سفرهای پاییزی در سرزمین چهار فصل

گزارش بازرگانی،   3990620035

با نزدیک شدن به فصل سرما سفر به نقاط گرم کشور بیشتر می شود. ایران به راستی یک سرزمین چهار فصل است.

کیش جزیره زیبا و ارام در دل خلیج فارس، یکی از دلپذیر ترین نقاط گردشگری به حساب می اید.آب و هوای جزیره کیش از اواسط مهرماه تا پایان اسفند ماه بسیار مطلبوب است و کیش در این چند ماه میزبان مسافران زیادی خواهد بود.

با  سرد شدن هوا مسافرانی که معمولا به شمال کشور سفر می کنند برای تجربه متفاوت و اقامت در هوای گرمتر معمولا کیش را انتخاب می کنند. آرامش جزیره و هوای مطلوب در کنار سواحل خلیج، تجربه خوب و به یادماندنی را برای هرفردی رقم میزند.

به تازگی ساخت و ساز های تجاری و مسکونی زیادی در جزیره کیش انجام شده است که روز به روز به تعداد آن ها اضافه می شود. طراحی معماری ساختمان های تجاری و مسکونی کیش تقریبا مشابه طراحی های روز اروپایی انجام شده است. سوئیت ها و خانه های ویلایی رو به ساحل و نظمی که در طراحی و ساخت آن ها اجرا شده است بسیار چشمگیر بوده. جزیره کیش در زمینه گردشگری و جذب توریست نیز بسیار موفق بوده است به طوریکه طی چند سال اخیر هتل های شیک و مجلل بسیاری در جزیره کیش ساخته شده اند. جزیره کیش به دلیل تفاوت های زیادی که با سایر شهرها و شهرستان های ایران دارد معمولا مورد توجه مسافران قرار می گیرد و تعداد زیادی از مسافران ترجیح می دهند اقامت در سوئیت آپارتمان یا ویلا های لوکس جزیره را برای مدت سفر خود انتخاب کنند تا احساس راحتی بیشتری نسبت به اقامت در هتل داشته باشند.

مرکز تجاری، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید مریم، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید دامون  و... جزء معروف ترین و شلوغ ترین مراکز خرید کیش محسوب می شوند.

اگر بخواهیم چند برنامه جذاب تفریحی در کیش معرفی کنیم باید به پارک آبی اوشن، آکواریوم کیش، دوچرخه سواری در خط ساحلی، ساحل و پارک ساحلی سیمرغ، تور سافاری، شهر تاریخی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، بازدید از فانوس دریایی کلبه هور، عکاسی با کشتی یونانی و... اشاره کنیم.

اگر مسافر جزیره زیبای کیش هستید و به دنبال اجاره سوئیت در کیش هستید می توانید به پلتفرم بوکینگ ویلا مراجعه کنید. بوکینگ ویلا سایت اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران است. شیک ترین سوئیت ها و ویلا های جزیره کیش را می توانید در سایت بوکینگ ویلا ببینید و رزرو کنید. اجاره بدون واسطه و بصورت مستقیم از مالکین اصلی اقامتگاه باعث می شود تا مناسب ترین قیمت ارائه شود. بوکینگ ویلا تلاش می کند تا با ایجاد ارتباط مستقیم با مالکین اقامتگاه مناسب ترین قیمت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

سفر به بزرگ ترین جزیره ایران

سفر به بزرگ ترین جزیره ایران یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فوق العاده جذاب در جنوب کشور است.

جزیره قشم بزرگ ترین جزیره ایران است.

خیلی ازمسافران جزیره قشم با خودرو شخصی خود به این جزیره سفر می کنند. از شهر تهران تا بندرعباس حدودا 14 ساعت فاصله وجود دارد و معادل 1276کیلومتر است. از بندعباس تا خود جزیره قشم حدودا یک ساعت و نیم راه است که از طریق لنج مسافران جا به جا می شوند. مسافران قشم یا از طریق هوایی به جزیره میرسند و یا از مسیر دریایی از مبدا بندرعباس توسط لنج های باری و مسافربری سفر می کنند.

از نقاط گردشگری و جذاب این جزیره می توان به تنگه چاهکوه اشاره کرد. تنگه چاه کوه حفره ای میان دو دیوارعمود است. حفره های غیر متقارن و خاصی در دل این دو دیوار وجود دارد که بسیار جالب و حیرت انگیز است.

ژئوپارک قشم یکی از معروف ترین جاذبه های این جزیره است که آن گونه های مختلفی از پرنده ها، جانوران چهارپا وخزنده ها به نمایش گذاشته شده اند و این پارک تنها پارک خاورمیانه است که ثبت جهانی شده است. پیشنهاد می کنیم اگر مسافر قشم هستید حتما سری به بام قشم هم بزنید. چشم انداز فوق العاده از سواحل خلیج فارس را می توانید از بلند ترین نقطه قشم ببینید. غار خربس نیز یکی از جاذبه های شگفت انگیز قشم است. روستایی بنام خربس که در دوره ساسانیان شکل گرفته است این روستا به دلیل تپه های مرجانی کوتاه و بلند شهرت پیدا کرده است. دهانه غارهای خربس در ارتفاع ۲۰ تا ۳۰ متری، در دل کوه قرار گرفته اند. غار خربس یکی از پر بازدید ترین مناطق جزیره قشم است که پیشنهاد می شود حتما در لیست گردش سفر خود قرار دهید.

اگر بخواهیم معروف ترین مراکز خرید قشم را معرفی کنیم می توانیم به سیتی سنتر قشم، مجتمع تجاری زمرد درگهان، پاساژ سیمرغ قشم، مرکز خرید مرجان قشم، مرکز خرید خلیج فارس،مرکز تجاری فردوسی، مرکز خرید دو دلفین، بازار بندر درگهان و... اشاره کنیم.

اگر بدون خودروی شخصی به قشم سفر کردید می توانید خودرو اجاره کنید و یا با تاکسی در سطح شهر جا به جا شوید. در این جزیره از وسیله نقلیه عمومی خبری نیست و معمولا افراد با خودور شخصی یا خودرو اجاره ای رفت و آمد میکنند.

برای اقامت در جزیره قشم می توانید به راحتی از طریق سایت بوکینگ ویلا اقامتگاه متناسب با  شرایط و بودجه خورا رزرو کنید. اجاره سوئیت درقشم از طریق سایت بوکینگ ویلا به راحتی امکان پذیر است .

 

شیراز شهر پرآوازه

شیراز یکی از زیبا ترین شهرهای ایران است. شهر پر آوازه ای که در کل جهان شناخته شده است. این شهرازلحاظ جغرافیایی در جنوب غربی ایران واقع شده است.

معمولا بهترین فصل سفر، بهار و پاییز می باشد چرا که از نظر آب و هوا کاملا ایده آل و مطلوب است . اگر در فصل بهار به شیراز سفر کنید قطعا از دیدن شکوفه های بهار نارنج و گل های محمدی ذوق زده خواهید شد. در این فصل معمولا جشنواره هایی جهت بازدید مسافران برگزار می شود. نمی توان از سفر به شیراز گفت و اسمی از حافظیه نبرد. آرامگاه حافظ،  شاعر قرن هشتم در دل شیراز بنا شده است و معمولا همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. حمام وکیل نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شیراز است که در دوره زندیه در نزدیکی بازار وکیل و در مرکز شیراز ساخته شده است.  هر نقطه از شهر شیراز یک داستان تاریخی و اصیل دارد. از دیگر نقاط گردشگری و اصیل شیراز می توان به  باغ عفیف آباد، مسجد نصیرالملک، بازار وکیل، خانه قوام، ارگ کریم خان،  باغ ارم، دروازه قرآن، سعدیه، مسجد وکیل، حمام وکیل و.... اشاره کرد.

مجتمع تجاری تفریحی هامون، مجتمع تجاری ستاره فارس و مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس از مراکز خرید معروف شهر شیراز هستند.

برای اجاره سوئیت در شیراز می توانید به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید. بوکینگ ویلا بهترین اقامتگاه های شهر شیراز را با مناسب ترین قیمت جهت رفاه حال مسافران در سایت خود قرار داده است که به سادگی قابل رزرو می باشند. تنها کافیست مقصد خود را در سایت وارد نمایید و با مشاهده اقامتگاه های موجود در شهر مورد نظر، یک مورد را انتخاب و به صورت انلاین رزرو نمایید.

بوکینگ ویلا با پشتیبانی شبانه روزی در تمامی مراحل رزرو همراه شماست. اقامتگاه های بوکینگ ویلا از لحاظ امنیت، بهداشت، دسترسی ها و قیمت کاملا تضمین شده هستند. شما از هرکجای ایران تنها کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید سپس به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید و شهر مقصد مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس از بین تمامی اقامتگاه هایی که معرفی میشوند واحد متناسب با شرایط خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین