بازار داغ خرید فالوور اینستاگرام

گزارش بازرگانی،   3990512116

شاید تابه‌حال فکر می‌کردید که موضوع خرید فالوور در واقعیت آنچنان جدی نباشد و این تصور را تا کمی پیش از اینکه تیتر بازار داغ خرید فالوور اینستاگرام را بخوانید، در ذهن داشته‌اید. اگر سروکارتان به این راسته‌ی بازار نخورده است، طبیعی است که از محبوبیت این روش بازاریابی کاملا باخبر نباشید. احتمالا جسته‌گریخته در بین خبرها خوانده‌اید که تعداد فالوورهای چند سلبریتی ریزش کرده‌اند و این کاهش محسوس، ناشی از خرید فالوور توسط این افراد بوده است. در این مقاله، آخرین اطلاعات را درباره‌ی جایگاه خرید فالوور و روش‌های جدید آن از جمله خرید کامنت فارسی اینستاگرام رصد کرده‌ایم.

وضعیت خرید فالوور در جهان

کسب مخاطب با خرید فالوور همچون دیگر روش‌های بازاریابی، از کشورهای دیگر وارد ایران شده است و آمار و ارقام، خبر از تجارتی جهانی در این حوزه می‌دهد. از آنجایی که همه چیز در این بازار به صورت مجازی رقم می‌خورد، برای شاخص‌هایی مثل خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک ایرانی اینستاگرام نیز، باید دست به دامن معیارهای دنیای آنلاین و بزرگ‌ترین آن‌ها، یعنی گوگل شویم. در موتور جست‌وجوی گوگل، 942 میلیون نتیجه برای عبارت «buy followers» وجود دارد و به طور اختصاصی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام، با جست‌وجوی «buy instagram followers» چیزی در حدود 325 میلیون نتیجه نمایش داده می‌شود. مهمتر اینکه این اعداد روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به این نکته هم باید توجه کنیم که عبارت‌های جست‌وجوی مشابه مثل buy instagram likes نیز در همین حوزه جای می‌گیرند. اگر این آمار خرید فالوور را با جست‌وجوهای دیگر مقایسه کنیم، درک آن‌ها راحت‌تر خواهد بود.

وقتی نام انگلیسی کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور پرتغالی را که با 232 میلیون دنبال‌کننده، بیشترین فالوور را در اینستاگرام در بین افراد معروف دارد، در گوگل جست‌وجو کنید، نتایج در همان حد فالوورهایش، یعنی حدود 240 میلیون است. گوگل برای دونالد ترامپ نیز، به عنوان پرسروصداترین شخصیت سیاسیِ حال حاضر در جهان، حدود 800 میلیون صفحه‌ی وب را شناسایی می‌کند. حالا اگر این اعداد را کنار هم قرار دهیم، از کسب‌وکار پررونق خرید فالوور تصویر روشن‌تری در ذهن خواهیم داشت.

مشتریان بازار داغ خرید فالوور اینستاگرام هم فقط کسب‌وکارها و عاشقان شهرت نیستند. طبق گزارشی که در تاریخ 31 ژانویه 2019 به قلم جاناتان استمپل در خبرگزاری رویترز منتشر شده، طیف وسیعی از افراد در آمریکا از جمله بازیگران، ورزشکاران، موزیسین‌ها، بازاریاب‌ها و حتی سیاستمداران از خریداران فالوور فیک و به اصطلاح، ربات‌ها بوده‌اند.

حالا باید ببینیم که چرا هموطنان ما به روش‌هایی مثل خرید لایک ایرانی اینستاگرام متوسل می‌شوند و آیا این اقدام آن‌ها، منطقی است یا نه؟ به عبارت دیگر، می‌خواهیم خودمان را جای آن‌ها بگذاریم و ببینیم چقدر احتمال دارد که فالوور بخریم.

خرید فالوور اینستاگرام بهترین راه است؟

از نظر تکنیکی، خرید فالوور اینستاگرام در زمره‌ی تبلیغات و کسب اعتبار قرار می‌گیرد. فرقی هم نمی‌کند که یک کسب‌وکار این کار را انجام دهد یا یک فرد برای برندینگ شخصی. قبلا این هدف، از مسیر رسانه‌های دیگر مثل تلویزیون محقق می‌شد؛ ولی حالا طبق اطلاعاتی که در این‌باره منتشر شده، بیش از 40 درصد کاربران اینستاگرام، به طور مرتب تلویزیون تماشا نمی‌کنند. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم دو سوم از کاربران 18 تا 24ساله‌ی اینستاگرام، در روز چندین بار از این پلتفرم استفاده می‌کنند. پس طبیعی است که افراد در پی تبلیغات بیشتر در این شبکه‌ی اجتماعی باشند و داد‌وستدهایی مثل خرید کامنت فارسی اینستاگرام رونق بگیرد.

از منظر اقتصادی نیز، خرید فالوور اینستاگرام و دیگر روش‌های بازاریابی مثل اینفلوئنس مارکتینگ و خرید لایک ایرانی اینستاگرام، سوددهی بالایی دارند. طبق برآوردها، بازاریاب‌ها و فروشنده‌ها، با هر 1 دلار سرمایه‌گذاری در این پلتفرم اجتماعی، 5.2 دلار درآمد کسب می‌کنند. مسلما این بازگشت سرمایه‌ی 5 برابری، هر کسب‌وکاری را به حضور در Instagram ترغیب می‌کند.

پس ایرانیان هم متوجه بازدهی خرید فالوور اینستاگرام شده‌اند و با منطق اقتصادی وارد گود می‌شوند. در ادامه، بر شیوه‌های جذب مخاطب که کاربران فارسی‌زبان اینستاگرام به کار می‌گیرند، تمرکز می‌کنیم.

تخصصی شدن خرید فالوور

همچون هر حوزه‌ی اقتصادی دیگری که پس از گسترش حجم بازار به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود، خرید فالوور هم فرزندان قد‌ونیم‌قدی دارد که هرکدام برای یک مدل از مارکتینگ در اینستاگرام استفاده می‌شوند. در اینجا خرید لایک ایرانی و کامنت فارسی اینستاگرام را بررسی می‌کنیم که از جدیدترین و پربازده‌ترین متدهای بازاریابی هستند.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

استقبال از خرید فالوور در بین کاربران ایرانی به قدری زیاد شده است که روش‌های مکمل مثل خرید لایک ایرانی اینستاگرام قوت گرفته‌اند و از دید بسیاری از فعالان این حوزه، لازمه‌ی پیش گرفتن از رقبا هستند. می‌دانیم که تبلیغات کاغذیِ تکراری و بدون نوآوری، تقریبا از چشم مردم افتاده است و گیرایی گذشته را ندارد. با این پیش‌زمینه، از شیوه‌های جدیدی مثل خرید لایک ایرانی اینستاگرام، می‌فهمیم که اگر خرید فالوور اینستاگرام هم بدون توجه به تعامل با کاربران انجام شود، مخاطبان فارسی‌زبان اقبال چندانی به آن اینستاگرامر یا کسب‌وکار نشان نمی‌دهند.  

بنابراین، اهمیت خرید لایک ایرانی در این است که واکنش مثبت کاربران به آن صفحه‌ی اینستاگرامی را تقویت می‌کند. طبق گشت‌وگذارهایی که در دنیای آنلاین داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که مقصد اصلی کاربران برای خرید لایک ایرانی اینستاگرام، وب‌سایت فالوورمکس است. به نظر می‌رسد رمز موفقیت این سایت، قیمت‌های بسیار رقابتی آن باشد.

خرید کامنت فارسی اینستاگرام

هر ازچندگاهی در استوری‌های اینفلوئنسرها می‌بینیم که اعدادی از پست‌های خود منتشر می‌کنند و به آن‌ها می‌بالند. این ارقام، تعداد مخاطبانی را مشخص می‌کند که با آن پُست خاص ارتباط برقرار کرده‌اند. در اصطلاح تخصصی این حوزه، به میزان تعامل مخاطب، نرخ اینگِیجمِنت (engagement) گفته می‌شود. خرید کامنت فارسی اینستاگرام، از ارزان‌ترین روش‌ها برای افزایش این نرخ است. اگر به حافظه‌ی خودمان هم رجوع کنیم، معمولا آن پست‌های اینستاگرامی که کامنت زیادی دریافت کرده‌اند، در چشم ما ارزش بیشتری دارند. با این توصیف، تعجبی ندارد که فعالان اینستاگرامی از هر صنف و گروهی، از دست یازیدن به سوی خرید کامنت فارسی اینستاگرام ابایی نداشته باشند.

ظاهرا رشته‌ای که با خرید فالوور آغاز شده است، سر درازی دارد و خرید کامنت فارسی اینستاگرام تنها قسمتی از آن است. اگر علاقه دارید که از همه‌ی بخش‌های این رشته‌ی نوظهور سر درآورید، سایت فالوورمکس (followermax.com) مجموعه‌ای از خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام را یک‌جا جمع کرده است و بازدید از آن، ما را با رمز و راز محبوبیت‌های مجازی بیشتر آشنا می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین