استراماچونی به‌دنبال چهارمین برد با استقلال

گروه ورزشی الف،   3980729035

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۵ دیدار در روز دوشنبه به پایان خواهد رسید که استقلال در ورزشگاه شهر قدس مهمان سایپاست و سپاهان و تراکتور باید در سیرجان و قائمشهر به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با پنج دیدار در روز دوشنبه ادامه پیدا می‌کند که در مهم‌ترین دیدارها چهار تیم مدعی شهرخودرو، استقلال، سپاهان و تراکتور در شهرهای مختلف مهمان رقبایشان هستند.

نساجی مازندران – تراکتور، ورزشگاه شهید وطنی، ساعت ۱۵:۳۰

تیم رده دومی تراکتور در حالی در قائمشهر مهمان شاگردان مهاجری خواهد بود که تاکنون در رقابت‌های لیگ نوزدهم گلی دریافت نکرده و لقب بهترین خط دفاع لیگ را یدک می‌کشد. جذابیت این دیدار زمانی دو چندان می‌شود که بهترین خط دفاع لیگ این بار باید برابر بهترین خط حمله لیگ نوزدهم قرار بگیرد. نساجی مهاجری با ۹ امتیاز و ۱۲ گل زده در جایگاه هفم قرار دارد و در صورت رقم زدن نخستین شکست فصل تراکتوری‌ها، تا رده چهارم هم بالا بیاید. در دو تقابل قبلی دو تیم، هیچ‌کدام برنده نبودند و حاصل تلاش دو تیم در دیدارهای رفت و برگشت فصل قبل، دو تساوی یک بر یک بوده است. مهم‌ترین غایب تراکتوری‌ها، اشکان دژاگه است که به علت مصدومیت به آلمان سفر کرده اما خبر خوش برای شاگردان دنیزلی، آماده شدن مازولای برزیلی است.

گل‌گهر سیرجان – سپاهان، ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان، ساعت ۱۶:۳۰

سپاهان صدرنشین باید در سیرجان مهمان گل‌گهری باشد که برای نخستین بار با هدایت جلالی به میدان می‌رود. تیم سه امتیازی جدول رده‌بندی در حالی میزبان تیم بدون شکست لیگ است که در پنج بازی آخر خود برنده نبوده است و در منطقه سقوط قرار دارد. سپاهان تا اینجای فصل گل نخورده و صاحب چهارمین خط حمله برتر لیگ است. این تیم به دلیل داشتن چهار ملی‌پوش، در جام حذفی بازی نکرد و بازی‌اش به آذر ماه موکول شد.

سایپا – استقلال، ورزشگاه شهر قدس، ساعت ۱۶:۴۵

علی رغم سه پیروزی متوالی که منجر به کسب نخستین سه امتیاز لیگ و دو بار صعود در جام حذفی شد، شاگردان استراماچونی در ۸ بازی خود در این فصل، تنها یک بار توانسته‌اند در ۹۰ دقیقه پیروز شوند که این آمار خوبی برای مربی ایتالیایی نیست. استقلال در حالی در ورزشگاه شهر قدس، مهمان سایپاست که با یک امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده دوازدهم جدول جای دارد و کسب سه امیتاز می‌تواند استقلال را پنج رده در جدول بالا ببرد. مهمترین غایب استقلال برای این دیدار، سیاوش یزدانی ملی‌پوش است و علی دشتی و هروویه میلیچ هم نمی‌توانند برای تیم‌شان در این دیدار به میدان بروند.

در پنج تقابل اخیر دو تیم، دو بار سایپا پیروز شده، یک بار استقلال توانسته نارنجی‌پوشان را شکست هد و دو بار هم حاصل کارشان با تساوی همراه بوده است.

ذوب‌آهن – شهرخودرو، ورزشگاه فولادشهر، ساعت ۱۶:۵۰

مهم‌ترین دیدار هفته هفتم بین دو تیم شهرخودرو و ذوب‌آهن در اصفهان برگزار خواهد شد که هر دو تیم بعد از حذف در جام حذفی، باید در لیگ برتر جبران مافات کنند. البته دو تیم در لیگ برتر شرایط متفاوتی را سپری می‌کنند و شاگردان منصوریان باید برای رهایی از بحران در این دیدار پیروز شوند.

ذوبی‌ها در این فصل هنوز نتوانسته‌اند پیروز شوند و تنها یک رتبه با منطقه سقوط فاصله دارند. در سوی دیگر میدان، شرایط شهرخودرو متفاوت است و آن‌ها در پنج بازی اخیر لیگ برتری خود تنها یک بار شکست خورده‌اند. شاگردان یحیی ‌گل‌محمدی که با ۱۳ امتیاز در رده سوم قرار دارند، در پنج تقابل اخیر خود با سبزپوشان اصفهانی، دو بار پیروز بوده، دو بار شکست خورده و یک بار هم به تساوی رضایت داده‌اند.

نفت مسجدسلیمان – شاهین شهرداری بوشهر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی، ساعت ۱۷:۰۰

دو تیم با روحیه‌ای دو چندان پا به میدان می گذارند زیرا هر دو توانستند با غلبه بر رقبای قدرتمندشان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی صعود کنند. البته شاهینی‌ها در لیگ، اوضاع مناسبی ندارند و با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند. نفت مسجدسلیمان که با تارتار شرایط خوبی دارد، تاکنون در لیگ برتر نباخته و با یک برد و پنج ستاوی در رده هشتم جدول قرار دارد. نفتی‌ها که در بازی‌ها خانگی خود تنها سه امتیاز کسب کرده‌اند، امید زیادی دارند که با کسب این پیروزی خانگی تا رده هفتم جدول صعود کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین