ایران صفر - لهستان ۳ / پایانی تلخ و بی‌انگیزه

گروه ورزشی الف،   3980723019 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت و سه بر صفر باخت.

ایران صفر - لهستان ۳ / پایانی تلخ و بی‌انگیزه

از ساعت ۷:۰۰ امروز (سه‌شنبه) ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت.

ایران با ترکیب میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، پوریا یلی، علی شفیعی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور بازی را آغاز کرد.

*ست اول: ۱۸ - ۲۵ لهستان

با شروع بازی لهستانی‌ها در سرویس عملکرد بهتری داشتند و روی توپ‌ها برگشتی با آبشارهای "لئون" ۵ - ۱ پیش افتادند. دو دفاع غلامی اختلاف را کاهش داد اما در نهایت دو تیم در امتیاز ۴ - ۸ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی اول شدند. با شروعدمجدد بازی اسفندیار با آبشارهای خود اختلاف را کاهش داد، اما با سرویس گ‌های خوب لهستان اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد تا شاگردان هینن، ۱۳ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را کسب کنند.

با شروع بازی، لهستان توسط کلوس و لئون روند بهتری در سرویس و دفاع داشت تا ضمن افزایش اختلاف، ۱۴ - ۲۰ پیشی بگیرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. لهستان با افزایش اختلاف به ۷ امتیاز، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست نخست شد.

*ست دوم: ۱۸ - ۲۵ لهستان

بازی تا امتیاز ۲ پایا پای بود، اما در ادامه لهستان با درخشش لئون در حمله، ۵ - ۱ پیش افتاد. در ادامه ایران اختلاف را کاهش داد اما این تیم لهستان بود که وقت استراحت فنی اول را ۵ - ۸ به دست آورد. با شروع بازی روی‌کارهای سرعتی ایران ۱۱ - ۱۰ پیش افتاد، اما در نهایت با عملکرد بهتر لهستان در سرویس، دو تیم در امتیاز ۱۳ - ۱۶ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.

با شروع بازی ایران سعی در کاهش اختلاف داشت، اما لهستانی‌ها با درخشش کوبیاک در دفاع و حمله، حملات ایران را ناکام گذاشتند تا نهایت مانند ست اول، با اختلاف ۷ امتیازی، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست دوم بازی نیز شوند.

*ست سوم: ۱۶ - ۲۵ لهستان

در حالی که دریافت‌های ایران به وسیله سرویس‌های خوب بازیکنان لهستان از کار افتاده بود، اختلاف  به ۵ پوئن افزایش یافت تا کولاکوویچ در امتیاز ۱ - ۶ به سود لهستان، وقت استراحت بگیرد. نهایتا لهستان ۴ - ۸ وقت استراحت فنی اول را به دست آورد. با ورود دو تیم به زمین، لهستانی‌ها روند خوب خود در سرویس و دفاع را با درخشش بازیکنانی چون کلوس و لئون ادامه دادند تا ضمن افزایش اختلاف به ۸ پوئن، ۸ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کنند.

با شروع مجدد بازی، اشتباهات فردی بازیکنان ایران از جمله یلی، در خط حمله بیشتر شد تا اختلاف به ۹ امتیاز افزایش یابد. لهستان با حفظ این اختلاف، ۱۶ - ۲۵ پیروز ست سوم شد تا در مجموع سه بر صفر برنده این دیدار شود.

دیدگاه کاربران

ایرانی۱۱۳۲۲۳۴۰۹:۴۴:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۲۳
حتما باید اتفاق خاص و بدی در جامعه حادث شود تا هوشیار شویم. ما از دو سال قبل دایما هشدار دادیم که این سرمربی و مربیان داخلی همراه ایشان در حد و اندازه بازیهای بزرگ نیستند فاقد دانش و تاکتیک روز میباشند در هر لحظه عزل کادر فنی به صلاح ورزش والیبال است . این همه هزینه از فرست کلاس گرفته تا بهترین هتل و ماموریتها با این مشکلات اقتصادی کشور آیا جایز است تیم با شکست به کشور برگردد و با احساس میلیونها نفر بازی کند آنهم با بی تفاوتی فدراسیون.شما پیشرفت ژاپن را ببینید که خود سرمربی از آنها تمجید کرده خوب خودش برای تیم ما چکار کرده چرا پس رفت؟
ابر کویی۱۱۳۲۲۴۳۰۹:۵۰:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۲۳
این سرمربی و مربیان تیم اعصاب همه را خراب کردند اصلا فدراسیون کجاست چکار میکند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین