تابش: مخالف حضور قلعه‌نویی در تیم ملی هستیم

گروه ورزشی الف،   3981028124

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ملی برای همه اهمیت دارد اما ما هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و جدایی قلعه‌نویی شوک بزرگی خواهد بود.

به گزارش فارس، مسعود تابش  در خصوص جلسه باشگاه‌ها برای تعیین تکلیف حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در فدراسیون فوتبال و با حضور نمایندگان وزارت ورزش، هر 4 باشگاه اعلام کردیم که اصرار داریم بازی‌هایمان به عنوان میزبان در زمین خودمان برگزار شود. یک تصمیم سیاسی علیه ما گرفته شده اما امنیت در کشور برقرار است و تیم‌هایی که میزبانشان بوده‌ایم هیچ وقت هیچ مشکلی نداشتند. اگر غیر از این باشد متضرر می‌شویم. جالب است که جذابیت عمده مسابقات قاره آسیا مربوط به جمعیت زیاد هواداران ایرانی است اما با این رای هوادارانمان نمی‌توانند از میزبانی استفاده کنند. امیدواریم این تصمیم اجرایی نشود و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را قبول نکند.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه چقدر امیدواری وجود دارد، عنوان کرد:‌ مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون در تلاش هستند تا این اتفاق نیفتد. وزیر ورزش هم متعهد شده بازی‌ها در کمال آرامش برگزار می‌شوند. چرا نباید میزبانی ما در کشور خودمان باشد؟ در بعضی از کشورها دائما جنگ و تظاهرات است. ما اصرار داریم که میزبانی در کشور خودمان باشد. البته رای AFC هنوز هم قطعی نیست. مکاتبات خیلی خوبی از طریق فدراسیون و وزارت ورزش انجام شده و امیدواریم فیفا هم در این مسئله دخالت کند و این تصمیم اجرایی نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است به خاطر این کناره‌گیری، باشگاه سپاهان و دیگر باشگاه‌ها دچار ضرر شوند، تصریح کرد: بله به هر حال این طبیعی است.کناره‌گیری می‌کنیم و پای تبعات آن هم ایستاده‌ایم اما اگر در بازی‌هایمان میزبان نباشیم، هواداران‌مان نمی‌توانند از این حضور داشته باشند، ضمن اینکه شرایط موفقیت ما از نظر فنی هم کاهش پیدا می‌کند. در این صورت هم دچار ضرر می‌شویم. یکی دو روز تحمل می‌کنیم، به امید خدا این رای برگردد.

تابش در اشاره به برنامه میزبانی از تیم النصر عربستان تصریح کرد: ما قرار بود برای بازی با این تیم در کشور ازبکستان برنامه‌ریزی کنیم. حالا با این شرایط باید کمی صبر کنیم ببینیم تکلیف چه می‌شود.

مدیرعامل سپاهان در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی مطرح می‌شود و این مسئله نگرانی هواداران سپاهان را در پی داشته، اظهار داشت: نه فدراسیون و نه امیر قلعه‌نویی با ما صحبتی نداشته اند اما به طور طبیعی در این شرایط قطعا متضرر می‌شویم. شرایط سپاهان خوب است و فکر می‌کنم خود امیر قلعه‌نویی به ادامه همکاری با سپاهان علاقه‌مند است و ما هم تمایل داریم همکاری را با او ادامه دهیم. او به غیر از سال گذشته و امسال، در سال‌های گذشته هم روزهای خوبی با سپاهان داشته، به هیچ وجه تمایلی به این کار نداریم و موافق آن نیستیم و اگر در ارتباط با حضور امیرقلعه‌نویی در تیم ملی بحثی وجود دارد، هنوز مستقیما هیچ صحبتی با ما نشده است.

وی در مورد اینکه آیا در جریان این مسئله قرار دارد، گفت: ما هم مرتب شنیده‌ایم اما همانطور که گفتم صحبت مستقیمی از طرف فدراسیون با ما نشده و مکاتبه‌ای هم نبوده است ولی به هر حال صددرصد مخالف هستیم چون به طور قطع متضرر می‌شویم. به امید خدا در مسابقات آسیایی حاضر می‌شویم و علاوه بر آن یک نیم فصل دوم و سخت و فشرده در لیگ برتر و جام حذفی داریم. شرایط تیم‌مان هم خدا را شکر خوب است. قلعه‌نویی ظرف این مدت خیلی خوب کار کرده است. ما علاقه‌مندیم او کماکان حضور داشته باشد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

تابش ادامه داد:‌ صد در صد مخالف این موضوع هستیم و مقابل آن مقاومت می‌کنیم. ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی با ما قرارداد دارد. تمایلی به این کار نداریم. بعید می‌دانم خود قلعه‌نویی هم سپاهان را رها کند. درست است که تیم ملی مهم است و برای همه ما اهمیت دارد اما ما هم سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این شرایط اگر این اتفاق بیفتد شوک بزرگی برای ما خواهد بود.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه چندی پیش نام یک بازیکن عراقی به عنوان سهمیه آسیایی سپاهان مطرح شده بود، اظهار داشت: آن بازیکن یک بازیکن عراقی و دو تابعیتی بود که حضورش منتفی شد.می‌توانیم یک بازیکن به عنوان سهمیه آسیا-اقیانوسیه بگیریم و این بازیکن می‌تواند آسیایی یا استرالیایی و یا نیوزیلندی باشد. تلاش می‌کنیم این سهمیه را پر کنیم و ظرف روزهای آینده مشخص می‌شود. من اسمی نمی‌برم چون شرایط ویژه‌ای داریم و ممکن است این انتقال انجام شود یا نشود. ظرف دو روز آینده به نتیجه می‌رسیم و نام این بازیکن را اعلام می‌کنیم. هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و در حال تلاشیم این سهمیه را جذب کنیم.

وی ادامه داد: در این چند روز نقل و انتقالات سعی کردم صحبتی نکنم چون جنس سؤالات را می‌دانستم و ترجیح می‌دادم کارمان را در پنجره زمستانی با آرامش و سکوت پیش ببریم. اسامی زیادی عنوان می‌شود اما باید بدانیم که جذب بازیکن در نیم فصل کار بسیار سختی است. بازیکنی می‌خواهیم که بتواند به ما کمک کند و هر کسی را جذب نمی‌کنیم، در این شرایط هم استخدام بازیکن خارجی کار سختی است. من نمی‌توانم اطلاعاتی در مورد بازیکن موردنظرمان بدهم چون حرف و حدیث‌های زیادی مطرح خواهد شد اما در حال تلاشیم تا طی یکی روزهای آینده این بازیکن را به خدمت بگیریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین