سرلشکر سلامی: بسیج نقطه کانونی عزت امت اسلامی است

گروه سیاسی الف،   3981107090

فرمانده کل سپاه از بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت امت اسلامی نام برد و گفت: ظرفیت ها و قابلیت های بسیج برای خدمت رسانی به مردم نا محدود است و می تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شود.

سرلشکر سلامی: بسیج نقطه کانونی عزت امت اسلامی است

به گزارش فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یک هویت اخلاقی است، اظهار داشت:  بسیج میدان تجمیع تمام مراتب انسانی است و باید چنین محیطی را به بهترین شکل ممکن بسازیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی از بسیج به عنوان محلی برای تربیت صالحان، عابدان نام برد واظهار کرد: به طور قطع افرادی که در چنین فضای معنوی رشد می کنند ،می توانند برای خدمت به کشور و انقلاب اسلامی آماده شوند. 

فرمانده کل سپاه بسیج را مدرسه عشق و کانون تعلیم، تربیت و ساخت شخصیت جوانانی که بعنوان الگوی جامعه شناخته می شوند، توصیف و تصریح کرد: بسیجیان یک صفت نبوی دارند؛ طبیب هستند و برای درمان بیماری های معنوی جامعه و سالم سازی جوانان تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج برای نفوذ در قلبها و دلهای مردم تلاش می کند، گفت: ما در بسیج باید همچون پناهگاهی برای مردم، در جهت حل مشکلاتشان گام برداریم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان ما بیکار ننشسته اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند، گفت: برغم تمامی توطئه ها و ترفندها امروز دشمنان ملت ایران دریافته اند که تهدید نظامی علیه ما بی خاصیت بوده و برایشان پاسخگو نیست و اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بزنند، نتیجه برعکس خواهند گرفت و پشیمان خواهند شد.

وی افزود: در ماجرای ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همگان مشاهده کردند که مردم با حضور میلیونی در تشییع پیکر این سردار دلاور و شهید بزرگوار، خشم و انزجار خود را از امریکا نشان دادند؛ در حالی که امریکا طی سالهای گذشته در تلاش بود چهره صلح طلبی از خود برای مردم ایران نشان دهد اما با این اقدام، چهره شیطانی خود را نمایان تر کردند.

سرلشکر سلامی در ادامه  تاکید کرد: آمریکا بعد از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد، اگر تهدیدی متوجه امریکا شود، پاسخ نظامی  خواهد داد ؛ اما سپاه با هدف قرار دادن پایگاه مهم آمریکایی ها، سیلی به آنان زد و ترامپ از پاسخگویی به آن عاجز بود.

وی خاطرنشان کرد: برغم تحریم های ظالمانه دشمن در حوزه اقتصادی که با هدف تضعیف انقلاب اسلامی صورت می پذیرد؛ ملت ایران برابر این تحریم ها ایستادگی و مقاومت کرده و همواره حامی انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امریکا از طریق عملیات روانی و رسانه ای در تلاش است تا خود را حامی حقوق بشر و دوست دار مردم ایران نشان دهد، گفت: دشمن در تلاش است تا با ظاهرسازی و فریب، بر قلب ها تصرف پیدا کند و این موضوع را جزو اهداف خود قرار داده است ؛ اما بسیج به عنوان ستون انقلاب اسلامی در میدان تقابل با دشمن قرار دارد.

 وی با تاکید بر لزوم توسعه و ترویج باور و تفکر بسیج ، بصیرت افزایی، روشنگری سیاسی و دشمن شناسی را راهکار مقابله با توطئه های دشمن و برملا کننده چهره خبیث واقعی آنان توصیف و تصریح کرد: ما صاحب یک اندیشه متعالی و الهی هستیم و این بزرگترین سرمایه ما است ؛ با توجه به اینکه اسلام ناب محمدی(ص) یکی از ارکان جدایی ناپذیر  انقلاب اسلامی ایران است، بایدآن را به حقیقت جاری تبدیل کنیم.

سرلشکر سلامی  تلاش برای مسئله سازی را جزو استراتژی‌ای دشمن علیه ملت ایران عنوان و اظهار کرد: در چنین شرایطی مهمترین وظیفه سپاه و بسیج، حل مسائل است. بطور مثال اگر محرومان کشورمان توانایی پرداخت هزینه درمان خود را ندارند، باید بسیج‌ بصورت رایگان به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی برای محرومان اقدام کند و این یکی از خدمات بسیج برای مردمی است که در همه شرایط، حامی انقلاب اسلامی بوده اند.

وی در ادامه یادآور شد: به طور قطع تقویت ۵۴ هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور باعث حل مسائل و مشکلات کشور و خدمات رسانی گسترده تری به مردم می شود. بسیجیان از طریق پایگاه های بسیج برای حل مشکلات جامعه اقدام می کنند و همین عمل، بیش از پیش باعث یاس و ناامیدی دشمن می شود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و قابلیت های بسیج برای خدمت رسانی به مردم نا محدود است و می تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شود، گفت:  دشمن از اقدامات بسیج هراسان است، چرا که بسیج را گروه مردمی گسترده در سراسر کشور می بیند که توانایی و پتانسیل های عظیمی در خود نهفته دارد . باید دشمن به این یقین برسد که ما ظرفیت حل همه مسائل و رفع مشکلات را داریم و این استراتژی اصلی بسیج است.

سردار سلامی با بیان اینکه شکست دادن همه خواسته ها و اراده های  دشمن یکی از وظایف و عملکردهای سپاه و بسیج است، افزود:  تبعیت از ولایت فقیه، محرومیت زدایی، فقر زدایی، خدمت به مردم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نیروهای انقلابی جزو اولویت های بسیج است.

فرمانده کل سپاه در پایان از بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت امت اسلامی نام برد و خاطر نشان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج، محلی است که روح بسیج در آن جاری می شود و این پایگاه ها، باعث وحدت و همبستگی نیروهای ارزشمند انقلابی می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین