بیمه شخص ثالث تعهد شما به دیگران

گزارش بازرگانی،   3980905123

هر کسی که خودرویی می‌خرد باید بیمه شخص ثالث  آن را نیز خریداری کند. رانندگی با خودرویی که بیمه شخص ثالث ندارد جرم بوده و در صورت مشاهده، پلیس می‌تواند خودروی شخص مقصر را توقیف کند. داشتن این بیمه به این دلیل اجباری است که بیمه‌گزار در قبال افرادی که با خودروی خود به آنان به صورت غیرعمد زیان رسانده بی‌تفاوت نبوده و بتواند وظیفه انسانی خود را انجام داده و زیان واردشده را جبران کند.

گرانی خودرو و نقش مهم بیمه بدنه

بیمه شخص ثالث خسارات جانی و مالی واردشده به افراد دیگر و همچنین خسارات جانی واردشده به راننده مقصر را جبران می‌کند اما برای خسارات واردشده به خودروی راننده مقصر هیچ تعهدی ندارد. می‌دانیم که قیمت خودرو در چند سال اخیر افزایش یافته و با توجه به افزایش قیمت خودرو به دنبال آن افزایش قیمت قطعات خودرو، دیگر نمی‌توان نسبت به خرید بیمه بدنه  بی‌تفاوت بود. یک تصادف ساده، یا سرقت قطعات خودرو می‌تواند هزینه سنگینی روی دست بیمه‌گزار بگذارد. با داشتن بیمه بدنه بیمه‌گزار می‌تواند به خوبی خسارات واردشده به خودروی خود را جبران کند. مقایسه قیمت بیمه بدنه با قیمت خودرو به خوبی آشکار می‌کند که خرید بیمه بدنه به صرفه است یا خیر.

چرا خرید بیمه اینترنتی ساده‌ترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش است؟

در خرید بیمه اینترنتی  امکاناتی در اختیار بیمه‌گزار قرار داده می‌شود که با مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها هرگز نمی‌تواند از این امکانات استفاده کند. مهم‌ترین مزیت خرید بیمه اینترنتی عبارت‌اند از:

  • در هر زمان که بخواهید می‌توانید خرید کنید: فرض کنید شب‌هنگام ناگهان متوجه می‌شوید موعد سررسید بیمه شخص ثالث شما نزدیک است. در همان زمان می‌توانید با مراجعه به سایت بیمیتو خرید خود را انجام دهید.
  • شفافیت در قیمت بیمه‌نامه: شما می‌توانید با توجه به اطلاعات خواسته شده و قبل از خرید بیمه، قیمت بیمه‌نامه خود را در شرکت‌های مختلف بیمه ببینید.
  • مقایسه قیمت راهی مطمئن برای خرید: قیمت بیمه در بین شرکت‌های مختلف به شما امکان مقایسه را می‌دهد و می‌توانید ببینید که با توجه به شرایط بیمه‌نامه شما کدام شرکت بیمه اقتصادی‌تری ارایه می‌کند.
  • امکان مشاهده سقف تعهدات و افزایش آن: در خرید اینترنتی بیمه، امکان مقایسه قیمت و شرایط بیمه‌نامه در اختیار بیمه‌گزار قرارداده می‌شود که به وی کمک می‌کند تا بهترین بیمه متناسب با نیاز خود را تهیه کند و همچنین بتواند سقف تعهدات بیمه‌نامه را مطابق با نیاز خود افزایش دهد.

محاسبه حق بیمه بدنه حق هر بیمه‌گزار

بیمه‌گزار باید بداند که در خرید بیمه بابت چه خدماتی حق بیمه پرداخت می‌کند. محاسبه حق بیمه بدنه  کاری دشوار است و هیچ کارگزار یا نماینده‌ای وقت و توان این را ندارد که برای هر بیمه‌گزار محاسبه حق بیمه را انجام دهد اما در خرید اینترنتی بیمه‌گزار می‌تواند با ارایه مشخصات خودروی خود و تعداد و سقف پوشش‌هایی که انتخاب می‌کند در همان لحظه محاسبه حق بیمه را انجام داده و قیمت بیمه را در بین شرکت‌های مختلف مقایسه کند. نوع خودرو، سال ساخت، وارداتی و یا داخلی بودن خودرو و صفرکیلومتر بودن یا نبودن آن در محاسبه حق بیمه تاثیر می‌گذارند. همچنین اگر بیمه‌گزار از قبل بیمه بدنه داشته و از آن استفاده نکرده باشد، تخفیف‌های عدم خسارت نیز برای وی منظور می‌شود.

خرید بیمه از بیمیتو، همه امکانات در اختیار شما است

با استفاده از سایت یا اپلیکیشن بیمیتو می‌توانید خرید بیمه بدنه و یا بیمه شخص ثالث و یا انواع دیگر بیمه‌نامه را به صورت اینترنتی خریداری کنید. ابزاری که بیمیتو به بیمه‌گزار ارایه می‌کند شامل استعلام آنلاین بیمه و امکان مقایسه است که بیمه‌گزار با استفاده از این دو می‌توانید با اطمینان از قیمت و سطح کیفیت بیمه، خرید خود را انجام دهد. پس از خرید نیز، بیمه‌نامه به آدرس بیمه‌گزار به صورت کاملاً رایگان ارسال می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین