نظر شما درباره این عکس چیست؟!

گروه عکس الف،   3981130041 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
نظر شما درباره این عکس چیست؟!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

اسدی۱۳۳۶۸۲۹۱۰:۲۶:۳۵ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای نه برای نمایش است نه برای سیلی زدن به استکبار نه به عشق وطن. رای برای اعمال نظر مردم در اداره حکومت است
ناشناس۱۳۳۷۳۱۶۱۴:۰۶:۵۳ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
همه اینهایی که گفتید میتونه باشه منافاتی نداره....
ناشناس۱۳۳۷۳۶۰۱۴:۲۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
البته رای دادن شما رای دادن ما برای همه اینهاست که گفتی!
ناشناس۱۳۳۷۳۹۶۱۴:۴۰:۴۴ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کاش این را بفهمند
ناشناس۱۳۳۷۸۶۳۱۹:۴۷:۳۳ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کاش فکر نکنی فقط شما میفهمی
ناشناس۱۳۳۷۴۶۷۱۵:۱۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هر کسی مختار است رأی دهد یا رأی ندهد ولی اینگونه مسخره بازیها قشنگ نیست! وگرنه من هم از فردا در خیابان و در حدفاصل خانه تا محل کارم، پلاکارد به دست میگیرم و بر روی آن مینویسم: « برای سلامتی جسم خودم، به جای استفاده از تاکسی و اتوبوس، پیاده روی میکنم». اما سوال اینجاست که اصلاً به مردم چه ربطی دارد که من پیاده می روم یا سواره؟! چرا باید بقیه هم مانند من پیاده بروند؟ شاید کار آنها شرایط خاصی دارد که نیاز به تاکسی یا اتوبوس دارند؟ چرا من فکر میکنم که بقیه نادان هستند و فقط من میفهمم؟!
ناشناس۱۳۳۷۷۹۳۱۹:۰۲:۱۱ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ای کاش ذر ه ای از این عشق در وجود مسولین بود
علیرضا۱۳۳۶۸۸۲۱۰:۵۰:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
والل.... این چند وقت کار ما همین شده. دلمون واسه کشور خون شده . این همه خون شهید این همه مفقود این همه زجر و بدبختی تو شرایط سخت . بخدا حق نیست.
ایرانی۱۳۳۶۹۱۹۱۱:۱۰:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای دادن ، تمرین دموکراسی است ، حتی اگر فردی را نشناسم ، در انتخابات شرکت می کنم و برگه سفید در صندوق می اندازم ، به امید روزی که مسئولین کشور احساس مسئولیت بیشتری نسبت به ملت شریف و فهیم ایران نمایند
ناشناس۱۳۳۸۰۸۲۲۲:۳۲:۵۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اگه رأی سفید دادن تمرین دموکراسیه، توی خونه یه صندوق درست کن هر روز رأی بده نتیجشو هم بیا به ما بی‌سوادا بگو ببینیم چطور دموکراسی توی کشور بوجود میاد؟!
ناشناس۱۳۳۸۲۳۶۰۰:۱۱:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱
بعد هر بلایی سرت بیارن میگند خودت خواستی
ناشناس۱۳۳۶۹۶۱۱۱:۳۴:۳۲ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای دادن باید با تفکر باشد ، اگر سیستم درست باشد ، رای دادن یا ندادن افرادی مبنای رضایت یا عدم رضایت از یک سیستم نمی‌تواند باشد ، نماینده باید در راستای اهداف حزب حرکت کند و به نوعی کارمند حزب مطبوع خود باشد . اینطور که باشد نماینده بودن هم میشود مثل کسی که مثلا در بانک کارمند است. رای کسی که هیچ شناختی ندارد و صرفا به واسطه حضور خود رای میدهد ارزشی ندارد و شاید مانع از انتخاب کسی شود که باید انتخاب شود.
ناشناس۱۳۳۶۹۶۳۱۱:۳۵:۳۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
به شیخ فضل الله نوری گفتن چرا عاقبت مشروطه اینگونه شد؟؟؟؟ گفت ما نیت سرکه داشتیم ولی آخرش شراب شد بعضی ها هم نیت وطن و عشق به ایران داشتن ولی..... شد!!!!!
ناشناس۱۳۳۷۳۶۱۱۴:۲۸:۱۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
جناب شیخ فضل الله نوری یکی از افرادی است که موجب شکست مشروطه شد.
صبا سلامتیان۱۳۳۷۶۶۲۱۷:۳۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شیخ فضل الله مظلومانه و با پروپاگاندای رسانه های منورالفکران ترور شد و بعد رفت بالای دار بی عدالتی تا نفوذ انگلستان و کودتای 28مرداد #آری_اینچنین_بود_برادر
ناشناس۱۳۳۸۱۵۷۲۳:۲۳:۴۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اشتباه نشه، او شهید راه مشروطه بود
ناشناس۱۳۳۸۲۰۶۲۳:۵۵:۴۱ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خدایی اگر تاریخ رو میخوندی واطلاع داشتی این حرف رو نمیزدی حداقل منابع خارجی رو بخون در مورد انحراف مشروطه ونفوذ انگلیس و روسیه و مزدوران داخلی بعد اظهار نظر کن. اونم در مورد آزاد مردی مثل شیخ فضل الله نوری که حاضر شد بالای دار بره ولی بیرق و پرچم انگلیس و روسیه رو بالای سر خونه اش نصب نکنه.
ناشناس۱۳۳۷۳۶۲۱۴:۲۸:۲۳ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
احتمالا منظورت اونایی که چند سال پیش تَکرار کردن که نیست!!؟؟
ناشناس۱۳۳۶۹۷۶۱۱:۴۵:۵۶ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای نمی دهم تنها به خاطر عشق به وطنم، تا اعتراض خود را به این صورت اعلام کنم
مهدی۱۳۳۶۹۸۱۱۱:۴۷:۰۷ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ایشون قراره رای بده مسئولین منتخب چقدر با این اعتقاد کارشون رو پیش میبرن به عشق وطن آیا؟
ناشناس۱۳۳۷۳۶۶۱۴:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بستگی داره به اونی که بخاطر عشق وطنش نامزد شده رای بدی یا به یه سری آدم تَکراری
ناشناس۱۳۳۷۰۰۲۱۱:۵۴:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
مگه ما تا الان به چه دلیلی میامدیم رای میدادیم? ولی متاسفانه تاکنون رای ما همیشه توسط یک عده .. تصاحب شد که وجاهت خودشون را ثابت کنند ولی به امید اینکه تغییری به نفع ملت اتفاق بیوفته همیشه شرکت داشتیم ولی نتیجه..
صمصام۱۳۳۷۰۷۹۱۲:۲۳:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عشق به وطن الزاما با رای دادن به مسئولین و مقامات بی مسئولیت و بی لیاقت ثابت نمیشود من حتما عاشق وطنم هستم
قاسم۱۳۳۷۱۲۷۱۲:۴۰:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
البته از مدل لباسهای ادمهای این عکس هم معلوم میشه این عکس حداقل مال 15 سال پیشه.
ناشناس۱۳۳۷۹۳۷۲۰:۴۵:۲۳ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اون بدبخت مثل بقیه محرومان لباس های 15سال پیشش رو پوشیده تا مسولین خجالت بکشن
ناشناس۱۳۳۷۲۵۱۱۳:۳۲:۰۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ما همه عاشق انقلاب و ایران هستیم ما می خواهیم به افراد اصلح هم رای بدهیم اما یکی نیست جواب بده در تهران بیست میلیونی مردم چطور افراد صالح را بشناسند احزاب چپ و راست که همه تو زرد درومدند و بد مجلس فعلی هم همه جا رو برداشته آیا ارزش نداشت برخی از نمایندگان گروههای سیاسی که لیست داده اند از طریق تلویزیون آنها را معرفی و از لیست شان دفاع می کردند مردم که علم غیب ندارن همین میشه که مشتی افراد ناصالح میروند مجلس بعد هم نه مردم با اونا کار دارن نه اونا با مردم . براشون بهترین وقت کاسبی است
ناشناس۱۳۳۷۲۵۲۱۳:۳۲:۱۲ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
مردم ما از همه اقشار جامعه رأی می دهند و وطنشان را دوست دارند . باید با بصیرت و تحقیق رأی دهند تا افراد منافق و کلاش و فرصت طلب زمام امور را در دست نگیرند . فقط رأی کافی نیست
ناشناس۱۳۳۷۳۱۴۱۴:۰۶:۲۳ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
چرا این پلاکاردها را فقط مردم باید بزنند چرا مسئولین بعد از انتصابشان پلاکاردی با عکس یادگاری در دفتر کارشان نصب نمی کنند تا یادشان باشد که به مردم مدیون هستند ؟
ناشناس۱۳۳۷۳۱۹۱۴:۰۷:۵۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای میدهم به عشق رهبرم.
سعید۱۳۳۸۲۶۸۰۰:۴۹:۵۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱
من رای نمیدهم چون یارانه مرا به عنوان یک ایرانی که حقم است نمیدهند. بیت المال سهم همه ایرانیان است
استاد دانشگاه۱۳۳۷۳۳۲۱۴:۱۲:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
.. انتخاب باید بر اساس تحقیق و تفحص و سوابق و برنامه های ارائه شده کاندیداها باشد تا یک انتخاب اصلح صورت گیرد و رای دادن نتیجه بخش گردد.
امیر۱۳۳۷۳۴۲۱۴:۱۵:۵۷ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من رای میدهم ولی به لیستد اصلاح طلبان
مهدی۱۳۳۷۹۶۶۲۰:۵۶:۳۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اصلاح طلبان یکیش این روحانی که پدر مردم در اورده
ناشناس۱۳۳۸۰۳۰۲۱:۵۳:۴۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هیچ کجا سابقه ای وجود ندارد و هیچ کجا از زبان روحانی نشنیده اید که روحانی اصلاح طلب بوده باشد. وقتی روحانی کاندید شد، به دلیل اینکه اصلاح طلبان هیچ گزینه مناسب و رای بیاوری نداشتند، از او حمایت کردند و از روی اجبار!
ناشناس۱۳۳۸۲۰۴۲۳:۵۴:۵۴ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
روحانی اصول گراست.
حسین۱۳۳۸۰۴۵۲۲:۰۲:۵۱ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اصلاح طلب اصولگرا نداره که همشون یکین
ناشناس۱۳۳۷۵۷۶۱۶:۳۶:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
نتیجه مشارکت های قبلی چی بوده ؟؟؟ هر سال همین حرفاست اما نتیجه اختلاس و دزدی و رانت و پارتی بازیه نماینده شورای شهر اینجا آشناست، یه پژو۲۰۶ داشت الان بعد از چند سال یه ال ۹۰ و سانتافه بهش اضافه کرده، خواهرزنشو بدون هیچ صلاحیتی استخدام رسمی کرده، کلی پول خرج میکنه و ارز و طلا میخره . من که رای نمیدم به هیچ عنوان
ناشناس۱۳۳۷۶۸۰۱۷:۵۱:۳۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
به عشق وطن و یاد حاج قاسم رای میدیم تو وصیتشون نوشتن از نظام حمایت کنیم
‌hossein۱۳۳۸۶۵۳۱۱:۰۱:۰۶ ۱۳۹۸/۱۲/۱
من در مورد کسی که میخواهم به او رای دهم تحقیق میکنم و رای میدهم برای سرنوشت سرزمینم اگر ما رای ندهیم آمریکایی های خائن خوشحال میشوند و به ضرر ما تمام میشود
هموطن۱۳۳۷۶۸۹۱۷:۵۵:۴۸ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
متاسفانه اتفاقی که این روزا می افتد این است که فقط صاحبان پول و قدرت می توانند به خانه ملت راه پیدا کنند و نه فرهیختگان برای نمایندگی باید ضوابط تصویب شود و مردم بدون تخصص وارد مجلس نشوند
ناشناس۱۳۳۷۸۳۲۱۹:۲۴:۴۰ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
جالبه كه فقط اين موقع ها نام وطن را زياد مى شنويم ولى بعد از ان ديگر أسمى از وطن نمى أيد وواژگان ديگرى جاى آن را مى گيرند
نادر۱۳۳۷۸۶۰۱۹:۴۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هر چهار سال همین حرفهای تکراری، یه نگاه به تبلیغات سالهای گذشته بکنید، هیچی عوض نمیشه. مجلس برای اکثر این نماینده ها فقط دیگ پلو ست.
ناشناس۱۳۳۷۹۰۷۲۰:۰۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خواهش میکنم اونایی رای میدن جناحو در نظر نگیرن و اسم افراد با تعهد و تخصص را بنویسن. شاید همین یک رای هم تاثیر داشته باشه و دست خائن از بیت المال کوتاه شود.
علی۱۳۳۸۰۰۸۲۱:۲۸:۴۷ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای می دهم به کسی که دردم را دوا کند ، نه آنکسی که عقده گشایی کند . می خواهد هر کسی باشد و از هر ایل و تباری که باشد فقط درد مستضعفین و بیچاره ها را درمان کند تا مردمی که این همه شهید و جانباز داده اند و افرادی که بی سرپرست یا بد سرپرستند بتوانند یار و یاور آنها باشند .
حسین۱۳۳۸۰۲۵۲۱:۴۷:۲۲ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای نمی دهیم به هزاران دلیل
عمران۱۳۳۸۱۰۴۲۲:۴۳:۵۴ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
این عزیز موضوع را اشتباه فهمیده. رای دادن صرفا مثل انتخاب وکیل است. همه مردم که وقت ندارند بروند درون مجلس و مجلس هم گنجایش ۸۰ میلیون نفر را ندارد، بنابراین راهکارش انتخاب وکیل است. همین. ربطی به عشق و وطن و غیره ندارد. موضوع را رومانتیک نکنیم.
ابراهیم۱۳۳۸۱۷۳۲۳:۳۲:۵۶ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
سلام هر کشوری با مردمش سر بلند میشه اگر سرزمینی بدون انسان باشه که بی فایدست مردم دارن مینالند از وضع اقتصادی وبی تفاوتی مسئولین چطور باید گفت که ناراضی هستیم تو راهپیمایی انتخابات یا هر چیز دیگه باید باشیم خوب این که میشه حمایت از کارهای مسئولین حالاخواستید منتشر کنید نخواستید منتشر نکنید
علیرضا۱۳۳۸۱۷۶۲۳:۳۳:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
متاسفانه فکر مسئولین کشور فقط آمار رای دهندگان هستش نه انتخابشون
ناشناس۱۳۳۸۲۳۴۰۰:۱۱:۰۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱
به نظر من مردم نباید در انتخابات شرکت کنند ! چون بارها و بارها مسئولین خودشان گفته اند که این نشانه رضایت مردم است .و دچار سوئ برداشت شده اند. ..
ناشناس۱۳۳۸۴۴۳۰۸:۰۴:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱
کشور به جایی رسانده شده است که مردم به جهت جلوگیری از فروپاشی باید رای بدهند و نه انتخاب نماینده مناسب که در بین کاندیدا ها به لطف شورای نگهبان وجود ندارد.
mousa۱۳۳۸۶۴۸۱۰:۵۶:۵۶ ۱۳۹۸/۱۲/۱
رای ندادن بیشتر برای وطن مفید است
ناشناس۱۳۳۹۲۳۵۲۱:۰۱:۱۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱
رای میدهم چون رای من سرنوشت وطنم را رقم میزند پس به عشق میهن بهترین انتخاب را میکنم
ناشناس۱۳۳۹۲۵۶۲۱:۲۰:۲۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱
وطن فقط در انتخابات و جاهایی که به مردم احتیاج دارن به یاد میفته
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین