راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

گزارش بازرگانی،   3990603038

در این مطلب راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را آموزش می دهیم. منبع ما برای این مطلب وب سایت عربی www.الربح.com می باشد که در بخشی از این وب سایت درمورد راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام توضیحات دقیقی به زبان عربی داده شده است. ( زيادة متابعين انستقرام www.الربح.com/زيادة-متابعين-انستقرام/ )

منظور از فالوور واقعی این است که به وسیله اپلیکیشن های افزایش فالوور یا سایت های فروش فالوور، اقدام به جذب فالوور غیرواقعی نکرده باشید و افرادی که پیج شما را فالوو می کنند ربات نباشند. در واقع دنبال کنندگان پیج تنها به دلیل محتواهای جذاب صفحه شما را دنبال نمایند.

قبل از اینکه ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام را به شما همراهان گرامی آموزش دهم این نکته را باید یادآوری کنم که تبدیل پیج به یک صفحه حرفه ای و پر بازدید که فالوورهای فعال و زیادی دارد نیاز به صبر و تلاش مستمر داشته و شما عزیزان نباید توقع داشته باشید که در عرض چندین ماه هزاران فالوور پیدا کنید آن هم در شرایطی که چندین سال از پیدایش اینستاگرام گذشته است و پیج های حرفه ای بسیاری در عرصه های مختلف فعالیت خود را از سال ها قبل آغاز نموده اند.

البته عمل به راه هایی که در ادامه توضیح می دهم پیج شما را در دسته پیج های محبوب اینستاگرام قرار خواهد داد. فقط کافی است در طول روز برای افزایش فالوور صفحه خود زمانی را اختصاص دهید و طبق اصول این کار پیش روید.

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام :

  • استفاده از هشتگ ها (#)

وارد کردن هشتگ هایی که به پست هایی که در صفحه به اشتراک می گذارید مرتبط است موجب آشنایی بسیاری از کاربران با کسب و کار و فضای پیج شما می شود. هشتگ گذاری، از راه های موفق در جذب فالوور به حساب می آید. روش درج هشتگ هم اینگونه است که مثلا اگر یک صفحه فروش پوشاک کودکانه در اینستاگرام را مدیریت می کنید با زدن هشتگ هایی که مردم آن را در قسمت جستجو این اپ وارد می کنند پست های شما برای کاربران بالا آمده و با پیج شما آشنا می شوند.

برای نمونه، هنگامی که یک پست را به اشتراک می گذارید در انتها متن آن شروع به هشتگ گذاری کنید و از هشتگ هایی نظیر #پوشاک_کودک #لباس_کودک #لباس_دخترانه #لباس_پسرانه و مانند این موارد بسته به محتوا پست استفاده کنید. توجه داشته باشید کاربری که قصد خرید لباس برای کودک خود را دارد در قسمت جستجو برنامه، طبیعتا از کلماتی نظیر لباس کودک استفاده می کند بنابراین از کلمات درستی برای هشتگ گذاری استفاده نمایید تا پست شما برای افراد بیشماری به نمایش درآید.

به یاد داشته باشید در میان کلمات، زیر خط یا _ را به کار ببرد تا به طرز صحیحی هشتگ ها درج گردند. هشتگ ها را به جزء زبان فارسی به زبان انگلیسی هم وارد نمایید زیرا برخی افراد عادت به تایپ انگلیسی داشته و مطلبی که به دنبال آن هستند را به زبان انگلیسی جستجو می کنند. بنابراین تعدادی هشتگ فارسی مرتبط با پیج و پست های خود را در انتها متن قرار داده و بعد هشتگ گذاری به زبان انگلیسی را آغاز نمایید تا صفحه شما نظم کافی را داشته باشد.

هنگامی که هشتگ ها را وارد می کنید لیست کوچکی به نمایش در می آید که این لیست، تعداد کل آن هشتگ در اینستاگرام را نشان می دهد. با این تکنیک می توانید ببینید که کدام هشتگ بیشتر در اینستاگرام استفاده شده و نزد مردم محبوب تر است و شما هم از آن هشتگ استفاده نمایید تا بیشتر دیده شوید.

  • ارتباط با دیگر پیج ها

در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام که محبوب ترین اپ اجتماعی در ایران و جهان محسوب می شود منزوی بودن بی ثمر است و شما را به هدفتان که جذب فالوور واقعی است نمی رساند. بنابراین با پیج های مختلف ارتباط برقرار نمایید و از آن ها بخواهید شما را در صفحه خود معرفی کنند و همینطور صفحات نزدیک به خود را که فعالیت آن ها شبیه به شما است را دنبال کنید تا با این تعامل، پیج شما هم در Suggested قرار گرفته و کاربران بیشماری در این لیست پیج شما را ببینند و در نهایت صفحه شما را هم دنبال کنند.

  • محتوا باید باکیفیت و مطابق با فعالیت پیج باشد.

کیفیت محتوا بیش از هر موضوع دیگری بر ترغیب کاربران برای دنبال نمودن شما تاثیرگذار است. سعی کنید کیفیت عکس هایی که داخل پیج قرار می دهید بالا باشد و از قرار دادن تصاویر بی کیفیت خودداری نمایید. از آنجایی که اینستاگرام یک اپ به اشتراک گذاری تصاویر است کاربران آن بیشتر مایل هستند پیج های حرفه ای که تصاویری با وضوح بالاتر را به اشتراک می گذارند دنبال کنند. در کنار تصاویر، متنی که برای محتوا عکس انتخاب می کنید هم به شدت بر روی کاربران اینستاگرام تاثیر می گذارد.

برای نوشتن متون پیج، ادبیات خاص خود را به کار برید و به شیوه محترمانه و دوستانه با کاربران صحبت نمایید تا کلام شما به دل مخاطب بنشیند. بنابراین تصویر باکیفیت، متن منحصر به فرد و هشتگ گذاری، یک پست حرفه ای با ایده آل های لازم را رقم می زند. رعایت این سه مورد، نشان از حرفه ای بودن شما به عنوان ادمین صفحه است. قطعا با مرور زمان ادبیات شما برای درج متون، حرفه ای تر می شود و با دایره لغات بیشتری شروع به نوشتن کپشن های پست خواهید کرد.

علاوه بر تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک گذاشته می شوند آیدی پیج است که مهم بوده و باید بر اساس نوع فعالیت پیج تعیین گردد، عکس پروفایل و یک بیو متفاوت هم تاثیر زیادی بر جذب کاربران دارد. زمانی که کاربر وارد صفحه می شود ابتدا به مواردی نظیر آیدی اینستاگرام، عکس پروفایل و بیو دقت می کند و بعد به سراغ پست ها می رود. بنابراین آیدی متناسب با فعالیت خود را انتخاب نمایید و یک عکس پروفایل خاص برای صفحه خود تهیه کنید.

برای یافتن عکس پروفایل ایده آل و تک، راه های زیادی وجود دارد مثلا در گوگل، قاب های ساده که اطراف آن گل، برگ، قاب و ... هستند را جستجو و دانلود کرده و سپس با کمک اپ هایی که در گوشی دارید اسم پیج خود را در وسط آن قرار دهید. برای توضیح بیو پیج هم مدتی فکر کنید و از نظر دیگران هم استفاده نمایید تا در آخر یک توضیح کوتاه که زیبا و جذاب باشد را در بیو پیج خود قرار دهید.ا

با تشکر از شما خوانندگان عزیز که با مطلب راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام با ما همراه بودید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین