شهاب حسینی: مشکلات ما با هیچ دستی از خارج از کشور حل نمی‌شود/ اگر هنرمندیم صدای مردم باشیم/ عزت و ذلت دست خداست

گروه فرهنگی الف،   3981120021 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهاب حسینی با بیان اینکه جشنواره فجر سقف آرزوهایش نیست، گفت: مردم اگر صدای رسایی داشته باشند تا حرف خود را به گوش برسانند نیازی به خیابان رفتن و دادن خسارت‌های سنگین ندارند. اگر ما هنرمندیم و ادعایمان می‌شود پس صدای مردم باشیم.

شهاب حسینی: مشکلات ما با هیچ دستی از خارج از کشور حل نمی‌شود/ اگر هنرمندیم صدای مردم باشیم/ عزت و ذلت دست خداست

به گزارش ایسنا، نشست مطبوعاتی فیلم «شین» با حضور شهاب حسینی بامداد ۲۰ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت برای این فیلم خارج از مسابقه برگزار شد.

در ابتدای این نشست که آتش تقی پور، هوشنگ توکلی و سیامک اطلسی به عنوان سه بازیگر پیشکسوت در کنار شهاب حسینی و غزاله نظر حضور داشتند، توکلی درباره بازی در فیلمی از ژانر وحشت گفت: این ژانر با زحمت مرحوم خاچیکیان وارد سینمای ایران شد ‌و کار سخت و پیچیده‌ای است مخصوصا اینکه با فرهنگ ما به سختی همخوانی پیدا می‌کند. در این سالها کارهای زیادی توسط جوان‌ها آمده و شکست خورده ولی این یکی حرفی برای گفتن داشت و فراتر از ژانر وحشت باید دیده شود.

سیامک اطلسی هم در سخنانی گفت: من وقتی به فیلم دعوت شدم نمی‌دانستم ژانر وحشت است و خوشحالم با هنرمندانی کار کردم که مدتها بود همکاری‌ نداشتیم. شهاب حسینی هم هرچه درمی‌آورد خرج سینما می‌کند و فیلم آن شب او را هم دیدیم و امیدوارم موفق باشد.

میثم کزازی کارگردان این فیلم هم گفت: خیلی اعتقاد به ژانر ندارم و یک زیرمتن کلی در فیلم داشتیم که از هسته اصلی جداست. همه هدف این است که بگوییم همیشه وقت برای جبران کردن نداریم و خواستیم فضایی متفاوت از مثلت عشقی و خیانت داشته باشیم. اگر بازخورد خوبی بگیرم شاید در کار بعدی فیتیله ترس را در کارم بیشتر کنم.

در این نشست شهاب حسینی درباره انتخاب بازیگران بویژه قدیمی‌ترها مورد پرسش قرار گرفت ولی او همانطور که همه انتظار داشتند حرف‌های دیگری را مطرح کرد و با خواندن بیتی از سعدی که بنی آدم اعضای یک پیکرند گفت: امکان ندارد در گوشه ای از این سرزمین اتفاقی تلخ بیفتد و ما داغدار نشویم. ابراز همددری‌ میکنم با تمام داغداران وقایع اخیر و مجزا هم نمی‌کنم.

او گفت: در این مدت فکر می‌کردم پس از این اتفاقات چه می‌شود کرد؟ و به نظرم رسید باید راه را ادامه داد و برای اهدافی که این عزیزان برای چه زندگی می‌کردند، زندگی کرد. جشنواره فجر و بخش خارج از مسابقه برای من امتیاز ویژه‌ای نیست. چهار سال دو فیلم خوب «نبات» و «هزار تو» را داشتم که به جشنواره راه نیافت و اساسا دینی به این جشنواره ندارم که بخواهم از آن دفاع کنم.

او با اشاره به اینکه خودش هم درخواست برگزاری این نشست را داده بود، افزود: من از وحدت میان مردم دفاع می‌کنم و از تلاشی دفاع می‌کنم تا تفرقه میان این سرزمین ایجاد نشود. جشنواره فجر مثل همه فستیوال‌های دنیا یک امکان است. کاری به فیلم‌سازان باسابقه ندارم بلکه با فیلمسازان جوان کار دارم که فردا قرار است آینده سینما باشند. آدم نمی‌تواند برنتابد. من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما که روند کاری‌اش پیش روی تماشاگر است امسال باز هم فیلم نمی‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با اثرش می‌شود و آن روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند و سنگ بنایی را می‌گذارند که نتیجه‌اش چیزی جز نفرت‌پراکنی نیست و بقیه را هم در یک آمپاس اخلاقی قرار می‌دهد. این بی‌انصافی است که آدم انقدر خودخواه باشد و به نوعی حرف بزند که ملاحظه هیچ‌کس را در آن نکند.

حسینی با اشاره به سوالی که نوشته شده بود با برگزاری این نشست و نمایش فیلمش در بخش خارج از مسابقه به او امتیاز ویژه داده شده است، گفت: خیر، این امتیاز ویژه نیست ولی ما انسان‌های مدنی هستیم و سعی می‌کنیم از حقوق خود استفاده کنیم. جشنواره فجر می‌گوید که فیلم‌های خارج از مسابقه می‌توانند درخواست نمایش دهند و من هم فقط روال را رفتم. فیلم‌های دیگر هم می‌توانستند از این موقعیت استفاده کنند.

او افزود: این جلسه مطبوعاتی هم به درخواست من اتفاق افتاده چون ظرف چند وقت اخیر فقط حرف خوردم و خواستم اگر یک بار از خودم دفاع کنم، این کار را انجام دهم.

شهاب حسینی با بیان اینکه ضرر و خسارت را با ضرر و خسارت دیگری جبران نمی‌کنند، گفت: اگر ۱۷۶ عزیز را در یک اتفاق یا سانحه یا تصادف یا  یا هر چیز دیگری که نمی‌دانم اسمش چیست، از دست داده‌ایم، راه‌حلش این است که سر حمله را به طرف یکسری نخبه دیگر بگذاریم؟ من بیش از ۲۰ سال است که در این مملکت کار می‌کنم و به احترام مردم و مخاطبان با همه همکارانم سرشاخ شده‌ام که هر مزخرفی را نسازند آن وقت عده‌ای رفته‌اند یک چیزهایی را از سال‌ها پیش از مصاحبه‌ای پیدا کردند که ای کاش همه آن را می‌گذاشتند چون مرام و خط فکری من در تمام سال‌ها مشخص بوده و حالا اگر شرایط به‌گونه‌ای شده که در مملکتی که دم از آزادی بیان می‌زنیم، نمی‌شود حرف زد، مشکل من نیست.

این بازیگر ادامه داد: به قول یک بزرگی، آدم باید برای رضای خدا حرف بزند نه کسی دیگر. این رویکرد من بوده و باز هم ادامه خواهد داشت. من علاقه‌ای به تکه تکه شدن این کلاف ۴۰ تکه سرزمینم ندارم. نامه‌ای نوشتم به آقای روحانی برای رفع ممنوعیت آقای وثوقی و بماند که چقدر جای تجربه‌های ایشان خالی است. حیف که نمی‌توانیم هیچ‌وقت بشنویم این تجربه‌ها چطور به دست آمده و در این ۴۰ سال چه مسیری را طی کردم که در آمریکا همانطور که در نامه اخیرش دیدیم از ایمان به خدا حرف می‌زنند. بنده اگر ایشان و حضورش در جشنواره دفاع می‌کنم به این دلیل بود که جشنواره یک فرصت است. البته این اولویت دوم من بود. چون مساله اول دیده شدن فیلم محسن امیریوسفی به بهانه حضور ایشان بود چرا که می‌خواستم پیام این فیلم که بسیار به درد امروز می‌خورد، شنیده شود. آن هم پس از شش سال توقیف ناجوانمردانه و اکرانی که باعث شد تاثیر فیلم در اکران از دست برود.

حسینی تاکید کرد: حرف فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» فنا شد. در حالی که می‌شد مطرح شود. بنده به عنوان یک هنرمند هیچ‌گاه مخاطبم را انتخاب نکردم چون حق بودن را که نمی‌توانیم از هم بگیریم. حق بودن ازلی است. هیچ‌کس حق گرفتن آن را ندارد بنابراین راه این مسئله تعامل است و حالا هر چقدر می‌خواهید به من فحش دهید.

حسینی ادامه داد: عزت و ذلت دست خداست اما نامه‌هایی که نوشتم و آن چیزی که در پی آن رخ داد فقط یک چیزش من را نگران کرده؛ آن هم کامنت‌های ۸۵ درصد افراد کامنت‌گذار بود که قابل پخش و بازتاب نیست چون برای مردمی بود که بدون فحش نمی‌توانند حرف خود را بزنند. من دو نامه نوشتم که فکر می‌کردم با مردم فرهیخته کشورم که حافظ و سعدی می‌خوانند، طرف هستم. فسفر مغزم را سوزاندم که چهار خط عربی بنویسم و جواب آنها فحش نبود و حالا تعارف بین من و مخاطبم برداشته شد و لزومی احساس نمی‌کنم که ورای توانایی خودم احترام بگذارم و تواضع داشته باشم.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فیلم «شین» که نمایش داده شد، گفت: جشنواره فجر سقف آرزوهای من نیست.

کارهایی را سعی می‌کنم آن طرف انجام دهم برای خدمت به فرهنگ، تاریخ و ادبیات سرزمینم و مثلا اگر وقت می‌گیرم تا با رابرت دنیرو صحبت کنم برای تاریخ این مملکت و استفاده از ظرفیت‌های آن در پروژه‌های فرهنگی است. کار من این است و همین را بلدم. اعتراض من نوع خودش را دارد.

او با اشاره به مصاحبه‌ای که چندی قبل با فریدون جیرانی داشته که نمی‌دانست پخش شده یا خیر، گفت: مردم اگر صدای رسایی داشته باشند و حرف خود را به گوش برسانند نیازی نیست به خیابان بروند و حرفشان را با خسارت سنگین بزنند. ما هنرمندیم؟ ادعایمان می‌شود؟ پس صدای مردم باشیم تا خسارات را کم کنیم و کاری کنیم بدون خسارت حرف آنها را بزنیم. یکی می‌گوید به جشنواره نمی‌آیم، خب نیا چه فایده‌ای دارد. همین فردا اگر من سرم را زمین بگذارم و بمیرم دنیا آخ نمی‌گوید.

وی تاکید کرد: مشکلات ما با هیچ دستی از خارج از کشور حل نمی‌شود. دو سال است دنیا را می‌چرخم و به این ایمان رسیده‌ام. مشکل ما بین خودمان و با تعامل میان خودمان حل می‌شود. اگر منتظر کسی از بیرون هستیم زهی خیال باطل.

پس از صحبت‌های شهاب حسینی، هوشنگ توکلی با بیان اینکه به چهل و یکمین سال انقلاب رسیده‌ایم و تا به حال سه نسل عوض شده و وارد نسل چهارم شده‌ایم که بهترین تجربیات گذشته در تک تک سلول‌هایشان است، گفت: با بیشتر صحبت‌های شهاب حسینی موافقم و آن را تایید می‌کنم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۲۴۷۵۲۰۹:۱۲:۳۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
شهاب حسینی 2-3 ماه در ایران بدون پرداخت مالیات درآمد بدست می آورد، 9 -10 ماه در آمریکا خرج می کند. بعد هم می آید در جشنواره فجر چهره خشمگینش را نشان می دهد!!!
ناشناس۱۳۲۴۹۹۷۱۱:۴۹:۰۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اون موقع که مسعود کیمیاوی فیلم می ساخت، شهاب حسینی به دنیا نیامده بود!
ناشناس۱۳۲۵۵۸۴۱۷:۰۲:۲۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پیشکسوت بودن در یک کار و حرفه دلیلی بر بی خطا بودن نیست
ناشناس۱۳۲۶۰۴۲۲۲:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دورد بر كيميائى عزيز كه هميشه عزيزه
ناشناس۱۳۲۵۰۳۱۱۲:۰۹:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دولت امریکا نباید راهش بده
ناشناس۱۳۲۵۰۵۸۱۲:۲۰:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
همین ادم بعدا برای تابعیت امریکا میره قسم میخوره که از منافع امریکا در مقابل دشمنان داخلی و خارجی حفاظت کنه
ناشناس۱۳۲۵۲۶۹۱۴:۰۱:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
معافیت مالیاتی از هنرها و نبوغ دولت است اما سیدشهاب عزیز نشون داد میشه شهامت و آزادگی داشت
ناشناس۱۳۲۵۲۹۷۱۴:۱۷:۰۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تبعیض روحانی را به دیگران نسبت ندین
ناشناس۱۳۲۵۶۱۴۱۷:۳۱:۳۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اینگونه دیگران را قضاوت کردن و نظر دادن بدون شک منصفانه نیست
ناشناس۱۳۲۵۹۴۹۲۱:۳۱:۱۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ولی حرفش درسته . مشکلات ما با هیچ دستی از خارج حل نمی شود. خود مردم ایران باید فکری برای خود بکنند.
مرتضی@۱۳۲۴۷۵۵۰۹:۱۳:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عشق است شهاب حسینی
ناشناس۱۳۲۴۷۵۷۰۹:۱۶:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به‌نظرم شهاب حسینی بازیگر بسیار خوبی است و انسانی بسیار دوست داشتنی است ولی بازیِ سیاست را نمی‌داند و بی‌جهت و تا اندازه‌ای ناخواسته وارد این بازی شده و ادامه‌ی حضورش در این بازی برای مخاطب و جامعه سوءتفاهم ایجاد می‌کند بهتر بود از همان ابتدا می‌گفت من به نظر همکارانی که تحریم کرده‌اند احترام می‌گذارم ولی شخصاً معتقدم در مورد خودم، حضورم در جشنواره درست تر است ..
مسعود۱۳۲۴۷۶۴۰۹:۲۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
علت اینکه ایشان در امریکا زندگی می کنند همینه که مشکلات حل نمی شه ؟ با پول این ملت سلبریتی و ....
ناشناس۱۳۲۴۹۴۹۱۱:۱۵:۳۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
من سالها فرودگاه امام کار کردم والا ندیدم این بره آمریکا ولی خیلی های دیگه رو دیدم
ححت۱۳۲۵۵۹۶۱۷:۱۸:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
فرودگاه امام مگر پرواز مستقیم به آمریکا داره تو ببینی
ناشناس۱۳۲۵۶۰۰۱۷:۲۰:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آی کیو ما پرواز مستقیم به آمریکا داریم؟
ناشناس۱۳۲۷۰۴۱۱۵:۰۳:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
دانشمند نیازی نیست از فرودگاه امام بره از فرود گاه مهراباد میره نه میره ترکیه از انجا میره ..
امیر۱۳۲۴۷۶۶۰۹:۲۲:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جناب حسینی حداقل تا اسفندماه ایران بمونید و در انتخابات شرکت کنید بعد تشریف ببرید امریکاتون
رضا۱۳۲۴۷۶۹۰۹:۲۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یکی نیست به این بابا بگه که ،شما توی همون آمریکا برو با آقای بهروز وثوقی صفا کن...نگران ما و مملکت ما نباش لطفا...
ناشناس۱۳۲۴۹۰۷۱۰:۴۵:۲۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اقا جان خودت هم اگر مي تونستي ميرفتي. گربه دستش به گوشت نمي رسه ميگه پيف پيف
ناشناس۱۳۲۵۹۰۸۲۱:۰۵:۳۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
میرفتیم خوب هم میرفتیم ولی ادای جان به کف میهن بودن رو در نمیاوردیم دیگه و اینکه مردم اینجا عذاب بکشن و من برم بگردم بعد بیام منت هم سر مردم بگذارم.
سعید۱۳۲۴۸۲۴۰۹:۵۸:۳۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
شما میگی من نوع اعتراضم فرق میکنه. کسی با نوع اعتراض شما کاری نداره هر جور دوست داری اعتراض کن یا نکن! ولی متن حرفهای شما این بود "کم نیستند موج سواران و ماهیگیران آب گل‌آلود. با عشق و ارادت به تمامی خانواده‌های داغدار .." و "عملکرد تعدادی از همکاران که بعضا در پشت آن انگیزه‌های شخصی فراوان موج می‌زند، این واکنش را طلب می‌کند..." و "ای کاش نیت های‌مان هم خالص باشد و بنا به صلاح شخصی خود فی‌المثل ترس از بزخورد تحقیرآمیز مخاطب با فیلم‌مان به سیاق و روال ادوار گذشته، پشت احساسات پاک مردم قایم نشویم." این قسمت حرفهای شما چیز دیگه ای میگه
ناشناس۱۳۲۴۸۳۷۱۰:۰۴:۲۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
درآمد از ایران، حال و هول در آمریکا!! خدا بده برکت!!
ناشناس۱۳۲۵۵۶۵۱۶:۵۰:۴۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آخه با درامد ایران به ریال ، میشه با دلار خرج کرد؟! حرف فکر نکرده ادم نمیزنه!
ناشناس۱۳۲۴۸۶۲۱۰:۱۶:۴۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
واقعا جالبه اقای شهاب حسینی شما در امریکا زندگی می کنید شما راجع به داخل ایران حق صحبت کردن ندارید شما زندگی داخل ایران را برای خود انتخاب نکردید شما نمی توانید اظهار نظر کنید
مجتبی۱۳۲۴۸۶۸۱۰:۱۸:۲۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اقامت درامریکا ودعوت به جشنواره فجر وانتقاد ازتحریم کنندگان فجرودرعین حال ادعای بامردم بودن همگی ازتضاد فکری وعملی شدید شهاب حسینی است...
ناشناس۱۳۲۴۹۲۰۱۰:۵۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
حرف‌های شهاب حسینی بیشتر موجب نفاق و تفرقه میشه یا استاد کیمیایی؟! ایشون شهروندی آمریکا رو دارند ، با ریاکاری هم ادعای وطن پرستی می‌کنن و به استاد کیمیایی که با همه‌ی جفایی که بهش میشه در وطن مونده و همیشه هم فیلم انتقادی و مردمی می‌سازه خرده می‌گیره. همون بهروز وثوقی که شما پیگیر نمایشِ فیلمش در ایران هستی، شهرتش رو مدیون استاد کیمیاییه، بزرگترین استاد دوبله ایران یعنی استاد اسماعیلی شهرت خودش رو از استاد کیمیایی داره بعد شما میگی فیلم‌های ایشون طرفدار نداره؟!
ناشناس۱۳۲۴۹۳۷۱۱:۰۲:۳۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تمام اينها اينور پول در ميارن و اونور خرج ميکنند . همه هم ميدانيم. دنيا کوچک شده! از ح.. گرفته که تو نيويورک آپارتمان داره و .. و براي يک فيلم بدرد نخور 5 ميليارد ميگيره تا بقيه دوستان.
ناشناس۱۳۲۵۰۳۵۱۲:۱۱:۲۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عجب رویی داره. رفته امریکا بعد برای ما نسخه می پیچه.
محمود۱۳۲۵۰۴۸۱۲:۱۶:۳۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این اقا هم مثل بقیه دوستان اهل دل شون به ما که میرسه مقاومت و جهاد و غیره..... خودشون با پول ملت تو دل همون جاهایی که به ما میگن اخخخخه
ناشناس۱۳۲۵۰۸۲۱۲:۳۱:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
درود خدا بر شهاب حسینی ، اینکه حرف حق بزنی و از کسی جز خدا نترسی طبیعتا هزینه داره اما در برابر اجر پروردگار چیزی نیست.
ناشناس۱۳۲۵۱۱۴۱۲:۴۵:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
حرف حق جواب نداره. میتونست مثل بعضی سلبریتی ها سیاه نمایی کنه ولی این کار رو نکرد
ناشناس۱۳۲۵۱۲۳۱۲:۴۹:۵۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
لازم نیست کسی صدای مردم باشه. مثلا شما هنرمندان!! چه چیزی رو بیشتر از مردم میفهمید؟
نوشین۱۳۲۵۲۵۷۱۳:۵۷:۲۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تقریبا اکثر هنرمندان گفتار و رفتار متضاد دارند که احتمالا بواسطه حفظ شرایط کاریشون باشه البته به نوعی جامعه و عملکرد مسئولین ، همه ما رو به این تعارض کشانده اند
ناشناس۱۳۲۵۳۹۸۱۵:۰۷:۳۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
بنزین را سه برابر کردن زندگی ملیون ها نفر را مختل و سخت کردن ، مردم چطوری صدایشان را باید رسا میکردند بفرمائید یاد بدید
ناشناس۱۳۲۵۳۹۹۱۵:۰۸:۱۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مالیات نمی دی، پولاتو اونور خرجشون می کنی اینور میاد رگت باد می کنه؟
علی۱۳۲۵۵۲۲۱۶:۲۰:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جزء معدود بازیگرانی هستش که خودش رو گم نکرده. ازش خوشم میاد.
ناشناس۱۳۲۵۵۵۶۱۶:۴۴:۲۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ایشان در خصوص دستمزد نجومی خود از منابع فرهنگیان در سریال شهرزاد مشکلی ندارد؟
ناشناس۱۳۲۵۶۳۶۱۷:۵۱:۰۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
درود بر شهاب حسینی
ناشناس۱۳۲۵۶۴۴۱۷:۵۹:۰۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عزت وذلت دست خداست اگر نطق آقای حسینی خداپسندبوده به یقین عزت ایشون ابدیست
ناشناس۱۳۲۵۶۵۳۱۸:۰۵:۴۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آقای حسینی شما چون درد ملت را درک نمیکنی خودت را به مردم فلاکت زده وصل نکن.
ناشناس۱۳۲۵۶۹۱۱۸:۳۲:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جالبه کی داره از مردم و رنج مردم حرف می زند کسی که خودش و خانواده اش داره توی آمریکا حالش را می بره. برو مشتی مردم ایران نیازی به نسخه شما و افشار و مسیح علی نژاد و ربع پهلوی ندارد
Yasin۱۳۲۵۶۹۲۱۸:۳۳:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
فرمودند مشکلات ما با هیچ دستی از اونور آب حل نمیشه،،پسر خوب ،شما اگه مشکلات مردم رودرک میکردی،اینطوری حق به جانب صحبت نمیکردی،،چرا تو مملکت خودت نمیمونی،اقامت آمریکا دارید و دم از دلسوزی واسه مردم میزنید،بسه آقا نقابتو در بیار مثل بقیه باش
ناشناس۱۳۲۵۹۵۰۲۱:۳۲:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چون عزت و ذلت دست خداست ، برای بنده خدا ، .. گویی می کنی آقای شهاب حسینی !! "یقولون مالا تفعلون" نباش
هنردوست۱۳۲۵۹۶۴۲۱:۳۶:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آنقدر این سلبریتی ها ادای اپوزیسیون را در آورده اند و حرف های روغنفکر مآبانه زده اند.باور نمی کنیم که سلبریتی حرف حسابی و وحدت آفرین بزند. آمریکا و اروپا ما را از کالاهای بنجل تحریم کرده اند و سلبریتی های روغنفکر ما را از بازیهای جلف و دلقک بازی خودشان تحریم میکنند. از هردوی این تحریمها استقبال می کنیم.
ناشناس۱۳۲۵۹۸۰۲۱:۴۴:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اينها تازه ياد گرفتند براي مردم طوري حرف بزنند وبراي خود طور ديگري عمل كنند كسي در همين شرايط جنگي بين ايران وامريكا براحتي در امريكا زندگي ميكند نمي تواند وحق ندارد به طرفداري مردم حرف بزند
مجید۱۳۲۶۴۲۶۰۸:۵۶:۴۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
سلام درود بر هر ایرانی باشرفی که در هرجایی که زندگی می کند به فکر سربلندی سرزمین و آسایش و وحدت ملی کشورش است بنده سخنان ایشان را در این راستا می بینم.شاید با همه مواضع ایشان موافق نباشم اما توهین و هوچیگری را اصلا شایسته ملت خودمان نمی بینم بهتر است بازبان خوش با هم بحث کنیم.خاطرات بازیهای درخشان و کلام دلنشین ایشان در مصاحبه ها از خاطر نمیرود.البته از همه هنرمندان که برای اعتلای فرهنگ و هنر این کشور و مردم زحمت می کشند تشکر میکنم.
مجید۱۳۲۶۷۰۰۱۲:۰۱:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
سلام معنی این شکلها رادر تایید یا رد نظرات کاربران دیگر را لطفا توضیح دهید.
12458714۱۳۲۶۸۱۶۱۳:۰۷:۵۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
شهاب حسینی از فیلم سوپر استار به بعد خودشو گم کرد اگه راست میگی بیا از مشکلات مردم دفاع کن جشنواره فجر راه خودشو باز میکنه و نیاز به افراد سلبریتی نداره حرف زدن هم که مالیات نداره
ناشناس۱۳۲۷۶۳۵۲۱:۰۰:۳۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
از این جماعت بازیگر و نون به..،.. بعید بود که همچین حرفایی بشنویم به شهاب حسینی و داریوش ارجمند امیدوار شدیم ، خدا خیرشون بوده ، بقیه حالا هرچی دلشون میخواد بگن
ناشناس۱۳۳۰۲۲۸۱۵:۵۸:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
"مشکلات ما با هیچ دستی از خارج از کشور حل نمی‌شود." کاملا درست . ولی وقتی که اجازه نمیدن نخبگان وارد سیستم شوند و خودشون افراد را دست چین میکنند ( نه بر اساس شایسته سالاری , بلکه بر اساس میزان تبعیت شون.. ), همین آش خوهد بود و همین کاسه .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین