داکت اسپلیت های ایرانی و داکت اسپلیت های وارداتی در مایسا

گزارش بازرگانی،   3990605036

امروزه شرکت های زیادی در سراسر جهان در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه مطبوع، خصوصا داکت اسپلیت فعالیت دارند و در جهت بالا بردن کیفیت محصولات و بهبود راندمان دستگاه ها در حال رقابت هستند و انتظار می رود که شرکت های تولید داکت اسپیلت، برای طراحی و تولید سری جدید داکت اسپلیت ها بیش از پبش به سازگاری محصولات خود با محیط زیست و کم مصرف بودن دستگاه ها ، افزایش طول عمر، استفاده راحت تر از آن ها و... توجه کنند و واضح است که برندهای معتبر جهانی در حال بهبود انواع دستگاه های تهویه مطبوع تولیدی خود و ارائه خدمات بهتر برای باقی ماندن در این رقابت و حتی پیشی گرفتن از دیگر برندها هستند.

اما با توجه به وجود برندها و مارک های متنوع داکت اسپلیت در بازار گروه مایسا به پشتوانه سالها تجربه در فروش محصولات تهویه مطبوع هوا و داکت اسپلیت ، بهترین برندهای داکت اسپلیت موجود در بازار ایران را معرفی می کند و در سایت https://maysa-co.com/ به فروش می رساند.

اگر به دنبال شرکت و فروشگاهی معتبر در زمینه انواع داکت اسپلیت با بهترین برندها هستید، فروشگاه اینترنتی مایسا در خدمت شماست. مایسا با سابقه ای طولانی مدت در خصوص فروش داکت اسپلیت ایرانی و داکت اسپلیت های وارداتی می تواند حسی خوب و مطلوب در گرمای طاقت فرسای تابستان و سرمای شدید زمستان را به شما هدیه دهد.

داکت اسپلیت با نام انگلیسی Duct split واژه ای است که برای اسپلیت های کانالی به کاربرده می شود. این نوع سیستم تهویه هوا در زمستان و تابستان می تواند دمای هوای محیط را به دمای مطلوب و مناسب تنظیم شده ترموستات برساند. از این رو داکت اسپیلت به عنوان یکی از رایج ترین سیستم های گرمایش و سرمایش منازل، آپارتمان ها و ادارات شناخته شده است.

داکت اسپیلیت توسط شرکت های ایرانی و خارجی زیادی تولید و در بازار عرضه می شود و شناخت این برندها و محصولات تولیدی آن ها به انتخاب و خرید داکت اسپیلت مناسب کمک می کند. از برندهای موجود در بازار ایران می توان به داکت اسپلیت هایسنس ، داکت اسپیلت وست کول ، داکت اسپلیت وستن ایر ، داکت اسپلیت تک الکتریک و داکت اسپلیت ایرانی کیسان اشاره کرد که هر کدام محصولاتی با ظرفیت های متفاوتی ارائه می دهند.

داکت اسپلیت ایرانی ( Iranian Duct Split ) توسط شرکت هایی در ایران مانند شرکت کیسان در ایران تولید و عرضه می شود. این شرکت ها در طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع در رقابت نزدیکی با یکدیگر هستند، و این رقابت باعث افزایش کیفیت سیستم های تهویه است.

مصرف پایین انرژی داکت اسپیلت ایرانی و قابلیت نصب آن در سقف کاذب از مزایای این محصول است. امکان کانال کشی طولانی ، طراحی زیبا و شیک ، عملکرد بالا و پر قدرت با حداقل صدای تولیدی و بدنه استیل یونیت خارجی از جمله مزایای این سیستم تهویه مطبوع است که ی توان به آن اشاره کرد.

قیمت داکت اسپیلیت ایرانی از نمونه های خارجی و مونتاژ داخلی آن مانند داکت اسپلیت سامسونگ و داکت اسپلیت ال جی  پایین تر می باشد.

داکت اسپلیت سامسونگ  ( Samsung duct split ) یکی از بهترین برند های معتبر و با کیفیت در تولید این نوع سیستم تهویه مطبوع به حساب می آید. گروه تولید سامسونگ با استفاده از دانش و فناوری روز دنیا در این خصوص ، طراحی زیبا و منحصر به فرد، همچنین توجه به میزان انرژی مصرفی و بازدهی بیشتر، مدل های جدید سامسونگ را مطابق با استانداراهای بین المللی تولید و به بازار عرضه کرده است.

مقدار ظرفیت داکت اسپیلت بر قیمت آن موثر است و هر چه ظرفیت آن بیشتر باشد قیمت داکت اسپیلت نیز بیشتر می شود. داکت اسپیلیت سامسونگ از نظر قیمت در رده داکت اسپلیت ال جی قرار دارد و از داکت اسپیلت های ایرانی گران تر است.

داکت اسپلیت ال جی برندی کره ای است و از معروف ترین برند های موجود در بازار ایران است. این سیستم تهویه مطبوع تولید شده توسط شرکت ال جی ، از کمپرسور روتاری و کمپرسور اسکرال استفاده می کند. کمپرسور روتاری از رایج ترین کمپرسور به کار رفته در این سیستم تهویه هوا است که دلیل آن کم صدا بودن و لرزش کمتر ، داشتن قطعات کمتر و اتلاف انرژی کمتر کمپرسور روتاری است. برندهای کمی از کمپرسور اسکرال در duct     split استفاده می کنند که LG یکی از آنهاست.

گاز مبرد در داکت اسپیلت سقفی LG مانند داکت اسپلیت سامسونگ از نوع R410 می باشد و در ظرفیت های 24000 تا 60000 Btu توسط گروه مایسا اداره می شود.

داکت اسپیلت بر اساس نوع آن، برند و کشور سازنده، کیفیت ساخت کندانسور، میزان مصرف انرژی، میزان صدای یونیت داخلی و ظرفیت برودتی و حراراتی دارای قیمت های متفاوتی است. مهم ترین نکته این است که شما می توانید بهترین داکت اسپلیت ها را با منایب ترین قیمت از سایت مایسا خریداری نمایید. لازم به ذکر است که در خرید داکت اسپلیت علاوه بر قیمت باید به مشخصات فنی و کیفیت آن توجه کرد. میزان برق مصرفی نیز از نکات دیگری است که قبل از خرید داکت اسپلیت باید به آن توجه کرد. برای انتخاب مطمئن و آگاهانه و اطلاع از بهترین داکت اسپلیت موجود در بازار متناسب با نیاز خود با کارشناسان مایسا  از طریق شماره 86086904_021 تماس بگیرید و از خدمات و مشاوره های این سایت بهره مند شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین