واکنش موسوی به اتهامات واهی مقامات آمریکایی علیه ایران

گروه جهان الف،   3981010174 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت خارجه ضمن تکذیب اتهامات واهی مقامات آمریکایی به ایران درباره تحولات عراق، نسبت به هرگونه واکنش نسنجیده و اشتباه در محاسبه از سوی مقامات آمریکایی هشدار داده و کاخ سفید را به تجدیدنظر در سیاست های مخرب خود در منطقه فراخواند.

واکنش موسوی به اتهامات واهی مقامات آمریکایی علیه ایران

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اتهامات واهی مقامات آمریکایی به کشورمان در خصوص تحولات عراق اظهار داشت: وقاحت اعجاب آور مقامات آمریکایی در حدی است که پس از به خاک و خون کشیدن حداقل ۲۵ نفر  و تعداد زیادی مجروح از مردم عراق، وارد ساختن خسارات مادی و نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی آن کشور اینک در یک فرافکنی آشکار و سبُک، اعتراض مردم عراق به این اقدامات سبعانه خود را به جمهوری اسلامی ایران منتسب می کنند. 

موسوی ادعای آمریکا را توهین به مردم عراق برشمرد و افزود: چگونه و بر پایه چه منطقی انتظار دارید ملت عراق  در مقابل این همه جنایت سکوت پیشه کند؟!

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: آمریکایی ها از یکسو آزاد منشی و استقلال طلبی ملت عراق را نادیده گرفته و از سوی دیگر نقش خود در حمایت از صدام و خلق داعش و به دنبال آن قتل و غارت مردم عراق را فراموش کرده و گویا از یاد برده اند که هنوز  توسط مردم عراق «اشغالگر » شناخته می شوند. 

موسوی در خاتمه با تکذیب اتهامات مقامات آمریکایی علیه کشورمان نسبت به هرگونه واکنش نسنجیده و اشتباه در محاسبه از سوی مقامات آمریکایی هشدار داده و کاخ سفید را به تجدیدنظر در سیاست های مخرب خود در منطقه فراخواند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۶۴۸۱۳۰۸:۵۴:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
ترامپ! حیوان جنایت کار و شهوت پرست؛ ما را از مرگ می ترسانی! من یک جوانان تحصیل کرده با مدرک دکتری مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف با معدل 19.1 با حقوق ماهیانه در حدود 000/000/5 تومان( بدون خودرو و مستاجر)، روزگار را با یک زندگی سخت از نظر اقتصادی و معیشتی می گذرانم، از گرسنگی میمیرم ولی حاضر نیستم در مقابل شما سگ های نجس با اهداف بسیار پلیدتان برای مردمان خاورمیانه زانو بزنم... از نظر من عامل این همه بدبختی برای مردم ایران و ملت های خاورمیانه آمریکا است... شما یک جنگ تحمیلی ویرانگر را بر ای ما درست کردید و دو کشور ایران و عراق را نابود کردید، شما با ترور چهره های درجه 1 نظام باعث انحراف این انقلاب از مسیر اصلی و با حمایت از مهره های دست نشانده خود در ایران باعث ایجاد فساد گسترده در این سرزمین شدید ... از نظر من کشور شما یک کشور استثمارگر و استکباری جنایت کار که فقط در حال غارت نفت و ثروت ملت ها ی خاورمیانه و دزدیدن نخبگان اندیشه ای مردم این کشورها با ایجاد سراب های ساختگی و کشاندن آنها به بردگی علمی برای خدمت به امپراطوری دیکتاری خود هستید... حالا هم با محاصره نظامی و اقتصادی مردم ایران، سعی در تغییر رژیم با هزینه جان و مال مردم فقیر و درمانده ایران را دارید... دولت آمریکا پست ترین و جنایت کارترین حکومت در تاریخ هستید که با ناجوانمرد ترین و سخیف ترین روش ها برای بریدن نان و دارو از دهان کودکان و بیماران ایران روی آورده اید ... شما به قدرت علمی و نظامی تهی از اخلاق و معنویت تان می نازید و ما مهم در مقابل شما نامردان روزگار به الله پناه و توکل می کنیم و با تمام توان در مقابل شما ایستادگی خواهیم کرد... آیا قدرت نظامی آمریکا از قدرت بی منتهایی الله بالاتر اشت؟ من مردمانی حقیقت طلب و حق گرایم؛ چرا که خداوند را نشانه آشکار حق و حقیقت می دانیم ... مهرداد رادمهر --- فرزندکوچک ایران زمین
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین