مدیرعامل پرسپولیس: تصمیم AFC را نمی‌پذیریم/ این موضوع کاملا سیاسی است/چگونه  عراق و عربستان می‌توانند میزبانی کنند و ایران نمی‌تواند؟

گروه ورزشی الف،   3981028064 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ باشگاه و هواداران پرسپولیس به هیچ وجه زیر بار تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر انجام بازی در کشور ثالث نخواهند رفت.

مدیرعامل پرسپولیس: تصمیم AFC را نمی‌پذیریم/ این موضوع کاملا سیاسی است/چگونه  عراق و عربستان می‌توانند میزبانی کنند و ایران نمی‌تواند؟

به گزارش ایرنا، محمد حسن انصاری‌فرد در واکنش به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تصمیمی است که از سوی کمیته مسابقات گرفته شده و باید قبل از اینکه به کمیته اجرایی برود، پیشگیری کنیم. در همین راستا امروز جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم جلوی این اتفاقات علیه فوتبال ایران را بگیریم. این جلسه امروز در وزارت ورزش با حضور  مهدی علی‌نژاد معاون وزیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته این تصمیمی که گرفته شده هنوز قطعی نیست چرا که تنها کمیته مسابقات این تصمیم را اتخاذ کرده است. متاسفانه در آن کمیته هم بیشتر کارماندان هندی هستند و به خاطر بحث‌های روانی این کارها را انجام می‌دهند. از طرفی کویت هم که همیشه برای حل مشکلاتش دست به دامن ایران بود، حالا سر بلند کرده و این پیشنهاد را مطرح کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:  اگر این تصمیم نهایی شود، به طور حتم در این دیدارها شرکت نداریم چرا که اعتقاد داریم که پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای در آسیا دارد و پر تماشاگرترین تیم قاره کهن هستیم.

انصاری‌فرد اظهار داشت: هنگامی‌که جیانی اینفانتینو رییس فیفا  به تهران آمد از نزدیک شاهد این بود که مسابقات با چه شکوهی برگزار می‌شود.کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرفی شعار می‌دهد که سیاست را در فوتبال دخالت نمی‌دهد و الان این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. برای آنها متاسفام چرا که این حرکات و حرف‌ها با هم تناقض دارد. نمایندگان ایران بیشترین تماشاگر را در لیگ قهرمانان آسیا دارند. آنها با رویکرد سیاسی قصد محروم کردن هواداران ما را دارند. هواداران چه گناهی کرده‌اند که از حمایت تیم محبوب‌شان محروم باشند.

وی تاکید کرد: : ایران یکی از امن‌ترین کشورهای غرب آسیا و منطقه است. برای مثال در عربستان هر لحظه امکان دارد با توجه به مشکلشان با یمن، پهپادهای یمنی به عربستان حمله کنند. اما در ایران ما نه جنگ داخلی داریم و نه مشکلی از قبیل این را شاهد هستیم. در عراق هم شرایط اینگونه است. چگونه  عراق و عربستان می‌توانند میزبانی کنند و ایران نمی‌تواند؟

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد:‌ این داستان‌ها به طور کامل سیاسی است و نباید به هیچ وجه زیر بار این موضوع برویم. از طرفی هر چقدرهم عقب‌نشینی کنیم این تصمیمات با جسارت بیشتری علیه ما مطرح می‌شود. البته به نظر من در این زمینه فیفا باید عاقلانه عمل کند و به دور از مسائل سیاسی تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر عربستانی‌ها هزینه‌های زیادی می‌کنند. این موضوع برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا یک آزمون و راستی‌آزمایی است که اعتبار خود را نشان دهند.

وی در واکنش به اینکه اگر باشگاه‌های ایرانی مجبور به انجام بازی در کشور ثالث شوند، آن‌گاه تکلیف چه می‌شود؟ گفت: به هیچ وجه این موضوع فکر نمی‌کنیم باشگاه و هواداران‌مان زیر بار این مسأله نمی‌روند. هواداران ما چندین ماه انتظار می‌کشند تا بازی‌های آسیایی شروع شود و به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را مورد حمایت قرار دهند و تشویق کنند. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد چنین تصمیمی را بگیرد و اجازه میزبانی به ما ندهند قطعا شرکت نمی‌کنیم.

انصاری‌فرد در واکنش به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده نیز که اعلام کرده بود در صورت انصراف از لیگ قهرمانان آسیا، با محرومیت دو و یا سه ساله مواجه خواهیم شد، گفت: نمی‌دانم چرا نصیرزاده در هر داستانی، اظهار نظرهای این‌چنینی مطرح می‌کند. محروم هم شویم نباید زیر بار این مسائل تحریم‌ها برویم. این چه صحبتی است که ما هنوز موضع خود را مشخص نکرده‌ایم و هنوز به کمیته اجرایی نرفته و تصمیمی گرفته نشده او خود را وسط می‌اندازد و چنین اظهار نظرهایی را مطرح می‌کند. اجازه دهید ما موضع رسمی خودمان را بگوییم سپس این آقا اینگونه اظهار نظر کند. چرا نا امیدی را بین هواداران ما ایجاد می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض علی علیپور مهاجم این تیم به مشکلات مالی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: بدقولی به بازیکنان نداشتیم. البته باید بگویم کم و کاستی‌هایی بوده و جا دارد از بازیکنان‌مان بابت صبری که داشتند، تشکر کنم. آنها یکسری طلب از فصل قبل دارند ولی همکاری لازم را با باشگاه داشته‌اند و صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم.

وی همچنین گفت:در مورد جذب گل‌محمدی هم باید بگویم که لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم این مربی را جذب کنیم. در شرایطی که  تنها دو روز به نقل و انتقالات باقی مانده بود و تحت فشار بودیم و از طرفی کالدرون هم جواب قطعی به ما نداده بود و با بازیکنی نمی‌توانستیم قرارداد ببندیم. به نظر من لطف خدا بود که گل‌محمدی پذیرفت سرمربی پرسپولیس شود. البته باید از حمیداوی تشکر کنیم که در این انتقال به ما کمک کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: از دید من گل‌محمدی با این بازیکنان و امکانات روزهای خوبی را برای پرسپولیس به ارمغان خواهند آورد.

انصاری‌فرد در رابطه با بازی آینده سرخپوشان برابر تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر  هم اضافه کرد: برای ما اولین بازی لیگ اهمیت بسیاری دارد که آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم. و تماشاگران‌مان هم ورزشگاه را پر خواهند کرد و یک بازی خیلی جذاب را شاهد خواهیم بود و شکست رفت را جبران خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۹۷۶۱۸۱۳:۲۵:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دمت گرم با مرام
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین