بمب خبری زاکانی و پرسش از نهادهای امنیتی

محمدعلی حبیبی،   3990402092 ۹۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
بمب خبری زاکانی و پرسش از نهادهای امنیتی

نخستین جلسه دادگاه اکبر طبری روز ۱۸ خرداد برگزار شد. در حدود دو هفته‌ای که از آغاز رسیدگی به این پرونده گذشته است هر روز ابعاد تازه‌ای از این شبکه فساد روشن می‌شود. آخرین مورد، توییت علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی است.

زاکانی در توییتی نوشته است: «ابتدای انقلاب، اکبر طبری به دلیل فعالیت در گروهک منافقین دستگیر و زندانی شد اما بعد از آزادی با ساده‌انگاری عده‌ای فرماندار شهرستان نور مازندران شد و سپس با رابطه وارد نهاد قضایی گردید و با زبان بازی پله های ترقی و خیانت را یکی بعد از دیگری طی نمود. امان از نفوذ و غفلت»

در کلام زاکانی دقت کنیم: طبری سابقه فعالیت در گروهک منافقین را داشته آنقدر فعالیت داشته که دستگیر و زندانی هم شده است. اما چنین فردی با این سابقه منفی امنیتی بعد از آزادی، فرماندار یک شهرستان شده که عالی‌ترین مسئول در آن شهرستان است و طبعا امنیت شهرستان هم بر عهده او بوده است. سپس با رابطه وارد نهاد قضایی شده و با زبان‌بازی پله‌های ترقی را طی کرده است.

مهمترین سوالی که با شنیدن ادعای زاکانی به ذهن، متبادر می‌شود این است که نهادهای نظارتی در این سال‌ها دقیقا مشغول چه کاری بوده‌اند؟ در شرایطی که برای استخدام هر فرد در دستگاه‌های دولتی و حکومتی از نهادهای امنیتی استعلام می‌شود چگونه یک فرد با سابقه حضور در گروهک منافقین و حتی دستگیری به‌دلیل آن فعالیت، مسئولیت اداره یک شهر را به‌عهده گرفته است؟

عجیب‌تر اینکه اگر فردی متقاضی استخدام باشد و یک نفر منافق در فامیلش باشد، استخدامش به مشکل می‌خورد. در چنین شرایطی چگونه یک منافق توانسته فرماندار شود؟

اگر سخنان زاکانی درست باشد به نظر می‌رسد نهادهای امنیتی حتما باید در این‌باره توضیح دهند. پرسش از عملکرد نهادهای نظارتی در این‌باره به‌شدت پررنگ است. مردمی که برای اجازه تدریس در یک مدرسه غیرانتفاعی باید از چند مرحله گزینش عبور کنند و درباره عدم حضور در نمازجمعه توضیح دهند از خود می‌پرسند چگونه یک منافق تا این سطح در ساختار دولت و قوه قضاییه توانسته بالا برود.

نکته دیگری که در سخنان زاکانی مطرح است ورود طبری به دستگاه قضایی با رابطه است. باید مشخص شود دقیقا چه فرد یا افرادی مسبب ورود طبری به قوه قضائیه شدند. چه کسانی در آن زمان باعث شدند چنین فردی با این سابقه وارد قوه قضائیه شود. بانیان ورود طبری به قوه قضائیه امروز باید پاسخگوی عملکرد او و در پیشگاه ملت شرمنده باشند.

در توییت زاکانی نکته دیگری هم هست که بسیار عجیب است. زاکانی مدعی شده طبری با زبان‌بازی پله‌های ترقی را طی کرده است. تاکنون نمی‌دانستیم زبان‌بازی تا این حد می‌تواند به ترقی افراد کمک کند! زبان‌بازی احتمالا یکی از دلایل ترقی این فرد در سیستم قوه قضائیه بوده است و حتما دلایل دیگری هم دارد.

یکی از این دلایل توصیه‌ها و رابطه‌ها است. همانکه زاکانی هم به آن اشاره کرده است. بدون رابطه و توصیه افراد و صرفا با زبان‌بازی بسیار بعید است یک نفر در یک نهاد اینچنین پیشرفت کند. باید از جناب زاکانی پرسید چه کسانی در قوه قضائیه و بیرون از آن در این سال‌ها از طبری حمایت کردند و مانع تخلفات او نشدند.

مطرح‌شدن سخنانی مثل سخنان زاکانی یا انتشار بریده‌ای از یک نامه منسوب به یکی از مقامات عالی فقید قضایی درباره طبری نشان می‌دهد این پرونده بیش از یک پرونده عادی است و شاید بتوان با تمرکز بر این پرونده بسیاری از ضعف‌های ساختار قضایی و اداری کشور را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۹۳۷۹۰۰۰:۲۱:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۳
استخدام یک کارمند دون پایه نیازی به پارتی بازی نداشته انچه متداول است روند ترفیع مقام استکه زیر سئوال است .
ناشناس۱۴۹۴۱۶۶۱۰:۲۲:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۳
وضعیت کنونی کشور ناشی از سوء مدیریت در همه عرصه ها است.
ناشناس۱۴۹۴۳۵۰۱۲:۱۵:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۳
واقعا اگر زاکانی افشا نمی کرد این جریان همین طوری ادامه می دادند
ناشناس۱۴۹۴۲۹۳۱۱:۳۹:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۳
ملاک نبایستی سابقه بستگان یا خودش در گذشته باشد
ناشناس۱۴۹۳۷۹۴۰۰:۲۵:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۳
با سلام مایه تاسف است از جناب زاکانی خب برخی اوایل انقلاب اسلامی فریب منافقین را خوردند وسپس بازگشتند وتوبه کردند این را نمی توان به حساب بی خیالی نهادهای امنیتی گذاشت مگر قرار بوده واست از کره مریخ آدم بیاورند . مگر هدف از انقلاب اسلامی تربیت انسان معصوم بوده است ؟ خیلی ها با ریاکاری در کشور موفق به بالا رفتن از مناصب کرده اند .نگاه های افراطی امثال زاکانی ،خلق الله را کافرمی کند .افراط وتفریط دولبه قیچی در جمهوری اسلامی ایران بوده وهست که بزرگترین ضربه ها را به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی زده است .
ناشناس۱۴۹۴۳۵۱۱۲:۱۸:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۳
به شرطی که برای همه همینطور باشد
ناشناس۱۴۹۴۳۵۲۱۲:۱۹:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۳
طبری اگر توبه کرده بود که دچار فساد در قوه قضاییه نمی شد مفاسد وی نشانه عدم ایمان ایشان است .
على اصقر۱۴۹۳۷۹۷۰۰:۲۶:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۳
قانون و استعلام براي ما دون پايه ها اجرا مى شود
ناشناس۱۴۹۴۰۶۵۰۹:۱۰:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۳
به عبارت دیگر زاکانی گفته که قوه قضاییه اجازه ورود یک نفر غیر خودی را به مجموعه خود داده است. اما باید به زاکانی گفته شود که مشکل این نیست. مگر قاضی منصوری غیر خودی بود که تو زرد از آب درآمد؟
یوسف۱۴۹۴۲۱۳۱۰:۵۳:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۳
لغزش در هر لحظه ممکن است برای افراد رخ دهد و منصوری پیش از این پرونده ای نداشته، ولی کسی که پایش لغزیده احتمال لغزش مجددش چندین برابر است و برای همین طبری نباید وارد دایره خودی می شد.
ناشناس۱۴۹۴۰۶۸۰۹:۱۳:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۳
رسم بر این است هر کس در مخمصه گیر می افتد، همه بر او یک لگدی وارد می کنند. باید از آقای زاکانی پرسید: شما که این اطلاعات را داشتی و از عملکرد مشهود طبری در قوه قضاییه مطلع بودی، چرا زودتر این حرف ها را نزدی؟
سما۱۴۹۴۲۷۸۱۱:۳۰:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۳
از کجا میدونی در گدشته نگفته؟!
ناشناس۱۴۹۴۳۰۶۱۱:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۳
از کجا میدونی که در گذشته خبر داشته؟ شاید تازه فهمیده
جواد فرهانی۱۴۹۴۲۹۴۱۱:۴۰:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۳
در مناظره با تاج زاده .کی گفت .نفری هست که دو رییس قوه را بیچاره کرده
ناشناس۱۴۹۴۳۵۵۱۲:۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۳
زاکانی نماینده ای فساد ستیز است و مفاسد عظیم کرسنت و دانیال زاده و حسین فریدون توسط ایشان برملاء شد.
ناشناس۱۴۹۴۰۷۵۰۹:۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۳
بهتر است آدرس اشتباه ندهیم. گذشته افراد، مبنایی بر قضاوت در مورد وضع اکنون آنها نیست.
ناشناس۱۴۹۴۲۱۸۱۰:۵۷:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۳
گذشته و حال طبری چه فرقی داره؟؟؟
ناشناس۱۴۹۴۰۷۹۰۹:۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۳
نباید سعی شود که همه اشتباهات و گناه ها به پای اکبر طبری نوشته شود. دیگرانی هم حتما هستند که باید پاسخگو باشند.
ناشناس۱۴۹۴۰۸۹۰۹:۲۴:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۳
نفوذ در بالاترین طبقه قوه قضاییه؟! می شود باور کرد؟
ناشناس۱۴۹۴۱۵۱۱۰:۱۱:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۳
همین الان در شورای شهرها و ... مانند ایشون کم پست نگرفتند
حسینی۱۴۹۳۸۰۶۰۰:۳۳:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۳
اقا مرسی از مقاله زیباتون واقعا باید جوابگوی ملت باشند. من خودم مزه تلخ نگاه تنگ نظرانه گزینش نفت را بارها چشیدم با اینکه همیشه طرفدار نظام بودم و بزاش هزینه دادم اما گزینش نفت سه مرحله من را رد کرد و اخر با توصیه ای که فرمودید تایید شدم. هم رد کردنم غلط بود هم تایید با توصیه.
ناشناس۱۴۹۴۰۷۶۰۹:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۳
از ریاست قوه قضاییه می خواهیم قانون جامع از کجا اورده ای را برای همه مشم لین در بخش دولتی و خصوصی و افراد آزاد و به اصطلاح عادی بدون خط قرنز اجرایی و عملیاتی بفرمایید
خواننده۱۴۹۳۸۰۸۰۰:۳۶:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۳
دو حالت دارد. یا ادعا درست است که باید تمام کسانی که گفتید بررسی شوند و اگر این ادعا ثابت نشد، برای جلوگیری از داشتن مجلسی دروغ‌پرداز باید جناب زاکانی را از مجلس اخراج کنند. سوال دیگر این است جناب زاکانی کی از این حقیقت خبردار شدند؟
ناشناس۱۴۹۳۸۱۴۰۰:۴۶:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۳
وجود چنین آدمی و رابطه هاش تو اینهمه سال به وضوح ضعف و فساد نظام رو نشان میده و اعتماد مردم رو از بین برده. متاسفانه این واقعیت است چه آقایون خوششون بیاد یا نه.
فرزند وطن۱۴۹۳۸۱۷۰۰:۵۳:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۳
یعنی باور کنیم؟ من یه کارمند جز حراستم صدبار صلاحیتم بررسی شده آخرشم بخاطر فعالیت اقتصادی خارج از اداره و بدون ارتباط با کارم عذرم رو خواستن(: جالب نیست؟
ایران۱۴۹۳۸۲۴۰۱:۰۰:۵۱ ۱۳۹۹/۴/۳
اقای زاکانی شما که اینقدر اطلاع داشتین چرا به مسئولین امنیتی نگفتین
ناشناس۱۴۹۴۰۸۵۰۹:۲۲:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۳
از مدعی العموم می خواهیم به مسله فساد اقتصادی نمایندگان رد صلاحیت شده مفسد اقتصادی در دادگاه ویژه رسیدگی شود همچنین ادعای مطرح شده مبنی بر گرفتن 65 میلیارد تومان رشوه توسط رییس یک کمیسیون مجلس روشنگری بفرمایید
ناشناس۱۴۹۴۰۹۴۰۹:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۳
عزیز الان که دارن پرونده رو بررسی می کنن فهمیدن . کلا عاشق این مدل به حاشیه بردن مسائلم
ناشناس۱۴۹۴۰۹۶۰۹:۳۰:۱۲ ۱۳۹۹/۴/۳
همینکه افشاگری کرده با ارزشه
عمران۱۴۹۳۸۲۸۰۱:۰۴:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۳
خوب الحمدالله مشکل حل شد. کار کار منافقین است
ناشناس۱۴۹۳۸۳۲۰۱:۰۸:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۳
احتمالاً نویسنده این مقاله در طی چند دهه اخیر در ایران زندگی نکرده است که از تبعیض بین خودی ها و غیر خودی ها اینگونه متعجب شده است و نمی داند که جماعت طبری ها کم نیستند .
سید۱۴۹۳۸۳۹۰۱:۱۶:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۳
مقصر اونی هست که میدونست و چیزی نگفت
ناشناس۱۴۹۳۸۴۳۰۱:۲۴:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۳
جناب زاكاني ! ... افشاگري حالا چرا ؟ ... بله ؟!!!!
ناشناس۱۴۹۳۸۵۲۰۱:۳۳:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۳
البانیایی های عزیز . در مورد رفیقتون نمی نویسین ؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۹۴۱۰۳۰۹:۳۶:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۳
جدیدا خیلی کم شدن. فکر کنم بودجه شون رو قطع کردن!
ناشناس۱۴۹۳۸۵۷۰۱:۴۴:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۳
آقای زاکانی در تمام این سالها میدونسته که یکی از منافقین دست راست روسای قوه قضاییه است و هیچی نگفتن؟ این خودش جرم نیست؟
ناشناس۱۴۹۳۸۵۸۰۱:۴۵:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۳
همین الان خیلی از مدیران نهادها ضد نظام هستند و مشغول اخلال و فساد و پرکردن جیب خود، نمونه اش خیلی مراکز تحقیقاتی مهم که نتیجه اش شد افشای اطلاعات هسته ای.
ناشناس۱۴۹۳۸۵۹۰۱:۴۶:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۳
آملی لاریجانی باید توضیح دهد چرا از،این فرد حمایت میکرده
ناشناس۱۴۹۳۸۶۲۰۱:۵۰:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۳
اینم نتیجه تواب سازی
ناشناس۱۴۹۳۸۶۸۰۱:۵۷:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۳
قوه قضاييه كشور فاصله بسيار زيادي با قاضي اسلامي دوران اميرالمومنين دارد ! بسيار بسيار زياد ! هرچند در اين كه كشور ما يكي از شعار خيز ترين كشورهاي دنيا است هيچ شكي نيست ، اما قوه قضاييه هرگاه بتواند صربح و علني و بدون وابستگي اعتقادي به باند و قبيله و دسته اي متخلفين از هر تفكري را محاكمه و بموقع مجازات نمايد ، ميتوان به ان اميدوار بود ......
ناشناس۱۴۹۳۸۷۰۰۱:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۳
زاکانی چرا حالا داره اینو میگه؟ اون موقع که طبری سر کار همین امثال زاکانی ازش دفاع میکردن. فساد همینجاست
ناشناس۱۴۹۳۸۹۰۰۲:۲۱:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۳
سوال: زاکانی که این مطلب را می دانسته تا حالا کجا بوده است؟!!
ناشناس۱۴۹۳۹۰۵۰۳:۰۱:۲۰ ۱۳۹۹/۴/۳
حتی تو امریکا وقتی ببینن استاندارد زندگی یه مقام دولتی با درآمد دولتی نمی خونه، نهادهای نظارتی شروع به تحقیقات می کنن. این آقا سالها با ثروتی هزاران برابر حقوق دولتی زندگی کرده و هیشکی متوجه نشده. وظیفه واقعی حراست سازمانها باید این باشه نه نماز جمعه رفتن مردم و ...
بهروز۱۴۹۳۹۲۰۰۳:۵۹:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۳
واقعا جای تاسف دارد ازاین همه غفلت
ناشناس۱۴۹۳۹۲۴۰۴:۳۹:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۳
اولین نفر خود اقای زکانی باید پاسخگو باشه تا حالا چرا نگفت خبر داشت؟ البته اگه حقیقت داشته باشه چون تا در قدرت هستن کاری ندارن تاریخ مصرف تموم بشه واویلا
ناشناس۱۴۹۳۹۲۶۰۴:۴۶:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۳
شهردارتهران نیز همین وضعیت راداردبنوعی دیگر
ناشناس۱۴۹۳۹۳۱۰۵:۱۵:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۳
زاکانی را بدلیل همین شجاعت و پاکدستی ، در مجلس تنها گذاشتند و هیچ جایگاه ریاستی به او ندادند .
ناشناس۱۴۹۳۹۳۸۰۵:۵۹:۵۱ ۱۳۹۹/۴/۳
یه انگ بهش میزنند که بعد بگند از اول از ما نبوده مگر نه که دامن ما از همه آلودگی ها پاکه!! طبری منافق بود؛ قاضی منصوری و قاضی مرتضوی چی بودند؟
ناشناس۱۴۹۳۹۴۸۰۶:۳۷:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۳
۴۱ سال نفوذ!
ناشناس۱۴۹۳۹۴۹۰۶:۳۸:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۳
از این دست مسئولان کم نداریم که بعدها شناخته خواهند شد
ناشناس۱۴۹۳۹۵۰۰۶:۴۰:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۳
# لاریجانی _ استعفاء
ناشناس۱۴۹۳۹۵۲۰۶:۴۴:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۳
تسلیت به ایران تسلیت به ایرانی
ناشناس۱۴۹۳۹۵۳۰۶:۴۷:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۳
زاکانی خودش این موضوع رو یه هفته است که فهمیده و الا زودتر میگفت . منبع خبر زاکانی کی بوده ؟
ناشناس۱۴۹۳۹۵۴۰۶:۴۸:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۳
نهادهای امنیتی ؛ علی برکت الله !
ناشناس۱۴۹۳۹۵۵۰۶:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۳
باید دید پارتی اونموقع طبری کی بوده که آزاد شده ؟!
ناشناس۱۴۹۳۹۵۶۰۶:۵۳:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۳
طبری ۳۵ سال پیش : :-) من ( علیرغم منافق بودن ) دوستانی دارم که اگه ازشون بخوام توی ۳ سوت ، منو از زندان در میارن و توی قوه قضائیه استخدام میکنن .
شلمانی۱۴۹۳۹۵۷۰۶:۵۳:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۳
آقای زاکانی حتما نوه رسول اعظم ص است. رسوانکن تارسوانشوی.توبه الهی وبازگشت برای همه هست.خطاهای موجود ربطی به اسلام وقرآن ندارد. اگر نظارت میشد شاید...۲۰ سال رها بود.این رویه غلط سبک مدیریت درنظام باید اصلاح شود. زاکانی وتوکلی دنبال عیوب مردم نباشید لطفا
ناشناس۱۴۹۴۲۸۶۱۱:۳۵:۵۶ ۱۳۹۹/۴/۳
اتفاقا خائن و فاسد اقتصادی را باید رسوا کرد چون این افراد به کل کشور و اعتقاد مردم لطمه میزنن، اگر عیبشون مربوط به زندگی شخصی بود بله حق با شماست، ولی عیب این جور افراد به همه مردم لطمه میزنه، از خودم نمیگم نحوه بر خورد امام علی ( ع ) را با مفسدان مطالعه کن.
ناشناس۱۴۹۳۹۵۸۰۶:۵۴:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۳
کلا مملکت ما علی برکت الله
ناشناس۱۴۹۳۹۶۰۰۶:۵۸:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۳
جناب زاکانی دیگه از این غفلتها چند تای دیگه هست ؟ هزار تا ؟ ده هزار تا ؟ خروجی مسئولین نشان می دهد باید خیلی بیشتر از اینها باشد
یه الفی۱۴۹۳۹۶۴۰۷:۱۳:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۳
از این موارد بازهم داریم
ناشناس۱۴۹۳۹۷۴۰۷:۴۳:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۳
خیلی تند نروید اگر حرف زاکانی درست است این اطلاعات رو از کی داشته و ؟چرا تاکنون افشا نکرده و رابطه این افشا گری با مرگ قاضی منصوری چیست؟
ناشناس۱۴۹۴۱۴۵۱۰:۰۷:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۳
قاضی منصوری نمرده فراری داده اند
ناشناس۱۴۹۳۹۸۹۰۸:۰۱:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۳
وقتی به استعلام ها توجه نشود همین می شود.
کریم۱۴۹۳۹۹۶۰۸:۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۳
امیدوارم که این پرونده وهزاران پرونده دیگر مثل آن به نفع مردم و به نفع شفاف کردن تمامی روشهای ایجاد فساد منجر شده و تمامی افراد برجسته ای که در بالاترین پست های کشوری و لشگری مشغول ثروت اندوزی غیرمجاز ورانت هستند را رسوا ومحاکمه کنند. امیدوارم آقای رئیسی واقعا آن فردی باشد که ادعا می کند. اگر آینده غیر از این راثابت کند، مطمئنا سیستم حکومت ایران آسیب جدی خواهد دید.
محمد۱۴۹۴۰۰۶۰۸:۱۷:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۳
سلام بزرگوارانی که اکنون می فرمایند، ایشان با منافقین رابطه داشته چرا زمانی که ایشان مشغول فساد و .... بوده و بعد از 40 سال متوجه این قضیه شده اند؟این فریادها خیلی پیش از اینها می بایست از گلوها به پا میخواست نه الان که کار از کار گذشته و همه را نسبت به ارکان نظام بدبین نموده.
مصطفی۱۴۹۴۰۱۰۰۸:۱۹:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۳
سلام وادب با نتیجه گیری پایانی شما کاملا موافقم!!! ولی هنوز به معجزه زبان باز ی اعتقاد نداری !،نیازی به مطالعه نیست نیم نگاهی به اطراف خودت بندازی متوجه می شوی که....
تبری :-)۱۴۹۴۰۱۱۰۸:۲۰:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۳
من رفیقایی دارم که علیرغم منافق بودن من ، میتونن من رو از زندون بیارن بیرون و فرماندار کنن
ناشناس۱۴۹۴۰۱۵۰۸:۲۲:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۳
1- آقای طبری یک شبه این کاره نشده است 2- ایشان قطعا تنها نیست و با افراد ذی نفوذ همدست می باشد. همدستان و کسانی که آقای طبری را به اینجا رسانده اند باید شناسایی و مجازات شوند.
ناشناس۱۴۹۴۰۱۶۰۸:۲۵:۴۹ ۱۳۹۹/۴/۳
عجب اوضاعی شده خدا وکیلی
ناشناس۱۴۹۴۰۱۸۰۸:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۳
یه سوال دیگه هست اینکه زاکانی از کی متوجه این موضوع شده؟
ناشناس۱۴۹۴۱۱۱۰۹:۴۱:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۳
این آدم ها رو اغلب دور و بری ها و همشهری ها می شناسند . ما تو شهر خودمون میشناسیم اینهایی که تواب بودن. بعضی ها واقعا توبه کردند ولی عده ای هم هستن که رو عقاید قبلی شون هستن. اکثر اینها خیلی احساسی به اون جریان پیوسته بودن و واقعا اعتقادی بهش ندارند.
حر۱۴۹۴۰۲۸۰۸:۳۵:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۳
سوال مهم تر اینکه چرا اقای زاکانی با سه دوره نمایندگی مجلس ،تاکنون جرات افشای این ن مطالب رو نداشته
ناشناس۱۴۹۴۰۳۰۰۸:۳۷:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۳
ما ، دوست ، داریم ؛ طبری هم دوست ، داشت . دوست های ما به درد جِرز لای در هم نمیخورن
شاهین۱۴۹۴۰۳۵۰۸:۴۳:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۳
شما اول ادعا رو ثابت کن بعد تفسیرش کن
ناشناس۱۴۹۴۰۴۴۰۸:۵۱:۵۱ ۱۳۹۹/۴/۳
کل سیستم ایران با زبون بازی و پاچه خواری و بند پ و ریا اداره میشه که فساد سیستماتیک را تشکیل می ده :/.
سعید۱۴۹۴۰۵۱۰۸:۵۸:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۳
نهادهای نظارتی ما متاسفانه به ظاهر توجه می کنند و نه به باطن انسانها. کافی هست خوب ریا کنید. اگر حضرت مهدی ناشناس هم باشید شاید شرایط لازم برای فعالیت را در بعضی از حوزه ها نداشته باشید.
ناشناس۱۴۹۴۰۵۷۰۹:۰۶:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۳
تاکنون نمی‌دانستیم زبان‌بازی تا این حد می‌تواند به ترقی افراد کمک کند. شما نمیدونستید. ولی 80 میلیون ایرانی میدونستن. خودتونو به اون راه نزنید. زبان بازی و ریا اصلی ترین و مهم ترین ابزار پیشرفت ایرانه
ناشناس۱۴۹۴۰۵۹۰۹:۰۷:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۳
ایشان از چه موقع این موضوع را فهمیده؟از کجا؟ و چرا تا الان نگفته است باز هم از این افراد می شناسند معرفی کنند نه اینکه بیست سال بگذره بگوید
ناشناس۱۴۹۴۰۸۷۰۹:۲۲:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۳
ازآقای‌زاکانی‌سپاسگزارم‌.آنچه‌راکه‌مانمیتوانیم‌بگویی‌ایشان‌گفته‌است‌ازاول‌انقلاب‌تا‌به‌امروزکدام‌استخدام روی‌ظابطه‌بوده‌که‌ما‌انتظار‌داشته‌باشیم‌آقای‌طبری‌روی‌ظابطه‌استخدام‌قوه‌قضاییه‌شده‌باشد‌تمام‌جوانان‌ این‌مملکت‌عقده‌ای‌شده‌اندفارغ‌التحصیل‌دانشگاه‌های‌معتبر‌غاز‌میچرانند‌ولی‌فارغ‌التحصیل‌دانشگاه‌تور قوز‌اباددرپست‌های‌عالی‌مملکت‌مشغول‌به‌کا‌رشده‌انداز‌کجا‌معلوم‌همان‌مقام‌های‌امنیتی‌پارتی‌آقای‌طبری نشده‌باشند‌خشت‌اول‌گرنهد‌معمار‌کج‌....................
ناشناس۱۴۹۴۰۸۸۰۹:۲۳:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۳
آقا مورد دارم طرف راس راس راه می ره به نظام چیز میگه .پدرش جزو توده ای ها بوده می ره استانداری استخدام میشه .با دختر شهید ازدواج میکنه مسئولیت میگیره بعد دختر را طلاق میده .اما هنوز دا ره بالا می ره .
ناشناس۱۴۹۴۰۹۳۰۹:۲۷:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۳
چرا آقای زاکانی این اطلاعات را حالا نشر میدهند !! وقتی آبدارچی- نامه رسان یک اداره معاون وزیر میشود.انتظار دارید سیستم اصلاح بشود؟ طبری اینجا ؟ طبری آنجا؟ خاوری اینجا ؟ خاوری آنجا ! آبدارچی اینجا ؟ آبدارچی آنجا و...خداوند به این کشور و مردم رحم کند.
اكبر۱۴۹۴۰۹۷۰۹:۳۰:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۳
نويسنده: عجیب‌تر اینکه اگر فردی متقاضی استخدام باشد و یک نفر منافق در فامیلش باشد، استخدامش به مشکل می‌خورد.، اين حرف درست نيست. اگر خودش مشكل نداشته باشه، به مشكل بر نميخورد. نمونه مشهور ان شهردار تهران است، و حتي مقامات .
بانام۱۴۹۴۱۴۲۱۰:۰۶:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۳
همه یادمان هست زمانیکه می خواستیم در دستگاه دولتی استخدام شویم یا وارد دانشگاه سراسری شویم نه بردار و خواهر حتی دایی و عمو و بستگان دور هم عضو مجاهدین خلق بودند کلا از زندگی ساقط می شدی چطور پس با این ادعا این شخص گرفتار همان بگیر و ببندها نشد؟
ناشناس۱۴۹۴۱۴۳۱۰:۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۳
وقتی یک کارمند یا کارگر ساده استخام می شود از سیر تا پیاز جد و آبادش را در می آورند ولی وقتی مسئولی منصوب می شود همه چشم ها بسته می شود قبلا هم گفتیم و بار دیگر می گوئیم تنها راه علاج کشور انحلال وزارت اطلاعات و تشکیل سازمان مستقل اطلاعات در کشور است
ناشناس۱۴۹۴۱۴۸۱۰:۰۸:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۳
بنده به عنوان کارشناس در یکی از دانشگاه های تهران در سال 1380 استخدام شده ام تاکنون نیز در پست اولیه ام که هیچ حساسیت خاصی ندارد مشغول هستم برای نزدیک به یک سال گزینش دانشگاه بنده را تایید نمی کرد خواستم بگوییم برای یک پست غیر حساس در حد کارشناس پس از قبولی در آزمون یک سال فرد را معطل گزینش می کنند ولی چگونه ایشان برای این همه مشاغل حساس با وجود سابقه استخدام شده اند!! این از عجایب روزگار است.
علی کریمی۱۴۹۴۱۷۳۱۰:۲۹:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۳
این بمب شناسایی شده و انشااله خنثی خواهد شد. به فکر بمب های کشف نشده منتظر انفجار متمرکز شوید.
ناشناس۱۴۹۴۱۸۰۱۰:۳۴:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۳
با این حساب کاملترین و سالمترین نظارت، نظارت مردمی می باشد، شنیدم حمایت از گزارشگران فساد در مجلس یازدهم کلید خورده، امیدوارم این قانون با توجه به وضعیت اقتصادی و گسترش فساد در کشور و افزایش فقر و بی کاری هر چه زودتر در روزهای اتی در صحن مجلس تصویب بشه. وجود این قانون برای حیات کشور در این لحظات خیلی ضروریست. نماینده ای چون اقای زاکانی باید با همتش تصویب این قانون را بدون تعلل و درنگ در همین ماه پی گیری نماید. به امید خدا اجرای این قانون فساد را ریشه کن خواهد کرد.
ناشناس۱۴۹۴۱۸۲۱۰:۳۵:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۳
نمیدونم این طبری بدبخت مگه چکار کرده که اینطور بیرحمانه محاکمه اش میکنید؟!!!!! مگه روسریش عقب بوده؟! مگه با مانتوی کوتاه ؟آخه چه جنایتی کرده؟ مگه حقوق معوقه کارگری میخواسته؟؟ آخه مگه چکار کرده؟ یک چند تا ویلا و پنت هاوس و برج و چند هکتار زمین و چند میلیون یوروی ناقابل اینهمه شلوغ بازی داره؟ بابا بجای محاکمه این بیچاره به داد اسلام برسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۴۹۴۱۸۷۱۰:۳۷:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۳
انصاف داشته باشید منافقین در دوران شاه منافق نبودند در خط اول مبارزه با رژیم بودند سیاست های بعدی رجوی را نباید پای بنیان گزاران سازمانگذاشت که همگی در رزیم گذشته اعدام یا در زدو خورد کشته شدند . رجوی آنموقع کسی نبود .
ناشناس۱۴۹۴۲۳۲۱۱:۰۵:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۳
سلام گلم عجب گفتی . چرا دیر گفتی . حالا گفتی به کی گفتی . مو که دستم به چیزی نیست چرا با مو گفتی . کاشکی به اهلش میگفتی . نماینده خبر نمیده . نماینده پیگیر حقه .
منوچهر۱۴۹۴۳۸۲۱۲:۴۰:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۳
بعید است کسی عضو منافقین وز ندانی سیاسی باشد تا این مرحله نفوذ کند. چنانچه چنین باشد. بصورت باندی وحرفه ای وبسیار ماهرانه عمل نموده اند. قطعا دستگاه امنیتی جوابگو است. معنی نفوذ یعنی این
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین