتی خودشان گرفتن هدایا رو قبول می کنند یعنی چه؟
ناشناس۱۵۹۴۴۸۱۱۱:۳۰:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مگر کسی هدیه بگیرد و مقامی نداردکه کار راه بیاندازد اشکالی دارد؟
ناشناس۱۵۹۴۶۶۶۱۲:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چقدر هم که پناهیان مقام و نفوذ نداره؟ نکنه فکر کردی منبری سادس
ناشناس۱۵۹۴۷۰۰۱۲:۴۳:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آپارتمان و زمین 423 متری، کادو های ارزانی نیستند. انسان متقی و سربلند، با این شرایط اقتصادی کشور، کادوهای چندین میلیاردی را قبول نمی کند.
ناشناس۱۵۹۴۴۶۷۱۱:۲۷:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا بدون دلیل؟ هم خودش تایید کرده و هم اسناد خانه و زمین هم منتشر شده اند.
ناشناس۱۵۹۴۵۷۷۱۲:۰۰:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خودش تایید کرده و دلیل این که علیه پناهیان صحبت می کنید دیگر چه صیغه ای هست؟
ناشناس۱۵۹۴۴۷۶۱۱:۲۸:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
حالا این که سند داره و تهمت نیست 400 متر زمین سعادت آباد 27 میلیون و بسیاری روابط دیگر!
ناشناس۱۵۹۴۴۹۲۱۱:۳۲:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اولین شرط عدالت شفافیت است که همین آقایان طالبش هستن خو چه بهتر از خودمون شروع کنیم بجای حرف عمل کنیم!چجوری 400 متر زمین تو سعادت آباد معامله کرده 27 میلیون!؟سوال سادس جواب روشنی هم باید داشته باشه البته اگه شفافیت دارن!
ناشناس۱۵۹۴۷۶۰۱۳:۰۶:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اول برو ببین برای چه سالی است بعد بگو 27 میلیون انگار همین امسال رفته خریده!!!!!!
ناشناس۱۵۹۴۸۸۵۱۳:۴۴:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
تازه همه هم برای خودش نبوده و شریک داشته
جواد۱۵۹۵۰۳۴۱۴:۳۹:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همه میدونند مبلغی که در بنچاق نوشته میشه ، غیر مبلغی است که معامله می شود. این را همون یاشار سلطانی هم میدونه اما ....
ناشناس۱۵۹۵۰۵۹۱۴:۴۸:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
احسنت به شما آفرین به این دیدگاه
ناشناس۱۵۹۵۱۸۷۱۵:۴۷:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
از حسن و اسحاق که برادرانشان مفسد اقتصادی و تو زرد در آمدند ملولیم اینها می خواهند عدالت را در جامعه اجرا کنند ما ملت واقعا چقدر بدبختیم
خسروخان۱۵۹۷۵۷۹۲۳:۲۱:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۳
2تا از برادران جهانگیری ازشهدای جنگ هستند درست صحبت کن
ناشناس۱۵۹۵۲۲۲۱۵:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همش تهمته شما که راست میگین وقتی موضوع مشخصه بازم انکار اگه کسی ابرو داشته باشه از خدا شرم میکنه چه دنیایی پدر نفس بسوزه به کجا چنین شتابان
محسن پناهی۱۵۹۵۶۶۹۲۰:۰۷:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
من امروز یک خبر خوندم مبنی ازین که ایشون به واسطه آشنایی با مرحومی که اسمشونو نمیارم با رییس کارخانه تک ماکارون قرارداد بستن؛در صورتی که خانواده مرحوم گفتند اصلا پدر ما با پناهیان رابطه ای نداشتند!ایشون سال ۸۶ پس از گذراندن بیماری طولانی درگذشتند؛من به شخصه نمیدونم این همه صحبت و تناقض برای چیه؟!
ناشناس۱۵۹۴۷۹۱۱۳:۱۵:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
جوری حرف میزنید انگار دزدی کرده یا برادرش دزده
ناشناس۱۵۹۵۲۵۱۱۶:۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آیت الله که پشیزی ارزش برای دنیا قائل نبود، سبکبار رفت و سربلند.
ناشناس۱۵۹۵۳۹۳۱۷:۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا برای گرانی کِره و دلار صداتون درنمیاد؟
ناشناس۱۵۹۵۴۶۰۱۷:۵۶:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
این دیگه از اون حرفا بودا! همه میدونن کشور در چه شرایطیه !
ناشناس۱۵۹۵۷۱۳۲۰:۳۲:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
هر چه سر جای خود آی کیو
ناشناس۱۵۹۶۰۱۶۲۳:۳۵:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
این وصله ها به پناهیان نمی چسبد..
ناشناس۱۵۹۴۳۳۳۱۰:۳۴:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برای همین است که به حافظ لقب « لسان الغیب » دادند.
ناشناس۱۵۹۴۳۴۵۱۰:۳۸:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
حافظ همچنین می فرماید: ترسم که صرفه ای نبرد روزِ بازخواست، نانِ حلالِ شیخ ز آب حرامِ ما
ناشناس۱۵۹۴۳۹۳۱۰:۵۶:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خدا پدر و مادر حافظ رو بیامرزه
ناشناس۱۵۹۴۴۸۴۱۱:۳۱:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نگارنده محترم مقاله: حساب روحانیت از شهرام جزایری جداست. قداست آنها در نگرفتن چنین هدایایی است. تعداد زیادی نان طلبگی میخورند.
ناشناس۱۵۹۵۵۳۶۱۸:۳۸:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بله برادر تعداد زیادی، اما اون کم باقی مونده چی ،اونا نون چی رو میخورن
مظلوم۱۵۹۵۶۹۸۲۰:۲۶:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
یه تعدادی هم نان لاکچری، محله لاکچری، خونه لاکچری، ماشین لاکچری، هرچی لاکچری هست آنهای میخورن،
ناشناس۱۵۹۶۰۴۱۲۳:۵۲:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
روحانیت نه باید هدیه بگیره نه حقوق،هر اتفاقی هم بیفته فحشش برای اوناست!!!انصافا حرف ناحقی میزنید.
رضا۱۵۹۶۰۹۷۰۰:۳۶:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۳
دوست عزیز به تعدادی ازروحانیون مانند ایت ا... بهجت ولی چه کسی میتواند با نان طلبگی در سعادت اباد خونه بخرد
ناشناس۱۵۹۴۸۶۸۱۳:۴۰:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
شما با غیرتان تا الان کجا بودید که چون امثال روحانی وناطق وهاشمی....
علی۱۵۹۷۶۷۱۰۱:۵۵:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۴
اول انقلاب تو دانشگاه برعلیه بنی صدر حرف زدیم کتکمون زدند و شدیم ضدانقلاب اماچند وقت بعد.... بعد گفتیم آقای منتظری بدرد قایم مقام رهبری نمی خوره کتکمون زدند وشدیم ضد ولایت فقیه اما چند وقت بعد.... بعد از سیاست های آقای هاشمی انتقاد کردیم کتکمون زدند گفتند در زمان جنگ با دشمن همراهی میکنید و اما چند وقت بعد ... دیگه از ترس لال شدیم الان هم که حرف میزنیم تو فضای مجازیه و فکر میکنیم کسی پیدامون نمی کنه البته که هنوزم میترسم تو کجا بودی با غیرت؟
ناشناس۱۵۹۵۰۳۹۱۴:۴۰:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مواظب باش این حرف حافظ کلیه آیا خود شما فرد صادقی هستی که به مومنین تهمت میزنی؟
ناشناس۱۵۹۵۲۴۳۱۶:۰۶:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
‏پناهیان گفت مگه استاندارد خوزستان مُرده که مردم اونجا دارن از قحطی آب هلاک میشن! و تمام این هَجمه و حواشی علیه پناهیان شکل گرفت تا بدانیم که نه تنها این استاندار نمرده، بلکه او و مافیای رسانه‌ایش زنده هستند
ناشناس۱۵۹۵۸۱۲۲۱:۱۰:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
جریانی در کار است که وعاظ و نوحه خوان ومداح را با هجمه ای یکباره در گیر می کنند. ودروغگویان وقاتلان و مسببان وضعیت معیشت مردم در پناه این هجمه های نا جوانمردانه نفس راحت می کشند .التماس تفکر تفکر
ناشناس۱۵۹۷۰۷۹۱۵:۳۵:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲۳
چرا این موضوعات مال واموال اینجور آدمها را که فاش میشه ربط میدین به هجمه و دشمن و...بس کنید آقا
مجید۱۵۹۵۸۹۸۲۲:۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خارج از مسایل دینی و انقلابی اگر پناهیان می خواست و اراده می کرد بیش از این ها باید درآمد داشت من در سطح پناهیان تا حالا سخنران ندیدم آیا سهم ایشون پس از این همه زحمات در جبهه نظامی و فرهنگی از این دنیای فانی حتی یک خانه هم نیست در عجبم تازه ایشون هیچ مسولیت دولتی هم نداشته تا به حالا
امیرحسین۱۵۹۵۹۶۷۲۲:۵۱:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بعضی ها درسته اما بر همه صدق نمیکنه خصوصا آقای پناهیان
امیرحسین۱۵۹۵۹۷۳۲۲:۵۵:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برای بعضی ها درسته اما بر همه صدق نمیکنه خصوصا آقای پناهیان در ضمن لازمه یادآوری کنم خود حضرت حافظ عالم دینی و عارف شیعه ست این بیت هم در مورد افراد ریا کار و منافق هست اگر با این نیت که همگی وعاظ اینطوری هستند این متن رو نوشتید. قیامت پاسخگو باید باشید.
ناشناس۱۵۹۶۵۶۲۱۰:۲۳:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
شما خودتان خلوت ایشون رو دیدی که تهمت میزنی. هر چند که متأسفانه خیلی از ما به خاطر حب و بغض حرف می‌زنیم. از روی انصاف نیست چون انصاف میگه تا مطمئن نشدی تهمت نزن حتی اگر دشمنت باشه
ناشناس۱۵۹۴۲۳۳۱۰:۰۸:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا هر وقت به درست یا غلط به یکی ایرادی وارد میشه ، جای اینکه اون شخص پاسخگو باشه ، سریع حکم صادر میشه و کسی که ایراد رو گفته میشه ضد انقلاب و دشمن . مگه شما قاضی هستی که حکم میدی . اینطوری میخواید با فساد مبارزه کنید امثال همین آقایون دیندار مگه خاوری ها و منصوریان ها نبودند
فرناز۱۵۹۴۳۲۵۱۰:۳۲:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
از این حرفها گذشته، اگر آقای پناهیان دارای تفکر اصلاح طلبی بود، باز هم اینگونه سخن می گفتید؟!
ناشناس۱۵۹۴۳۵۶۱۰:۴۳:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اشکال تو این است که به مسایل از دیدگاه جناحی نگاه می کنی. ریا و تظاهر، به طور مطلق نکوهیده است. این به سیاست ربطی ندارد.
ناشناس۱۵۹۴۷۹۵۱۳:۱۷:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا ربط داره مثلا استاندار خوزستان کسی کاری باهاش نداره؟
ناشناس۱۵۹۴۴۳۵۱۱:۱۶:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دست اصلاح طلب و اصولگرا برای ملت رو شده هر کدام که دستشان رسیده در چپاول کوتاهی نکرده اند پرونده ی همه ابهامات اساسی دارد و هر چند وقت توسط رقیبان موضوعاتی از پرده بیرون می افتد بیچاره مردم بیچاره مردم
حسن۱۵۹۵۱۸۰۱۵:۴۳:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همه حرف اینست که ادعا و حرف زدن چیزی را ثابت نمیکند عمل کردن شاخص مسئولیت است..
ناشناس۱۵۹۵۸۰۰۲۱:۰۵:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
حکم کلی نمیشه داد . اخلاق و شرع چنین اجازه ای نمیدهد. که هرکس صحبت کرد . متهم شود به دزدی. ولی
ناشناس۱۵۹۴۵۸۱۱۲:۰۱:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دقیقا مشکل بعضیها با پناهیان هم همینه! امسال اگر توی سخنرانیش از یه بنده خدایی که جدیدا اسمش رو روی یه خیابون گذاشتن صحبت نمیکرد و از خدماتش به کشور نمیگفت این حمله ها هم نبود مخصوصا اینکه امام در نامه ای اون شخص رو پدر معنوی منافقین خطاب کرده بود! خب اگر برای صحبتهای پناهیان جواب دارین بفرمایید اگر ندارین چرا تخریبش میکنین!
جعفر۱۵۹۵۲۸۶۱۶:۲۴:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
امام کی مهندس بازرگان را پدر معنوی منافقین یاد کرده بود چرا دروغ میگویید.
رضا۱۵۹۵۹۵۶۲۲:۴۲:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
کجاامام ایشون رو پدرمعنوی منافقین خطاب کرده؟
ناشناس۱۵۹۵۹۹۶۲۳:۱۳:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
گیریم که حرف شما درست، ایشان که این همه کمالات دارند چرا هدیه اینچنینی می‌گیرند؟ جامعه روحانیت را به زهد و تقوا می‌شناسد، نه زندگی لاکچری، حالا اگر یک روحانی در کنار کار طلبگی، منبع درآمدی داشته باشد که زندگی مرفهی داشته باشد باز حرفی، نه با هدیه
ناشناس۱۵۹۴۶۱۱۱۲:۱۷:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خیر خاوریان و منصوریان از جنس ما نبودند از جنسی بودند که میخواهد همه خوب و بد را با هم قاطی و نتیجه گیری کند لطف کنید قیاستان بیان وجود خودتان نباشد
ناشناس۱۵۹۶۰۴۹۲۳:۵۷:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برعکسش هم هست،چرا هر وقت یه آدم معلوم الحال محکوم به زندان به یه منتقد دولت تهمت میزنن اسمشون میشه روشنگری و عدالت خواهی؟!مگه پناهیان مسئول دولتی هست که برای اموالش بازخواست بشه؟!یه نفر اگه به خودت این تهمت ها رو میزد چه حالی داشتی؟!
ناشناس۱۵۹۴۲۳۶۱۰:۰۸:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برای ما جوانان فهیم تحصیلکرده ایرانی ، اقدام پناهیان مذموم و ناپسند به شمار می آید .
ناشناس۱۵۹۴۳۹۱۱۰:۵۵:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ان وقت کدام کارش؟ لطفا از طرف خودت حرف بزن
ناشناس۱۵۹۴۵۴۲۱۱:۴۷:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ان کارش که مشخص نیست دوست ۳۰ میلیاردی کیست
ناشناس۱۵۹۴۵۸۲۱۲:۰۲:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
با چه رانتی حدود 400 متر زمین تو سعادت آباد خریده متری 27 هزار تومن ؟این هدیه ها به چه مناسبت از یک ابر بدهکار بانکی بوده؟
ناشناس۱۵۹۴۸۴۱۱۳:۳۴:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همین که با اعداد بازی می کنید و یک جا از 30 میلیارد یک جا از 27 میلیون ویک جا از 27 هزار تومان صحبت می کنید مشخص است دنبال چی هستید در ضمن در سالی که خانه خرید باید ملاک قرار بدهی که چند خریده و مهمتر این که از کی خرید؟اگر از دولت خریده و به قیمت ارزان تر ان وقت حرف شما درست هرچند که دولت زمین را ارزان تر به خیلی ها می دهد!!!
ناشناس۱۵۹۵۹۶۱۲۲:۴۵:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اینها همش ادعاست حرف و ادعا رو میشه بزنی اینکه صحت داره یا نه مهمه
حسین۱۵۹۶۰۱۸۲۳:۳۶:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خدا وکیلی تو دیدی متری ۲۷ تومن زمین خریده اصلا چقدر به این حرفت مطمئنی . اگر اطمینان نداریم تو رو به علی اینقدر حرفهای مسموم بر علیه یکدیگر رو تکرار نکنیم خدا شاهده باید جوابش رو بدیم . در همین دنیا ابرومون رو میبرن ها از ما گفتن . اگر به این قانون هم که باشه (هر عملی عکسل العملی دارد مطابق با آن در جهت مخالف)پس حتما ابروی ما هم به تاراج میره اگر با حیثیت کسی بازی کنیم به بقیه چیزها کاری ندارم ولی به اینی که گفتم ایمان دارم پس بیخودی با چوب حراج زدن به ابروی دیگران در بازی بعضی از خدا بیخبران قاطی نشیم . از ما گفتن بود.
محمد۱۵۹۴۶۸۴۱۲:۴۰:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همین که هدیه 30 میلیاردی رو میگیره و اونوقت من و امثال من باید از صبح تا شب برای 3 4 میلیون تومان بدووییم.
ناشناس۱۵۹۵۱۲۶۱۵:۱۴:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
رزق دو جور است یکیش اینه که توبایددنبالش بگردی و بدووی یکیش اینه که دنبالت میاد و روزیت میشه و این ممکنه خداوندمتعال بخواد درقالب هدیه یاامثال ذلک باشه اگه ازین حرفا نزنی و عقیدتاپاک کنی و تهمت به مومنین نزنی ممکنه روزی تو هم بشه
سعید۱۵۹۵۲۱۸۱۵:۵۷:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
انگار خدای متعال برای تو هم خواسته! خدای شما چه خوش حسابه مارو که فقط داره امتحان میکنه بدون هدیه!
حنا۱۵۹۵۵۰۲۱۸:۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چقدر راحت تهمت می زنید؟!!!! کاش کمی از خدا می ترسیدید
مهران۱۵۹۴۷۳۴۱۲:۵۵:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همین که خودت رو فهیم میدونی و حتما مخالفان نظرت رو نفهم نشون دهنده فهم شماست ده ها هزار نفر پای پناهیان نشستن و صد ها شهید از پای صحبتهایش بزرگ شده شما آقای فخیم تحصیل کرده چه کار بر ای کشور کردی؟
زهرا۱۵۹۴۹۲۳۱۳:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
افرین درست گفتی این اقا از طرف خودش حرف زده لطفا جوآنان دیگر را قاطی نظر خودش نکن
ناشناس۱۵۹۵۱۱۸۱۵:۱۰:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بگو چرا چهارصد متر زمین خریده یازده میلیون تومن.
ناشناس۱۵۹۵۹۳۹۲۲:۳۱:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
لطفا مسائل را با هم قاطی نکنید در نظام اسلامی اگر در مورد زندگی فردی شبهه ای ایجاد شد باید شفاف سازی کند نه اینکه بگوید هدیه است خودش را با رهبر و امام مقایسه کند و هم سطح بداند حتی اگر هزاران شهید از پای منبر این آقا بلند شده اند وقتی شبهه ای پیش آمد باید سراحتا روشنگری کند در طول تاریخ اسلام کم نبودند کسان مقدسی که پایشان لغزید مثل ابن عباس. ما ارادتمند و مخلص رهبری هستیم که زندگیش شفاف است بقیه در هر لباسی و هر حزبی و هر میزان اثرگذاری که هستند باید در پیشگاه مردم پاسخ گو باشند و مطالبه گری حق ملت است و حضرت آقا هم قائل به این هستند شما هم بجای استفاده از احساسات و مقدسات از ایشان بخواهید شفاف سازی کنند. جای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خالیست‌.
ناشناس۱۵۹۷۰۸۳۱۵:۴۰:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۲۳
یعنی چی ؟ پای شهدا را وسط نکش .آنها خبر از این رانت ها ورفیق بازی ها خبر نداشتند.چون رسانه ای نبوده
ناشناس۱۵۹۵۰۹۲۱۵:۰۲:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آدم فهیم اینطور خودش را تحویل نمی گیرد
نیکو۱۵۹۵۱۷۶۱۵:۴۱:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ادم فهمیم و تحصیل کرده که فقط دورادور از یه زاویه دید داره حکم صد درصد قطعی نمیده.ادم فهمیم بدون دید به همه جوانب هیچوقت قضاوت نمیکنه ذهن بقیه رو خراب نمیکنه
علی احمدی۱۵۹۴۲۳۸۱۰:۰۹:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بهتر است آقا توکلی که مدعی شفافیت است بررسی کند.
ناشناس۱۵۹۴۳۶۸۱۰:۴۶:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای توکلی توره حضرت عباس پیگیر این قضیه باش و به مردم گزارش بده
ناشناس۱۵۹۴۹۵۴۱۴:۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بهترین کار ورود قوه قضایه به این ماجراست همانطور که پرونده طبری را بررسی کرد پرونده ایشان را هم بررسی نماید مطمئنا در این بررسی ها جناح و جایگاه ایشان باید نادیده گرفته شود و همانند شهروند عادی با پرونده برخورد شود، عدالت یعنی همین.
ناشناس۱۵۹۶۲۸۲۰۶:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۳
چرا از فساد در فوتبال به این گستردگی صحبت نمیشود ؟!
ناشناس۱۵۹۷۰۹۱۱۵:۴۶:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۲۳
فوتبال ربطی به مذهب نداره .ایشان یه فرد مذهبی وروحانی هستند باید پاسخ بدن .فوتبال ورزش تجاریه
ناشناس۱۵۹۴۲۴۴۱۰:۱۰:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند، باید خودش از هر نظر شفاف باشد.
ناشناس۱۵۹۴۹۶۳۱۴:۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ایشان در سخنرانی هایش قبلا برای این چنین موقعیتی زمینه سازی کرده بودند، بروید بخوانید چه گفتند، تفسیرهای منفعت طلبانه از امر به معروف و نهی از منکر بلای جان این کشور شده
ناشناس۱۵۹۴۲۴۷۱۰:۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
با این دست اقداماتشان ، ضربه میزنند بر منبر
ناشناس۱۵۹۴۵۲۵۱۱:۴۱:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
یه سوال: این صحبتهایی که در مورد آقای پناهیان میشه امروز و دیروز اتفاق افتاده یا برای چند سال پیشه!؟ پس چرا یهو بعد محرم امسال همه خبردار شدن!؟ فکر کنم محرم امسال یه چیزایی گفته که ..... پیشنهاد میکنم سخنرانی شب عاشورای امسال در دانشگاه افسری امام علی(ع) رو گوش کنید!
ناشناس۱۵۹۴۷۱۱۱۲:۴۶:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
شما هم نمی تونی ماجرای سعادت اباد را ماست مالی کنی موضوع را سیاسی نکن جناب پناهیان باید به ملت جواب بدهند که چند تا از این دوستای خوب دارند و تا به حال چقدر هدیه گرفته اند
ناشناس۱۵۹۴۷۴۲۱۲:۵۹:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خیلی ساده است وقتی منبر سید الشهدا رو وسیله قرار میدی برای کوبیدن اینو آن و تهمت های اثبات نشده و توهین به فرماندار خوزستان با ادبیاتی زشت خدا هم اینطوری باهات رفتار میکنه البته اگه متوجه بشیم!
ناشناس۱۵۹۴۹۸۵۱۴:۲۳:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نه برادر این اتفاقها بعد از صحبتهاش در مورد استاندار نیفتاده داستان چیز دیگه ایه!!!
ناشناس۱۵۹۵۱۴۱۱۵:۱۹:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
شما که متوجه بشی کافیه
علی۱۵۹۵۱۴۳۱۵:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
استاندار نه فرماندار
یه نفر۱۵۹۶۲۷۲۰۶:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۳
شما اگر مثل ما خوزستانی ها بودی و این به اصطلاح فرماندار بی عرضه رو میدیدی دستش رو میبوسبدی که همچین حرفی زده و درد مردم خوزستان رو گفته تو خوزستان این به اصطلاح فرماندار از پشه کمتر آدم حساب میشه
پرسش۱۵۹۶۳۱۰۰۷:۳۸:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۲۳
دشمنان پناهیان به دلیل زبان تلخ حقیقت گوی وی دنبال چنین فرصتی بودندو باطرح این شبهات کینه خودشان را بروز دادند احتمالا درنهی منکر با یک مافیا درگیر شده و او را مورد سیل اتهامات و شبهات قراردادندچنانچه که در زمان شهادت علی ع عدهای از مردم تعجب کردند که مگر علی ع نماز میخوانده
ناشناس۱۵۹۴۷۹۰۱۳:۱۵:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دقیقا به قول یه بنده خدا گفت ببنید موشک پناهیان کجا رو زده که حالا همه دارن میزننش
ناشناس۱۵۹۵۲۵۹۱۶:۱۱:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اگه این ونگید که میمیرید، مردم یک قرون برای اصلاح طلبا ارزش قا ئل نیستند، اما خود پناهیان بد دفاع کرد بعد از خبط آقای حداد ،ایشون هم از کیسه امام ورهبری خرج کرد،نباید کار غلط خود را به امام ورهبری نسبت میداد این قسمت اشتباه ایشان است
ناشناس۱۵۹۴۹۴۷۱۴:۰۸:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
سیاست همینه زدی ضربتی، ضربتی نوش کن سریال خانه پوشالی را نگاه کن خیلی خوب متوجه میشی
مانی۱۵۹۵۴۶۱۱۷:۵۶:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اگر این پول را خرج کابین همسرش هم کرده باید برگرداند.
ناشناس۱۵۹۵۸۲۰۲۱:۱۵:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مهم این نیست که چرا الان و چه کسی افشا کرده، مهم اصل ماجرا یت که آیا فساد اقتصادی و رانتخواری ایشان درست است یا خیر. در هر حال من و شما که نه اطلاعات داریم و نه توانایی که افشاگری کنیم. پس یکی از این گروه باید یکی از گروه دیگه را افشا کنه.
ناشناس۱۵۹۷۰۹۵۱۵:۵۰:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۲۳
ماجرا را به سیاست ربط ندین چون موضوع مالیه .حضرت علی هبه نمی گرفت .کسانی که مدعی ترویج اسلام وائمه وزندگی ائمه هستند ، خونه ۳۰ میلیاردی را می خواهند چه کار؟ اگر راست میگن هبه بوده باید به مستضعفان میدادند .معنی ندارد روحانی واعظ این همه ثروت؟!!
ناشناس۱۵۹۴۲۵۰۱۰:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نکته مهم دیگر ، استفاده از حربه تکراری سو استفاده دشمنان ، برای خاموش کردن اعتراضات است ، شما وقتی بند را به آب می دهید معلوم است که دشمن سواستفاده می کند ، اما یکی از مهمترین دلایل باب شدن اختلاس و غارت بیت المال ، همین بستن دهان رسانه هاست ، رسانه و خبرنگار باید بتواندآزادانه همه را به سلابه بکشد ، هر کس هم که فکر می کند شبهه ای در زندگی اش وجود دارد ، وارد صحنه نشود ،
ناشناس۱۵۹۴۳۹۵۱۰:۵۸:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
یک ساده اندیش این طوری فکر می کند چون یک رسانه هم میتواند با انواع و اقسام توهین و خبرهای نادرست و دروغ .....! ان وقت چین که بسته ترین فضای رسانه ای دارد چرا فسادشون کم است؟
ناشناس۱۵۹۴۵۱۶۱۱:۳۹:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چون رسانه‌ای نیست که خبر بده معنیش این نیست که فساد نیست.
ناشناس۱۵۹۴۶۳۰۱۲:۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نخیر سوت زنی دارند و هر شهروند یک جایی خرابکاری دید سریعا گزارش میدهند برخلاف این جا که میگوییم به ما چه هر کاری میخواهند بکنند
ناشناس۱۵۹۴۷۰۳۱۲:۴۴:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا فساد در چین کم است؟!!!!! شوخی میکنی؟
ناشناس۱۵۹۵۶۸۶۲۰:۱۵:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
فساد توی چین به ما چه مقتدی ما این حضرات هستن نه کمونیست های بی ریشه
ناشناس۱۵۹۴۲۵۲۱۰:۱۲:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
کسی که دیگران را سفارش می کند، اول باید خودش به آن سفارش عمل کرده باشد.
ناشناس۱۵۹۴۳۹۷۱۰:۵۹:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خوب بگو ببینم مشکل این اقا چی هست؟
ناشناس۱۵۹۴۴۷۴۱۱:۲۸:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مشکل این آقا اینه چرا وقتی رو منبر دم از امیر المومنین و عمار و ابوذر میزنه چرا مثل اونها خونه اش پایین شهر نیست؟ و اینکه پاسخگو باشه حقوق کارمندی ایشون چقده که تونسته اینجور املاکیو رو بخره؟ و چرا باید ملک چند میلیاردی رو به ایشون متری 40 بخره.
ناشناس۱۵۹۴۷۹۶۱۳:۱۸:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مگر همه باید مثل هم باشند که یا همه فقیر یا همه پولدار؟ در ضمن چرا گناه مردم را می شوری شاید اکثر درامدش خرج فقرا می کند کاری که تو اگر پولدار هم باشی عمرا بکنی با کسی مشکل دارید لطفا بی جهت خرابش نکنید ان هم به دروغ و هر وقت سند اوردین که مشکل دارد و مال مردم بود ان وقت حرف شما صحیح
ناشناس۱۵۹۵۳۴۶۱۶:۵۲:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
این که ادم تو سال 91 زمین چند میلیاردی تو بهترین نقطه شمال تهران را به قیمت پراید ان زمان بخرد عجیب نیست چرا همچین دوستان بخشنده ای گیر ما نمی اید
ناشناس۱۵۹۵۵۱۹۱۸:۲۷:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چقدر راحت تهمت میزنید؟!!!
ناشناس۱۵۹۴۵۴۳۱۱:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اولیش گرفتن هدایا که با توجه به موقعیت ایشون می تونه فساد انگیز باشه، اگرم فکر می کنی سمت یا نفوذی نداره سرچ بکن ببین چه سمتهای ایشون داره
ناشناس۱۵۹۴۵۵۲۱۱:۵۰:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مشکل این آقا این است که بالای منبر داد زد که فقط ۱ آپارتمان دارد در شهر تهران و بعدا در فضای مجازی مشخص شد زمین ۴۳۲ متری هم بصورت هدیه گرفته در سعادت آباد که در شهر تهران است
ناشناس۱۵۹۴۷۸۵۱۳:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خانه در تهران الان متری به طور متوسط 23 میلیون و 20 سال قبل هم 200 هزار تومان حالا برو قیمت سازی کن
ناشناس۱۵۹۴۸۱۳۱۳:۲۳:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خوب اشکالش در چی هست شاید ارث برده شاید قبلا تاجر بوده و....؟ هر وقت فهمیدین مال غصبی بوده بیاید حرف بزنید نه این که پیش پیش بروید
ناشناس۱۵۹۴۸۶۱۱۳:۳۹:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آخه یه سند کپی هم شد مدرک؟ متاسفم براتون
ناشناس۱۵۹۴۶۰۵۱۲:۱۵:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
عدم شفافیت! مناسبتش با یک ابر بدهکار بانکی و دریافت هدیه چیه؟با چه رانتی زمینی 420در سعادت آباد خریداری کرده 11 میلیون؟از این زمینها چرا گیر یک کارگر یا یک معلم یا یک مستاجر نمیاد! آنکس را که حساب پاک است از شفافیت چه باک است!
ناشناس۱۵۹۴۷۷۱۱۳:۰۸:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
شما دنبال شفافیت نیستید چون دنبال تخریب هستید چون این ها برای چند ده سال قبل است
ناشناس۱۵۹۴۶۳۱۱۲:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نامه 45 امام علی اگر مى خواستم هرآینه مى توانستم به عسل مصفّا، و مغز این گندم، و بافته هاى ابریشم راه برم، اما چه بعید است که هواى نفسم بر من غلبه کند، و حرصم مرا به انتخاب غذاهاى لذیذ وادار نماید در حالى که شاید در حجاز یا یمامه کسى زندگى کند که براى او امیدى به یک قرص نان نیست، و سیرى شکم را به یاد نداشته باشد; یا آنکه شب را با شکم سیر صبح کنم در حالى که در اطرافم شکمهاى گرسنه، و جگرهایى سوزان باشد;
ناشناس۱۵۹۵۰۱۳۱۴:۳۲:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آیا این نجوه زندگی برای همه مردم است یا برای حاکمان گفته شده و آیا پناهیان مسئولیت حکومتی دارد؟
ناشناس۱۵۹۴۲۵۵۱۰:۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا به سوال مردم پاسخ داده نمیشه،
ناشناس۱۵۹۴۲۵۹۱۰:۱۴:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بنده دشمن انقلاب نیستم . کاملا هم انقلابی هستم ولی این اقدام پناهیان را با صدای بلند محکوم میکنم . انتقاد اکثریت مردم از ایشون رو انتقاد دشمنان انقلاب و نظام و هجمه آنان به ایشان تلقی نکنید خواهشا . صورت مسئله رو پاک نکنید
ناشناس۱۵۹۴۴۰۶۱۱:۰۲:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
شما اکثریت مردم نیستید بلکه یک عده ای هستید بازیچه دست رسانه ها در ضمن ایشون چه گناهی مرتکب شدن؟ چون دوستان دزد را مورد خطاب قرار دادن می ایید زندگی شخصی ایشان را به هم می ریزید که چرا خانه فلان قیمت داشته؟خجالت بکشید و در ان دنیا باید جواب پس بدهید
ناشناس۱۵۹۶۲۸۶۰۷:۰۷:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
مطمئنا تو انقلابی نیستی وگرنه به یک انسان پاک بدون دلیل تهمت ناروا نمی زدی ؟
ناشناس۱۵۹۴۲۶۵۱۰:۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
باید در دادگاه مشخص شود که چه کسی هدیه ۳۰ میلیارد تومنی اهدا کرده است !
ناشناس۱۵۹۴۴۱۷۱۱:۰۷:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مگه اقای پناهیان مسوول اجرایی است که پول گرفته تا کار راه بیاندازه!! در ضمن رقم هم بالا نبر و یک چهارمش را داشته
ناشناس۱۵۹۴۵۵۷۱۱:۵۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مسئولیت اجرایی ندارن ولی بد نیست سمت ایشون رو یه سرچ بکنین ایشون نفوذ دارند
ناشناس۱۵۹۴۵۶۰۱۱:۵۳:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای بابک زنجانی هم مسئولیت اجرایی نداشت
ناشناس۱۵۹۴۶۴۸۱۲:۲۹:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بابک زنجانی اختلاس کرده بود و پول بیت المال را پس نداد چه ربطی به این اقا داشت؟
ناشناس۱۵۹۵۱۳۴۱۵:۱۶:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ازخدابترس آیا مبلغ مظلوم و دلسوزی مثل استاد پناهیان را کنار اون فرد قرارمیدهی این قیاس مع الفارق است
ناشناس۱۵۹۴۵۶۱۱۱:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
الله اعلم . مسئولیت حکومتی داشته ؟ رسیدن به حقایق به عهده قاضی بی طرف و دادگاه علنی است
ناشناس۱۵۹۴۸۶۴۱۳:۴۰:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
سی میلیارد نبوده. ۱.۵ دانگ از شش دانگ یک زمین ۲۵۵ متری بوده. که قراره یه یک آپارتمان ۴ واحدی ساخته بشه. که میشه ۱ واحد آپارتمانی که هنوز ساخته نشده.
ناشناس۱۵۹۵۲۰۱۱۵:۵۳:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
تهمته
ناشناس۱۵۹۴۲۶۶۱۰:۱۵:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
می شود از روی علاقه به یک نفر یک آپارتمان 450 متری در بهترین جای تهران را مجانی داد؟مردم را چی فرض می کنند.
ناشناس۱۵۹۴۴۱۱۱۱:۰۵:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
شما زیاد با ادم های پولدار نشست و برخاست نداری و گرنه این جور کارها زیاد می کنند هر چند که مفت هم نداده وگرنه این افراد پولدار در سال چندین میلیارد فقط کمک می کنند و مشکلی هم در مالشون نیست و طیب هست
حسین۱۵۹۴۶۲۱۱۲:۲۰:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اما بعد، اى پسر حنیف، به من خبر رسیده که مردى از جوانان اهل بصره تو را به مهمانى خوانده و تو هم به آن مهمانى شتافته اى، با غذاهاى رنگارنگ، و ظرفهایى پر از طعام که به سویت آورده مى شده پذیراییت کرده اند; خیال نمى کردم مهمان شدن به سفره قومى را قبول کنى که محتاجشان را به جفا مى رانند، و توانگرشان را به مهمانى مى خوانند!
ناشناس۱۵۹۴۸۹۷۱۳:۴۹:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
از نظر شما ها همه ثروتمندان فاسد و دزد هستند لابد؟
ناشناس۱۵۹۵۰۳۷۱۴:۳۹:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
امان از کج فهمی در دین!!! در این مهمانی فقط پسر حنیف حضور داشته یا افراد دیگری هم بوده اند و اگر بوده اند چرا حضرت علی (ع) سایرین را توبیخ نکرده!؟!؟ چون کسی که منصب حکومتی دارد باید در سطح پایین مردم زندگی کند نه همه مردم! آیا پناهیان سمت حکومتی دارد؟
ناشناس۱۵۹۴۴۵۸۱۱:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برای من که هم خودم و هم دوستان گدا گودوله هستیم امکان نداره
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۵۹۴۲۷۵۱۰:۱۸:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
جناب پناهیان اراده و عزم خود را برای اجرایی شدن قانون از کجا اورده ای مصروف بفرمایید بر اثر سو مدیریت ها و انواع فسادها افراد زیادی به ثروت های افسانه ای و گنج قارونی رسیده اند و باعث فاصله طبقاتی از فرش تا عرش شده اند در گام دوم انقلاب پس از انقلاب دوم که لانه جاسوسی بود باید انقلاب سوم که انقلاب اقتصادی است با اجرایی شدن قانون از کجا اورده ای بدون خط قرمز صورت بگیرد
ناشناس۱۵۹۴۲۸۳۱۰:۲۰:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
۴۳۲ متر سعادت اباد ۱۱ میلیون !!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۵۹۴۳۴۰۱۰:۳۶:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ارزش مادی هدیه که اهمیتی نداره مهم اون پیوند عمیق و دوستانه ۴۰۰متری هست
ناشناس۱۵۹۴۴۰۲۱۱:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
حداقل مثل بعضی ها یک مدرسه غیر انتفاعی در آن زمین احداث می کرد!!!!!
ناشناس۱۵۹۴۵۶۴۱۱:۵۵:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
تا حوزه هست ، مدرسه چرا ؟!!!
ناشناس۱۵۹۴۲۹۴۱۰:۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
طبری هم آدم خوبیه اگه بخواد ، دوستاش کل لواسون رو به نامش میکنند :-)
ناشناس۱۵۹۴۲۹۵۱۰:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان کاش به خدا پناه می برد چون هدیه و کمک دوستان فرضی، عرض و آبرو را به خطر انداخته و یا می اندازد.
ناشناس۱۵۹۴۳۰۲۱۰:۲۵:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
عدلیه ورود کند به ماجرای هدیه ۳۰ میلیاردی سعادت اباد
ناشناس۱۵۹۴۳۸۵۱۰:۵۴:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بذار نوبت به نوبت اول بذار به سوت میرسلیم رسیدگی شه بعدا سوت فتاح بعدا قوه قضائیه میره سراغ پرونده هدیه
ناشناس۱۵۹۴۳۰۳۱۰:۲۶:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا شلوغش میکنی تا تیری به تخته میخوره ضد انقلاب ضد انقلاب راه میندازید! حرف سر اینه کسی که طرفدار شفافیت است برای دیگران نسخه میپیچه باید از خودش شروع کنه بسم الله اینکه خودم گرفتار شدم بعد برای توجه از رهبری و امام مایع بذارم میشه شفافیت!؟این با شعار مقاومت و استقلال شما هم در تناقضه !؟نویسنده میفرماید 4تا سند و مدرک علیه ایشون باعث سستی مردم نمیشه آقا جان خودت داری میگی سند اونم با قیمت مجانی منم از این زمینها میخوام چرا بمن نمیدن سعادت آباد نمیگم 27 تومن من 200 تومن میخرم اینا رانت نیست پس چیه بخدا ضد انقلاب هم نیستم طالب همون شفافیت هستم که آقایون ازش حرف میزنن !
ناشناس۱۵۹۴۳۰۴۱۰:۲۶:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مورد هجمه طیف وسیعی از دشمنان انقلاب در داخل و خارج قرار گرفته است. چرا به هر کسی مطالبه گری می کنه انگ می زنید؟ من دشمن نیستم. یک شهروند ساده ایرانی هستم
ناشناس۱۵۹۴۳۰۸۱۰:۲۸:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پناهیان از تمام مناصب حکومتی استعفاء نماید که این به تقوی نزدیکتر است
ناشناس۱۵۹۴۴۲۱۱۱:۱۰:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همین که گفته می شود برود از حکومت مشخص است چقدر این فضای مجازی به درد خود فضای مجازی می خورد و ابکی ست!!!
صادق۱۵۹۴۵۷۹۱۲:۰۰:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
کدوم مناصب حکومتی؟؟؟؟؟
ناشناس۱۵۹۴۳۱۲۱۰:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پناهیان باید بداند که روز قیامتی هم هست که در آن به اعمال انسانها رسیدگی میشود
ناشناس۱۵۹۴۵۰۵۱۱:۳۵:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
یکی از بزرگترین مشکلات مملکت اینه که نیازهای مردم و دست درازی های خودی ها به آخرت حواله می شه جوان بدبخت بیکار و مجرد داره پیر می شه بهش می گن تقوی الهی پیشه کن اون دنیا بهت قصر و حوری می دن خودی های نور چشمی تا خرخره از بیت المال می خورند بهشون می گن مواظب باش اون دنیا چنین و فلان نشی ! این هم شد منطق ؟؟
ناشناس۱۵۹۷۱۱۵۱۶:۰۱:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۳
وای من هم از این حواله کردن به روز قیامت خیلی خسته شدم .بابا دنیا دار مکافاته باید محاکمه بشن بالاخره می بینیم چه خواهد شد .اگر قرار باشه همه چیز را به آخرت حواله کنیم ، پس چرا اعدام هست .محاکمه هست.قصاص هست .و...چرا نمیذارین در آخرت خدا خودش عذاب بده ؟ یکی جواب بده لطفا
ناشناس۱۵۹۴۵۳۶۱۱:۴۵:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
همچنین شما!
ناشناس۱۵۹۵۰۴۵۱۴:۴۲:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اینایی که منفی دادن منظورشون اینه که روز قیامت نیست یا فقط حساب و کتاب برای پناهیان هست!؟!؟
علی کریمی۱۵۹۴۳۲۲۱۰:۳۲:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای حجت الاسلام پناهیان برای تنویر افکار عمومی فقط کافی است در مورد این ادعای خود که گفته اند با هدایای دوستان هزینه های زندگی خود را تامین می کنند شفاف سازی کنند.
ناشناس۱۵۹۴۵۲۰۱۱:۴۰:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مگر دریافتی از دانشگاه کم است. بهترین حقوقها را دانشگاهیان می گیرند.
ناشناس۱۵۹۵۳۲۳۱۶:۴۱:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نه عزیزم یه املاکی با یه کاغذ 100 برابر بیشتر میگیره...استاددانشگاه باید غاز بچرونه با این تورم.... سواد
ناشناس۱۵۹۴۳۳۲۱۰:۳۴:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اولش گفت : من توی تهران فقط یک آپارتمان دارم . بعدا مشخص شد زمین ۴۳۲ متری سعادت آباد
ناشناس۱۵۹۴۳۷۶۱۰:۴۹:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
لازم است دامنه تحقیقات گسترده تر شود
ناشناس۱۵۹۴۳۳۵۱۰:۳۵:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خیلی عجیب با اون همه سند و مدرک مستند هنوز تو این گزارش مینویسید تهمت بدون دلیل و مدرک حتی قولنامه خرید اون ملک تو سعادت اباد هم رسانه ای شد چطور هنوز ادعای بدون سند و مدرک میکنید در خصوص شراکتشون با صاحب تک ماکارون هم که همه چیز عیان هست دیگه چه مدرک و سندی باید ارائه بشه
کارگر ساده کارخونه۱۵۹۴۳۴۶۱۰:۳۹:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پناهیان خودم و شما را سفارش میکنم به ترس از خدا
ناشناس۱۵۹۵۸۰۷۲۱:۰۷:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اولا از آقای رجایی ممنونم که قبول دارند هر منتقدی دشمن نیست. ثانیا همه باید پناه به خدا ببریم، زیرا که هیچ کس معصوم نیست و عاقبت به خیری هیچ انسانی تضمین نشده و یوسف پیامبر هم به رحم خدا نجات پیدا کرد و طناب اسارت شیطان به اندازه ایمان و مسئولیت افراد کلفت تر میشه.
کیوان۱۵۹۴۳۵۲۱۰:۴۱:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چاه نکن بهر کسی اول خودت بعد کسی جناب پناهیان خداوند جای حق نشسته تو با اون قدرتی که پشت خود دیدی به استاندار ومردم خوزستان توهین کردی هیچ قدرتی نمی تواند با قدرت خداوند برابری کند حال اگه خدا بخواهد دستها رو می شوند آقای پناهیان چرا مردم عادی چنین دوستانی ندارند که آپارتمان 450متری آنهم در بهترین نقطه تهران هدیه بگیرند واقعا شما اسم این را هدیه میزارید
احمد۱۵۹۴۳۵۵۱۰:۴۲:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ما مخلص همه افراد متدین هستیم ولی اینکه ایشان میگویند ما با هدایای دوستان زندگی میکنیم کجای اسلام آورده شده است. مولای شیعیان که علی (ع) باشه معروف و مشهور به کار و تلاش نه فقط برای زندگی خود بلکه برای زندگی دیگران هم هستند.
هموطن۱۵۹۵۱۱۴۱۵:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
لطفا اشخاص را با مولایم مقایسه نکنید روش و منش مولا کجا و رفتار و کردار این آقایان کجا.
ناشناس۱۵۹۴۳۹۰۱۰:۵۴:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اینکه برای توجیه کردن اعمال و رفتارمان ، سرپوشی از دین درست کنیم زشت ترین و ناپسندترین کاری است که میتوانیم با دین انجام دهیم. در واقع از دین، زره و ابزاری ساختیم برای ارتقا جایگاه، که این خود بزرگترین جفا به دین و عقل است. یکی از این مصادیق، گرفتن و دادن پول و یا اموال غیر متعارف است این واقعه به خودی خود کریه و زشت است حال اگر واعظان دین این کنند نمیدانم چه اسمی روی آن باید گذاشت؟
ناشناس۱۵۹۴۳۹۲۱۰:۵۶:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
روحانی نیز یک آپارتمان در سعادت آباد آن زمان گرفته بود
رسول۱۵۹۴۷۴۰۱۲:۵۸:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
هدیه گرفته یا خریده؟ از چی دفاع می کنید واقعا ! ! ! کمپانی برند اول جهانی (البته آمریکایی) می شناسم که سالهاست کارمندانش از گرفتن هدیه بیش از 2.5 دلاری (حدود 60 هزارتومانی) منع شده اند.
روزبه۱۵۹۴۴۰۷۱۱:۰۲:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مسئله بسیار مهمتری در میان است .متاسفانه چند سالی است که برخی افراد و گروه ها با مطرح کردن یک سری ادعا غیر واقع یا غیر کامل ( و حتی تخیلی ) در صحنه های مهم مانند انتخابات تاثیر گذار می شوند و میوه خود را می چینند و از آن طرف هیچ وقت صحت و سقم ادعا و صداقت مدعی مورد سنج و عقوبت قرار نمی گیرد . معمولا در بدنه مردم عادی صرف رسانه ای شدن یک ادعا , آن را واقعی شمرده و نقل محافل می شود و اثر خود را می گذارد . با این روش که معمولا مورد استفاده افراد دروغگو و بی خاصیت قرار می گیرد مسائل مهمی مانند انتخابات به بی راهه می رود و آینده جامعه به خطر می افتد . بسیار لازم است که شرایطی فراهم گردد تا رسانه ای کردن هر ادعا تا پایان پیگیری شده و دروغگویان رسوا شوند .وگر نه تا قیامت انسانها دروغگو و هتاک همیشه بر صادقین مسلط خواهند بود .
پامنبری سابق پناهیان۱۵۹۴۴۲۸۱۱:۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان تو دیگه چرا؟
ناشناس۱۵۹۴۴۷۲۱۱:۲۸:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا مغلطه می کنید ایشان منبر میرفته چه ربطی داره اگه خطایی مرتکب شده باید جواب بده مثل همه،...
ناشناس۱۵۹۴۴۸۸۱۱:۳۱:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اینقد از این شخصیت ها دفاع کردید که وضعیت ما این شده خواهشا بس کنید اینقد دفاع نکنید
ناشناس۱۵۹۴۵۵۱۱۱:۴۹:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اصلا متن رو خوندی!؟!؟ خب اون هم همین رو گفته!
ناشناس۱۵۹۴۴۹۰۱۱:۳۲:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا فکر می کنند از برادر حضرت علی بالاترند؟
ناشناس۱۵۹۴۵۵۳۱۱:۵۰:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
فکر کنم فقط عنوان رو خوندی اومدی نظر دادی چون متن مقاله هم دقیقا همین رو میگه!
صادق۱۵۹۴۵۸۶۱۲:۰۳:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مگه از بیت المال گرفته؟؟ یا مسئولیت اجرایی داشته که رشوه گرفته باشه؟
علیرضا۱۵۹۴۴۹۸۱۱:۳۳:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برادر ته همه این قصه ها مال دنیاست و دعوا سر لحاف ملاست. چرا سرتون رو می کنید زیر برف
ناشناس۱۵۹۴۵۰۹۱۱:۳۶:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان دست استاندار خوزستان را در به آب نرساندن چند روستا را رو کرد دفاع از مظلوم کرد که صدایشان برای حق مسلم خود به جایی نمیرسید آنها دست به کار شدند تا ایشان را از چشم مردم خراب کنند عده ای هم از آب گل آلود میخواهند ماهی بگیرند
ناشناس۱۵۹۵۹۴۹۲۲:۳۸:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان ثابت کنند که این ادعا دروغ است ما ضمن اینکه خوشحال می شویم مرید ایشان هم خواهیم شد
ناشناس۱۵۹۴۵۲۲۱۱:۴۱:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
. بهتر یک کمیته بی طرف این شایعات را رسیدگی کند اگر تهمت است اعاده حیثت شود اگر تخلف است خلع لباس شود تا مردم و نسل جوان بدانند عدالت علوی با کسی تعارف ندارد .
علی نجات۱۵۹۴۵۴۱۱۱:۴۷:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نویسنده محترم لطفا روشن کنند که چه فرقی بین ابروی آقای پناهیان و ابروی بقیه مردم است؟ چرا مسئله را جناحی بررسی میکنید. به جای اینکه زمین و آسمان را به هم بدوزید و همه را ضد انقلاب و امنیتی و غیره بنامید، خیلی راحت به اشتباه اعتراف کنند ایشون و عذر بخواهند و از صحنه عمومی کنار بروند تا کسی اشتباه ایشان را به حساب روحانیت و اسلام و نظام نگذارد. حل مسئله ساده است.
ناشناس۱۵۹۵۴۸۰۱۸:۰۴:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ایشون ۱۵ سال کنار بود و بی نام و نشان حتی هیئتشم تو قم پلمپ کردند. الانم خیالی نیست بره کنار حرفاشم خیلی واضح تر میزنه و خیلیا بر باد میرن
طاهر۱۵۹۴۵۴۷۱۱:۴۹:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
علیرضا پناهیان در دل مردم جا دارند و طبیعی است که دشمن هم داشته باشند چون با لطف خدا شدند عمار انقلاب و بصیرت افزایی دارند و حرف های پناهیان عزیز فقط حرف های خودش نیست بلکه حرف دل یک ملت و یک جامعه هست. مخصوصا حرف دل جوانان که از مسئولین مطالبه دارند. خداوند به کسی عزت دهد شماها نمی توانند آن عزت را خاموش کنند
ناشناس۱۵۹۴۵۵۴۱۱:۵۱:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چرا مغلطه می کنید ایشان منبر میرفته چه ربطی داره اگه خطایی مرتکب شده باید جواب بده مثل همه،...
علوی۱۵۹۴۵۶۹۱۱:۵۸:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
با سلام امروز شفاف سازی و آکهی بخشی از وظایف ما انسانهاست. با فرض اینکه ایشان از کمکهای دوستان بهرمند می شوند. آیا بهتر نبود این کمکها صرف خرید مسکن مناسب در نقاطی همچون شهرری و .. می گردید تا خرید مسکن در منطقه گران قیمت و عیان نشین شهر. نقد منصفانه را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.
ناشناس۱۵۹۴۵۹۲۱۲:۰۶:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نگارنده محترم و نگارندگان محترم و بخشی از مسئولین محترم، عادت دارند که هر وقت به هرکی نقدی میشه انگ دشمن و ضد انقلاب و منحرف و امثالهم بزنند. اگر اون مسئول مومن و آبرو داره. منتقدین هم مومن و آبرو دارند. انقدر جبهه بندی دوست و دشمن نکنید.
مهذدي۱۵۹۴۵۹۳۱۲:۰۹:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
با اينكه براي روحانيت احترام قائلم چرا اقايون اين نوع هديه رو قبول مي كنند يا اينكه چرا اون بنده خدا به افراد ديگه هديه نميده در سيره معصومين هم ايا هديه گرفتن مرسوم بوده در روايات هستكه علي عليه السلام خودشون كار مي كردند و از دست رنج خويش استفاده ميكردند و چه باغها و نخلستانها كه با دستان مباركشاتن احداث نمودند
ناشناس۱۵۹۵۰۱۷۱۴:۳۴:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
هديه همه جا مرسومه ولي وقتي مبلغ هديه خيلي بالا باشه پشتش حتما درخواستي هست اگر واقعا كسي هديه ميخواد بده خيلي آدماي نيازمند تر هست وبااين مبلغ خيليا رو ميتونست صاحب خونه بكنه ياخيلي سطحي به مسئله نگاه ميكنين يا شمام از اين هديه ها گرفتين
ناشناس۱۵۹۴۶۰۱۱۲:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خوب ايشان اگر يك حسينية مانند آن آقا در ملك خودش مي ساخت اين مباحث مطرح نبود
ناشناس۱۵۹۴۶۲۷۱۲:۲۲:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
هرکس افراط و تفریط کنه نباید بهش اعتماد کرد . حرفهای ایشونم توش این قضیه داد میزنه
علی۱۵۹۴۶۳۵۱۲:۲۴:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان عزیز یکبار توصیح کامل با ادله انجام بدهند ، در غیر این صورت بجای وجه ایشان وجه انقلاب صدمه میبینه.
ناشناس۱۵۹۴۶۵۰۱۲:۳۰:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ایا فقط ابروی خودی ها محترم است اما بردن ابروی کسی که قبولش نداریم حلال؟
شلمانی۱۵۹۴۶۵۱۱۲:۳۱:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اسلام عزیز اخلاق هم دارد که آقای پناهیان باید دقت ورعایت کند. آبروی کسی رانبر تا با آبروی ات بازی نشود. خدا ایشان راحفظ کند وقبول کند قصوراتش را. همه باید تقوای الهی را رعایت کنیم وآخوندهای دارای تریبون بیشتر. والعاقبه للمتقین
ناشناس۱۵۹۴۶۶۱۱۲:۳۵:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دوستان مراقب خیرات و مبرات NGO های انور اب و گرنت های پژوهشی و پژوهشهای مشترک و .... باشید شیطون همه جا هست و برای همه هست
ناشناس۱۵۹۴۶۷۸۱۲:۳۸:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ملاک قضاوت حق باشد جوری نشود که هر که خواست کاری انجام دهد همیشه در ترس آبرو باشد و هیچگاه پیشقدم نشود
ناشناس۱۵۹۴۶۸۵۱۲:۴۰:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بنده و دوستانمان کار خیری را شروع کردیم و میخواستیم وقفی و باقی صالحاتی درست کنیم الان می ترسیم
ناشناس۱۵۹۴۷۳۳۱۲:۵۵:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
قطعا زیگر برک و بزرگان شبکه های مجازی و ............. فقط برای افزایش شفافیت و روشنفکری و Only for God میلیاردها دلار برای منور کردن ذهن ما و ایجاد جامعه با ثبات انهم به شکل نوعدوستانه هزینه می کنند و الحمدالله همیشه همه پلن و اهداف و کلا در شفافیت کامل به اهداف خود مشغولند
ناشناس۱۵۹۴۷۵۲۱۳:۰۴:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دلیل این همه هیاهو و اعتراض ها اینست که مردم دوست دارند عالم دینی اشان و کسی که آنها را ارشاد می کند زهد داشته باشد و به حرفهایی که می زند خود عامل باشد.
ناشناس۱۵۹۴۸۱۲۱۳:۲۲:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خود این نوشته بسیار غیر منصفانه بود. در قالب سوال، بسیار شبهات اثبات نشده را به مخاطب القا کرد. وقتی وزرایی داریم که در طول چهل سال انقلاب بجز کار دولتی نداشته اند و ثروتشان از هزار میلیارد بالاتر است، و ... پرداختن به آپارتمان فلان واعظ آدرس فرعی است.
ناشناس۱۵۹۴۸۲۶۱۳:۲۹:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خود حضرت الف هم به صورت تلویحی و در خلال متن حکم بر برایت آقای پناهیان داده اما در آخر دم از نقد منصفانه زده. امروز بر کسی پوشیده نیست حتی مدیران درجه چندم در قوای سه گانه و زیرمجموعه هاسفره شان از سفره مردم و طبقه اجتماعی شأن از طبقه مردم جداست متاسفانه هنوز برخی اصرار بر ادامه سیاست لاپوشانی و جناح بازی و تقسیم ملت به دو دسته خودی و غیرخودی دارند
ناشناس۱۵۹۴۸۵۰۱۳:۳۷:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آهای حضار ! چیه الکی معرکه گرفتین؟ والا به من هم دوستان چندین سند به اسمم زدن، هم خونه و هم ویلا.. تا اینکها صبح زود مادرم با لگد از خواب بیدارم‌کرد و گفت مدیر آژانس زنگ زده که زودتر برم سر کار.
جواد۱۵۹۴۹۰۰۱۳:۴۹:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
حاکم منصوب امام اول علی(ع) در بصره به مهمانی منزل یکی از اعیان و اشراف میرود و بحاطر همین توسط امام عزل میشود این روایتی بود که برایمان از حکومت علوی نقل میشد اما اینک ؟؟؟
علی۱۵۹۴۹۱۵۱۳:۵۶:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
سلام به همه انشالله همه در قضاوت هم انصاف را رعایت کنیم. واعظ محترم سالها است که انشالله به نیت خیر مشغول موعظه خلق الله هستند. انتظار می‌رود با اطلاعات جدیدی که به گوش مردم رسیده خود را در محضر عدل الهی ببینند و تصحیح لازم را در روند ارشادی خود داشته باشند. وضع مردم اسف بار است و مردم انتظار دارند افراد ملبس به جامه پیغمبر اکرم (ص) از جنس ایشان باشند و خود را آلوده به چرب و شیرین دنیا نکرده باشند (کل قشر روحانیت و افراد متصل به ایشان به این مهم دقت نمایند)
ناشناس۱۵۹۴۹۳۲۱۴:۰۱:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
کار صد در صد اشتباه را چرا می خواهیم توجیه کنیم .
ناشناس۱۵۹۴۹۶۴۱۴:۱۳:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
اگر این هدایا به یکی از مخالفین سیاسی شما داده میشد الان چه سر و صدایی کرده بودند
کارگر۱۵۹۴۹۶۷۱۴:۱۵:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پس چرا به من کسی ازین هدیه های چاق و چله نمیده؟!؟ مگه آقای پناهیان معصوم هست که اینقدر این آقای نویسنده مقاله و بعضی هوادارانشون ازش باتعصب و بدون منطق حمایت میکنند؟! چرا هرکسی یه حرفی میزنه میخوان برای فراراز جواب متهمش کنن به منافق بودن و دشمن بودن؟! خیلی ساده هست باید جواب پس بده در دادگاه حاکم و ملت ،،اینهمه مال و منال رو از کجا اورده؟هدیه دوستان؟!؟!؟!
حسین۱۵۹۵۰۰۰۱۴:۲۸:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
برابر روایات و احادیث معتبر حضرت رسول و امامان بزرگوار و اولیا زندگی ساده و معمولی مثل مردم عادی داشتند، ولی مسیولین فعلی طوری زندگی میکنند که انسان فکر میکند نه تنها احادیث را قبول ندارند بلکه از روز معاد و قیامت هم نمی ترسندو شاید خدا نکرده ...
مهدي۱۵۹۵۰۲۰۱۴:۳۴:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
زندگي شخصي؟؟؟؟ مال ايشون زندگي شخصيه مال بقيه غير شخصي؟
افسوس۱۵۹۵۰۵۶۱۴:۴۷:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چگونه است اینگونه دوستان املاک میلیاردی خود را به افراد بی بضاعت و چادر نشینان هدیه نمیدهند و حقیقتآ چرا هیچیک از مردم عادی در تمامی عمرخودچنین دوستانی را ندیده اند .خوش بحال شهدا که رفتند واین روزهای لعنتی را ندیدند
هموطن۱۵۹۵۰۶۴۱۴:۴۹:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
با سلام وخسته نباشید خدمت نگارنده مطلب. باید بگویم که حرف حق و صواب و به انصاف گفته اید و ای کاش که همه ما چنین بگوئیم و چنین کنیم
ناشناس۱۵۹۵۰۷۹۱۴:۵۷:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
هبه؟ خرید ملک سعادت آباد متری ۴۳ هزار تومن ... الان قیمتش ۴۰میلیارده ... با مدرک دکترا و بیست سال سابقه کار نمیشه این دارایی رو بدست آورد ... ... مدعی العموم ورود کنه ایشون هم مدارک ببرن حلش کنن
ناشناس۱۵۹۵۱۰۵۱۵:۰۶:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
تا زمانی که ما ملت یه عده را معصوم جلوه بدیم،وضع مملکت همینه. کسی به طبری هم نگاه چپ نمی توانست بندازه،اما الان....
محمد۱۵۹۵۱۲۳۱۵:۱۲:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بنده 19سالم بود رفتم جبهه 26سالم بود از جبهه آمدم خانه پدری، 35سالم بود ازدواج کردم ومن یک بازنشسته نظامی هستم و توانستم در منطقه 17 تهران یک خانه نقلی 70متری زندگی می کنم، و متعجبم اگر هزار سال با همین تورم ثابت زنده بمانم هم نمی توانم در سعادت آباد منزل داشته باشم مگر اینکه ارثیه پدری باشد، لذا خلاف فرقی نمی‌کند از هر کسی باشد خلاف است، و موضوع به هیچ عنوان قیاس با مفسدان و دیگران ندارد
ناشناس۱۵۹۵۱۳۸۱۵:۱۸:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
مال ایشان که الگو جامعه است زندگی شخصی ایشون است، و به کسی ربط ندارد، اما دیگران را تا سوراخ های زندگیش را زیرورو می شود و آبرویشان را می بریم آدمیزاد نیستند، لطفا دست از توجیه بردارید خلاف از هر کس باشد خلاف است
ناشناس۱۵۹۵۵۰۸۱۸:۲۲:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خلاف ایشون حرف حق زدن بخاطر امثال شماست که قدر نشناسید
عباس۱۵۹۵۱۶۳۱۵:۲۸:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بدترین کار آقای پناهیان در توجیه کار خود این بود که از امام خمینی رحمت الله علیه و حضرت آیت الله خامنه ای اسم بردند که بسیار کار زشتی بود. لطفاً فقط از خودتان مایه بگذارید. ضمنا ایشان مرجع تقلید نیستند که براحتی در سخنرانیهایشان حکم قتل و گردن زدن میدهند. تا بحال هیپکدام از ائمه معصومین حکم گردن زدن کسی را که ذکات نداده باشد را نداده اند که ایشان داد.
عماد۱۵۹۵۱۸۱۱۵:۴۴:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
جناب پناهیان نیازی به نقد ندارند ایشان باید جواب بدهند 1 - ماجرای خرید زمین ۴۲۳ متری در منطقه خوش‌نشین سعادت‌آباد تهران از خانم لیلادممتحن در سال ۹۱ چیست؟ ۲- آیا همانطور که در قولنامه آمده شما این زمین ۴۲۳ متری را به قیمت ۱۱میلیون و هشتصد هزار تومان خریداری کردید؟ ۳- شما چگونه و به چه مناسبتی زمین سعادت آباد را متری ۴۳ هزار تومان خریداری کردید؟ ۴- چرا خانواده ممتحن که زمان انقلاب از کشور خارج شده اند این ملک را به یک چندم قیمت واقعی و با واسطه گری مسگرزاده به شما فروخته اند؟
ناشناس۱۵۹۵۲۲۰۱۵:۵۸:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
درود بر شما با این مطلب منطقی و مستدل این بصیرت است که هر دو شق قضیه منصفانه بررسی و دیده شود
ناشناس۱۵۹۵۲۳۰۱۶:۰۱:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۲
از خدا بترسیم که قضاوت نادرستی داشته باشیم ولی درمورد اموال همه ی مسولین باید شفاف سازی شه .
عبدالحسین۱۵۹۵۲۳۱۱۶:۰۲:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چراغی را که ایزد بر فروزد هرانکس پف کند ریشش بسوزد اقای پناهیان از اون روزی که گفت اگر کاره ای بودم فلان استاندار رو به گاری میبستم شروع کردن زدن مَردُم گول یه مشت رسانه رو نخورید
ناشناس۱۵۹۵۲۵۳۱۶:۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
۴۵ سالمه شب وروز می دوم خونه ام اجار ه ایست خدا را شکرت
ناشناس۱۵۹۵۵۵۴۱۸:۴۷:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
واقعا چرا تهمت و افترای دشمنان به یک روحانی بزرگ و پاک که سخنان حق را میگوید را باور میکنید ؟!
ناشناس۱۵۹۵۳۵۹۱۶:۵۸:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
من که کم کم دارم اعتقاداتم را از دست می دم
ناشناس۱۵۹۵۹۹۴۲۳:۱۲:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دقیقا هدف همین است که من و شما اعتقاداتمان را ازدست بدهیم درگودال شایعات ابن زیادی و معاویه ای گیرنیفتید که درنمازنخواندن علی وکافربودن حسین علیه السلام هم سندومدرک محکم داشتند ۰
ناشناس۱۵۹۵۳۶۱۱۶:۵۹:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پناهیان از وقتی مورد انتقاد قرار گرفت که علیه استاندار خوزستان صحبت کرد . حرف حق هزینه داره . عجب قدرت رسانه ای عجیبی.
ناشناس۱۵۹۵۹۹۵۲۳:۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
بلی خب وقتی نقطه‌ ضعف وجود داره همین میشه
محمد امین۱۵۹۵۳۷۶۱۷:۰۹:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
انقدر از اقای پناهیان خیر خواهی دیدیم که این تهمتهای دشمنان را تشخیص بدیم و باور نکنیم .
ناشناس۱۵۹۵۳۷۹۱۷:۱۰:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۲
یا ایها الذین امنوا ان جائکم فاسق بنبأ فتبینوا ان تصیبوا قوما بجهله فتصبحوا علی ما اعلام نادمین..... حجرات آیه 6 به عنوان مسلمان چقدر قرآن میخوانیم و چقدر به آن عمل می کنیم؟
رضایوسفی۱۵۹۵۳۹۵۱۷:۱۹:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۲
سلام من نه طرفداراقای پناهیان هستم نه مخالف بایدبه ایشان وقتی دادتابیاید ازخودش دفاع کندبهترین قاضی فقط وفقط خداست حفظ ابروی مومن احترامش ازخانه خداهم واجب تراست خواهش میکنم بدون دلیل قضاوت نکنید
مسلمان۱۵۹۵۴۲۶۱۷:۳۹:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۲۲
پناه بر خدا، از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضا دارم که به هدیه میلیاردی که آقای پناهیان گرفته رسیدگی فرمائید و تذکر دهید
ناشناس۱۵۹۵۴۳۶۱۷:۴۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
این است صدای رسانه آزاد.
ناصر تولّی۱۵۹۵۴۵۰۱۷:۵۰:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
دین و مذهب بطور عام از هیچ امری به اندازه تقدس مآبی مقدس نمایی ریاکاری و زهد فروشی ضربه نخورده است
ناشناس۱۵۹۵۵۵۵۱۸:۴۸:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۲
آقای پناهیان در جایگاه خود قابل احترام است محبت او در دل دوستدارانش اینقدر قوی هست که بایاوه گوییهای دشمنان شخصیت ایشان اسیب نخواهد دید. یاوه گویان خودرا رسوا می کنند.
ما۱۵۹۵۶۰۲۱۹:۱۵:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
لطفا شفاف سازی
ناشناس۱۵۹۵۷۰۴۲۰:۳۰:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
ایشون مسئول حکومتی نیستن، هدیه گرفتن هم اشکالی ندارد، این قدر وقت شریف را برای این چیزها هدر ندهید، امروز پناهیان فردا فرد دیگری
ناشناس۱۵۹۵۷۸۸۲۱:۰۱:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
خدایا به تو پناه میبرم حق وباطل دیگر برای هیچ کس قابل تشخیص نیست فقط تو از درون انسانها آگاهی
ناشناس۱۵۹۵۸۵۲۲۱:۳۸:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲۲
نمیشه گفت کار خلافی انجام داده ولی دادستانی میتونه ورود کنه
فردین۱۵۹۵۸۷۹۲۱:۵۷:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
این حرفها و تهمتها زمانی شروع شد که حاج آقا پناهیان در پشت تریبون اعلام کرد که استاندار استان خوزستان ... و بعدش دستور تخریب حاج آقا پناهیان توسط اصلاح طلبان صادر شد وسلام
ناشناس۱۵۹۵۸۸۶۲۲:۰۵:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۲۲
سلام بر دوستان خواهش می کنم یه سری به سخنرانی پناهیان در ظهر عاشورای سال گذشته بزنید بعد تفرقه بین هم بیندازیم
Hosein۱۵۹۶۰۲۹۲۳:۴۵:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۲۲
چقدر لذت بخشه وقتی آدم میبینه روایات شیعه یکی پس از دیگری در حال تحققه ، مومن واقعی کسیه که تو این هاگیر واگیر بتونه درست رو از غلط تشخیص بده . یکی از نشونیای یاران قائم علیه السلام اینه که از یه عده که با حاکمیت الهی میونه خوبی ندارن ، فحش میخورن ولی ترسی به دل راه نمیدن .
ناشناس۱۵۹۶۱۷۲۰۱:۴۴:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۳
ما ملت ایران عمیقا خیلی محکم هستیم چرا باید اجازه بدیم دشمن دل های ما رو سست کنه تا اینکه بتونه ملت رو با کوچکترین ضربه از پا در بیاره ما باید پشت همدیگه رو خالی نکنیم ما مثل کوفی جماعت نیستیم..ما ایرانی هستیم
رامتین۱۵۹۶۲۰۰۰۲:۴۰:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲۳
درود بر شما. واقعأ خوشم اومد. کاش این تفکّر بر همه مردم و ارکان نظام پذیرفته بشه تا راه سعادت رو در پیش بگیریم و از گزند دشمنان عیان و دشمنان دوست نما محفوظ باشیم. و از آبروی نظام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای نابجا هزینه نکنیم.
هادی۱۵۹۶۲۱۷۰۳:۱۸:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۲۳
با سلام آقایونی که میگن تهمت زده شده قبول ماهم میگیم تهمت حداقل باید شفاف بشه این سندها چی هست از کجا امده
مقداد۱۵۹۶۲۳۵۰۵:۱۵:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
سلام من اطلاع چندانی از کم و کاست زندگی آقای پناهیان و ثروتش بجز اینکه در این چند روزه در رسانه ها خواندم نمیدانم آیا اینهمه ثروت بقول روزنامه هااز موقعی که خطاب به استاندار خوزستان گفتن استاندار را باید به ....بدست آورده اند والله بنظر من ی کمی مشکوک بنظر میرسه ما هم قاضی نیستیم که برای هر کسی در فضای مجازی حکم صادر میکنیم بهتر است که قوه قضائیه ورود کند ودرست یا نادرست بودن آن را به اطلاع عموم برساند.
ناشناس۱۵۹۶۲۹۵۰۷:۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۲۳
قو ه قضاییه لطفا رسید گی کند واموال ایشون باید بررسی شود همین ها هستن که مردم رو نسبت به رو حا نیت خراب کردن متاسفم واقعا
ناشناس۱۵۹۶۲۹۹۰۷:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۳
به گرانی بیشتر دامن نزنید ومیلیارد هاراحذف کنید جوانان نمی توانند ازدواج کنند چرا دلالان زمین وخانه را میلیاردی کردند
ناشناس۱۵۹۶۳۶۲۰۸:۱۴:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
باید به اموال پناهیان رسیدگی شود.
شهروند۱۵۹۶۴۸۹۰۹:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۲۳
راه سوم همانا بازگشت به زندگی عادی و دوری جستن از کاخ نشینی و باند و رانت و اختلاسگرایی و...است.در ضمن کشته از بس فزون است، که کفن نتوان کرد، گویا خطر اپیدمی ثروت اندوزی نا مشروع و دست اندازی به ثروت ملی از بس زیاد شده که همه مقامات را درگیر خود کرده است !!؟؟
عباس۱۵۹۶۶۲۵۱۱:۰۲:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۳
سلام سوال باید جواب داده شود و از توهین کننده و ...شکایت. کسی که در منظر عمومی هست.این اصل را باید بپذیرد.
عباسی۱۵۹۶۸۲۴۱۳:۱۵:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۲۳
دوستان هرکسی براساس اون چیزی که شنیده حرف میزنه!کدومتون سخنرانی ایشون رو کامل گوش کردین یا کدومتون پاسخ استاد به شبه هارو خوندین؟؟ خواهشا ولطفا هیچ خبری رو فقط چون همه میگن وهمه جاهست نپذیریم یه کمی تحقیق از خیلی قضاوت های اشتباه وتهمت ها جلوگیری میکنه ونمیزاره از روی بیتوجهی دشمن سوء استفاده کنه!! چه در مورد استادپناهیان چه در مورد هر قضیه ای اول مطئن بشیم بعد عالمو خبرکنیم که هم برادنیامون خوبه هم آخرتون.
سندباد۱۵۹۷۵۳۰۲۲:۲۹:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
ببينيد قضاوت كردن كار بسيار سخت و حساسي است چون هم طرف مقابل را تخريب ميكنيد هم خداي ناكرده آخرت خودمان را متاسفانه در زمان بدي بسر ميبريم به علت تخلفات و اختلاسها و ارتشاء برخي از مسئولين اذهان مردم نسبت به همه بدبين شده اند كم كاري دولت را هم چاشني كنيم ميشود اذهان جوانان كشور ما . فقط دلم براي شهدا و جانبازان خصوصا آن جانبازاني كه سالهاست شيميايي يا قطع نخا هستند براي خانواده شهدا كه عزيزشان را يا عزيزانشان را در راه انقلاب هديه كردند و البته خجالت از شهدا كه بعد از آنها ما جز خطا كاري نكرديم . خدا عاقبت كشور را با اين همه دشمن داخلي و خارجي بخير كند و به مسئولين مسئول توان بخشد انشاالله
علی۱۵۹۷۸۱۹۰۸:۳۳:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۲۴
برادر من کجای دین گفته اگر کسی بفرض خطایی کرد باید ان را جار زد لطفا کمی فکر کنید .ایا نباید ابروی مومن را حفظ کرد ودر خفا به او‌تذکر داد.خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین