مرگ سارق خانه یکی از مدیران تلویزیون

گروه حوادث الف،   3990618063 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از اعضای شبکه سرقت که به خانه مدیر یک شبکه تلویزیونی دستبرد زده‌ بود، هنگام فرار از دست پلیس از ساختمان به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.

مرگ سارق خانه یکی از مدیران تلویزیون

روزنامه جوان نوشت: نیمه‌شب آخر مردادماه به مأموران پلیس تهران خبر رسید سه‌ سارق به خانه یکی از مدیران شبکه‌های تلویزیون دستبرد میلیاردی زده و از محل گریخته‌اند.

با اعلام این خبر، به سرعت تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه در شمال شهر شدند و دریافتند این ساختمان مسکونی متعلق به خانواده مدیر یکی از شبکه‌های تلویزیونی است که در طبقه اول پدر و مادرش و در طبقه دوم خودش و در طبقات بالاتر برادر و خواهرش زندگی می‌کنند.

شاکی به مأموران پلیس گفت: پدر و مادرم چند روزی است به سفر رفته‌اند. دقایقی قبل در حالی که قصد داشتم بخوابم متوجه صدایی از طبقه‌ اول شدم که برای سرکشی به خانه پدرم رفتم و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. قفل در تخریب شده بود و تمامی وسایل بهم ریخته‌ بودند که حکایت از آن داشت سارقان به خانه دستبرد زده‌اند. از آنجا که لحظاتی قبل صدای پا در راه‌پله‌ها شنیده بودم آیفون را برداشتم که دیدم سه مرد داخل کوچه در حال سوار شدن به یک خودروی پژو هستند. به سرعت خودم را به کوچه رساندم تا مانع فرار سارقان شوم اما موفق نشدم و فقط توانستم در تاریکی شب چند شماره از پلاک خودرو را به خاطر بسپارم.

وی در پایان گفت: سارقان بیش از یک‌ میلیارد تومان طلا، پول و دلار از خانه سرقت کردند که همه آنها متعلق به من بود و در خانه پدرم نگهداری می‌کردم چون آنها همیشه در خانه بودند و فکر می‌کردم خانه آنها امن‌تر است.

اولین سرنخ از سارقان

با طرح این شکایت، پرونده به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه‌ یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. مأموران پلیس در نخستین گام فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه را مورد بازبینی قرار دادند و موفق شدند شماره‌های دیگر پلاک خودروی سارقان را بدست آورند. بررسی‌های مأموران نشان داد خودروی پژو متعلق به یکی از سارقان سابقه‌دار به نام «کامبیز» است که اوایل امسال از زندان آزاد شده است. بنابراین کامبیز را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند و چند روز قبل وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های فنی به سرقت با همدستی پدر و پسری به نام «ایرج» و «منصور» اعتراف کرد.

سقوط مرگبار هنگام فرار

به این ترتیب با اعتراف سارق جوان، مأموران پلیس مخفیگاه پدر و پسر سارق را در یکی از شهرهای اطراف تهران شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کردند. دو متهم وقتی مشاهده کردند خانه‌شان در محاصره مأموران پلیس قرار دارد، برای فرار به پشت بام رفتند و مأموران هم آنها را تعقیب کردند. مأموران پلیس به سارقان هشدار دادند که خودشان را تسلیم کنند و در نهایت موفق شدند پدر را بازداشت کنند اما پسر هنگام پریدن به پشت بام خانه همسایه تعادلش را از دست داد و از پشت بام طبقه چهارم به پایین سقوط کرد و جان باخت.

ایرج پس از انتقال به اداره پلیس به سرقت‌های سریالی زیادی با همدستی باند هشت‌نفره‌شان اعتراف کرد و گفت: سال قبل در زندان با همدستانم آشنا شدم و ما همگی از سارقان سابقه‌دار بودیم اما «بهنام» از ما حرفه‌ای‌تر بود که پیشنهاد داد پس از آزادی، باند سرقت از خانه‌های ویلایی را تشکیل دهیم و دست به سرقت بزنیم. بهنام در زندان باند هشت نفره سرقت را تشکیل داد و اوایل امسال که از زندان آزاد شدیم شروع به سرقت از خانه‌های شمال تهران کردیم.

وی ادامه داد: معمولاً فقط طلا، سکه، پول‌های نقد و پول‌های خارجی سرقت می‌کردیم و بعد تحویل رئیس باند می‌دادیم و او هم پس از فروش پول آن را بین ما تقسیم می‌کرد که از مدتی قبل احساس کردیم او سهم ما را به درستی پرداخت نمی‌کند. به همین دلیل من و پسرم و کامبیز که از دوستان نزدیک ما بود، بعضی شب‌ها سرکرده باند را فریب می‌دادیم و به بهانه اینکه مهمان داریم یا قصد مسافرت داریم اعضای دیگر باند را قال می‌گذاشتیم و سه نفری اقدام به سرقت می‌کردیم تا سهم بیشتری گیرمان بیاید. آن شب هم سه نفری به آن خانه دستبرد زدیم اما فکر نمی‌کردم در این سرقت پسرم جانش را از دست می‌دهد و الان هم خیلی پشیمان هستم.

در ادامه، مأموران پنج عضو دیگر این باند را شناسایی و بازداشت کردند و متهمان همگی به ده‌ها فقره سرقت‌های سریالی از خانه‌های شمال تهران اعتراف کردند.

تحقیقات از متهمان به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۸۹۲۲۱۱۱:۱۶:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
توی این مملکت همه مدیران فقط نقدینگی طلا و دلارشان سر به فلک می زندو تنها همواره مردم عادی را که سرمایه های اندکی داشتند از خرید طلا و دلار منع می کردند.
ناشناس۱۵۸۹۲۵۰۱۱:۳۱:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مدیر صدا و سیما 2 میلیارد تومان ارز و طلا در خانه داشته!!! این نکته از ماجرای دزدی جالب تر است!
ناشناس۱۵۹۰۰۵۸۱۸:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۱۸
خدایا به ما رحم کن وقتی مدیران ما دلارهای میلیاردی در خانه شان نگهداری میکنند چگونه میخواهند درد مردم عادی را درک کنند؟!
ناشناس۱۵۹۰۲۲۷۲۱:۱۹:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۸
جوری نوشتید انگار خبر ندارید تو این مملکت چه خبره؟! تازه متوجه پاکدستی مدیرانمون شدید؟ البته نظرسنجی شده و تحقیق کردند 99.9999999% سالم هستند که از اوضاع کشور هم میشه سلامت مسئولین رو فهمید.
مدیر۱۵۸۹۲۷۱۱۱:۴۹:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مدیر یکی از شبکه‌های تلویزیونی در خانه‌اش دلار دارد!!!!!!!!!!!! اونوقت مردم را ......
من دیگه حرفی ندارم۱۵۸۹۳۳۲۱۲:۲۰:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۸
"وی [یکی از مدیران یکی از شبکه های سیما] در پایان گفت: سارقان «بیش از یک‌ میلیارد تومان طلا، پول و دلار» از خانه سرقت کردند که همه آنها متعلق به من بود و در خانه پدرم نگهداری می‌کردم چون آنها همیشه در خانه بودند و فکر می‌کردم خانه آنها امن‌تر است."
ناشناس۱۵۸۹۳۴۰۱۲:۲۳:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۸
اونوقت مدیر یک شبکه تلویزیونی یک میلیارد سکه و دلار .. را از کجا آورده و می خواسته چه بکند؟ و آیا شایستگی مدیریت فرهنگی در این کشور را دارد؟
ناشناس۱۵۸۹۳۶۱۱۲:۳۲:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مدیر میلیاردی صدا وسیما؟
ناشناس۱۵۸۹۳۹۶۱۲:۵۱:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱۸
این آقای مدیر یک میلیارد تومان نقدینه در خانه نگه میدارد، توی حساب بانکیش چقدر هست؟ ضمنأ مگر خود صدا و سیما تبلیغ نمیکنه که نقدینه در خانه نگه ندارید؟
ناشناس۱۵۸۹۳۹۸۱۲:۵۲:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۱۸
يك ميليارد پول و طلا و ارز در خانه مدير صدا و سيما خدا رحمت كنه اون سارق رو كه باعث اين افشاگري شد
ناشناس۱۵۸۹۴۰۹۱۳:۰۰:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
یک مدیر شبکه تلویزیونی که در بالاشهر هست و در خانه پدرش بیش از یک میلیارد طلا و پول داشته :)
ناشناس۱۵۸۹۵۰۴۱۳:۵۴:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۱۸
بیچاره چند غاز دلار داشته .... مدیران دلارهای خانگی خود را وارد چرخه اقتصاد کنند لطفا...... دلار که جاش تو خونه نیست مدیر جان..... جاش تو خزانه اقای همتیه تا بتونه قیمت ارز رو متعادل کنه....
ناشناس۱۵۸۹۵۲۰۱۴:۰۴:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۱۸
نوشتين سرقت ميلياردي از خانه مدير تلويزيون. بررسي شود اين ثروت ميلياردي از كجا اومده.
ناشناس۱۵۸۹۵۲۷۱۴:۰۷:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۸
سرقت میلیاردی!!!! از خانه یکی از مدیران یکی از شبکه های تلویزیونی کاش مینوشتید ایشون کی هستند و با چند سال کار تلویزیون به این ثروت دست یافته اند مگه حقوق مدیران صدا و سیما چقدر است؟؟!!
ناشناس۱۵۸۹۵۵۱۱۴:۱۸:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۱۸
خانه چند طبقه از کی تا حالا شده ویلایی؟
ناشناس۱۵۸۹۵۹۳۱۴:۳۳:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۸
سارق ها رو رها کنین، مقدار اموال دزدیده شده را بچسبید. مگه تو این مملکت حقوق یک مدیر دولتی چقدره؟
ایرانی۱۵۸۹۶۱۰۱۴:۴۰:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مدیر صدا سیمای جمهوری اسلامی خانه چند طبقه در بالای شهر یک میلیارد تومان سکه و پول جاساز در خانه . . مرگ بر امریکا
محسن حافظی فر۱۵۸۹۶۴۳۱۴:۵۱:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۸
باسلام ماده واحده حذف حبس تعزیری مجرمان مصوب اردیبهشت سال جاری در را به روی مجرمان محبوس گشوده و جای بسی تعجب دارد تصویب این ماده واحده . جای دارد این ماده واحده تحلیل شود کسی دوبار امضای همسرم را جعل و از حساب مشترک پول بیرون کشیده بود در مرحله دوم به لحاظ داشتن پیشینه کیفری ، متهم به دو سال حبس محکوم شد که به استناد ماده واحد مذکور با پرداخت یک میلیون تومان از محکومیت رها شد.
ناشناس۱۵۸۹۶۷۷۱۵:۱۷:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۱۸
اونوقت اگر. کاندید ریاست جمهوری بشن،تو تلوزیون میگن دخترم ۲۰۰ هزار تومان تو حساب بانکیش داره و پسرم هم مستاجره
ناشناس۱۵۸۹۶۹۳۱۵:۳۰:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۱۸
صدا و سیما خودش دو بخش داره معاونت سیما مثل بالای شهره و وضعش خیلی بهتره برآورد بیشتر میدن .طبعا وضع مدیرانش خیلی بهتره معاونت صدا مثل جنوب شهر تهرانه وضع مالیش تعریفی نداره برآورد نیروهاشو دیر به دیر میدن کارمندانش رو به ضعف هستند چون رادیو مثل سیما دیده نمیشه حقشو درست نمیدن وضع مدیراش تعریفی نداره همیشه شمال و جنوب فرق داشتن
ناشناس۱۵۸۹۸۴۳۱۶:۳۹:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۸
خدا شکر کسی با باندهای سرقت کاری نداره همه نظر دهنده ها گیر دادند به پول طرف که از کجا آورده، بابا یه خونه ۲۵ متری الان داشته باشی دو ملیارد پولشه. برید گیر بدین تو زندان چرا تشکیل باند داده میشه. فردا همین با ندا تو خونه من و شما هستند .
دلارام۱۵۸۹۸۸۱۱۷:۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
به دوتا دزد باید جایزه داد یکی که پارسال به خانه نماینده مجلس دهم دستبرد زد ومیلیونها دلار ویورو گیرش اومد وهمین مورد که یک مسئول چقدر پول وسکه واینها داره که این یک میلیارد فقط توخونه پدرجان قایم کرده دست این دودزد درد نکنه که شاه دزدند
ناشناس۱۵۸۹۹۴۹۱۷:۵۰:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مدعی العموم کجاست ؟مگر سلطان سکه چقدر سکه به نرخ آن روز داشت که اعدام شد؟اون هم با پول خودش خریده بود !
ناشناس۱۵۹۰۰۶۵۱۸:۵۶:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۸
میگویند در کشورهای اروپایی نگهداری دلار و پول نقد جرم است پس چرا ما قانونی نداریم که نگهداری پول نقد در خانه جرم باشد تا هیچ دزد بیچاره و نیازمندی اینگونه جانش را به خاطر اینهمه پول از دست ندهد در عین حال که با این دلارها میتوان به تولید کشور کمک کرد
سینا۱۵۹۰۰۸۵۱۹:۱۰:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۱۸
اون که مرد به درک نصف حقش بود ولی مدیر صدا و سیما 2 میلیارد دلار از کجا درآورده؟
ناشناس۱۵۹۰۲۹۷۲۲:۰۵:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۸
حقوقهاي نجومي ورانت هاي دولتي باعث شده هر كس مدير شود منزلش يك شعبه از بانك مركزي باشد كه در ان دلار،سكه وپول نقد نگهداري ميشود از قديم گفتند باد اورده را باد ميبرد
ناشناس۱۵۹۰۳۴۶۲۲:۴۱:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
چه انتظاری از این مدیران باید داشت
امید۱۵۹۰۴۱۹۰۰:۰۶:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
خدا بیامرزدش.روحش شاد.اون دزد مرحوم رو میگم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین