در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" بررسی اشکالات قانون مالیات بر ارزش افزوده از سوی تولیدکنندگان

گروه اقتصادی الف،   3980714169

در جدیدترین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری"، لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط کارشناسان و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی اشکالات قانون مالیات بر ارزش افزوده از سوی تولیدکنندگان

در سی و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 6 فصل شامل؛ اقتصاد بازار، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها منتشر شد، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت‌وگوهایی با محسن صالحی نیا؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با عنوان "شهرک‌های صنعتی؛ بسترساز رونق تولید در کشور"، محسن تورانی؛ رییس هیات مدیره شرکت چدنیت صدر با موضوع "حضور مدیران سفارشی؛ مانع رشد صنایع"، اکبر پاک نژاد؛ مدیرعامل شرکت طعم افشان برتر با عنوان "آسیب مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از تحریم است" و همچنین محمدحسن مرجانی؛ مدیرعامل شرکت شیرآلات راسان با موضوع "اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده ضروری است" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره نیز مصاحبه‌هایی با روح‌اله خدارحمی؛ مدیرعامل بانک کشاورزی با عنوان "رشد 400 هزار میلیارد ریالی منابع بانک کشاورزی" و دکتر محمدابراهیم پورزرندی؛ رییس هیات مدیره بورس تهران با موضوع " گسترش ابزارهای نوین مالی از طریق بازار سرمایه" انجام شده است. مطلبی از علی حیدری؛ کارشناس بازار سرمایه با عنوان " چشم‌انداز اقتصاد افغانستان" از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گزارش‌هایی با عناوین "صادرات گاز؛ کارت برنده ایران در بازی تحریم"، "چین؛ عامل نگرانی آمریکا و استرالیا در حوزه انرژی" و همچنین "افزایش قیمت نفت؛ چالش جدید آمریکا و عربستان" به چاپ رسیده است.

در بخش صنعت نیز گفت‌وگوهایی با محمدصادق محبی ایرانی با عنوان "تحریم‌ها؛ فرصتی برای ساخت داخل شد"، دکتر پیک بلورچی؛ متخصص دندانپزشکی با موضوع "ضرورت ورود تخصصی شرکت‌های بیمه به خدمات دندانپزشکی" و همچنین مهندس محمدتقی دانایی هوشیار؛ مدیرعامل شرکت نساجی حجاب شهرکرد با عنوان "ایجاد ممنوعیت برای واردات رسمی؛ سد راه صنعت و رونق تولید" منتشر شده است. در این بخش نیز در گزارشی تحت عنوان "کیلومتر 15 جاده مخصوص؛ 6 ماه بعد از بحران" نگاهی آماری به خطوط تولید و فعالیت شرکت خودروسازی سایپا در سال گذشته و همچنین امسال داشته‌ایم.

در بخش اقتصاد کلان سی و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با فرشید فرزانگان؛ رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات با عنوان "افزایش مبادلات تجاری با توسعه دیپلماسی اقتصادی" و عباس حاج ابن علی؛ رییس اتاق اصناف شهرستان ری با موضوع "تسهیل در امور کسب‌وکار با هدف ایجاد اشتغال" به چاپ رسیده است. در این بخش نیز، در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله فرج الله رجبی؛ عضو کمیسیون عمران، محمود شکری؛ عضو کمیسیون اقتصادی و محمد حسینی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در جهت حمایت از تولیدکنندگان، مورد بررسی قرار گرفته است. "ضرورت توجه دولت به توانمندسازی نیروی انسانی" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

"آشنایی با نخستین محصولات برندهای مشهور جهان"، "رتبه‌بندی خرید مردمی طلا در 10 کشور" و "معرفی 4 ثروتمند ساکن دبی" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و چهارمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 84 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  18. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین