اعتبارنامه تاجگردون با اخطار زاکانی به کمیسیون تحقیق رفت/رونمایی از دومین «ب.ز»/حزب کارگزاران: جهانگیری را سال ۹۶ قربانی کردیم

گروه سیاسی الف،   3990321137 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

اعتبارنامه تاجگردون با اخطار زاکانی به کمیسیون تحقیق رفت/رونمایی از دومین «ب.ز»/حزب کارگزاران: جهانگیری را سال ۹۶ قربانی کردیم

سرنوشت اعتبارنامه تاجگردون چه خواهد شد؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان بعد از آنکه گزارش شعبه 12 بررسی اعتبارنامه‌های منتخبان را استماع کردند، با اخطار علیرضا زاکانی نماینده مردم قم مواجه شده و با رای مثبت به آن اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران همچنان تایید نشده باقی ماند.

در جلسه امروز اعتبارنامه تاجگردون با 159 رأی موافق، 70 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 254 نماینده حاضر در جلسه به کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی ارسال شد.

اعضای کمیسیون تحقیق در جلسات شعب پانزده‌گانه مجلس و با رأی اکثریت اعضای شعب انتخاب شده‌اند. اعضای این کمیسیون عبارتند از:  مجید ناصری نژاد،  جواد نیک بین،  منصورعلی زارعی کیاپی، مهدی فرشادان، عزت اله اکبری تالارپشتی، سید محمدرضا میرتاج الدینی،  حجت اله فیروزی،  علی جدی،  علیرضا پاک فطرت،  امان اله حسین پور، علی اصغر خانی،  احمد مرادی، سید حمیدرضا کاظمی و علی آذری.

 مالک شریعتی نیاسر در جمع خبرنگاران با اشاره به ارجاع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به کمیسیون تحقیق اظهار داشت: اتفاق امروز صحن علنی نقطه عطفی در روند قانونگذاری کشور است و این موضوع برای مجالس آینده محل استناد خواهد بود و خوشبختانه به آئین نامه و قانون اساسی عمل شد.

وی ادامه داد: اگر کمیسیون تحقیق به این نتیجه برسد که پرونده ایشان تائید است، گزارش مربوطه به صحن ارجاع شده و بار دیگر رأی گیری می شود اما اگر کمیسیون اعتبارنامه آقای تاجگردون را رد کند، گزارش در صحن بررسی و رأی گیری می شود و فرد مورد اعتراض فرصت دارد که از خود دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

عیار مجلس انقلابی و اعتبارنامه تاجگردون

اعتبارنامه تاجگردون به روایت کاربران توییتر

دعوت از معترضان به اعتبارنامه تاجگردون برای حضور در کمیسیون تحقیق

تاجگردون: در مجلس یازدهم مظلوم بودم/ اصراری بر ماندن ندارم/ قالیباف: به رأی مجلس احترام بگذارید

مورد عجیب غلامرضا تاجگردون / اعتبارنامه‌ای که در برابر رد شدن مقاومت می‌کند

***

نماینده صومعه‌سرا به معترضان تعهد داد

روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به تعهد آقای سیدکاظم دلخوش نسبت به تن دادن به قانون در خصوص موضوع مورد اعتراض، معترضین به اعتبارنامه این منتخب از اعتراض خود گذشتند.

وی افزود: پیش از این اعتبارنامه سید کاظم دلخوش در شعبه 10 مورد اعتراض بنده و تعدادی از نمایندگان قرار گرفته بود که بحث‌ها و بررسی‌هایی پیرامون آن مطرح شد.

اعتبارنامه سید کاظم دلخوش امروز پس از قرائت گزارش شعبه بررسی کننده در صحن علنی مجلس، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

***

آخرین آمار کرونا در ایران

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد: از دیروز تا امروز ( چهارشنبه، ۲۱ خرداد) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

کرونا در ایران: شناسایی ۲۰۱۱ مورد جدید/ ۸۱ تن جان باختند/ ۶ استان در وضعیت هشدار

روحانی: تست‌های آزمایشگاهی کرونا افزایش یافته و به طور طبیعی شناسایی بیمار بیشتر می‌شود

***

در دوره مسئولیت آیت‌الله رئیسی سرمایه اجتماعی نظام ارتقا یافته

علی کریمی فیروزجایی، عضو هیأت رییسه مجلس یازدهم امروز بیانیه 225 نفر از نمایندگان در تقدیر از رئیس قوه قضائیه را قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

انتشار گزارش مالی سال 1398 حساب های قوه قضائیه که جزء وعده های رئیس قوه قضائیه بود، یکی دیگر از گام های ارزشمند و تحولی در دوره ریاست آیت الله رئیسی است. شفافیت و کارآمد دو بال اساسی حرکت رو به جلو در دستگاه ها و عامل جلب اعتماد عمومی است...

رئیس محترم قوه قضائیه در 15 ماه که از مسئولیت ایشان می گذرد، با تقویت این دو عنصر اساسی، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و فراتر از آن سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا داده است. 

بیشتر بخوانید:

تقدیر نمایندگان مجلس از رئیسی

***

دیدار قالیباف با آیت الله جنتی

جلسه امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹) شورای نگهبان با حضور همه اعضای فقیه و حقوقدان به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار شد. در بخشی از این جلسه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای نگهبان حضور یافت...

دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنان خود گفت: امید این است که مجلس یازدهم مسائل اصلی و مهم کشور همچون مسائل معیشتی و فرهنگی را در اولویت برنامه ریزی و دستور کار قرار داده و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیر ضروری بپرهیزد.

وی به مشکلات معیشتی مردم اشاره و تاکید کرد: الان بحث بیکاری و تورم بسیاری از مردم را تحت فشار قرار داده است که امیدوارم با همکاری دولت و نمایندگان تازه نفس مجلس یازدهم و با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در جهت حل هرچه سریعتر این مشکلات برنامه ریزی و اقدام شود.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: بعضی فکر می‌کنند مردم از نظام اسلامی خسته شده‌اند که ابدا چنین چیزی نیست؛ نمونه‌اش بیش از ۵ میلیون نفر در تشییع جنازه سردار سلیمانی در تهران است، اما نباید از این نکته غافل بود که مردم از عملکرد بعضی مسئولان ناراضی هستند.

قالیباف در پایان گفت: باید تلاش کنیم مشکلات را حل کنیم و با همه تجربیاتی که دارم معتقدم مشکلات را می‌توان در یک برنامه ۵ ساله البته با اصلاح مدیریت سروسامان داد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: مصمم به تغییر اولویت مجلس از تقنین به نظارت هستیم

***

به کدام نمایندگان ودیعه مسکن و خودرو داده نمی‌شود؟

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مصوبه جدید این هیئت درباره حق مسکن و اعطای خودرو به نمایندگان خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه قرار بر این شده تا به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود.

بیشتر بخوانید:

تصمیم جدید مجلس درباره ودیعه مسکن و خودرو

***

اگر کل لواسان را بخواهم به نامم می‌کنند

اکبر طبری، امروز در دادگاه  گفت: علیرغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست‌آویزی برای اتهام‌زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته‌ام. وی ادامه داد: روشن است این پرونده‌سازی‌ها و افترا زدن‌ها که اکثر آن‌ها رسیدگی و مختومه شده، مربوط به ده سال یا ۱۵ سال گذشته است.

طبری گفت: تا این لحظه هیچ کدام از اتهامات را قبول ندارم و آقایانی که به عنوان متهم از آن‌ها نام برده شده، موارد اتهامی اغلبشان ارتباطی به من ندارد. متهم طبری مدعی شد: طبق مقررات قانونی مانند سایر شهروندان حق شرعی نسبت به مال خود دارم. 

وی در مورد اتهامات مربوط به اراضی کلاک هم گفت: اتهامات در مورد کلاک را هم قبول ندارم، ادامه دفاعیاتم را وکیلم انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

اولین اظهارات «اکبر طبری» در جلسه دوم دادگاه: ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته‌ام/ اتهامات را قبول ندارم

***

14 اصلاح‌طلبی که برای 1400 مطرح هستند

تابناک نوشت: کمتر از 11 ماه به موعد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده است.... برخی از احزاب نزدیک به دولت «حسن روحانی» که می توان آنها را طیف اعتدالی یا نزدیک به اصلاح طلبان معتدل ذکر کرد؛ به دنبال بررسی شرایط «سورنا ستاری»، «محمدجواد ظریف»، «محمدباقر نوبخت» و «محمدجواد آذری جهرمی» هستند و گفته می‌شود که نوبخت بنا دارد در سال جاری سفرهای استانی خود را با عناوین مختلف با چشم‌انداز 1400 بیشتر کند.

البته طرفداران پروژه «نه به انتخابات» ... بنا دارند چهره‌هایی همچون «صفایی فراهانی» و «محسن آرمین» را برای نام‌نویسی در انتخابات به صحنه بیاورند، اما خودشان هم خوب می دانند که این دو شخصیت اصلاح‌طلب شاید شانس بالایی برای تائید صلاحیت نداشته باشند. برخی دیگر از احزاب اصلاحات همچون حزب کارگزاران سازندگی پروژه «اصلاحات در حاکمیت» را دنبال کرده و به همین جهت به دنبال کاندیداتوری «محسن هاشمی رفسنجانی» فرزند ارشد آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای انتخابات 1400 است...

حزب کارگزاران البته نام «اسحاق جهانگیری» را هم برای کاندیداتوری مطرح می‌کنند، اما در گفت‌و‌گویی که ... با برخی اعضای این حزب... تاکید می‌کنند که «اسحاق را به او (روحانی) بخشیدیم! یعنی سال ۹۶ قربانی کردیم»... بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از سران این حزب «علی لاریجانی» رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم را در سبد نامزدهای احتمالی 1400 خود می‌بییند.

برخی از احزاب اصلا‌ح‌طلب در حوزه کار و کارگری نیز «علیرضا محجوب» را گزینه مناسبی برای انتخابات 1400 عنوان می‌کنند... برخی از احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب نیز از هم اکنون بحث کاندیداتوری «مسعود پزشکیان» نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم و نائب رئیس مجلس در دوره دهم را مطرح می‌کنند و شنیده‌ها حکایت از این دارد که پزشکیان چندی پیش در همین خصوص با حجت الاسلام «سید محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات نیز ملاقاتی داشته است.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت روحانی،محمدناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی از جمله افرادی هستند که شرایط آنان در برخی احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب بررسی می شود.

***

حتی خود خاتمی هم در انتخابات ۱۴۰۰ شانسی ندارد

صادق زیباکلام، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با نامه نیوز اظهار داشت: فرقی نمی‌کند که کاندیداي اصلاح‌طلبان در 1400 آقای جهانگیری باشد یا هر فرد دیگری. نه آقای جهانگیری، نه آقای عارف و نه حتی خود آقای خاتمی هیچ شانسی در انتخابات 1400 ندارند زیرا بدنه اجتماعی که به اصلاح طلبان باور داشت و به آنان رای می‌داد بعد از انتخابات 29 اردیبهشت 96 و عملکرد دولت آقای روحانی و مجلس دهم اعتقاد و باور خود را از دست داد. بنابراین اینکه الان اصلاح طلبان بگویند ما می‌خواهیم اسحاق جهانگیری را کاندیدا کنیم یا عارف و یا مرعشی و محسن هاشمی را کاندید می‌کنیم و ... هیچ فرقی ندارد.

عباس سلیمی نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی نیز در تحلیل وضعیت موجود سیاسی با نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «من با طرح زودهنگام مسائل انتخاباتی مخالفم زیرا باعث دور شدن کشور از مسائل اصلی می‌شود. اما در تحلیل فضای سیاسی کشور باید گفت که در انتخابات اخیر مجلس همه شاهد یک وزن‌کشی سیاسی میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و حتی میان طیف‌هایی از اصولگرایان بودیم تا بعد از این دیگر برخی نیروهای سیاسی با توهمات خود سهم‌خواهی نکنند».

او درباره جایگاه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هم اظهار کرد: پایگاه رأی اصلاح‌طلبان دچار تزلزل جدی شده است؛ البته ممکن است که در انتخابات سال آینده بخشی از سبد رأی آنها احیا شود... 

او تصریح کرد: آقای جهانگیری فرصتی برای عرضه خود{ در انتخابات1400 } نخواهد داشت زیرا او در عملکرد دولت روحانی سهیم است و در ایجاد وضعیت فعلی نقش جدی داشته است. 

سلیمی‌نمین درباره احتمال نامزدی محسن هاشمی هم در پایان گفت: در حال حاضر که خدمات شهری عملا غیرفعال است و شهرداری تهران و شورای شهر تهران کارنامه ضعیفی از خود ارائه داده‌اند و حتی تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری پیشین هم به پایان نرسیده است، محسن هاشمی هم وضعیت خوبی برای حضور در رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد.

***

رونمایی از دومین «ب.ز»

شرق نوشت: ‌«ب.ز»؛ انگار قرار نیست این دو حرف مخفف از جنجال‌های به وجود آمده در فضای اقتصادی و ورزشی ایران کنار بروند. با شنیدنش بی‌درنگ بابک زنجانی تداعی می‌شود...اماواگرهای آن «ب.زِ» بزرگ هنوز تمام نشده که حالا حضور پرسشگر «ب.ز» دیگری در فوتبال ایران، اذهان را درگیر کرده است؛ این‌یکی هم با وجود پرسه تقریبا 9ساله‌اش حوالی فدراسیون فوتبال، رد و نشان زیادی از خودش به جا نگذاشته ولی این روزها همواره نامش در کنار پرونده ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال است، شنیده می‌شود. آن‌قدر اسمش شنیده شده که دیگر نیاز نیست «ب.ز» عنوان شود؛ چون همین حالا بسیاری خبر دارند که «بهروز زنجانی» در کنار مهدی تاج و سفیر ایران در بروکسل، با مارک ویلموتس دیدار و مذاکره کرده‌اند...

بهروز زنجانی که به‌واسطه دوستی‌اش با کارلوس کی‌روش همواره اطراف تیم ملی دیده می‌شد، رفته‌رفته نفوذش آن‌قدر زیاد شد که مورد اعتماد مسئولان فدراسیون قرار بگیرد و دیگر او را یکی از اعضای ثابت در اطراف تیم ملی ببینند. عنوان شده که در تمام بازی‌ها و اردوهایی که تیم ملی در اروپا داشته، حاضر بوده و اینکه چطور فردی جوان آن‌قدر سرمایه دارد که تمامی سفرها را رفته، بعضا تعجب بازیکنان تیم ملی را برانگیخته است. پس به‌این‌ترتیب دوباره می‌شود اطلاعات درباره اینکه «ب.ز» کیست را بسط داد: بهروز زنجانی، ملقب به بوروس، پولدار، دوست کی‌روش، ساکن ترکیه، معتمد تاج و آشنا به مربیان فوتبال!

***

عده‌ای در مجلس کاغذ به دست گرفته و فقط به دنبال فراکسیون‌سازی هستند

 سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با تأکید بر این که وظیفه ما در مجلس وظیفه نظارتی است، گفت: به واسطه این که ما ادعای انقلابی گری کردیم اما در همین مجلس در این چند وقت اخیر صرفا شاهد این هستیم که یک عده از دوستان کاغذ به دست فقط در حال فراکسیون سازی هستند. اگر برای افزایش رزومه خودشان آمده‌اند تکلیف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص کنند. قرار است ما در این مجلس قوانین مزاحم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برداریم و قوانین فاقد اولویت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کنیم و قرار است نظارت صحیح کارشناسانه و شجاعانه داشته باشیم.

وی در پاسخ به هیأت رئیسه مجلس مبنی بر این که وقت شما تمام است، تصریح کرد: در این مملکت همه حرف مفت زیاد می‌زنند، بگذارید ما چند حرف حساب بزنیم. امروز متأسفانه نظارتی که باید از مجلس شروع شود، شروع نشده، من می‌خواهم این مجلس به مسیری که مجالس گذشته رفتند نرود.

فلاحی با تأکید بر این که ما باید در مجلس یازدهم کار اساسی انجام دهیم، گفت: ما امروز وارد هر اتاقی در مجلس می‌شویم یک عده نشسته‌اند در حال برگزاری انتخابات هستند. اگر در بیرون از مجلس می‌گوییم ماشین آخرین سیستم سوار نمی‌شویم، اشرافی گری نمی‌کنیم، امروز در مجلس هم نباید برای رسیدن به پست‌ها در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها مسابقه برگزار کنیم.

دیدگاه کاربران

نوید۱۴۷۹۰۴۰۲۰:۵۶:۱۷ ۱۳۹۹/۳/۲۱
اینا میخوان مشکلات مردم رو حل کنند !!!!!!! یکی بیاد جداشون کنه تا بعضی ها فرصت پیدا کردن انتقام های قدیمی شون رو بگیرند . چرا من به این مجلس خوش بین نیستم اخه چرا ؟
ناشناس۱۴۷۹۰۵۹۲۱:۳۴:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۲۱
چون فساد سیستمی است با این سیستم موجود نمی شود با فساد مبارزه کرد برای مبارزه با فساد باید مختار گونه و از بیرون لیست و سیاهه مفسدین تهیه و مجازاتشان نمود
ناشناس۱۴۷۹۰۹۰۲۲:۰۶:۳۶ ۱۳۹۹/۳/۲۱
امیدوارم روزی برسد که ۱۰٪ از نمایندگان مجلس افرادی همچون آقای دکتر علیرضا زاکانی باشند .
Javad۱۴۷۹۱۲۲۲۲:۳۶:۰۵ ۱۳۹۹/۳/۲۱
گروه های امریکایی باید عراق را ترک کنند و گروه پارلمان عراق در حال حاضر خواستار ترک عراق هستند . عراقیها باید برای خارج کردن باند امریکایی پشتیبانی شوند.
عباس اکبری۱۴۷۹۲۷۶۰۳:۴۰:۴۱ ۱۳۹۹/۳/۲۲
الف جان لطفا تذکر شفاهی خانم فلاحی کامل درج کنید که هدایی نکرده فکر نکنیم سایت شما هم مخالف استقلال نفتی استان ایلام است مه بیست سال استان همسایه به ناحق برده جوانان استان ایلام دچاربیکاری فقر اعتیاد خودکشی طلاق شدند
ناشناس۱۴۷۹۳۲۴۰۸:۲۶:۵۷ ۱۳۹۹/۳/۲۲
انصافا به خط و ربط زاکانی کار ندارم ولی در این مورد دمش گرم
ناشناس۱۴۷۹۴۰۰۱۰:۱۴:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۲۲
اصلاح طلبان و کارگزاران اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
علی 671۱۴۷۹۴۱۰۱۰:۲۹:۰۴ ۱۳۹۹/۳/۲۲
بله بعضی زن ها از مردها نیز مردترند .و مردانه حرف حق را می زنند .به آقای قالیباف تذکر می دهیم که ما روی شما حساب ویژه ای باز کرده و پشتیبانی کرده ایم که کار ها برابر مر قانون انجام و برای مردم و کشور کار شود .پس دنبال خدمت به مردم و رفع مشکللات کشور با تمام قوت باشید و هر روز باید گزارشی جدید و پخته به نفع مردم بگوش برسد نه حرف های تکراری مجلس گذشته .کار ها را جمع و جور کرده و خدمات مردم را شروع و همه را خوشحال کنید با عملکردتان و دشمنان را نا امید .انشا الله .
ناشناس۱۴۷۹۴۴۰۱۱:۰۵:۳۶ ۱۳۹۹/۳/۲۲
هميشه همين طور بوده اينا يادشون رفت برا چي رفتن مجلس!! يه نفر توي اين چند روز راجع به نرخ ارز و تورم و گروني و .... هيچ صحبتي نكرده، طرح عملي هم نداده، حتي تذكري هم نداده، دلار 18 هزار تومن رو داره رد ميكنه !! فقط الان همه هدفشون اينه كه اعتبار نامه تاجگردون رو باطل كنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین