دیگر کسی دنبال شکست دادن کرونا نیست !

  3990202086 ۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی که شهرهای بزرگ دنیا روز به روز خلوت تر از قبل شده ترافیک این روزهای تهران نشان می دهد که نه مردم و نه مسوولان چندان اعتنایی به «کرونا» ندارند. گویی همانطور که خودش آمده و خودش هم می رود!

دیگر کسی دنبال شکست دادن کرونا نیست !

به گزارش الف درست در بحبوحه اظهار نگرانی های مسوولان بهداشت و درمان کشور از موج جدید همه گیری کرونا پس از پایان تعطیلات و در حالی که تصمیم گیران در سایر کشورها در مورد گزینه خلوت کردن شهرها اتفاق نظر دارند در کشور ما میل زیادی به عادی نشان دادن امور حس می شود که همین احساس نیز از سوی مسوولان به مردم منتقل شده و علیرغم توصیه ها و اظهار نگرانی های مقامات بهداشتی کشور، نه مسوولان در تصمیمات مربوط به عادی سازی فعالیت های اقتصادی خود تجدید نظر می‌کنند و نه مردم در رعایت دستور العمل های بهداشتی جدیتی به خرج می دهند!

کافی است سری به خیابان ها تهران بزنید تا به عیان ببینید که چهره تهران در این روزها هیچ تفاوتی با روزهای عادی قبل از شیوع کرونا ندارد. رییس جمهورمحترم از روز گذشته با فراغ بال از باز شدن پاساژها گفت و مردم هم لبیک گویان به خیابان ها هجوم آوردند. 

نکته جالب در این میان آن است که تصمیم گیران دولتی علیرغم  دعوت عمومی به حضور در محل کار همچنان به مردم توصیه می‌کنند فاصله اجتماعی را رعایت کنند و به فکر ضربدر زدن صندلی های اتوبوس و مترویی هستند که اساسا کفاف جمعیت موجود را نمی دهد! 

تلویزیون هم البته به وظیفه خودش به خوبی عمل می  کند و گزارشگرانش را  به میان مغازه داران بازار می فرستد تا ببینند آنها ماسک و دستکش زده اند یا نه. اصلا هم مهم نیست آنها چطور و با چه وسیله نقلیه ای به محل کار خودشان آمده اند!

نتیجه چنین تصمیمات متناقضی برای مردم چیزی جز سردرگمی و پریشانی و نهایتا رها کردن خود از دغدغه کرونا نیست. 

تنها راه گریز از این بن بست لغو طرح ترافیک بود تا دستکم کسانی که می توانند با خودرو شخصی به محل کار خود عزیمت کنند تا هم فاصله گذاری رعایت شود و هم باری از دوش حمل و نقل عمومی برداشته شود که آن هم امروز خبر رسید در شورای شهر نگران ترافیک تهران شده اند و قرار است تصمیمات جدیدی در این زمینه اتخاذ شود! 

 بر اساس اظهارات رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ۳۰ فروردین ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته در محدوده مرکزی شهری ترافیک وجود داشته و این یعنی دو برابر خودرو بیشتر وارد این محدوده شده است.

 محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در این باره  به فارس گفته است: امروز جلسه ای با حضور نمایندگانی از شورای شهر، معاونت حمل و نقل و استانداری تهران درباره این موضوع برگزار می‌شود و پیشنهادات نیز مطرح خواهد شد که بنده نیز در این جلسه حضور خواهم داشت.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز به همین خبرگزاری  می گوید: تصمیم در این زمینه به زودی اتخاذ می‌شود چراکه ترافیک دردسرساز شده و تهران را قفل کرده است. به نظرم اجرای طرح‌هایی مانند زوج یا فرد برای شرایط اضطرار است و چون شرایط تهران اکنون به دلیل کرونا اضطراری شده می‌توان دوباره به طرح زوج یا فرد توجه کرد.

این در حالی است که  کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت همچنان معتقد است: اینکه ترافیک در شهرها افزایش یافته به دلیل استفاده مردم از خودروهای شخصی است و البته ترجیح ما این است افراد به سمت خودروی تک سرنشین بروند.

با این حال کمتر کسی از اصل موضوع که تعجیل در عادی سازی فعالیت های اقتصادی در سطح شهر است به عنوان مشکل یاد می‌کند ! 

واقعیت این است که به نظر می رسد تصمیم گیران دولتی همه چیز را به خود مردم واگذار کرده اند. مردمی که پس از مدتی خانه نشینی نسبی و اجباری، گویی بدشان هم نمی آید کمی هم در هوای فرحبخش بهار از خانه بیرون بزنند و در پاساژهای رنگارنگ شهر گشتی بزنند. ظاهرا دیگر کسی هم دنبال شعار ما کرونا را شکست می دهیم نباشد!  لابد کرونا هم شرم می‌کند و به خاطر بهار کام مردم را تلخ نمی کند! 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۲۲۰۴۷۱۲:۵۰:۴۶ ۱۳۹۹/۲/۲
سالها است دولتهای مختلف در مواجه با هر بحرانی غیر از نصیحت کردن و انداختن گناه بر گردن مردم و یا دشمن کار دیگری نکرده اند یک روز گرانی است یک روز ترافیک است یک روز آلودگی - یگ روز کرونا و ....
ناشناس۱۴۲۲۰۹۱۱۳:۲۰:۱۰ ۱۳۹۹/۲/۲
حقیقت تلخی است که چین با جمعیت 1/5 میلیارد نفری در عرض 2 ماه با برنامه ریزی دقیق و قرنطینه موفق به مهار کرونا شد اما دولت بنفش با بی تدبیری و بی برنامگی با جمعیت 80 میلیون نفری ایران در 2 ماه موفق به این امر نشده است و احتمالا"تا پایان سال درگیر کرونا هستیم.
حسین۱۴۲۲۴۰۸۱۷:۳۶:۲۳ ۱۳۹۹/۲/۲
برادر من آمار چین واقعی نیست. بزرگترین اشتباه ما هم برنامه ریزی بر مبنای آمار غلط چین بوده.
ناشناس۱۴۲۲۶۱۵۲۱:۱۷:۳۶ ۱۳۹۹/۲/۲
بیخود تقصیر چین نگذار در چین سیاست اجبارو قرنطینه بود درایران سیاست التماس وعهد بوق بودن قرنطینه
ناشناس۱۴۲۲۶۴۴۲۲:۰۳:۲۵ ۱۳۹۹/۲/۲
دوا و درمان کرونا هم رسید!!!!! 3-4 روزه که خوردن ادرار شتر تبلیغ می شود. دیگر چه می خواهید؟؟؟
ناشناس۱۴۲۲۷۲۹۲۳:۴۶:۵۵ ۱۳۹۹/۲/۲
واقعیت این است که کشورهای شرق آسیا از جمله چین و ژاپن و کره جنوبی و سنگاپور و مالزی و تایلند و فیلیپین و تایوان و غیره در مهار کرونا موفق عمل کرده اند.
ناشناس۱۴۲۲۷۵۵۰۰:۲۳:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۳
طوری حرف می زنید که انگار آمار ما واقعی است. در کدام صنف و موضوع آمار ما درست است که حالا در مورد کرونا آمار درست باشد!!
ناشناس۱۴۲۲۷۸۴۰۰:۵۱:۴۴ ۱۳۹۹/۲/۳
کاملا حرف شما درست...الان چرا طبق آمار خودمان برنامه ریزی نمی کنیم؟
ناشناس۱۴۲۲۸۲۷۰۱:۵۰:۲۳ ۱۳۹۹/۲/۳
ممکنه آمار چین واقعی نباشه ولی پنهان کاری حدی داره. یعنی اگه چین بجای 80 هزار نفر مبتلا مثلاً 400 هزار هم داشته و بجای 4000 کشته 12000 کشته داشته، هنوز نتیجه خوبیه. بیشتر از این امکان پنهان کردن نیست. اگه هرروز تو چین مردم زیادی بمیرن آمار بیرون میاد. همونطور که اوایل در چین وقتی هنوز چندصد نفر مبتلا شده بوده چندین دکتر تو شبکه های اجتماعی افشاگری کردن و چین دو هفته بیشتر نتونست جلوشون رو بگیره. غیرممکنه هنوز مردم دسته دسته بمیرن و چین بتونه بگه هیچ مرگ و میری نداشته.
ناشناس۱۴۲۳۳۲۸۱۳:۱۸:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۳
تو ایران هر کی باید بفکر خودش باشه وگرنه کلاهش پس معرکه هست. از دولت نمیشه انتظاری داشت در واقع اگه بشینی دولت کاری برات بکنه در اشتباهی. خودتون باید مواظب جوون تون باشید.
ناشناس۱۴۲۲۲۵۷۱۵:۳۸:۳۸ ۱۳۹۹/۲/۲
اتفاقا کرونا ما را شکست داده است.
ناشناس۱۴۲۲۳۹۰۱۷:۲۶:۱۱ ۱۳۹۹/۲/۲
#به_مدد_مسئولان_ کرونا_ما_را_شکست_میدهد
ناشناس۱۴۲۲۰۵۱۱۲:۵۲:۲۸ ۱۳۹۹/۲/۲
بزرگوار طرح زوج و فرد برای تشویق مردم به استفاه از حمل و نقل عمومی است شما دقیقا هدفت چیه که توصیه به برقراری طرح میکنی؟
حسین۱۴۲۲۰۵۸۱۲:۵۷:۱۴ ۱۳۹۹/۲/۲
نتیجه ی عدم شفافیت آمار.
ناشناس۱۴۲۲۰۵۹۱۲:۵۷:۲۴ ۱۳۹۹/۲/۲
بزودی بحران کرونا در ایران رکورد خواهد زد و شیوعی وحشتناک در انتظار مردم ایران است.
ناشناس۱۴۲۲۱۶۳۱۴:۱۶:۰۸ ۱۳۹۹/۲/۲
مقامات امیدوارند که با گرم شدن هوا همان طور که ترامپ پیش بینی کرده بود این ویروس از بین برود! برای همین هیچ کار مثبت و واقعی نمیکنند و مسئولیت را می اندازند گردن خود مردم! از یک طرف میگویند کسب و کارها باید راه بیفتد و از سوی دیگر می گویند مردم در خانه بمانند! بعد میگویند اگر شیوع کرونا زیاد شد تقصیر خود مردم است!
حسین۱۴۲۲۷۶۱۰۰:۲۷:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۳
اهواز از روزی که گرم شده آمارش دو برابر شده بالای سی و چند درجه گرما خوبه وقتی که پروتکلها رعایت شوند
ناشناس۱۴۲۲۰۹۴۱۳:۲۰:۵۲ ۱۳۹۹/۲/۲
تا 1400 با کرونا و رکود و بیکاری و تورم.
ناشناس۱۴۲۲۱۱۱۱۳:۳۱:۴۳ ۱۳۹۹/۲/۲
اصلا حق ندارید تقصیر را به گردن مردم بندازید! طرف مجبوره بره سر کار و الا اخراج میشه!
ناشناس۱۴۲۲۱۵۷۱۴:۱۳:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۲
تقصیر به گردن حاکمان است
ناشناس۱۴۲۲۳۶۷۱۷:۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۲
عکس های بازار موبایل پایتخت رو دیدید دیروز؟ اون جمعیت بدون گوشی مونده بودن! منتظر بودن باز بشه برن گوشی بخرند؟ تقصیر مردم هم هست.
ناشناس۱۴۲۲۵۶۵۲۰:۳۲:۵۴ ۱۳۹۹/۲/۲
هموطن اون جمعیتی که شما میگید مگه چند درصد از مردم هستند؟!
ناشناس۱۴۲۲۷۲۲۲۳:۳۸:۰۶ ۱۳۹۹/۲/۲
چند درصد مردم برای گوشی چند درصدشون بازار لباس چند درصدشون بازار لوازم آرایشی و چند درصدشون خیابان ها را متر میکنند و می چرخند... خب اینا مردم نیستند، پس کی مردم است؟!
ناشناس۱۴۲۲۸۳۰۰۱:۵۲:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۳
فرض کن همشون هزار نفر بیشتر نباشن و از اون میون 10 نفر که کورونا دارن و نمی دونن 50 نفر رو مبتلا کنن. همین 50 نفر ظرف دو هفته 5000 نفر رو مبتلا می کنن و دیگه قابل کنترل نیست.
ناشناس۱۴۲۳۰۷۹۱۰:۴۴:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۳
بله گوشی من سوخته و برای تدریس انلاین(گفتن حقوق) ناچارم به هزینه خودم گوشی بخرم و پول اینترنت بدهم ... کمی بزرگتر از نوک دماغت نگاه کن
ناشناس۱۴۲۳۲۹۲۱۲:۵۱:۲۴ ۱۳۹۹/۲/۳
چقدر مودب هستید! گوشی همه مردم با هم سوخته!
مجید۱۴۲۲۵۳۹۱۹:۵۲:۰۹ ۱۳۹۹/۲/۲
منم موافقم که مردم مقصرنیستن مغازه های من داخل پاساژه ودوروزه حتی یک مشتری هم ندارم وفایده بازکردن مغازه هم درازشدن زبان پاساژ برای گرفتن شارژوصاحب ملک برای اجاره هست همین وبس.واقعا چرا دولت مااینقدربی کفایته؟
ناشناس۱۴۲۲۱۱۴۱۳:۳۳:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۲
چکار کنیم واقعیت این است یکسال کشور را تعطیل و مردم را قرنطینه کنید یا بگذارید قانون طبیعت کار خودش را بکند لابد می خواهید با قانون طبیعت هم بجنگید و بیندازید گردن دولت و مردم و کشور یا راهکار ارایه بدید ایا بجز بنا کردن اتاق استریل در ورودی هر مکانی مثل مترو و اتوبوس و مراکز دولتی و خصوصی و استفاده از ماسک سرتاسری صورت و بدن کار دیگری می تونید بکنید تقریبا هیچ کاری
ناشناس۱۴۲۲۱۶۲۱۴:۱۵:۵۹ ۱۳۹۹/۲/۲
همان کاری که چین کرد ، بکنید.
ناشناس۱۴۲۲۱۹۳۱۴:۴۴:۰۸ ۱۳۹۹/۲/۲
اینجوری که میگی یعنی بشینیم منتظر مرگ باشیم
آریابان۱۴۲۲۲۷۹۱۵:۵۱:۴۶ ۱۳۹۹/۲/۲
از شگفتی ها آنکه این ابزار "تب سنجی" که در ورودی ها بکار گرفته میشه همیشه اعداد 32 و 33 رو نشون میده و اصولا هیچوقت هیچکسی نتونسته به ما بگه که بر چه مبنائی کار میکنه و چگونه بیماری رو آشکار میکنه ؟!؟!؟!؟!؟ البته مایه خوشوقتیه !!!!!! که همه مراجعین هم همیشه مجاز به عبور از در ورودی هستند و هیچوقت ایجاد ممانعت برای ورود هیچکسی را ما شاهد نبوده ایم !!!!!!
ناشناس۱۴۲۲۱۲۹۱۳:۴۵:۴۴ ۱۳۹۹/۲/۲
# کرونا _ ما _ را _ شکست _ داد
ناشناس۱۴۲۲۱۳۸۱۳:۵۶:۴۷ ۱۳۹۹/۲/۲
ایران چندین میلیون تلفات خواهد داد..دولت ورشگسته و بدهکار توان پوشش زندگی مردم را ندارد و نمی تواند پاسخگوی ماندن مردم در خانه باشد و به همین دلیل راه خیابانها را برای مردم باز کرده تا به در امد برسند..متاسفانه روزهای بدی در انتظارمان است...
رضا۱۴۲۲۴۴۵۱۸:۲۲:۳۷ ۱۳۹۹/۲/۲
خوب اگر چند میلیون هم بمیرند که نمی میرند فکر میکنی فردا خورشید در نمی اید؟
ناشناس۱۴۲۲۷۴۸۰۰:۱۹:۱۳ ۱۳۹۹/۲/۳
چقدر راحت راجع به جان هموطنانتون حرف میزنید!
ناشناس۱۴۲۲۷۷۱۰۰:۳۸:۵۸ ۱۳۹۹/۲/۳
مگه فقط دولت باید کاری انجام بده!؟ در بقیه مسایل که همه خودشون را مسئول میدونن و دخالت میکنن خب اینجا هم بیان تو میدون و اوضاع را جمع کنن
ناشناس۱۴۲۲۱۴۶۱۴:۰۴:۱۱ ۱۳۹۹/۲/۲
متاسفانه ما در مبارزه با کرونا شکست خوردیم و این شکست ها در کشور ما زیاد تکرار شده ولی به دروغ به نام موفقیت ثبت شده است. در حالیکه بدلیل تعطیلات عید، فرصت طلایی و بدون هزینه برای قرنطینه کامل داشتیم که فرصت سوزی کردیم. حسرت ما ، زحمت دو ماه قرنطینه ای است که میتوانست با فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و .... انجام نشود!!!!!!
ناشناس۱۴۲۲۱۶۶۱۴:۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۲
یاد یک قسمت از سریال برره افتادم که اهالی رفته بودند سربازی و بعد بردنشان برای رزمایش آموزشی علیه دشمن فرضی و بعد همه لت و پار برگشتند و گفتند که از دشمن فرضی شکست خورده اند!!!!
ناشناس۱۴۲۲۱۷۴۱۴:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۲/۲
ديگر كسي به دنبال شكست دادن كرونا نيست !! ------------------- " ًيكي بر سر شاخ بُن مي بريد خداوند بستان نظر كرد و ديد بگفتا كه اين مرد بد مي كند بر من كه بر جان خود مي كند " !! سعدي عليه الرحمه ------------ -- خب ؟ ... حالا منظور ؟ --- خب به جمالت !! ... هيچي !!
ناشناس۱۴۲۲۱۹۸۱۴:۴۶:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۲
" نه برمن كه بر جان خود مي كند " !!!
ناشناس۱۴۲۲۱۸۳۱۴:۳۷:۰۷ ۱۳۹۹/۲/۲
البته مردم لجباز هم شده اند ، خيلي ها افسرده شده اند ، ... سر خورده شده اند !! --- مش باقر ! انگار سرما خورده اي ، مواظب باش ، كرونا در كمين است ... --- بابا جان ! مرگ يك بار ، شيون هم يك بار ... يك جان به خدا بدهكاريم هر موقع كه دلش خواست بگيره تا راحت شيم .. خلاص شيم .. روزي ده بار دارم مي ميرم و زنده مي شوم كه مي خواهم زندگي كنم !! ... كرونا ؟ ... من اصلاً از كرونا خوف و وحشتي ندارم ! ... اومد ، ديگه اومده !! ... لابد ديگه پيمونه پرشده و وقت رفتنه ... ديگه بايد ريق رحمت سر كشيد !! هر چي خدا خواست !!! ... يكي مرده ، انگاري زنده هست ، يكي زنده هست انگاري ده ساله بيست ساله ، پنجاه ساله كه مرده !! ... كرونا ؟؟
ناشناس۱۴۲۲۲۷۱۱۵:۴۷:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۲
حداقل کاری که دولت میتونه بکنه اینه که با مردم صادق باشه اعلام کنه توان انجام قرنطینه رو نداره و مردم خودشون رعایت کنند نه اینکه با دادن آمارهای غلط و خنده های جناب روحانی همه چیز رو عادی نشون بدند امروز وضعیت تهران واقعا یه جوری بود که انگار نه انگار کرونا وجود داه خیلیا بدون ماسک و دستکش برا خودشون میگشتن و بعید نیست با این وضعیت بزودی شاهد موج جدید کرونا باشیم
ناشناس۱۴۲۲۲۹۵۱۶:۰۷:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۲
مردم میگویند اگر بیرون نرویم وکار نکنیم از گرسنگی میگیریم پس بهتر است با افتخار در نبرد با کرونا بمیریم . راستی مردم اشتباه می کنند ؟ ؟
ناشناس۱۴۲۲۲۹۸۱۶:۰۹:۰۳ ۱۳۹۹/۲/۲
دشمن ما همین جاست ، دروغ میگن کروناست .
فالانژ۱۴۲۲۳۶۲۱۷:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۲/۲
واقعا باعث تاسف هست ادارات و .... باز رفت و امد زیاد عادی شدن همچی فقط کافی بود کارمندان یک سوم میومدن سرکار و ...
ناشناس۱۴۲۳۷۶۶۱۸:۴۴:۰۵ ۱۳۹۹/۲/۳
برای ما بخشنامه اومده بود که یکسوم بیایین ولی رئیسمون ریاستش گل کرده بود و برای نشان دادن اقتدار همه رو سه روز آورد اداره !
ناشناس۱۴۲۲۴۲۵۱۷:۵۷:۱۶ ۱۳۹۹/۲/۲
فقط جای تاسف دارد این سیاست
ناشناس۱۴۲۲۴۶۸۱۸:۴۵:۳۲ ۱۳۹۹/۲/۲
ظاهرا تنها مشکل آقایان با نماز جمعه و حرم های مطهر است. عملا فقط این دو فریضه دینی تعطیل هستند و از چشم ایشان عبادت کار غیرضروری حساب میشه و باید تعطیل بشه
ناشناس۱۴۲۲۵۵۱۲۰:۰۸:۳۶ ۱۳۹۹/۲/۲
تا دسترسی به واکسن کرونا ممکنه یکی دو سال طول بکشه. بنابراین ما باید با وجود کرونا زندگی و فعالیت کنیم. فقط باید مواظب باشیم که ظرفیت بیمارستانها تکمیل نشه.
ناشناس۱۴۲۲۶۸۰۲۲:۴۸:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۲
اخ چه قدر بدم میاد از این حرف که تا دو سال دیگه اوضاع همینه. چین چطور عادی شده اوضاع؟ مسول بی لیاقت نمی خوایم
ناشناس۱۴۲۲۷۸۹۰۱:۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۲/۳
مرگ بر امریکا
ناشناس۱۴۲۲۸۳۲۰۱:۵۵:۳۳ ۱۳۹۹/۲/۳
از همون اول سیاست دولت مصونیت گروهی بود یعنی بزار همه بگیرن و اینجوری مشکل حل بشه. چون می دونستن نه منابع کافی هست و نه پول برای تعطیلی کشور. فقط این وسط چند هفته تعطیلی دادن تا بگن یه کاری کردیم.
ناشناس۱۴۲۳۱۲۷۱۱:۱۵:۳۸ ۱۳۹۹/۲/۳
اگر خانواده ای پرستار کرونا در بیمارستان داشته باشد وبدانند چقدر به این پرستاران سخت می گذرد، کسی از خانه بیرون نمی آمد مگر برای کارهای ضروری.
ناشناس۱۴۲۳۳۹۸۱۴:۱۰:۵۱ ۱۳۹۹/۲/۳
همیشه تو این جور صحبتها یه عکس بزرگراه با کلی ماشین می زارید.مگه ویروس تو ماشینها هم جابجا میشه؟!
ناشناس۱۴۲۳۶۱۵۱۶:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۲/۳
ملت فقیر و بیچاره ایران عیدی و پول لباس و شیرینی و کفش عید بچه هارو هم خرج انواع شوینده کردن پول برای خرج واجب هم ندارند
ناشناس۱۴۲۳۷۵۶۱۸:۳۸:۵۱ ۱۳۹۹/۲/۳
این ها می خوان ملت رو هر چه بیشتر بکشن تا هزینه هاشون کمتر بشه
ناشناس۱۴۲۳۸۰۵۱۹:۲۳:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۳
موقع قرنطینه تلفات بالا بود ولی الان که همه بیرون هستن عجیبه کمتر شده!؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین