سفر به کشور کانادا

گزارش بازرگانی،   3980903037

کانادا دومین کشور بزرگ در جهان و یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان نیز می باشد. کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی  می باشد.
کانادایی ها به طور کلی از سطح کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردار هستند. این کشور در آزادی های اقتصادی، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی و.... بسیار سرآمد می باشد. این کشور با وجود تنوع فرهنگی و استفاده از زبان های مختلف، مدیریت عالی میان مردمان خود انجام داده است این کار بسیار دشوار است که یک کشور بتواند زبان و فرهنگ های متنوع را به خوبی مدیریت کنند.
کانادا به یکی بهترین مقاصد برای سفر گردشگری و زندگی تبدیل شده است و گردشگران و مهاجران زیادی، این کشور را به عنوان یک مقصد عالی برای گردش، کار، تحصیل و زندگی در نظر می گیرند. فرقی نمی کند انگیزه شما برای سفر به کانادا چه می باشد با هر هدفی که باشد شما ملزم به اخذ ویزا کانادا می باشید.

اخذ ویزا کانادا به چه صورت می باشد

روند ویزا کانادا پیچیده و چالش برانگیز می باشد زیرا شامل تحقیقات و مستندات زیادی است که باید ارائه شود و مورد بررسی قرار بگیرد. کانادا به مهاجران خود نیاز دارد بنابراین اگر شما مسیر صحیحی را برای مهاجرت انتخاب کنید این موضوع به نفع شما می باشد و می توانید خیلی آسان به ویزا در خواستی خود در کانادا برسید و از مزایای عالی این کشور بهرمند شوید.
شما به اولین نکته ای که باید توجه کنید انتخاب گزینه مناسب مهاجرت و اطمینان حاصل کردن از آن می باشد. بسته به اهداف و شرایط شخصی هر فرد، شرایط و روش های زیادی برای اخذ ویزای کانادا و اقامت دائم وجود دارد. یکی از روش های اخذ ویزا و اقامت دائم، Express Entry که متقاضیان می توانند با این روش در سریع ترین زمان ممکن ویزای کانادا خود را دریافت نمایند.

شرایط اخذ ویزای Express Entry کانادا

Express Entry سیستمی است که توسط دولت کانادا برای مدیریت برنامه های اقامت دائم کانادا برای پر کردن شکاف های کار از طریق برخی برنامه های مهاجرت اقتصادی استفاده شده است. Express Entry در اول ژانویه 2015 راه اندازی شد، این سیستم مهاجرت برای انتخاب و برقراری ارتباط با متقاضیان ماهر و واجد شرایط استفاده می شود، همچنین یک مجموعه از کارگران ماهر آماده مهاجرت را نیز مدیریت می کند. Express Entry به منظور تسهیل مهاجرت آسان کارگران ماهر به کانادا "که احتمالاً موفق به موفقیت اقتصادی هستند" طراحی شده است. این سیستم در زمان پردازش کارآمد تر از بقیه روش ها می باشد و 80٪ برنامه های کاربردی طی 6 ماه یا کمتر انجام می پذیرد.

كسانی كه واجد شرایط یكی از برنامه هایی هستند كه توسط Express Entry مدیریت شده اند، درخواست خود را ارسال می كنند و دولت كانادا نامه های دعوتنامه ای را از نامزدهای موفق برای هر سیستم نمره دریافت می كنند. این درخواست ها بررسی می شود و در صورت مثبت بودن ارزیابی های انجام شده توسط دولت کانادا، می توانند تابعیت کانادا و اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.

ارزش اقتصادی در مقابل ارائه خدمات

Express Entry جایگزین سیستم انتخاب مهاجرت اصلی " first service" شد. انتظار می رود اکسپرس پاسخگوی کمبود نیروی کار در منطقه باشد. این سیستماتیک با اولویت قرار دادن چنین افرادی از مهاجران واجد شرایط استقبال می کند و از انتخاب خودسرانه سیستم قبلی که در بعضی موارد براساس مبانی نوپا و درجه یک مبتنی بر خدمات بود، جلوگیری می کند.

Express Entry از یک سیستم مبتنی بر امتیاز استفاده می کند تا به طور خودکار نامزدهای علاقمند را به خود اختصاص دهد و رقابتی ترین را برای مهاجرت انتخاب کند. این سیستم جامع رتبه بندی (CRS) نامیده می شود و عوامل اصلی در نظر گرفته شده سن، سطح تحصیلات، تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی و تجربه کاری کانادایی است. سن یک کاندیدای ایده آل می تواند بین 20 تا 29 سال باشد، سطح تحصیلات بالایی داشته باشد و مهارت انگلیسی یا فرانسوی را به دست بیاورد.

نگرانی هایی درباره سیستم اکسپرس نیز ابراز شده است. مورتون بیزر و هارالد بودر (2014) از دانشگاه رایسون نوشتند: "سیاست های مهاجرتی یکباره در کانادا در حال تبدیل شدن به سیستمی است که عمدتاً در خدمت کارفرمایان است و با مهاجران نه به عنوان شهروندان آینده یا اعضای جوامع و خانواده های کانادا، بلکه صرفاً به عنوان کار مناسب یا ارزان قیمت رفتار می کند. " دیگران می ترسند که Express Entry قدرت زیادی به سیاستمداران  بدهد. وکلای Express Entry ادعا می کنند که ورود می تواند با جابجایی بهتر مهاجران در جای خالی شغل های موجود تعداد مهاجران را که در کار خود ناکام هستند، کاهش دهد.

سیستم پذیرش Express Entry به چه صورت می باشد

دولت کانادا سهمیه سالانه خود را برای مهاجران جدید تعیین می کند. برای سال 2019، کانادا در نظر دارد 81.400 مهاجر را از طریق مسیرهای کارگر ماهر Express Entry و 61000 اضافی از طریق برنامه های استانی نامزد PNPs  پذیرش کند، که بسیاری از آن ها با Express Entry مطابقت دارند.

تقریباً هر دو هفته یک بار، دولت کانادا یک طرح قرعه کشی اکسپرس را انجام می دهد و از رقابتی ترین نامزدهای ورود به سیستم دعوت می کند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست کنند. در این قرعه کشی ها، دولت فدرال با استفاده از سیستم جامع رتبه بندی، نمره برش تعیین می کند. تمام داوطلبان با نمرات بالاتر، دعوت نامه رسمی برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم دریافت می کنند. در موارد نادر، دولت ممکن است تساوی را به برنامه های خاص مهاجرت اکسپرس محدود کند.

به طور کلی، تقاضای بازار کار متقاضیان موفق برنامه Express Entry را تعیین می کند، زیرا یک پیشنهاد شغلی از یک ارزیابی مثبت، می تواند تأثیر عالی در بازار کار (LMIA) داشته باشد و امتیازات اضافی را به متقاضی بدهد که ممکن است آن ها را در رتبه بندی حوبی قرار دهد. این همچنین بدان معنی است که هرگونه کمبود موجود در بازار کار کانادا را می توان در یک فاصله زمانی کوتاه ارزیابی و برطرف کرد، که می تواند برای اقتصاد کانادا بسیار سودمند باشد.

تابعیت و مهاجرت تعهد کانادا برای پردازش اکثر برنامه های ورود PR در ظرف شش ماه پس از ارسال، به این معنی است که بسیاری از متقاضیان Express Entry قادر خواهند بود در یک فرصت بسیار کوتاه وارد بازار کار شوند و در اقتصاد کانادا مشارکت کنند. یکی دیگر از آسان ترین روش ها برای اقامت دائم کانادا تحصیل در کانادا می باشد. که شما می توانید با اخذ ویزای تحصیلی کانادا، تحصیل در کانادا را آغاز نمایید و پس از اتمام تحصیل در این کشور، برای اقامت دائم و کار در این کشور اقدام نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین