سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال

گزارش بازرگانی،   3981016142

سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده برگزار شد. هدف از برگزاری همایش روز بازاریابی دیجیتال به گفته عوامل برگزاری آن، کمک به گسترش بازار دیجیتال و ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به کسب‌وکارهای آفلاین و آنلاین است. عوامل برگزاری این رویداد در راستای دستیابی به هدف روز بازاریابی دیجیتال از صاحبان و مدیران کسب‌وکارهای مختلف و بزرگی دعوت کرده بودند که با استقبال و پاسخ خوبی نیز مواجه شدند.

برنامه‌های همایش روز بازاریابی دیجیتال

برگزارکنندگان dmday برنامه‌های مختلف و متنوعی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته بودند. ارائه بیش از ۸۵ سخنران که تقریبا همگی از مدیران و صاحب‌نظران حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند، برگزاری ۹ کارگاه آموزشی در زمینه‌های روابط عمومی، اینفلوئنسر مارکتینگ، سئو، نرخ تبدیل، بازاریابی محتوا، کمپین دیجیتال و بازاریابی بازگشتی، پنل گفت‌وگوهای گوناگون و متنوع از جمله موارد و برنامه‌های مهمی بود که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. درکنار این برنامه‌ها چندین شرکت و استارت‌آپ کوچک و بزرگ در حوزه دیجیتال نیز غرفه‌ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته بودند تا کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کرده و درباره خدمات و محصولات خود صحبت کنند.

سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال شامل شش بخش و حوزه مختلف می‌شد. کسب‌وکارهای حوزه‌های موبایل، مد، دولت و قانون‌گذاری، حمل‌ونقل و لجستیک، کالاهای زودمصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این رویداد حضور داشتند. این تقسیم بندی باعث شد تا فعالان هر حوزه به شکل تخصصی‌تری با فرصت‌ها و ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکار خودشان آشنا شوند.

یکتانت در dmday

یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران نیز به عنوان حامی اصلی سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال در کنار عوامل برگزاری این رویداد حضور پررنگی داشت. از جمله برنامه‌های یکتانت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • ارائه پیمان فخاریان هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی یکتانت به همراه مریم اسماعیلی مدیر محصول یکتانت با موضوع مروری بر ۱۵ گذشته در فضای وب. در این ارائه آمار جالبی از اتفاقات و نکات متنوعی از فضای وب بیان شد که در گزارش سالانه یکتانت نیز به آن‌ها اشاره شده بود. به عنوان مثال چند درصد از کاربران وب از برند موبایل مشخصی استفاده می‌کنند.
  • حضور در نمایشگاه و غرفه‌ها به جهت معرفی خدمات یکتانت، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون و سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا به صاحبان کسب‌وکارها
  • مشارکت سینا مومنی مدیر بازاریابی یکتانت در پنل ادتک، تکنولوژی‌های جدید و ترندها در تبلیغات
  • برگزاری کارگاه آموزشی retention marketing توسط فاطمه حاجی زاده مدیر توسعه کسب‌وکار نجوا و کارگاه آموزشی روابط عمومی دیجیتال برای استارت‌اپ‌ها و سازمان‌ها توسط آرمان صفایی مدیر توسعه کسب‌وکار تریبون

شرکت دانش بنیان یکتانت توانسته است با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین رشد بسیار خوبی در صنعت تبلیغات آنلاین داشته باشد و با نمایش تبلیغات هوشمدانه و متناسب به هرکاربر فضای تبلیغات آنلاین در ایران را متحول سازد. یکتانت امیدوار است با حمایت از رویدادهایی مانند همایش روز بازاریابی دیجیتال (dmday) بتواند به ارتقای سطح دانش دیجیتال جامعه و رشد هرچه بیشتر دیجیتال مارکتینگ در بین کسب‌وکارهای ایرانی کمک کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین